Septemberstoppers??

@Hupsakee wrote:

Grmpf… 3 dagen te laat, maar nu toch echt ongesteld :frowning:

En vandaag toch weer niet. Ik bergijp er niets van hoor. :eh:

na!! Wat maf!?!?

Tja… en nu toch echt WEL ongesteld. :mrgreen:

Zou het komen doordat ik er zoveel mee bezig was, dat het zo gaat? :think:

hoi hupsakee

Ik denk dat het net als bij mij is dat je lichaam moet wennen aan de nieuwe situatie. Volgens mijn huisarts zou het een paar maanden duren voordat mijn lichaam weer helemaal op regel is. Dus ik ga er dan maar vanuit dat hij gelijk heeft. En ondertussen veel oefenen :lol:

groetjes

marlies

Nou, mijn lichaam lijkt ook wel enorm van slag. Ik heb mijn ovu op 26 of 27 september gehad (kleine ovu bloeding gehad) en had afgelopen vrijdag mijn NOD. Maar, niet ongi geworden. Zaterdag dacht ik dat het dan toch door zou zetten… maar alleen maar een heel klein beetje bruin aan mijn wc-papiertje. Gisteren idem. Vandaag… nog steeds geen bloed, maar ook geen positieve test :think: . Snap echt helemaal niets van mijn lijf. Ik zit inmiddels dag 31, terwijl ik normaal een cyclus heb van 28 dagen (ik heb de laatste keer gerekend vanaf de eerste echte dag bloedverlies :eh: ).

:shifty: :shifty: :shifty:

Lijstje ge-update :mrgreen:

Grrr…w at zijn die lichamen van ons toch verschrikkelijk vervelend aan het doen!!

Maar ben wel door naar de volgende ronde :cry: Gisteravond eerste beetje bloed en vandaag echt doorgezet… :?

:hug: :hug: :hug:

Wij zijn weer terug 8) Heerlijke vakantie gehad.

Kom later wel eventjes bijlezen en bijkletsen.

Ben ik vandaag even niet voor in de stemming.

Het is de verjaardag van mijn mama en aangezien het morgen 2 maanden geleden is dat ze is overleden voel ik me eventjes gewoon k.u.t.

:-* Marieke

Welkom terug Marieke!! :-* Hoop dat je natuurlijk wel een leuke vakantie hebt gehad. :hug: En je mag je wel K.U.T. voelen hoor :hug: , heel begrijpelijk op dit soort dagen. Doe lekker rustig aan en kom maar kletsen wanneer jij dat wilt. 't is hier sowieso heel rustig :think:

hoihoi

morgen mijn nod. Ik heb al van twee mensen de vraag gehad of ik zwanger ben. Zelf heb ik het idee van niet. Ik ga morgen nog niet meteen testen dat ga ik denk ik volgende week doen

marieke Even een :kaars: voor je moeder

groetjes

marlies

Mariekje, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Marlies, spennend hoor!! Nog geen duivels?

hoihoi

toch maar een test gedaan maar niks hoor. Dus nu maar afwachten wanneer ik ongi wordt en het dan opnieuw proberen

groetjes

marlies

Heh Marlies, jammer dat de test niet positief is… maar: geen bloed… en da’s een goed teken.

Mijn :twisted: zijn gisteren ook alweer vertrokken :eh:

Avond,

Marieke, welkom terug. Fijne vakantie gehad? En tuurlijk mag je je even rot voelen. Het is niet niets hoor. Een dikke knuffel.

Fijn dat bij iedereen zo’n beetje de duivels aan het arriveren zijn of al gearriveerd zijn. En dat onze lichamen daar toch nog niet helemaal aan gewend zijn.

Ik zag dat ik nog 4 dagen moet, dus ik ben benieuwd. Nog geen voortekenen.

Verder ben ik weer druk aan het werk, dus zal er door de weeks weinig zijn. 's avonds hang ik het liefst lekker op de bank met een kop thee ofzo. Even geen PC, daar zit ik de hele dag al achter.

Thijs gaat inmiddels al 2 dagen zonder te huilen naar school en volgens de juf gaat het prima. Zijn andere juf van maandag en dinsdag vindt dat hij aanpassingsproblemen heeft, maar doet er verder niets mee. We wachten volgende week even af wat er gebeurd op maandag en dinsdag. Gaat hij weer huilen dan weten we dat het aan de juf ligt en anders begint hij nu eindelijk te wennen.

Het is elke dag weer spannend.

Hier verder niet zo veel bijzonders. We hebben allebei van onze baas de uitnodiging van het sinterklaasfeest gehad en we kunnen gewoon naar allebei. Dat is nu even leuk. Thijs is er echt al mee bezig.

Zo, nu ga ik even verder snuffelen en daarna even lekker douchen.

Ben benieuwd Linda! Wij zitten hier inmiddels midden in de klusweek!!

Linda, wat fijn dat Thijs lekker gewend raakt. Hopelijk gaat het vanaf volgende week ook goed bij de andere juf :thumbup: . En volgende week je NOD… SPANNEND :pray: .

Voor ons is het waarschijnlijk (voorlopig) het laatste jaartje dat we nog een kind hebben dat in Sinterklaas geloofd. Volgens mij gaan ze op school vanaf groep 4 of 5 cadeautjes voor elkaar kopen. Moet eerlijk bekenen dat ik eigenlijk ook niet zo heel veel heb met Sinterklaas, maar dat ik het leuker vind om met de kerst iets te doen.

Marieke, gaat het inmiddels weer een beetje met je?? En hoe was inderdaad je vakantie?

Het is hier wel stil zo zeg…

hoihoi

gelukkig duurt het bij mij nog heel lang voordat nienke niet meer in sinterklaas gelooft. Ik vindt het een geweldig feest.

Ik heb net even bij de augustusstoppers gekeken en daar is de helft al zwanger. ik hoop dat het voor ons ook zo snel gaat.

Ik moet het hele weekend werken. mooi piep met het mooie weer maar ach maandag nog een dienstje en dan ben ik anderhalve week vrij. We willen wel op vakantie maar weten nog niet waarnaar toe. Waarschijnlijk een last minute http://www.roompot.nl

Hoe is het met de rest

groetjes

marlies

p.s. o ja nog steeds niks

En jij hebt nog niet getest Marlies?