Hahaha nee gelukkig weet je dat niet vantevoren, als ik af zou gaan op de zwangerschap van Nathalie dan zou ik ook zeggen: nooit meer!!!
Bijna 43 weken beroerd en ook de bevalling geen pretje.
Maar ach we zien het wel.
Vraagje: heb je eigenlijk al gelijk een eisprong als je stopt met de pil? Ik heb sinds eind van de middag een beetje raar gevoel rechts helemaal onderin mijn buik, net wat hoger als mijn lies zeg maar. En dat lijkt mij dus geen eitje omdat ik 8 dagen terug mijn eerste ongi-dag had :think:
Een eitje heeft volgens mij minimaal 8 dagen nodig om te rijpen… het zou dus wel kunnen. Voor iedereen is het natuurlijk anders, wanneer de cyclus weer op gang komt.
Toen wij voor Nynke gingen, was mijn cyclus direct op gang en had ik direct weer een mooie regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu had ik een koperspiraal en dus geen last van hormonen.
En wat zwangerschap en bevalling idd betreft: we laten het maar op ons afkomen… we hebben het toch niet zelf in de hand… Als het maar niet weer een inleiding wordt met uiteindelijk nog een spoedkeizersnede onder algehele narcose, omdat de ruggeprikken na vijf keer proberen nog niet goed gingen…
Oh gets Ingrid dat klinkt inderdaad niet fijn :hug: spoed keizersnee heb ik nog net ontlopen gelukkig maar ik zat er niet ver vanaf. Nathalie lag niet ingedaald waardoor ik geen goede druk met persen kon zetten. En ze moest eruit, vliezen gebroken en ze had gepoept in het vruchtwater.
Vacuum schoot eerste keer los, tweede keer lukte het dus gelukkig wel.
En toch… zou ik het zo weer over doen. Maar hier geen drie :mrgreen:
:think: :think: het zou dus wel kunnen, hmmm dan toch ventje maar even lief aankijken vanavond :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
:think: :think: het zou dus wel kunnen, hmmm dan toch ventje maar even lief aankijken vanavond :mrgreen:
Neem aan dat je dan ook “last van” vruchtbaar slijm hebt?? :mrgreen: (daaraan herken je nl ook of je in je vruchtbare periode zit…) En ventje lief aan kijken? Je hoeft bij mannen toch alleen maar te zeggen: lieverd… en ze duiken al bovenop je… :mrgreen:
Nou nu je het zegt, daar had ik gisteravond wel wat last van ja maar heb er verder geen aandacht aan besteed :think: Zo nog eens even tjekken :sick: :mrgreen:
Hahaha ja dat is vaak wel zo bij die mannen ja :lol:
:inlove: En nou lekker onder de wol… hup! geeft Marieke en hubbie een schop onder de kont
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ventje nog niet thuis, is naar de schietclub :roll:
Ik heb dus echt geen flauw idee he hoe zo’n eisprong voelt. Jaren pil en van Nathalie was ik vrij snel zwanger. Maar ik heb nu ook een raar gevoel in mijn onderbuik, beetje zeurderig. En wel wat afscheiding ja.
Ik had vorige week aan twee kanten een nogal zeurderig gevoel… :think:
En dat heb ik nu dus, aan beide kanten en een beetje in mijn onderbuik :think:
Goh Ingrid, zou jij dan vorige week een ei gelegd hebben :think:
Yup, denk afgelopen vrijdag mijn ei te hebben gelegd… of twee?? :think: :eh:
Dan misschien toch die tweeling? :mrgreen:
Voelde jij het dan ook zo net boven je liezen zeg maar?
Grrrr poezebeest komt elke keer op schoot, typt een beetje moeilijk :evil:
'k Heb trouwens ook wat eitjes om zeep geholpen afgelopen vrijdag en zaterdag… :lol:
Hoe heb je dat dan gedaan??? :shock:
Zou dus leuk zijn, een tweeling… maar ja… eigenlijk zouden we een maandje overslaan, om even m’n lichaam tot rust te laten komen na de afgelopen periode…
Was na de 1e MK zeer waarschijnlijk wel zwanger van een ééneiige tweeling… vond nl. 1 vliesje en 2 vruchtjes :?
@Marieke_5000 wrote:
Hoe heb je dat dan gedaan??? :shock:
luizen en neten om zeep geholpen :lol: :lol: :lol:
Ohhhhhhh hahahahahaha ik dacht al, wat heeft ze nu dan gedaan hahahahahaha.
Dan is het waarschijnlijk wel een tweeling geweest ja :hug:
Oh Naatje huilt, meiske is zo verkouden
Ooh vervelend heh, een kind dat zo verkouden is. Nynke loopt ook voortdurend met een loopneus en de mijne zit steeds verstopt: BAH!
Één ding weten we zeker: het is over voordat we een jongetje zijn! :mrgreen:
Mijn hond zit hier te piepen… want ik heb wat overgebleven aardappeltjes in zijn bak gedaan en die bovenop het gasfornuis laten staan… vindt ie niet zo leuk :lol: :lol: Het is zo’n hond die je maar door blijft eten als er voedsel staat. En het beest lust ook werkelijk bijna alles… zelfs tomaten eet 'ie op…
hahaha ja zulke honden ken ik wel, onze kat zat vandeweek een slablaadje op te eten die Naatje per ongeluk op de grond liet vallen :roll:
Ik ga morgen maar even wat neusspray gebruiken bij Nathalie want dit duurt nu al ruim 3 weken.
Oei, da’s wel lang ja! Is ze nog wel een beetje te genieten?
Ja ze is verder haar altijd vrolijke zelf gelukkig. Ik vond haar vanavond na het eten wel wat warm en klam aanvoelen. Even kijken hoe ze morgen is. Volgende week op vakantie dus ik hoop niet dat ze ziek wordt :?
Nou ventje zal zo wel thuiskomen dus ik ga nog eventjes met een boek op de bank.
Lekker slapen voor straks :-*