Zo daar ben ik weer en dit keer in een wat betere bui dan gisteren.
Vandaag nog wel wat buikpijnklachten gehad en het gevoel dat elke moment mijn menstruatie kan beginnen, maar er is nog niets te zien daar beneden. We wachten met spanning af.
Door omstandigheden moet ik helaas wachten tot het einde van de maand om een test te kunnen kopen. Dus jullie moeten nog even wachten.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik heb er nog steeds een goed gevoel bij dat we er goed aan doen om Thijs naar een andere school te doen. Net bij het douchen vroeg hij alleen of hij morgen naar school toe moest. Toen ik vroeg of hij dat echt wilde zei hij ja. Soms kan ik er geen touw aan vastknopen en ga ik toch weer twijfelen. Laten we morgen maar gewoon even afwachten.
Hupsakee: ik kan je twijfel helemaal voorstellen. Ik heb die gedachten ook heel lang gehad en nu nog twijfel ik soms wel of we er goed aan doen om een tweede kindje te nemen. Maar ik wil toch echt graag nog een keer zwanger zijn. Heb er de vorige keer bijna niet van kunnen genieten doordat ik veel naar het ziekenhuis moest om bloed te prikken en ik in de laatste maand plat om bed lag omdat ik niets meer mocht.
Hoop dat ik er deze keer wel van kan gaan genieten. Ga jij nu maar lekker eerst op vakantie, zet alles voor jezelf op een rijtje en neem een wijs besluit. Sterkte ermee.
Ik kijk ook altijd uit naar de Sint en Kerst. Thijs is nu helemaal into Sinterklaas. Alle speelgoedboeken zijn al van A tot Z bestudeert en hij geeft wel even aan wat hij allemaal nog wil hebben. Dit jaar komt de Sint zowel op mijn werk als op het werk van hubbie, dus het gaat helemaal goed komen.
Kerst vieren wij nog niet groots, maar wel een paar kleinigheidjes onder de boom. Gezellig hoor.
Goudvis: Noem me maar gewoon Linda hoor
Zoals het er nu naar uitziet gaan we allemaal door naar ronde 2. Ik vind wel dat het elke maand spannender wordt. Ik ben benieuwd wie van ons als eerste zwanger is.
Morgen ben ik lekker vrij en hubbie heeft ook spontaan een vrije dag genomen. Is helemaal niet erg want het is morgen onze trouwdag. We zijn 6 jaar getrouwd en 8 jaar samen (we zijn getrouwd op de dag dat we echt verkering kregen met elkaar).
We gaan niet echt iets doen, maar we zijn wel gewoon lekker met zijn tweetjes (uhhhh drietjes).
Ik had beloofd later vandaag even uitgebreider bij te kletsen dus bij deze
Linda hier ook zo eentje die ik geregeld achter het behang wil plakken, helaas hebben we geen behang :?
Hoe gaat het met SB?? Knap joh, al 2 kilo :thumbup:
Verlatingsangst, ja goed mogelijk dat Thijs daar last van heeft. Alles wat je zo beschrijft wijst daar wel op :think: Ach wat sneu dat hij zelfs buikpijn heeft als hij naar school moet. Hebben jullie al bij andere scholen geinformeerd? Sinterklaas, jaaaaaaa gezellig . Vorig jaar snapte Nathalie er gewoon nog geen hol van, ja de cadeautjes vond ze leuk. Eens zien hoe ze er dit jaar op reageerd. Ik ben dus gastouder dus van mijn werk geen sinterklaasfeest
:mrgreen: en bij Romke’s werk mogen de kindjes pas vanaf 3 jaar meedoen totdat ze 8 jaar zijn. Wij slaan dus een jaartje over. Romke zijn andere meiden zijn 11 en 9 jaar.
En morgen 6 jaar getrouwd :dance: Dan feliciteer ik je morgen pas.
Goudvis whahaha wat een bak dat je een bekende tegenkwam toen je foliumzuur ging kopen :lol: . Ach jammer toch ongi geworden . Ik ben benieuwd of je zoontje-gevoel uit gaat komen. Ik had totaal geen voorgevoel voordat ik zwanger was. Toen ik zwanger was dacht ik dat het een jongentje zou worden terwijl ik heel afentoe gewoon zeker wist dat het een meisje was. Ik denk dat ik me dat jongensgevoel heb laten aanpraten door mensen in mijn omgeving omdat Romke natuurlijk al 2 dochters had en iedereen zei dat het voor hem zo leuk zou zijn als dit een jongen zou zijn. Wij wisten dus niet wat we zouden krijgen, dat is echt een verrassing gebleven. Romke heeft toen wel de hele zwangerschap gezegd dat het een meisje zou zijn omdat hij alleen maar meiden kan maken :mrgreen:
Hupsakee misschien rare vraag hoor, maar wat voel je precies dan op het moment van je eisprong? :think:
“Geen bloed geeft moed” :thumbup: :thumbup: die houden we erin. Ach en ook jij ongi
Yep de feestdagen zijn inderdaad confronteren als er iemand overleden is. En het is ook allemaal nog zo kort geleden. Het doet me toch allemaal meer dan ik verwacht had
Oh die twijfels heel herkenbaar hoor. Ga straks lekker genieten in Turkije en misschien hebben we dan wel een “made in Turkey”
Ingrid hoe is het nu met je bloeddruk? Heb je er veel last van?
En ook jij ongi
Marlies wat lief dat kaarsje voor mijn mama :-* en ahhhhhhh ook jij ongi . Nou ik sluit me nu helemaal bij Ingrid aan hoor, ronde 2 moet gewoon DE ronde zijn :thumbup:
Marion oeh spannend, de eerste klusronde is achter de rug :dance: En verder gewoon even een dikke :hug: voor jou.
Waar is Gemma gebleven?
Nou ik ben weer helemaal bij geloof ik. Het dagelijkse ritme is er ook weer aardig ingeslopen maar ik mis Rhodos zo nu en dan wel hoor. En dan ook die heerlijke temperatuur daar :drool: en het eten :drool: en ach gewoon alles.
Voor de geïnteresseerden, een reisverslagje onder de spoiler. Zal ook nog wel even wat foto’s in ons showforum plaatsen of hebben jullie die liever hier?
Vakantieverslag Rhodos
Om iets voor half 2 's nachts ging ik naar boven om Nathalie en Romke wakker te maken. Romke lag heerlijk te koesen en Nathalie kwam vrolijk uit haar kamertje lopen met speen in haar mond en knuffel in haar hand en zei: hai
Rond kwart over 2 waren we dan eindelijk op weg naar Schiphol. Nathalie is de hele rit wakker geweest en zat volop te zingen achter in de auto . Pas bij de ring Amsterdam viel ze in slaap. Auto weggebracht naar de stalling en hun brachten ons gelijk naar Schiphol waar we tegen 4 uur aankwamen. Toen inchecken en mijn hemel wat een rij stond daar. Nathalie begonn te klieren op een gegeven moment en die heb ik toen maar een pyamapapje gegeven.
Eindelijk waren we dan aan de beurt en toen we onze tickets hadden konden we gelijk door naar de wachtruimte.
Om 06.15 gingen we de lucht in, 5 minuten later dan gepland. De gezagvoerder zei al gelijk dat we de eerste 10 minuten turbulentie zouden hebben en dat hebben we ook gehad. Toch wel een beetje eng. Het vliegen met Nathalie ging prima, tijdens het opstijgen viel ze zomaar van het een op het andere moment in slaap en ze heeft zo’n anderhalf uur geslapen.
Daarna mocht ze een paar kleine cadeautjes uitpakken (potloodjes, kladblokje en klein popje) en daar heeft ze mee gespeeld. Madam had daar op 11 km hoogte trouwens wel een poepluier gefabriceerd. Weleens geprobeerd een luier te verschonen in zo’n klein vliegtuig wc’tje? Om 10.40 griekse tijd (is daar een uur later als hier) landden we op Rhodos. De zon verwelkomde ons. Toen naar ons appartement. Omdat we dus zo vroeg aangekomen waren, waren de appartementen nog niet helemaal schoon en hebben we ons samen met een ander stel bij het zwembad onder een palmboom gedeponeerd en heerlijk een biertje gedronken en een gyrosbroodje gegeten. Rond half 1 konden we het appartement in. Zag er allemaal goed uit! Toen we wat uitgepakt hadden zijn we alledrie even op bed gaan liggen en hebben tot een uurtje of 4 geslapen. Ik was inmiddels al ruim 28 uur op dus dan lukt dat wel. Nadat we ons wat opgefrist hadden zijn we wat in de omgeving gaan wandelen. Gewoon lekker lui en zo zijn we de rest van de dag ook doorgekomen.
De volgende dag zijn we naar het dorp Trianda gewandeld. Pinautomaat gezocht en lekker een terrasje gepikt.
's Middags zouden we met de bus opgehaald worden door Jiba voor een welkomstbijeenkomt in een restaurant in de oude stad van Rhodos. Gelijk ingeschreven voor de excursie “met de boot naar Lindos”.
Rond een uurtje of 7 waren we weer terug in ons appartement en zijn we een hapje gaan eten in een restaurantje vlakbij.
Op donderdag hebben we een relaxdag bij het zwembad gehouden. Heerlijk om zo in het zonnetje in je bikini aan het zwembad te liggen, boekje erbij, drankje en ondertussen Nathalie in de gaten houden die zich prima vermaakte met een vakantievriendje, een nederlands jongetje van 3 jaar. Die twee hadden de grootste schik in het zwembad.
Op vrijdag hebben we de stadsbus naar Rhodos stad gepakt en zijn we de oude stad ingedoken. Eerst langs de Mandraki haven gewandeld. Veel zwerfkatten daar bij de haven en ook in Rhodosstad. De oude stad is echt schitterend en indrukwekkend. Vooral als het donker is is het prachtig verlicht, heel romantisch ook. Souveniertjes gekocht en gewoon lekker de toerist uitgehangen. Op een gegeven moment waren we nog verdwaald, staan we ineens op een klein pleintje met een klein hotelletje. Hebben we daar maar even lekker verse sinaasappelsap gedronken en de kaart nog maar eens bekeken. Gelukkig zaten we vlakbij de stadsmuur en konden we de oude stad uit op weg naar de bushalte.
's Avonds weer lekker uit eten geweest. We zijn trouwens elke avond uit eten geweest. We konden wel koken in het appartement maar voor een klein bedrag kon je ook buiten de deur eten.
Nathalie wilde op Rhodos eigenlijk zo goed als niet eten. We hebben echt alles geprobeerd: tomatensoep, spaghetti bolognese, hollandse pannekoeken noem maar op, niks wilde ze. Het enigste wat ze at was fruit, afentoe een stukje brood en wat pizzastukjes. Gelukkig had ik pyamapapjes mee! Slapen deed ze trouwens prima daar!!
Op zaterdag zijn we dus met de boot “Triton” naar Lindos gevaren. Prachtig weer (zo’n 29 graden) en helaas veel wind waardoor er op zee een erge stroming was. De golven waren daardoor ook flink hoog. Nathalie zat bij Romke op schoot en ik zag haar gezichtje met de minuut witter worden. Op een gegeven moment wilde ze bij mij zitten. Ze zat nog geen minuut bij me op schoot of hoppa, ze spoog alles eruit. Natuurlijk over mij heen Ach het meiske moest zo huilen daarna, bijna ontroostbaar. Een vriendelijke griekse bootsman was zo lief om alles op te dweilen en de reisleidster heeft mij en Nathalie zo goed als schoongepoetst. Ik voelde mijn maag ook flink draaien maar heb het binnen kunnen houden. Maar om me heen zag ik nog veel meer mensen echt groen worden waarvan er enkelen ook geregeld over de reling hingen. En dan zit je ruim 2 uur op de boot. En dan moet je ook nog terug!!! Gelukkig zag de reisleidster dit ook en heeft het kantoor gebeld en een bus geregeld voor de mensen die eind van de middag niet meer met de boot terug wilden. Nathalie heeft na het overgeven dik een uur bij mij op schoot liggen slapen. Gelukkig maar, zo had ze de minste last van haar zeeziekte. Eenmaal aan land was Nathalie snel weer genezen maar mijn maag bleef nog een tijdje onrustig. We hebben dus besloten om maar niet omhoog te klimmen naar de Acropolis maar lekker 2 ligbedden op het strand te huren. Wij hebben de middag dus heerlijk ontspannen met zon, zee en strand doorgebracht. Rond half 5 zijn we met de bus weer terug gegaan en werden we netjes voor het appartement afgezet. De bus zat trouwens aardig vol Allemaal mensen die ook niet meer die 2 uur durende zeereis wilden ondernemen.
Op zondag heeft Romke een motor gehuurd en is daarmee wat over het eiland gereden. Nathalie en ik hadden zo weer een lekker lui zwembaddagje . 's Middag zo rond 1 uur heb ik Nathalie op bed gelegd en ben er zelf toen ook maar even ingedoken. Even siësta, doen die grieken ook dus wij ook!!! Tenslotte leef je daar heel anders.
En dan is het maandag, de laatste hele dag op Rhodos. We hebben een jeep met kinderzitje gehuurd en zijn daarmee de binnenlanden ingereden, wat de bergen in. Schitterend!!! Je komt dan gewoon de leukste dingen tegen, zomaar ineens een klein kerkje bovenop een berg waar ik nog 2 kaarsjes heb opgestoken. Eentje voor opa en eentje voor mama. Vlak naast het kerkje stond een boertje druiven te verkopen. Ook maar gekocht en gewassen in het drinkwatergeval met stromend water wat er ook stond. Er was daar ook een klein speeltuintje dus hebben we daar even een pitstop gemaakt om wat de benen te strekken en te snoepen van die echt heerlijke druiven.
Toen weer doorgereden en veel moois gezien. En overal zomaar ineens een geit op de weg. Grappig.
Rond half 4 hebben we een baaitje opgezocht en hebben we nog heerlijk gezwommen en in de zon geluierd.
Toen weer terug, auto ingeleverd en vast de koffers zover mogelijk ingepakt. Toen nog een borreltje genomen in de bar bij het appartementencomplex. Nog een laatste keer uit eten en nog even naar de zee gelopen om afscheid te nemen. Zucht… die 8 dagen zijn ook echt voorbij gevlogen.
's Morgens nog lekker ontbeten en dan de echt laatste spullen ingepakt. In de lobby nog wat adresgegevens uitgewisseld met de ouders van Nathalie’s vakantieliefde zodat we foto’s kunnen uitwisselen.
Nathalie en haar vriendje hebben nog even samen gespeeld en toen was de bus er om ons naar het vliegveld te brengen.
Gatver, ik vond het echt niet leuk om die bus weer in te stappen.
Nadat we op het vliegveld ingecheckt hadden, was er nog ruim een uur tijd te verdrijven dus wat rondgeslenterd op het vliegveld. Om 11.40 griekse tijd gingen we weer de lucht in op weg naar huis. En weer viel Nathalie tijdens het opstijgen als een blok in slaap. Ik denk dat het te maken heeft met de druk in het vliegtuig en het geluid van de motoren. Geen turbulentie deze keer maar schitterende zon verlichte wolken en blauwe lucht. Op de heenweg zagen we trouwens de zon opkomen vanuit het vliegtuig. Prachtig!!!
En tja toen we vlakbij Nederland waren kon je gewoon niks meer zien op de grond, het enige wat je zag was een grijze, dikke massa.
Om 14.15 zijn we weer veilig geland op schiphol.
Zucht… ik zou zo weer terug willen. Misschien dan toch zoals Romke en ik al zeiden emigreren naar Rhodos en daar een klein hotelletje of restaurantje gaan openen?
Goedemorgen,
wat een rust hier :shock:
Linda hoe gaat het nu met Thijs op school?
Ik denk dat Nathalie krentenbaard heeft :think: Ze heeft een vreemde plek op haar schouderblad en het zou kunnen :think: Vanmiddag om 15.40 moet ze bij de ha zijn. Ik wil er toch even naar laten kijken.
Linda, nog gefeliciteerd met jullie 6-jarige huwelijk!! Hebben jullie er een leuke dag van gemaakt?
Sjee Marieke, een kort reisverslag?? :shock: Moet er even voor gaan zitten om het te lezen hoor. En fototjes??? Showen maar!! :-*
Mijn bloeddruk is nog steeds te hoog, maar komt momenteel niet vaak boven de 90 (onderdruk) uit. Moet zeggen dat op het moment dat 'ie te hoog is, ik het ook wel merk. Dan ben ik vreselijk opgejaagd en voel ik me echt niet lekker.
Nathalie krentenbaard? Bah, da’s niet lekker zeg. Het zou opzich wel vanzelf over moeten gaan. Het is alleen vreselijk besmettelijk…
Ik zal wel wat foto’s in ons showforum zetten vanmiddag.
Tja ik twijfel over krentenbaard, het zou wel kunnen, het heeft er wel van weg. Ik heb al gelezen dat het vanzelf weggaat maar dat het zeer hardnekkig kan zijn en dat je gewoon beter even langs de ha kan gaan. Daar gaat ze vanmiddag heen, kijken wat ze daar zeggen, voor hetzelfde geldt is het heel iets anders.
90 onderdruk gaat de goede kant op toch?
Leuk, vakantie fototjes!! :thumbup: Laat maar doorkomen.
Ben benieuwd wat de HA zegt over de plekjes bij Naat.
En onderdruk 90… tja, kon inderdaad hoger. Maar heb dan ook 2 tabletten om 'm laag te krijgen/houden. En tijdens de 2e helft van mijn cyclus (over een paar dagen dus), schiet de onderdruk zo weer naar de 100.
Wat mij trouwens vandaag overkwam… klikkerdeklik
Nou Ing, dat klinkt als een regelrecht overduidelijk gevalletje van geldklopperij :evil: Misschien dat je man mee kan gaan als jullie hem weer voor de apk aanbieden? En dat hij er dan ook bijblijft.
Nou Romke is nu met Naat naar de ha. Ben benieuwd. Hopelijk is het alleen een klein beetje ontstoken en is het met een zalfje zo opgelost.
Foto’s van onze vakantie staan in ons showforum
Hopelijk is het inderdaad met een zalfje op te lossen.
Ooooooooooh, Marieke, wat een ontzetend mooie foto’s van jullie vakantie. Kan me voorstellen dat dat heeeeeeeeerlijk was.
ik wil ook op vakantie…boeeeeeeeeeh
we zijn dit jaar dus wel op vakantie geweest, maar zijn een week eerder terug gekomen, omdat ik in Frankrijk een miskraam kreeg…
ff copy past van de post van Marlies bij mijn stukkie…
@marlies wrote:
hoihoi
je zit even niet op te letten en er zijn weer twee pagina’s vol geschreven.
Wat een piep garage zeg. dat ze dat durven te doen. Zijn ze niet aangesloten bij een vakgroep ofzo. Ik zou er werk van maken.
Jammer dat iedereen nu door is naar de tweede ronde maar wie weet.
Als je denkt dat je kind naar een andere school moet gewoon doen. mama’s voorgevoel is nog altijd het beste.
En ik heb dat soms ook hoor. Er zijn momenten dat ik nienke echt wel achter het behang kan plakken en dan twijfel of ik er nog wel eentje bij wil hebben en aankan. Ik hoop maar dat de tweede een heel rustig kind is. Maar ach als ze dan ineens een kusje komt brengen of uit zichzelf helpt met tafeldekken dan verdwijnen mijn twijfels weer.
Volgende week gaan we de hort op. Lekker een paar dagen naar zeeland.
groetjes
marlies
:lol: :lol: :lol: Marlies een beetje in de bonen? :mrgreen:
Nou Nathalie heeft inderdaad krentenbaard :? .
We moeten haar nu 2 keer per dag wassen met een desinfecterende wasgel die overigens ook door ok-personeel gebruikt wordt en het hier in huis dus nu naar ziekenhuis ruikt :sick: en na het wassen als ze droog is insmeren met hydrofiele creme. En natuurlijk goed in de gaten houden of er geen andere plekjes bijkomen, dan die ook gelijk insmeren.
He shit Ingrid dat je in Frankrijk een mk hebt gekregen en daardoor je vakantie moest afbreken :hug: Volgens mij ben jij inderdaad heel hard aan vakantie toe. Is er geen mogelijkheid dat jullie gewoon een weekendje weg gaan ofzo, even lekker ertussenuit?
yep sorry :oops: :oops:
echt aan vakantie toe zullen we maar zeggen
groetjes
marlies
Yup Marlies, volgens mij ben je inderdaad aan vakantie toe (kan iedereen overkomen hoor!! :-* ) Maar lekker even eruit :thumbup: .
Wij willen inderdaad ook even lekker met z’n tweeen een weekendje weg… maar wanneer dat ervan gaat komen :think: ? Zit een beetje met een hond… maar eens ff kijken of die bij mijn so terecht kunnen, net als N.y.n. (en die vindt het een feestje om bij opa en oma te slapen :mrgreen: )
Hoest trouwens met Marion?? :think:
Laat ik zeggen dat het nu goed gaat met Marion. Even wat privézaken waardoor ze even wat minder schreef.
Oooh jee, niets ernstigs hoop ik?
Nee gelukkig niet!!! Maar moet ze zelf maar zeggen
Yup, dat moet ze idd zelf doen :mrgreen: . (maar aangezien jij blijkbaar meer weet, kon je wel zeggen of het ernstig was of niet )
Marion, dikke :hug: voor jou!!
Goedenavond allen,
Woensdag hadden wij dus dat gesprek op een andere school. De directrice daar gaf al aan dat het haast niet mogelijk is nu al te bepalen of je kind het wel of niet naar zijn zin heeft op school en of hij al gewend is. Sommige kinderen doen daar maanden of zelfs jaren over.
Ook zaten er wel wat nadelen aan:
- het is een openbare school, dus ze mogen geen nee zeggen, dus overvolle klassen.
- als ouders zijnde mag je 'ochtends het lokaal niet in. Je moet je kind bij de deur al gedag zeggen (weet nu al dat dat niets wordt.
Thijs is altijd welkom, maar we moesten het dus wel eerst uitpraten bij zijn huidige juffen en eventueel bij de directeur.
We zijn uiteindelijk wel even langs school gelopen en hebben kort met de juf gesproken. Zij vertelde mij dat ik het helemaal verkeerd zag en ze was blij dat ik mijn gevoel met haar wilde delen. Zij gaf aan dat Thijs het verder prima deed en absoluut door de groep wordt opgenomen. Thijs heeft gewoon moeite met het naar school gaan en aan een lange dag. De juf merkt gewoon dat hij na een uurtje of 2 / 3 moe wordt en dan wat jengelig wordt. (Dat herken ik dus wel, want dat is thuis ook). Afgelopen week was hij dus wel lekker thuis. Volgende week vakantie en daarna gaat Thijs gewoon halve dagen naar school tot aan de kerstvakantie. Ook heb ik na de herfstvakantie nog een gesprek met zijn andere juf.
Waar een gesprek al niet goed voor is. Ik heb nog wel steeds mijn twijfel, maar ik moet het gewoon tijd geven. We kijken het gewoon aan tot de kerstvakantie en dan kijken we wel wat we gaan doen.
Marieke: wat een mooie vakantiefoto’s. Ooit zullen wij ook die kant op gaan.
Vervelend dat Nathalie krentebaard heeft. Hopelijk geeft dat zalfje wat verlichting en is het snel weer weg.
Ingrid: we hebben niets speciaals gedaan. 's ochtends wat boodschappen en natuurlijk het gesprek op die andere school. 's Middags kwamen mijn schoonouders nog even langs en daarna zijn we een nieuw huisdier gaan kopen voor Thijs (daar straks meer over).
Ik had je verhaal al gelezen in de huiskamer. Wat een gedoe zeg en ik zeg dat het geldklopperij is. Wat ze al niet verzinnen om aan een hoop geld te komen. Ik zou ook de RDW inschakelen als ik het niet vertrouw. Ben je al terug geweest?
Ik heb trouwens mijn tweede banner maar weggedaan. Er klopt nu echt niets meer van. Ik heb met Mike afgesproken dat als ik aan het einde van de maand nog niet ongesteld ben ik een test mag doen en als deze negatief is, dan wachten we rustig af tot een volgende menstruatie.
Het kan best aan mijn gewicht leggen dat mijn menstruatie wegblijft. Ook zijn mijn vorige huisarts dat mijn lichaam schoon is en daardoor geen bloed afgeeft. Ik wacht het gewoon rustig af. Ik kan dus niet zeggen wanneer ik met een volgende ronde begin.
Even terug komend op onze nieuwe huisgenoot: ik wilde al heel lang een hamster, maar die kooien zijn echt vreselijk duur, dat ik het al heel lang aan het uitstellen ben. Nu wilde ik het echt en zijn we wezen shoppen voor een kooi. Ik heb een hele mooie grote kooi gevonden voor weinig centjes en hebben we sinds gisteren een hamster in huis, genaamd Molly.
Zodra ik tijd heb zal ik eens even een fotootje plaatsen.
Ik ga nu mijn zoon naar bed brengen. Tot laters.
hoihoi
ik ben blij dat ze naar je geluisterd hebben op de school van je zoon linda.
Nu kijken of het helpt.
Het kan best hoor dat je lichaam er anders op reageerd. Ik ben ook stevig en volgens mijn ha had ik dus wat meer tijd nodig om weer op regel te komen.
Gewoon afwacht maar.
volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong iets later dan op mijn kalender maar ik heb ook nog geen flauw idee wat mijn ciclus is
groetjes
marlies
Ik hou het even kort, maar ik wilde dit toch even met jullie delen…
De :evil: :evil: :evil: :evil: zijn vannacht gearriveerd. Gisteren toen ik naar bed ging kreeg ik al een vreemde buikpijn en vannacht (of eigenlijk vanochtend, het was half 6) toen ik naar de WC ging zag ik al een beetje bloed in mijn inlegkruisje. Nou toen wist ik dat het raak was.
Zal vanmiddag wel weer een banner maken, dan kan het lijstje aangepast worden.