Dames, we hadden nog geen showforum… TOT NU!!
Hier kunnen we onze fototjes showen!!
ONS SHOWFORUM
Truste!! :-*
Je eitje goed gaan gebruiken hoor!!!
Hoi
vorrige week mijn spiraaltje laten verwijderen. Het was een mirenaspiraaltje. Nu ben ik vanaf zaterdag zo emo als de pest. Bij het minste of geringste moet ik slikken om de tranen tegen te houden. Zo ken ik mezelf helemaal niet.
Ik heb gistermiddag maar even met de assistente van de huisarts gebeld. Blijkt dat dat heel normaal is omdat je eigen hormonen het weer overnemen.
Hadden ze me ook wel even voor mogen waarschuwen. Ach het betekend in iedergeval dat ze het nog doen
groetjes
marlies
Goedemorgen,
hey een eigen showforum. Ik zal eens wat leuke foto’s uitzoeken.
Marlies gek is dat he, als je eigen lichaam het overneemt zeg maar.
Nou, mocht ik gisteren een ei gelegd hebben dan hebben we ons best gedaan :mrgreen:
Nathalie voelt niks warm meer aan gelukkig. Ze is gewoon “normaal”. Staat nu met haar mega mindy pop in de armen mee te zingen en springen met K3 op tv :roll:
Dat is idd niet fijn Marlies, als je er niet op voorbereid bent dat je eigen hormonen ineens heel heftig kunnen gaan reageren. Maar wat je zegt: het geeft wel aan dat je eigen hormoontje het weer gaan overnemen en dat het dus nog goed werkt!! Moet je wel zeggen dat die hormonen voor mij de reden zijn geweest om niet meer aan de pil of hormoonhouden spiraal te gaan: voor mij ook een volgende keer weer een koperspiraal!
@Marieke, fijn dat Naat weer wat is opgeknapt en weer lekker aan het gek doen is. Dat zijn van die momenten dat je zo heerlijk :inlove: op je kindje kan worden.
Ik heb vanmorgen ruim anderhalf uur op school doorgebracht met het controleren op hoofdluis in een aantal groepen… Gelukkig niet een gevonden.
Hoi
bij mij geen spiraaltje of niks meer. Als er nog een kleine komt dan is daarna mijn man aan de beurt
groetjes
marlies
@marlies wrote:
Hoi
bij mij geen spiraaltje of niks meer. Als er nog een kleine komt dan is daarna mijn man aan de beurt
groetjes
marlies
Dat kan natuurlijk ook nog :mrgreen:.
Marlies groot gelijk hoor, alleen weet ik niet of vriendlief dat hier zo ziet zitten :think: Tja iets met mannelijkheid ofzo :roll:
Ingrid nou inderdaad, dat zijn van die momenten dat je heerlijk :inlove: op je kind bent. Ze zit nu trouwens wel na een kort uurtje slaap beneden met een rood neusje en rode wangetjes :?
Ze heeft in ieder geval geen koorts of verhoging op dit moment.
Marlies, wat mooi dat je echt merkt dat je eigen lichaam het weer over neemt. Maar daar hadden ze je inderdaad best even op mogen voorbereiden…
Marieke, fijn dat Nathalie zich wat beter lijkt te voelen.
ICL, 1,5 uur… Wat een eer dat we een echte hoofdluis deskundige onder ons hebben! :lol:
Pff, zware dag gehad en nu menstruatieachtige pijn. Vast de innesteling… :lol:
Ik kruip snel met een lekker boek onder de wol.
Weltrusten!
FF ego:
Ik kán niet meer… Ik heb nu al vanaf za op zo nacht nauwelijks geslapen. Echt, in totaal een uur of 8. Ik weet niet waarom en hoe, maar het lijkt wel of ik het verleerd ben… Gisteravond klopte alles: Ik was naar de repetitite gelopen (km of 3), lekker gerepeteerd en toen om 22:00 uur ook weer naar huis gewandeld. Lekker fris om de kop. Thuis een beker warme melk er in, heerlijk rozig. Toen nog even bij Sen kijken want die was niet fit en ja hoor, een bed vol kots. A bleef stug net doen af hij sliep volgens mij. Dus ikke weer klaarwakker. en dus weer zo honds en honds beroerd geslapen…
Heh, bah Mar… niet (kunnen) slapen is vreselijk. En Sen ook nog eens ziek :?. Heb je enig idee hoe het kan dat je niet slaapt?
Hallootjes,
Wat hebben jullie lekker zitten babbelen zeg, en dat zonder dat ik er melding van heb gekregen.
Ingrid: Gelukkig zijn jullie luizen vrij, en helpen op school… dat zal een karwei geweest zijn.
Marieke: wat een gedoe zo’n ervenis.
O wat lekker, volgende week op vakantie. Onze vakantie zit er volgende week al weer op. Dan mogen we weer gaan werken.
Je meisje inmiddels al wat opgeknapt. Hier loopt ook een jongetje met vreselijke snotterbellen en snurken dat ie dan doet.
Marion: ik wil ook hoor. Je bent niet de enige. En het rare is nu dat ik echt op alles aan het letten ben. Het zou wat zijn als het deze maand gelijk raak zou zijn.
Voor jou trouwens even een :hug: :hug: . Ik weet wat het is om een langere tijd niet te kunnen slapen.
Gemma: ook al lekker op vakantie. Heerlijk hoor. En groot gelijk dat je die testen thuislaat. Gewoon lekker gaan genieten van je vakantie. Waar gaan jullie heen?
Marlies: Jeetje, jij ook al zo last van je hormonen. Ik heb dan wel geen spiraal gehad, maar ik merk dat ik veel sneller vatbaar ben voor emotionele gebeurtenissen dan normaal. En ik vind ook dat ze je daar wel even op hadden mogen voorbereiden.
Het is inderdaad maar goed dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is. De zwangerschap van Thijs doe ik zo over. Nergens last van gehad, alleen in de laatste maand moest ik veel rusten ivm BI en ik had ook nog eens kinkhoest opgelopen.
De bevalling daarentegen doe ik voor de helft met plezier over. De bevalling opzich ging harstikke goed (ondanks dat ik er 12 uur over gedaan heb), maar deze keer hoop ik dat mijn placenta vanzelf losraakt. Bij Thijs was dit dus niet het geval en moest mijn placenta manueel verwijderd worden omdat er geen chirurg aanwezig was. Dit gedeelte doe ik dus liever niet over.
Ik lees jullie verhalen over eitjes en dergelijke met veel plezier. Ik weet er gewoon zo weinig vanaf, omdat ik me daar dus nooit mee bezig heb gehouden.
Gisteren werd ik in de middag wat misselijk, dus ik dacht meteen: zal het raak zijn nu, maar ik weet helemaal niet wat mijn cyclus doet, dus we zullen het echt af moeten wachten. Ook had ik van de week wat menstruatie achtige klachten. Ach, we zien het wel. Ga er niet van uit.
Zo en ons eigen showforum. Zat er van de week nog aan te denken dat we die ook maar eens aan moesten schaffen. Ga ook eens even zitten voor leuke foto’s.
Gisteren had Thijs kleuterfeest op school. De directeur en adjunct gingen trouwen (zogenaamd) en daar hadden ze een heel speelprogramma om heen gemaakt. Thijs wilde ook heel graag, maar de juf zag dan graag dat ik er ook bij bleef. Gelukkig maar, want Thijs hing alsmaar aan mijn zijde. Tegen half twaalf had Thijs het gehad en zijn we naar huis gegaan. Eenmaal thuis hebben we heerlijk geslapen met zijn tweetjes.
Vanochtend zowaar Thijs zonder tranen achter gelaten, dus bij thuiskomst mocht hij een sticker plakken. Hij is er zo trots op.
Ook hebben we Thijs geleerd zonder zijwieltjes te fietsen en dat gaat hartstikke goed. We zijn begonnen op zijn kleine fiets en als hij dit goed onder de knie heeft, gaan we het op zijn nieuwe fiets proberen. Zal binnen kort kijken of ik foto’s kan maken en deze zal ik dan plaatsen op ons mooie showforum.
Zo ik heb er een heel verhaal van gemaakt, dus ga me maar weer eens met mijn gezin bezighouden.
Linda, wat fijn dat dat je Thijs zonder dat 'ie ging huilen op school kon achterlaten. Moet een goed gevoel zijn dat hij blijkbaar nu goed aan het wennen is en blijkbaar nog zelf heel graag heen wil ook. En fietsen zonder zijwieltjes…SUPER :inlove: !
Ik moet zeggen dat ik toen we voor Nynke gingen ook niet echt bezig waren, ook niet echt bezig was met mijn cyclus en wanneer de vruchtbare periode was en hoe ik die kon herkennen. De eerste cyclus na het verwijderen van mijn spiraal, eigenlijk ook niet, totdat ik op Kok ging neuzen. En tja… dan ben je er toch meer mee bezig en omdat deze zwangerschap direct in een MK eindigde…gaan de stokjes nog meer “opspelen” en wordt het verlangen naar nog een klein hummeltje alleen maar groter (we wilden eigenlijk 5 jaar geleden al voor een tweede gaan, maar toen kreeg ik een auto-ongeluk…en kon het niet op dat moment).
@Hupsakee wrote:
Pff, zware dag gehad en nu menstruatieachtige pijn. Vast de innesteling…:lol:
Ik kruip snel met een lekker boek onder de wol.
Weltrusten!![]()
Het zou natuurlijk zo maar kunnen…

hoihoi
even een vraagje. Vorrige week woensdag is mijn spiraaltje eruit gegaan. Maandag verloor ik een prop slijm. Betekend dat nu dat ik een eisprong heb gehad. Het is voor mij al meer dan 5 jaar geleden dat ik ongi ben geweest dus ik ben er een beetje uit.
Zou ik nu ook zwanger kunnen raken? volgens de h.a. heeft het lichaam een paar maanden nodig om weer in regel te komen maar het voelt heel anders
groetjes
marlies
P.s. ik ga zo weer sporten er moet eigenlijk nog wat af voor dat er weer wat bijkomt door de zwangerschap
MArlies, je kunt inderdaad al vruchtbaar zijn meid. Houd even in de gaten wanneer de eerste dag van je menstruatie is. En dan ook weer wat de vólgende eerste dag van je menstruatie is. Dan kun je de dagen tussen die 2 dagen tellen en schatten wanneer je eisprong is (ongeveer 14 dagen vó;or de 1e dag van je menstruatie.
Linda, wat stoer van Thijs!! Zo zie je maar; het went wel!
Vannacht 7 uurtjes aaneen geslapen; HEERLIJK! Nu wil ik vannacht nóg een goeie nacht en hopelijk ben ik er dan weer!!
vanochtend zaten A en ik lekker aan de koffie en we hadden het weer even over alles. Ik zei dat het vanaf volgende week ergens (als ik mijn menstruatie heb gehad) gewoon elk moment raak kan zijn en dat ik er zo zin in heb enzo. Zegt hij ineens, “sja, ik geloof ook dat ik er nu, van alle keren dat we voor een kindje gingen, er nu het meest klaar voor ben. Ik zit lekker in mijn vel, matrealistisch, financieel, emotioneel, relationeel alles klopt nu gewoon. Ik kan met recht zeggen dat ik er ook helemaal zin in heb”
En toch hebben we alletwee heel duidelijk voor ogen dat we hartstikke blij en gelukkig zijn met alles wat we nu hebben. Dat een derde kindje voor ons de slagroom op de overheerlijke taart is maar dat we het ook kunnen accepteren als het ons niet gegeven zou zijn.
Ennieweej, het was gewoon weer even lekker om te horen dat ook hij zin heeft in dat wat er, hopelijk, ons te wachten staat…
Welkom nieuwe meiden! :thumbup:
Marion, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik ben er zooo klaar voor!! Vanmorgen bij vrienden op kraambezoek geweest, wat een prachtig mooi meisje hebben zij gekregen zeg en ik mocht haar ook nog even lekker knuffelen :inlove: :inlove: :inlove: Schoot heel even vol bij het idee dat wij anders over drie maandjes ook weer zo’n frummel zouden hebben, maar ik concentreer me liever op het positieve in het leven dus heb ik haar even héérlijk geknuffeld en ik blijf gewoon hopen dat het voor ons idd juni 2009 wordt
Morgen gaan we op vakantie :dance: :dance: :dance: Ik hoop met goed nieuws thuis te komen meiden!!
hoihoi
gisteren last van mijn buik en ik vloeide bloed. dus ik dacht dat ik mijn eerste ongesteldheid zou hebben. Maar het is weer helemaal weg.
we hebben wel geklust dus het zou kunnen. maar dat zou wel heel erg snel zijn
weer afwachten dus
@marlies wrote:
gisteren last van mijn buik en ik vloeide bloed. dus ik dacht dat ik mijn eerste ongesteldheid zou hebben. Maar het is weer helemaal weg.
we hebben wel geklust dus het zou kunnen. maar dat zou wel heel erg snel zijn
weer afwachten dus
Spannend…

@~Marion~ wrote:
Zegt hij ineens, “sja, ik geloof ook dat ik er nu, van alle keren dat we voor een kindje gingen, er nu het meest klaar voor ben. Ik zit lekker in mijn vel, matrealistisch, financieel, emotioneel, relationeel alles klopt nu gewoon. Ik kan met recht zeggen dat ik er ook helemaal zin in heb”
Heerlijk om te horen lijkt me! :inlove: