Septemberstoppers??

hoihoi

jawel maar volgens de test is er niks.

Zelf zit ik eraan te denken dat die bloeding op donderdag een week geleden misschien wel een ongi was al was het maar 1 avond. Ik was de twee dagen daarvoor namelijk niet te genieten.

ik test over een paar dagen nog een keertje en ander gewoon afwachten totdat er wat gebeurt

groetjes

marlies

Het zou natuurlijk kunnen, dat dat een ongi was… zeker omdat je lichaam ook nog op gang moet komen na het spiraal… :think:

Herinner me nu ineens dat je gisteren schreef dat je een testje had gedaan… :oops:

hoihoi

Ik heb mijn indicator aangepast aan mijn bloeding van 1 avond een week geleden. Kijken of dat toch een ongi was.

Dat zou betekenen dat ik in de tweede ronde inga.

Gisteravond met een vriendin bij een vriend geweest die pas zijn vrouw verloren heeft. Een gezellige maar ook heftige avond en vooral erg laat. En vandaag moet ik de hele dag werken. phoe

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van het mooie weer van vandaag

groetjes

marlies

Hallo allemaal,

Heb een drukke week gehad dus weinig tijd om te reageren gehad.

@mamavanthijs, fijn dat hij nu aardig gewend is moet voor jezelf ook een fijn gevoel zijn.

Ik heb ook zin in het sinterklaas feest helemaal met een kleine straks als die het bewust gaat beleven.

Spannende dagen voor sommigen van ons… heb de testen al in huis en kan me bijna niet weer houden om alvast te gaan testen, komt ook omdat ik het gevoel had dat mijn eisprong iets eerder was geweest maar nee nog ff een paar dagen wachten.

zou mooi zijn als we net zo gaan als bij de augustus stoppers hoop gewoon allemaal tegelijk zwanger :mrgreen:

Fijne zondag allemaal…

Ow ik kan ook heel erg uitkijken naar Sint en Kerst, Heerlijke tijd vind ik dat!

Ik heb vandaag overduidelijk eipijn! Gisteren geklust, vandaag nog maar een keer en wellicht morgen ook voor de zekerheid. Spannend weer dit hoor!

FF heel ego hoor, ben erg moe en zit niet lekker in mijn velletje.

We hebben van het weekend de beslissing genomen om toch op zoek te gaan naar een andere basisschool. De communicatie verloopt ook niet echt lekker en we krijgen steeds een ander verhaal te horen als we vragen hoe het gegaan is met Thijs.

Vandaag gaf nog even een klap op onze beslissing, Thijs ging echt met buikpijn naar school. Nou dat kan ik echt niet verdragen dus heb echt een potje zitten janken op mijn werk en een afspraak gemaakt bij een andere school. Hier zitten ook wat kinderen op waar Thijs mee buitenspeelt.

Ik voel me echt intens verdrietig en de tranen staan alweer erg hoog nu ik dit zo aan het typen ben.

Vandaag is de dag dat ik ongesteld moet worden. Er gebeurd nog niets, al heb ik wel een vage buikpijn. Ik ben 4 jaar lang niet ongesteld geweest dus ik ben bang dat mijn lichaam erg op gang moet komen. Ook kan het wegblijven doordat ik flink overgewicht heb. Ik kijk het nog een paar dagen aan en dan haal ik mijn banner weg, want ik heb geen zin om steeds te denken ben ik wel of niet zwanger.

Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga nu even lekker op het bankje hangen en straks lekker naar Grey’s Anatomy kijken.

Marion, goed getimed geklust dus! :pray:

Linda, spannend hoor! Ga je voorlopig wachten met testen, of…? Vervelend dat het met Thijs op school niet lekker loopt. Maar wat goed dat jullie er voor durven iezen om nu dan ook meteen te zoeken naar een school waar jullie meer vertrouwen in hebben. Ik hoop dat jullie een prettige school vinden.

Marieke, feestdagen zijn confronterend als je iemand moet missen he? :hug:

Goudvis, nog twee dagen!

Ik ben steeds aan het twijfelen over een 2e kindje. Ik weet zeker dat ik het super zal vinden als er een kindje komt. Maar… ik zie er ook best tegenop om weer ‘helemaal opnieuw’ te beginnen. Em is bijna 4 jaar en we krijgen steeds meer vrijheid. Ik vind het zo’n moeilijke keuze, dat ik eigenlijk hoop dat ik maar gewoon ‘opeens’ zwanger ben. Kennen jullie de twijfels voor een 2e kindje?

Deze ronde sla ik so wie so over. Ik moet over 2 weken naar de tandarts en dan wordt er een oude vulling vervangen. Misschien gek, maar bij het verwijderen van die oude vulling slik ik vast ook hele kleine stukjes door en die vullingen zijn echt troep (zware metalen, ik dacht zelfs kwik?). Dat wil ik niet in de begintijd van een zwangerschap.

In november gaan we lekker op vakantie naar Turkije (11 dagen). Ik ben al 5 of 6 jaar niet meer in het buitenland geweest en ik heb er heeeeel veel zin in.

Nog even reageren voordat ik ga slapen…

Hupsakee denk dat het wel normaal is dat je daar goed over na denkt al hoef ik die keuze nog niet te maken kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Goed naar je gevoel luisteren.

Heerlijk naar turkije wil ik ook wel weer heen maar hoop dat het aankomende zomer niks word dan het jaar erop maar met een kleintje hoop ik.

Mamavanthijs, als jullie je niet goed voelen bij die school moet je gewoon de knoop doorhakken je zit wel jaren vast aan zo`n school en voor thijs ook fijn dat hij dan bij vriendjes op school komt.

Sterkte ermee :hug:

Goed gelust marion en nou ook maar op de wachtbank… echt spannend dit.

pff ik word gek van mezelf voel echt van alles, ook enorm last van boeren, gevoelige (.)(.) jeuk veel pukkels in het gezicht, en een vreemd gevoel bij mijn buik een beetje een zenuwachtig gevoel maar dan net wat anders… pfff :silenced:

Nou net gisteravond toen ik achter de pc weg was ging naar de wc en ja hoor ongi…

Dan waren mijn klachten toch van de ongi mja geen pijl op te trekken aangezien ik vorige keer bij de ma ook van die symptomen had.

Ik ga in ieder geval nergens meer op letten.

Heb dus wel duidelijk mijn eisprong gevoeld alleen helaas geen bevruchting.

Nou op naar ronde 2 had nu cyclus van 31 dagen en zet hem nu op 32.

Balen Goudvis! Op naar de volgende ronde!

Linda, knapperd, goed dat je meteen de boel aanpakt. Hopelijk heb je een goed gevoel bij die andere school!

Ik ben een beetje en zeefje de laatste tijd. Beetje veel aan het hoofd… Maar ik beloof beterschap!

Marion: :pray: dat het raak is deze maand!! Aan de timing zal het in ieder geval niet liggen.

Goudvis: jammer dat de :twisted: zijn gearriveerd. Maar; nieuwe ronde nieuwe kansen. Hopelijk is het deze ronde raak. We weten het over een week of 4 1/2 :wink: .

Linda: goed dat je direct aktie onderneemt voor wbt de school waar Thijs naar toe gaat. Een kind dat niet met plezier naar school gaat, is verschrikkelijk. Ze brengen er wel een hele grote tijd van hun leven door en dan moeten ze ook voornamelijk met plezier gaan! :thumbup: dat je er direct achteraan gaat. En we :pray: dat de :twisted: wegblijven vanwege een zwangerschap! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hupsakee: lekker, naar Turkije; kan je even alles op een rijtje zetten en er straks weloverwogen voor gaan :wink: .

Marlies: als de bloeding van laatst een :twisted: was, dan zit je nu weer tegen je ei aan. Hopelijk was het de laatste :twisted: voor de komende 9 maanden. :pray:

Hoe is het eigenlijk met Marieke, Gemma en Sandra??

Ik heb sinds afgelopen zondag ineens een vreselijke koortslip :? en pijn dat 'ie doet. Lekker zo’n verminderde weerstand… ben ook vreselijk moe, doordat ik heel slecht slaap. Nou ja, gaat wel weer over :slight_smile: . Verder heb ik het gevoel dat ik al in mijn vruchtbare dagen kom te zitten :think: . Zou een beetje vroeg zijn, maar alles is natuurlijk mogelijk. We’ll see :pray: .

BTW: lijstje is weer aangepast. Als je die niet ziet, ff F5 indrukken.

Met mij is het goed :smiley: maar druk op het moment.

Ik heb vanmorgen bijgelezen en een spiekbriefje gemaakt dus zal later evne wat uitgebreider reageren.

Ik ben inmiddels ongesteld geworden en heb volgens mij dus gelijk een goede cyclus. 29 dagen was het. Ik ga dus nu ronde 2 in en heb nu meer duidelijkheid wanneer de “speelweek” is :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Met mij is het goed :smiley: maar druk op het moment.

Ik heb vanmorgen bijgelezen en een spiekbriefje gemaakt dus zal later evne wat uitgebreider reageren.

Ik ben inmiddels ongesteld geworden en heb volgens mij dus gelijk een goede cyclus. 29 dagen was het. Ik ga dus nu ronde 2 in en heb nu meer duidelijkheid wanneer de “speelweek” is :wink:

Leuk dat je er weer bent Marieke :thumbup: .

Deel je ook met ons wanneer je volgende NOD is? :mrgreen:

euh… :mrgreen:

Als ik de 29 dagen aanhou zou dat zijn op 9 november :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Als ik de 29 dagen aanhou zou dat zijn op 9 november :wink:

Heh jammer :eh: , dan heb je de vorige keer waarschijnlijk iets te vroeg geklust voor je ei. :wink: neem aan dat je daarna ook nog wel actief geweest bent?? :mrgreen:

Ik ben altijd actief joh :lol:

We hebben er hier niet zo heel veel over gehoord… :lol: :wink:

Toch jammer. Er zijn er nu nog maar 2 (of 3, want van Sandra weten we het niet…) die in de eerste ronde zwanger kunnen zijn :wink:

Laat iedereen die niet in ronde 1 raak heeft geschoten, dan in ronde 2 een positieve test hebben :pray: .

Ingrid ik sluit me helemaal bij je aan :thumbup:

Bij Nathalie ben ik na het stoppen van de pil 1 keer ongesteld geworden en daarna was het raak. In de tweede ronde dus zeg maar.

Ik ga Romke deze maand gewoon elke dag bespringen :lol: