Septemberstoppers??

@Gemmama wrote:

Morgen gaan we op vakantie :dance: :dance: :dance: Ik hoop met goed nieuws thuis te komen meiden!!

Mooi is dat! Over 3 dagen je NOD en gewoon lekker op vakantie gaan en ons in spanning laten… :eh: :mrgreen: Fijne vakantie! Ik hoop dat je erg ontspannen en zwanger terug komt!

Wij zijn dit weekend lekker even kindvrij. Opa en oma gingen naar de campingen en vroegen of Thijs mee mocht. Maar natuurlijk mocht hij mee en wilde hij gelukkig ook.

Kunnen wij even genieten van onze laatste dagen vakantie. Maandag moeten we allebei weer werken. Ik zal hier dan ook iets minder te zien zijn, aangezien we fulltime werken.

Marlies: het zou best bloed van de innesteling kunnen zijn, dus ik ben zeer benieuwd of het toch nog doorgezet heeft of niet.

Morgen ga ik beginnen met Sonja B. Heb alles al in huis, dus ben erg benieuwd. Maar wat een gedoe zeg al die boodschappen die je nodig hebt. Ik liep gisteren echt met 2 briefjes door de supermarkt. Maar ik heb alles.

Fijn weekend allemaal nog en voor wie er op vakantie gaat: fijne vakantie.

Ik heb trouwens wat foto’s op ons showforum gezet.

de bloeding heeft niet doorgezet dus het zou best kunnen dat ik zwanger ben. Het voelt niet zo als de vorrige keer. ik heb bedacht dat als ik 9 oktober nog niet ongesteld ben geworden ik een test ga doen.

groetjes

marlies

@marlies wrote:

de bloeding heeft niet doorgezet dus het zou best kunnen dat ik zwanger ben. Het voelt niet zo als de vorrige keer. ik heb bedacht dat als ik 9 oktober nog niet ongesteld ben geworden ik een test ga doen.

groetjes

marlies

Oooooow wat spannend!!!

En dan ineens is mijn dag meer dan goed. Ik ben ongesteld geworden. Klussen van 8 t/m 16 oktober en mijn eerste ECHTE nod op 27 oktober!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hey Hupsakee, hoe is het bij jou?

hallo allemaal,

Wil me graag bij jullie aansluiten

Wij gaan voor de eerste

Ben al eens ongepland zwanger geweest maar dat is met 10 weken uitgelopen op een MA

Willen er nu helemaal voor gaan mijn cyclus is gemiddeld 33 dagen dus heb dat nu aangehouden dus mijn nod is 13 oktober en zitten nu in de “klus periode”

vertel over mezelf niet teveel details er zal maar net een bekende zitten misschien komt dat later nog weleens.

Nou duim voor ons allemaal dat het snel raak is en het ook goed mag blijven gaan allemaal…

Zou iemand me op de lijst willen zetten? alvast bedankt.

@~Marion~ wrote:

Hey Hupsakee, hoe is het bij jou?

Dinsdag is mijn NOD en vandaag lijk ik een beginnende ongesteldheidspukkel te krijgen. :shifty: Toch blijf ik denken dat het raak is. Maar ook als het niet raak is, is het goed. Het gaat zoals het gaat. Spannend nog even.

Goudvis, welkom!

Marlies, spannend hoor!

Gemmama, morgen op vakantie is jouw NOD. Ik zal voor je duimen!

Marion, ben je inmiddels helemaal bijgetankt van de gebroken nachten?

Spannend hupsakee!!

Hoop dat het raak is

Ik heb via een site 2 gevoelige testen gekocht omdat ik vorige keer al 2 weken overtijd was en toen de 31ste een negatieve test had en de 5e een positieve maar goed nu in mijn achterhoofd heb ik ook wel dat de hcg toen al niet genoeg steeg omdat het met 7 weken en 5 dagen mis is gegaan.

Maar goed dus voor mijn eigen gemoedsrust maar gevoelige testen besteld die ik overigens pas gebruik 1 dag na nod.

Vind het wel heel spannend allemaal vorige keer was ik onverwachts zwanger erg vruchtbaar waarschijnlijk want er moet een gaatje in de cdtjes hebben gezeten…

Maar nu dus bewust dus dat voelt heel anders allemaal…

Goudvis welkom :smiley: :thumbup:

Marlies oeh spannend zeg.

Ik heb wel bijgelezen maar kom vanmiddag even bijkletsen, ben namelijk druk met koffers inpakken etc omdat we morgenochtend dus vliegen :dance:

Tot strakjes!

Zo, ik heb ook even wat foto’s in het showforum gezet :smiley:

En ik vind het nu best spannend worden om morgen in het vliegtuig te stappen, beetje kriebels in de buik :lol:

Ik hoop echt dat als ik weer terug ben er hier goed nieuws te lezen is!!!

En Marjonneke gaat er nu echt voor :dance: :dance: :dance:

Wij hebben goed ons best gedaan, is het deze keer niet raak hebben we wel veel plezier gehad :mrgreen:

hoi allemaal

ik heb ook even een balkje gemaakt. Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest heb ik gegokt en ga ik ervan uit dat als ik niet zwanger ben ik 9 oktober ongesteld moet worden.

hoe is het met de rest. Ik heb een druk werk weekend achter de rug en morgen een verjaardag dus vandaag even lekker rustig aan doen

groetjes

marlies

Hier alles goed.

Ik heb nu zo goed als alles ingepakt. Nog wat laatste spulletjes zoals toiletartikelen maar dat kan vanavond pas.

Zo even wat boodschapjes doen en dan zien of we vanavond nog even een uurtje naar bed gaan. Anders wordt het wel een hele lange rit tot we morgen op Rhodos landen.

Leuk zo’n banner Marlies :thumbup: , ik begin daar gewoon niet aan. Zo kan ik eventueel goed nieuws nog even voor mezelf houden :wink:

hoihoi

dat is ook zo maar ik denk dat ik het makkelijker voor me kan houden in het buitenleven als ik er hier over kan praten.

Veel plezier op vakantie

groetjes

marlies

Hallllo goudvis!! welkom hier, hopelijk ben je snel zwanger meid!!!

Marlies, spannend hoor!!!

Avond,

Zo weer even lekker een dagje gewerkt. Had maar 114 emails in mijn inbox staan en na die gelezen te hebben, ben ik maar eens voorzichting in mijn postbakje gaan kijken en daar een hoop van weggewerkt.

Nu weer lekker thuis en ik heb gelijk even een vraagje aan jullie:

Ik stond net onder de douche en toen ik mij van onder aan het afspoelen was had ik ineens een hoop slijm tussen mijn vingers. Weet iemand wat dit kan zijn. Heb dit nog nooit gehad. Ook heb ik sindsdien wat vage buikpijnklachten.

Morgen hoef ik alleen de middag maar te werken (moet naar de tandarts en de mondhygieniste) en woensdag heb ik mijn ATV dag. Heerlijk, jammer dat het alleen niet zo mooi weer wordt. Wilde eigenlijk met Thijs voor nieuwe schoenen kijken.

Over Thijs gesproken: vanochtend werd Thijs door opa en oma naar school gebracht en even rond half 10 werden we al gebeld door de juf, dat Thijs aan een stuk door aan het huilen was en dat ze al vanalles geprobeerd had om hem te troosten, maar dat dat niet meer lukte. Of iemand hem weer op kon halen. Dus daar gingen opa en oma weer. Vind het gewoon zo sneu.

Morgen komt de schoolfotograaf, dus ik hoop dat het dan weer wat beter gaat.

Zijn jullie kinderen trouwens ook om achter het behang te plakken. Die van mij is zo in de “ik wil en ik wil niet” fase, om gek van te worden.

Goudvis: Welkom bij de septemberstoppers.

Marieke: mocht je dit nog lezen: hele fijne vakantie!!!

Marion: fijn dat je er nu echt voor kan gaan.

Hupsakee: een ongesteldheidspukkel :shock: , daar had ik vroeger ook heel veel last van, even afwachten hoe het er nu aan toe gaat. Tot nu toe nergens last van.

Zo, dan nu even lekker bankhangen en dan vroeg ons bedje in.

Even snel een reactie op mamavanthijs

dat slijm is denk ik je eisprong gezien je banner zou dat kunnen kloppen…

ik had vandaag hetzelfde dus en vanavond had ik aan de linkerkant een uur lang een “vervelend” gevoel dus denk toch echt mijn eisprong en klopt bij mij ook zo ongeveer wel.

Dus hoop dat je gister goed hebt geklust…

zo ga ff verder wii-en…

Helaas gisteren niet actief geweest :wall: :frowning: :frowning:

Heb ik nu nog kans of kan ik deze maand als niet raak beschouwen.

Is het raar dat een vrouw niet weet wat er in haar lichaam gebeurd, of hebben meer vrouwen dat.

Goudvis: bedankt voor je reactie.

Tot over 8 daagjes meiden en ik verwacht toch echt wel goed nieuws als ik terug ben hoor :mrgreen:

@MamavanThijs wrote:

Is het raar dat een vrouw niet weet wat er in haar lichaam gebeurd, of hebben meer vrouwen dat.

Goudvis: bedankt voor je reactie.

Nou ik zou het niet als een gemiste kans beschouwen want rond de eisprong ben je altijd een paar dagen vruchtbaar al zeggen de geleerden dat je het beste de dag voor je eisprong kunt klussen i.v.m de weg die de zaadjes hebben te gaan…

Ik vind het niet raar hoor het is eigenlijk pas sinds de ma dat ik dingen meer voel en opmerk in ieder geval bewuster van ben.

Marieke fijne vakantie!

Zo morgen weer werken ben ik tenminste niet de hele tijd bezig met zwanger worden/zijn pff soms wel een beetje vermoeiend eigenlijk…

herkennen jullie dat ook?

ik ben trouwens de jongste van ons allemaal 23

nou duik zo mijn bedje in

trusten allemaal

@Goudvis wrote:

@MamavanThijs wrote:

.

Dat heb ik ook hoor. Het is voor mij meer dan 5 jaar geleden dat ik ongesteld ben geweest en het is echt weer even wennen hoe mijn lichaam dan ookal weer aanvoelt. En over die gemiste kans. Wij hebben geklust na de eisprong. Dus als ik over twee weken nog niet ongesteld ben geworden dan was het raak.

groetjes

marlies