Septemberstoppers??

hoi linda

jammer hoor nu maar hopen dat dit de laatste keer was en je nuj de boel op regel hebt.

groejtes

marlies

Linda, maar dan heb je toch een best nette cyclus: 33 dagen.

Nu heb je in ieder geval een beter inzicht in wanneer de eerst volgende klusperiode aanbreekt :wink:. Hopelijk is je cyclus de volgende keer hetzelfde en is het raak.

Zo ik heb toch maar weer een nieuwe banner gemaakt. Omdat ik voor de zwangerschap van Thijs altijd een mooie 28 dagen cyclus had, ben ik nu maar in het midden gaan zitten. Ben nu uit gegaan van een cyclus van 30 dagen.

Bij een eventuele volgende menstruatie heb ik het dan beter in zicht wat er gaat gebeuren. Omdat ik na het stoppen van de pil niet ongesteld was geworden kan het zijn dat ik gewoon een verkeerde berekening heb gemaakt.

Verder heb ik niet zo veel nieuws te vertellen.

hoi dames.

Ik had vanacht een rare droom. Nu heb ik die wel vaker maar vannacht zat ik in mijn droom achter de pc naar deze site te kijken. En op het overzichtje stond er achter 1 naam zwanger. Ik kan me niet herinderen welke naam. Ik hoop dat het een goed voorteken is.

Ik vertrek morgen tot vrijdag naar zeeland. De laatste daagjes van de vakantie. En dan moet ik zaterdag weer aan het werk.

Iedereen een vruchtbare :wink: en goede week toegewenst en tot…

groetjes

marlies

Zou het mijn naam geweest zijn :mrgreen: :angel:

hahaha jammer dat er niet bij elke naam zwanger stond.

Marlies veel plezier in Zeeland :dance:

Linda ach balen meis, maar je kunt nu inderdaad wel veel beter inschattingen gaan maken.

Goed dat je een gesprek op school gehad hebt. Hopelijk levert het ook iets op en gaan die halve schooldagen werken voor Thijs, zo sneu deze situatie.

Hier zijn gangetje.

De krentenbaard van Nathalie breidt zich gelukkig niet uit, die plek is wel iets groter geworden. Ik check haar een paar keer per dag op plekjes. Hopelijk is het snel over. Over 2 weekjes gaat ze voor het eerst naar de psz. Volgende week komt haar “juf” hier thuis kennismaken. Spannend!!! Ik ga ervan uit dat de krentenbaard over 2 weken wel over is.

@marlies wrote:

Ik had vanacht een rare droom. Nu heb ik die wel vaker maar vannacht zat ik in mijn droom achter de pc naar deze site te kijken. En op het overzichtje stond er achter 1 naam zwanger. Ik kan me niet herinderen welke naam. Ik hoop dat het een goed voorteken is.

:lol: Mijn naam zal het in ieder geval niet zijn: we slaan deze maand over oa ivm het verwijderen van twee amalgaamvullingen. In veel landen mag niet met amalgaam gewerkt worden tijdens een zwangerschap en in sommige landen is het inmiddels zelfs ten alle tijden verboden. Even het zekere voor het onzekere nemen dus. En dat verhoogt jullie kansen om de eerste zwangere van dit topic te zijn die Marlies zag. :thumbup:

Verder vandaag het bevolkingsonderzoek (baarmoederhalskanker) gehad en ook een borstonderzoek omdat ik een knobbeltje voel. Op de echo was niets te zien, maar ik moet toch voor de zekerheid naar de chirurg om te kijken of verder onderzoek gewenst is (een mammografie was niet mogelijk omdat ik borstvoeding geef). Ik maak me niet echt zorgen, maar het is wel een gekke gewaarwording om op één dag gecontroleerd te worden op twee vormen van kanker. :shifty:

Iemand vroeg me naar hoe ik mijn eisprong voel. Ik voel een beetje een trekkerig gevoel links of rechts, net onder mijn navel. Dat duurt even (een uurtje? geen idee eigenlijk). Het is altijd zo’n 10 dagen na het begin van mijn menstruatie.

Linda, Em vindt het ook nog regelmatig moeilijk als ik weg ga. Ik weet wel dat dat heel snel over is als ik de deur uit ben. De rest van de dag heeft ze het prima naar haar zin. We zijn een jaar geleden van KDV gewisseld omdat ik een andere baan kreeg en we niet heel tevreden waren over het vorige kdv. Daar waren grote combigroepen en ik ben eens onverwacht binnengelopen en ben toen echt geschrokken van wat ik allemaal zag (dat ging niet specifiek om Em trouwens). Op het nieuwe kdv lijkt Em het veel meer naar haar zin te hebben en ik vind er zelf de sfeer ook veel prettiger. De manier waarop de leidsters met de kindjes omgaan, spreekt mij veel meer aan. En dat laatste is natuurlijk wel iets wat je vrij snel kan zien als ouder. Maar ik kan me ook voorstellen wat de juf van Thijs zegt; dat hij gewoon moet wennen. Het is ook niet wat om opeens zoveel dagen in de week naar school te gaan. En dan ook nog terwijl je niemand kent. Succes met jullie keuze!

Hupsakee wanneer worden je vullingen verwijderd?

Verstandig dat jullie hierdoor even een maandje wachten. Hopelijk is het na deze ronde snel raak!

Hier wat troubles met mijn jongste "stief"dochter. Is al jaren aan de gang maar de laatste tijd loopt het een beetje de spuigaten uit. Morgenavond hebben R. en ik een gesprek met haar moeder, hier thuis. Hopelijk lost dit wat op, zoniet dan moet het meisje, hoe vervelend ook, maar een keer het weekend bij haar moeder blijven.

Ik zal later nog weleens uitleggen wat er precies speelt.

Ik vind “stief” eigenlijk zo’n naar woord, het wordt vaak geassocieerd met boze stiefmoeder enzo en dat ben ik toch echt niet :? .

Wat ik zo heb uitgerekend begint donderdag onze “speelweek”.

Ben benieuwd :slight_smile:

Hey allemaal,

@marieke Vervelend dat het niet lekker loopt met je (stief)dochter hopen dat het een beetje een goed gesprek is, ze is nu 1x in de 2 weken een weekend bij jullie?

Die had ik nog niet gehoord “speelweek” vind het wel een goede houden we erin :lol: Wij hebben over 10 dagen de “speelweek” heb er nou alweer zin in haha :stuck_out_tongue:

Spannend voor het eerst naar de psz fijn dat het wat beter gaat met de krentenbaard.

@hupsakee, zon amalgaam vulling is dat zon ijzeren van vroeger?

Zou het idd dan ook eerst laten verwijderen.

Vervelend die controle op zo`n knobbeltje maar beter het zekere voor het onzekere te nemen…

@marlies haha nou ben benieuwd wie dat was in je droom, wel leuk dat je over het forum droomt :lol:

@linda, dus ook ongie, nou wel een mooie cyclus en nu volgende ronde raak :smiley:

Fijn dat ze hebben geluisterd op thijs zijn school hopenlijk dat het wat beter gaat.

@marion weet niet wat er is maar hoop dat het snel weer op de rit is en je gezellig mee komt kletsen.

Verder hier aan het wachten op de eisprong mag van mij wel weer zover zijn.

Ben na het werken even de stad in gegaan en ik kan helemaal weg dromen bij de baby spulletjes soort van kriebel gevoel hebben jullie dat ook? of is dat bij mij erger omdat ik nog helemaal geen kindje heb.

Heb echt al zin om spulletjes te kopen en weet al wat voor wagen ik wil, is dat nou erg of wel een beetje normaal?

Heb ook nog even davitamon fem-natal gekocht is multivitamine met foliumzuur ineen, omdat voor de winter ik het wel goed vind vitaminen te slikken en moet toch ook foliumzuur hebben dus 2 in 1 en hier zit geen vitamine A in.

Deze keer geen bekenden bij de kassa haha :oops: :lol:

Zal proberen even wat vaker te schrijven maar beetje druk druk druk en wil ook niet continu eraan denken anders duren de dagen nog langer… haha vind mezelf best wel erg zo :oops:

Ooooh, de “dwang” om spulletjes voor een baby te kopen, ken ik ook maar al te goed…en heb vandaag daar ook aan toegegeven :oops: . Dat verdient wel enige uitleg: ik heb 5 jaar geleden (toen N.y.n.ke nog niet ver kon lopen), een MC Speedi SX gekocht (had eentje die nogal zwaar was en na mijn ongeluk, kon ik daar niet zo goed mee overweg), met een voetenzak en autostoeltje, alles in dezelfde kleur. Hubbie vond het toen echter niet nodig, om ook de reiswieg erbij te kopen. En ja, 5 jaar later, krijg je de reiswieg niet meer in dezelfde kleur. Dus ik zocht al een tijdje op MP en daar werd er eentje aangeboden, maar veel te ver bij mij vandaan. Uiteindelijk een gezocht advertentie geplaats en afgelopen weekend kreeg ik een mailtje van iemand dat die reiswieg bij de Dorcas winkel bij mij in de regio te koop stond, samen met een maxi taxi. En die heb ik vandaag dus opgehaald. Ik was voor alles (reiswieg met dekbedje, maxi taxi, regenhoes en muggenhoes) maar 47,50 kwijt… Heb nou de maxi taxi weer op MP gezet… maar kijken of ik die weer kan verkopen :oops:

Vandaag werd ik ook door de HA gebeld… mijn hba1c (versuikeringswaarde) is iets te hoog… moet dus heel erg op mijn eten gaan letten en afvallen om mijn glucose-waarde onder controle te krijgen. De waarde was gelukkig nog niet zo hoog, dat ik ook medicatie nodig heb.

Verder niet zo heel veel te melden hier :mrgreen:.

Whahaha Ing!! hihi, geliek hebbie heur!!!

Linda, ik denk dat het goed is om niet meteen te schwitsen met Thijs. Gun hem de tijd die hij nodig heeft… Nu gewoon rustig aan opbouwen hoor!

Hupsakee, verstandig om nog even een weekje te wachten…

Marlies, voor jou wordt het ook spannend!

Goudvis, als ik mijn gewone folium op heb ga ik over op de fem natal. Toch wel lekker die extra vitamientjes…

Hier alles weer ok. Mijn moeder heeft een 90% zekere diagnose borstkanker voor d’r kiezen gekregen, maar de uitslag van de Bioptie gaf geen kanker aan. Uiteindelijk blijkt ze een heftige vorm van psoriasis op har tepel te hebben. We hebben flink in de rats gezeten, temeer omdat er bij mij 2 jaar gelden een afwijkende pap uitslag is gevonden welke inderdaad al in het laatste voorstadium van Baarmoederhalskanker zat en waarin zelfs al wat kanker haardjes gevonden waren. Na de operatie was alles schoon en heb ik bijna 2 jaar lang goede strijkjes gehad, maar de schrik zat er dus weer even heel erg vreselijk in!

@marion: Begrijpelijk dat je even wat afstand nodig had, is ook niet niks en het brengt zoveel stress met zich mee, gelukkig dat het uiteindelijk is mee gevallen.

En de vitamientjes ja die zijn met dit weer echt wel weer nodig heb ze optijd gekocht geloof ik was vanochtend bere koud :lol:

@ICL wrote:

Ooooh, de “dwang” om spulletjes voor een baby te kopen, ken ik ook maar al te goed…en heb vandaag daar ook aan toegegeven :oops: . Dat verdient wel enige uitleg: ik heb 5 jaar geleden (toen N.y.n.ke nog niet ver kon lopen), een MC Speedi SX gekocht (had eentje die nogal zwaar was en na mijn ongeluk, kon ik daar niet zo goed mee overweg), met een voetenzak en autostoeltje, alles in dezelfde kleur. Hubbie vond het toen echter niet nodig, om ook de reiswieg erbij te kopen. En ja, 5 jaar later, krijg je de reiswieg niet meer in dezelfde kleur. Dus ik zocht al een tijdje op MP en daar werd er eentje aangeboden, maar veel te ver bij mij vandaan. Uiteindelijk een gezocht advertentie geplaats en afgelopen weekend kreeg ik een mailtje van iemand dat die reiswieg bij de Dorcas winkel bij mij in de regio te koop stond, samen met een maxi taxi. En die heb ik vandaag dus opgehaald. Ik was voor alles (reiswieg met dekbedje, maxi taxi, regenhoes en muggenhoes) maar 47,50 kwijt… Heb nou de maxi taxi weer op MP gezet… maar kijken of ik die weer kan verkopen :oops:

Vandaag werd ik ook door de HA gebeld… mijn hba1c (versuikeringswaarde) is iets te hoog… moet dus heel erg op mijn eten gaan letten en afvallen om mijn glucose-waarde onder controle te krijgen. De waarde was gelukkig nog niet zo hoog, dat ik ook medicatie nodig heb.

Verder niet zo heel veel te melden hier :mrgreen:.

Had ik ook gedaan hoor toch mooi dat je nu eentje hebt in dezelfde kleur, ik wil ook graag een quinny speedi mooie wagens zijn dat, wil hem in bruin/beige

Gezellig dat je er weer bent Mar :-* . Gelukkig dat het geen borstkanker was bij je moeder.

Ik heb even een fototje van mijn dreami in het showforum gezet :mrgreen: . Alles is weer lekker schoon.

Vandaag werd ik door iemand gebeld, die wel interesse had in de maxi-taxi. Morgen komt ze 'm halen voor 50 euries… heb dus m’n reiswieg voor 2,50 toe… :oops:

Haha dat is wel beter dat is nou het mooie van marktplaats :mrgreen:

Mooie dreami en voor maar 2,50 :lol:

:cry: Ze heeft afgebeld… had eentje dichter bij haar huis gevonden… Jammer, maar geen man overboord. Er is vast nog wel iemand die eentje zoekt. :mrgreen:

@ICL wrote:

:cry: Ze heeft afgebeld… had eentje dichter bij haar huis gevonden… Jammer, maar geen man overboord. Er is vast nog wel iemand die eentje zoekt. :mrgreen:

Nou idd als er al iemand zo snel reageerd komt er vast nog wel eentje.

hoihoi

weer terug van vakantie. Een midweekje roompot in renesse. Het park was mooi het animatie team was een stuk minder. Maar dit viel me exstra op omdat ik zelf een opleiding gedaan heb in die richting. Nienke vondt het geweldig en daar gaat het om.

Het meest bijzondere van deze week was dat nienke eindelijk heeft besloten dat ze zonder zijwieletjes kan fietsen. Ze is nu vier en een half en tot vorrige week weigerde ze het ook maar te proberen. Nu heeft ze ineens de slag te pakken.

Hoe is het veder met iedereen. Ik hoop dat mijn droom klopte en dat er deze ronde in iedergeval eentje zwanger raakt. Mijn gevoel zegt dat ik het niet ben.

groetjes

marlies

marlies, fijn dat jullie het mooi gehad hebben. Vind dat toch ook wel vaak met animatie teams dat het slecht is heb het eigenlijk nog nooit een keer goed gezien.

Wat goed dat nynke zonder zijwieltjes kan fietsen :dance:

Ik zal nooit mijn eerste keer zonder vergeten, de weg ging een beetje steil naar beneden en ik kon niet meer remmen knalde ik onderaan de weg op een stilstaande auto, vond de eigenaar niet zo leuk :shifty:

Ik hoop ook dat jou droom klopte en stiekem hoop ik dat er niet 1 maar nog meer namen bij komen…

Hier druk gehad voor de rest gaat alles zijn gangetje en op naar de klus dagen.

Fijn weekend allemaal

Wat goed heh Marlies, dat die kids ineens besluiten om zonder zijwieltjes te fietsen. Misschien ligt het aan de naam :wink: , dat ze dat dan ook ineens heel snel doen. Mijn Nynke is nadat de zijwieltjes eraf gingen, nog één keer gevallen en toen vond ze dat dat niet meer moest gebeuren en ging het goed :slight_smile: ) Wel jammer dat het animatie team minder was, maar dat zal de pret vast niet hebben gedrukt.

Verder heb ik nog wat te melden over mijn maxi-taxihet ding is verkocht en ik heb het geld al binnen… heb er uiteindelijk 60 euries voor gevangen :mrgreen: … wat een handelaar ben ik ook

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: