Hoi Meiden
Sorry heb niet zoveel tijd ik zit weer met een zieke Jesse :snooty:
Word er helemaal gek van om de 2 week is die ziek… Hij sliep zowiezo de nachten al niet goed met zijn astma. Maar nu is het helemaal niks…
Gister bij de huisartsenpost geweest hij heeft de griep en weer een oorontsteking. Moest vandaag weer op controle gaan van de huisarts en zal zo de kno weer bellen waarschijnlijk moet die dus voor de 2de keer onder narcose voor buisjes in zijn oren :?
En het klussen is dus niet echt ervan gekomen tenminste niet zoals het moest van het ziekenhuis :lol:
Wij hadden van het weekend ook een verjaardag!
Pff moeilijk wat te verzinnen want jah ff geen drank natuurlijk…
Gaf gewoon aan dat ik niet zo lekker was…
Maar goed echte goede smoezen tjah???
@Debz25 gaat lekker bij jullie thuis… hopelijk knappen jullie snel op…
liefs,
Je kunt en mag rustig een wijntje drinken als je niet zeker weet of je zwanger bent hoor, kan helemaal geen kwaad.
Ik heb me nooit hoeven te verdedigen over het drinken want ik drink zowiezo al bijna niet, en meestal moet er toch iemand terug rijden, en dat ben ik, haha.
Nana, ik drink ook niet en krijg ik dus ook die vragen of blikken niet. Wel makkelijk;)
Debz, heel veel beterschap hoor!! Wat vervelend dat hij om de haverklap ziek is
Ik heb sinds het weekend erg zware benen en een zere onderrug en vanmorgen op het werk, dacht ik een loopneus te krijgen. Zakdoekje erbij, had ik ineens een bloedneus :o
Nettepetje… wel eind van de week even testen he? Ik ben super nieuwsgierig… :inlove: :inlove: :inlove:
haha jaaaa tuurlijk!!! En uiteraard horen jullie het ook!!
Pff, wat een weertje he!? Het heeft hier de hele dag gesneeuwd! En er ligt al best een laagje!
Mijn vriend belde net, hij had een afspraak in Arnhem en was nu op weg naar huis. Maar hij zat nog vóór Zutphen en het was spekglad. Was een drama op de weg en had al een auto in de berm gezien.
Nou ja ik zei al dat hij naar voorzichtig moest rijden, want ik heb liever dat hij laat thuis is met een hele auto, dan dat hij loopt te haasten en dat de auto straks kapot is.
Daaaames, ingesneeuwd? :lol:
Wat is het koud buiten!!!
Brrrr, ik moet straks werken, muts op, wanten aan en een dikke sjaal!
Want er moet wel gewoon buiten gespeeld worden met de kids op het werk! Ik krijg het al koud als ik er aan denk!
Ik wens jullie allen een hele fijne dag vandaag! En voorzichtig als je de weg op moet!
Morgen dames,
Tjeehhh wat een sneeuw…
Vind het maar eng met rijden!!!
Waar wonen jullie trouwens allemaal??
@Nettepetje weet je al welke dag je gaat testen?
Duim met je mee hoor…
Nog meer dames aan het testen geslagen?
Nou ik zit hier lekker warm met de verwarming aan heerlijkkkk
liefs,
Ik werk op een bso, dus ik doe net zo hard mee met buiten spelen natuurlijk. Krijg je het lekker warm van! Hier viel het mee met de sneeuw gelukkig! Woon alleen in een erg smal straatje met aan beide zijden auto’s, dus parkeren is wel spannend!
Spannend hoor nettepetje! Bloedneuzen schijnen ook eerder voor te komen als je zwanger bent.
Ik geloof dat alcohol pas na 6 weken zwangerschap bij je kindje kan komen en daarvoor niet, maar ja dan nog voel ik me er niet fijn bij. Maar technisch gezien zit dat alleen tussen m’n oren, want het schijnt geen kwaad te kunnen.
Hi Hi
Hier weer een drama nacht We moeten vrijdag na de KNo en waarschijnlijk word die geholpen met Buisjes en we hopen dat het dan echt klaar is… Hij wil ook niet eten en drinken dus heeft echt last. Ik zag al wat uraten dus moet het goed in de gaten gaan houden.
Spannend nettepetje zal er dan eindelijk zwanger achter je naam komen testaan haha…
Hier heeft het niet zo gesneeuwd. Ik woon trouwens in Assen.
Als ons kleine mannetje een beetje oke is dit weekend dan gaan we zondag sinterklaas vieren en laat sinterklaas nou mooi een slee hebben gekocht met zitje en riem haha…
Verder heb ik me eisprong weer gehad( pijnlijke tepels) en weer last van me buik gehad. We hebben niet echt geklust doordat J en Ik ziek waren. We zijn langzamerhand een beetje op aan het raken.
En hebben al 3 nachten niet samen geslapen, omdat J bij ons in bed ligt.
En me vriend dus op de bank gaat.
Ik denk dus niet dat ik zwanger ben…Ik verneem aan mezelf dat ik er ook niet zo’n haast meer mee heb omdat het hier niet echt lekker loopt met de kleine man…
heey meiden
ik lees nog steeds met jullie mee hoor.
spannend weer voor sommige.
ik zit ook op het wachtbankje.
ben benieuwd of het raak is.
mijn borsten zijn sinds vandaag wel gevoeliger.
heb ik anders nooit.
Eerst Nettepetje, dan Prinses1985 en na een paar dagen Snips en ikzelf… Ik brand van nieuwsgierigheid wie nu positief testen… en zo te lezen zou het voor Snips wel een raak kunnen zijn… :dance:
Bij mij is het ook niet raak gok ik zo. Lang ongesteld geweest, meteen daarna vruchtbaar en weinig geklust…
Debz, veel beterschap gewenst voor jullie allemaal. Ik hoop dat jouw zoontje snel weer beter is… Op naar de volgend eronde dan maar… :hug:
Iedereen heel veel succes gewenst bij het testen.
Enne, ik hoef het niet te weten hoor… :liar:
@ Prinses, wij wonen in Geesteren ov, ken je dat? Dat ligt bij Almelo in de buurt. Zelf kom ik uit Deventer, maar mijn vriend kwam hiervandaan (tubbergen) en ben dus deze kant opgekomen toen we samen gingen wonen. EN het bevalt me prima!
En ik denk dat ik zaterdag ga testen. Mijn NOD is wel vrijdag, maar ik moet de hele dag werken en ik vind het leuker om het samen te doen, dus dan zaterdagochtend (als ik NIET eerder ongesteld wordt natuurlijk)
@ Marij, lekker buitengespeeld vandaag ? Ik wel weer. We hebben sleetje gereden met de kleintjes!! Haha, zo schattig! Grote lol, geweldig!!
Was wel erg koud, dus niet al te lang, maar gewoon een paar keer kort naar buiten!
Ohhh, lijkt me eng als je in zo;n smal straatje moet rijden met deze gladheid.
Wij wonen buitenaf, met slootjes naast de weg, haha dus dan ben ik bang om door te glijden, de sloot in haha.
Mijn vriend vind het leuk om bij ons op het erf de handrem erop te doen zodat hij kan tollen… MANNEN?! pfff, net kleine kids haha
Ik herken het wel hoor Marij, alleen wat jij zegt over de alcohol heb ik met etenswaren. Zit hartstikke tussen mijn oren, maar heb daar dan geen lekker gevoel bij. BIjv, Filet american ofzo…
@ Debz, pffff, het zit jullie op het moment niet erg mee he!? Wat rot voor Jesse dat het zo blijft aanmodderen. Nou, laten we hopen dat de buisjes er komen en dat het hem goed zal doen!
Zitten jullie er inmiddels niet doorheen? Want zo komen jullie ook niet goed aan de nachtrust toe he? Echt rot voor jullie hoor!!!
:hug:
@ Snips, leuk dat je er weer bent! Wanneer is je NOD eigenlijk?
Het is wel gezellig zo met z’n allen op de wachtbank
@ Yvonne, gelukkig zie ik je neus niet groeien :lol:
mijn NOD is 9 december.
ik heb trouwens al een week lang een positieve ovulatietest.
met wat speurwerk op internet ben ik erachter gekomen dat je dan dus ook zwanger kan zijn.
apart he?
het is nog te vroeg voor een zwangerschapstest…
ooooh echt waar!? Nou wat spannend!!!
Even ego…
Als er nog iemand tegen mij komt vertellen dat ze zwanger zijn en dat het tegen juli is ga ik gillen! Het is echt niet dat ik het die mensen niet gun, maar ik was het ook en ik wou dat ook graag vertellen
sorry, nummer 4 vandaag was er een beetje te veel aan, gewoon ook voor dezelfde datum uitgerekend…
bah, ik ga een pak chips eten op de zetel
@Kee wrote:
Even ego…
Als er nog iemand tegen mij komt vertellen dat ze zwanger zijn en dat het tegen juli is ga ik gillen! Het is echt niet dat ik het die mensen niet gun, maar ik was het ook en ik wou dat ook graag vertellen
sorry, nummer 4 vandaag was er een beetje te veel aan, gewoon ook voor dezelfde datum uitgerekend…
bah, ik ga een pak chips eten op de zetel
@ Kee
K kan me het ook zoo voorstellen! Helemaal omdat het nu de periode zou zijn geweest om het iedereen te kunnen vertellen. Sterkte!
Gelukkig is er net een hele zwangerschapsgolf geweest op m’n werk! Onze vrienden en familie zijn wel steeds erg benieuwd wanneer wij aan kindjes gaan beginnen aangezien we van de zomer verhuisd zijn.
@Nettepetje bij ons waren er natuurlijk ook kleintjes die geen handschoenen bij zich hadden en dan natuurlijk toch met de sneeuw spelen. Rode en koude handjes dat ze hadden! Wel erg gelachen. Het meeste was 's middags weg helaas. Maar ja van de week weer een nieuw pak sneeuw.
Mijn vriend vindt het maar eng dat ik naar m’n werk moet met die sneeuw. Heb een hele cursus van m gehad wat ik moet doen als het glad is
Heb precies hetzelfde deze keer hoor yvonne. Ik was ook echt lang ongesteld en ws bijna gelijk daarna m’n ei. Dus ik ben benieuwd.
Hallo, Ben er ook nog steeds.
Ik lees af en toe wel mee maar had het zo druk en was/ben naar eigen gevoel iets te veel bezig met het zwanger worden.
Maar denk dat jullie dat misschien ook hebben???
Had vandaag een test gedaan van kruitvat (kon het niet laten :wall: ) zit nu 2 dagen voor de NOD maar hij gaf negatief aan. Zegt natuurlijk nog niets, zal (mocht ik zwanger zijn) niet genoeg hcg hebben.
Op een gegeven moment ga je alles vergelijken van, zal het raak zijn. Rommelig gevoel, zware buik.
Met mijn eerste had ik totaal geen zwangerschapsverschijnselen, kan dus niets met elkaar vergelijken. Ook wat je veel leest in gevoelige borsten heb ik nog nooit gehad.
Ach dan maar dapper wachten op vrijdag. En hopen dat het raak is.
(beetje ego, sorry)
Hoi hoi,
Niks ego’s aan is toch logisch dat jezelf het liefst als eerst zwanger ziet…
Iedereen kan dit beamen denk ik…
We lopen onszelf helemaal gek te maken althans ikke wel
Ene kant heb ik het gevoel zwanger te zijn maar goed dat heb ik elke keer weer… andere kant denk ik dat me :twisted: er gewoon aan zit te komen…
Heb nu namelijk wel wat rommelende darmen en hier en daar een steekje. Pijn in onderrug en tussen me schouders ook een zeurende pijn, met vlagen misselijk maar goed kan alles ook inbeelden!
Nu maar hopen dat mocht ik niet zwanger zijn dat ik gewoon normaal me :twisted: krijg en niet weer veelte laat!!!
Duimen, duimen, duimen
liefs,