Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Hoi Dames,



Hier is ons nieuwe topic, met op de beginpagina meteen ons lijstje!

Ik hoop dat we hier weer gezellig verder kunnen kletsen!!!









laatste update: 17-02-11

WOW Kee, van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig!!! Onze eerste zwangere in dit topic!! Helemaal geweldig!! :smiley: :smiley:

Kunnen jullie het al een beetje bevatten?



@ Yvonne, doe je allerlei soorten fotografie? Ook bruiloften en dergelijke?



Tannie: Ik heb zelf geen last gehad van de klok.



Debz: He wat sneu dat je ventje zo moet spugen :frowning:

Veel plezier met klussen he!! :wink: :smiley:

Wat leuk, een zwangere! Kee van harte zeg, wat leuk!

Geniet er lekker van.



Hier ook een ziek mannetje, helaas… hopelijk knapt hij snel weer op (buikgriep).

Bedankt voor de felicitaties en wat fijn dat ik er al bij sta als zwangere. Als ik het goed heb, ben ik ongeveer tegen 7 juli uitgerekend… Zien wel als ik voor het eerst bij de gyn ben geweest (en als alles goed gaat natuurlijk)



Bij Briek heeft het even geduurd, omwille van de mk maar bij Tuur ging het vrij vlot (niet zo vlot als deze keer maar toch vlot)



Beginnen het wel te beseffen… Maar het moet natuurlijk nog werkelijkheid worden (buik groeien, echo’s :inlove: ) Staan er natuurlijk wel wat anders tgo dan de eerste keer, maar hoop dat ik deze ‘laatste’ keer super kan genieten…



Debz: wat erg van jou ventje, heeft hij ook koorts?



nana: jij ook een ziek mannetje :hug:



Hoe zit het met jou Yvonne?

Jaa een nieuw deeltje!! :dance: :dance: :dance:



Kee: Echt super joh! Ik hoop dat ik me aan kan sluiten bij je bij de july mama’s haha…( het zou wel super zijn want heb gerekend en zou dan op me vriend zijn verjaardag uitgerekend zijn.)



Hij heeft zo af en toe koorts heeft net een kuur gehad, maar blijft maar slijm spugen, al langer als afgelopen week. Ik herken me nichtje er erg in die heeft Astma dus morgen maar weer na de huisarts, ik wil gewoon een doorverwijzing na de kinderarts!



Nettepetje: Hoe gaat het verder met jou? Alweer bijna je nod?



Nana: Geef hem maar een dikke :hug: Ook sterkte voor jullie vannacht…

JAA! Kee :inlove: Gefeliciteerd!! :dance: :dance:



Ik hoop ook dat ik me kan aansluiten bij de juli-mama’s,nog paar daagjes geduld. Kan ik best :liar:



Debz en Nana, beterschap voor jullie mannetjes :hug:



Hoe is 't met de andere meiden? Hebben er al een paar tijdje niet meer gehoord…?

Nana en Debz, beterschap voor de mannetjes!!! :hug:



Kee, kom je dan ook hier je echo showen? Vind dat zo mooi om te zien!! :smiley:



Debz, Met mij gaat het goed!! Ik heb ongeveer zaterdag mijn nod. Dus het wordt weer spannen! Heb ergens het gevoel dat het deze keer goed moet zitten, maarja kan dat beter niet denken, ben bang voor een teleurstelling.

Tepels zijn nog altijd gevoelig, maarja daar mag ik niet vanuit gaan, dat heb ik wel vaker gehad…



Fijne dag allemaal!!!

Kee :dance: :dance: :inlove: :inlove: gefeliciteerd!!!

Hoi Kee, van harte gefeliciteerd!! Onze eerste zwangere!! :inlove: :inlove:



Nettepetje, ook erg spannend…



EstHe, wanneer ga je een test doen??



Afgelopen weekeinde zou ik ongi geworden moeten zijn, maar niets gebeurd… Wel een beetje kramp in m’n onderbuik bij het wakker worden/opstaan, dus dacht dat het die dag wel zou komen, maar niets… Ik wacht nog een paar dagen en als dan nog niets is, dan ga ik maar eens testen. Ik heb verder nergens last van wat ik bij anderen lees, dus heb het gevoel dat mijn cyclus gewoon nu wat langer is dan de vorige keer…

Hey dames,



Sorry dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen!

Vrijdag naar het ziekenhuis geweest en tjah alles leek er goed uit te zien.

Zojuist ongesteld geworden jeeehhhhh eindelijk zeg pfff…



Kee wat super gefeliciteerd ben heel blij voor je…

Verder al wat meet zwangeren???



Duim voor jullie allemaal…

Ook ik kan nu verder he he eindelijk…



liefs

Prinses, wat een opluchting…!! Je weet nu dat alles goed is… :thumbup: Nu volgende maand niet ongesteld worden he? :wink:

Nou dat zou helemaal geweldig zijn hihi

duim je met me mee??



Hoe gaat het verder met jou?

Ik duim ook heel hard voor je prinses.



Yvonne wat onwijs spannend joh!! Ik duim me suf!! :smiley:



Mijn temperatuur blijft ook stabiel hoog, afgelopen dagen was hij constant 36.9 en vanmorgen 37.1

Dank je Nettepetje…



Kan ik me vanaf nu ook temraturen?

Kunnen jullie me zeggen hoe en wat?



liefs,

Kee van harte gefeliciteerd!!! Wat TOPPIE zeg :dance:



Yvonne, ik ga voor je duimen hoor!



Succes Prinses, hopelijk is het nu snel raak :wink: Wat een opluchting moet het voor je zijn…



Debz en Nana beterschap met jullie mannetjes :hug:



Hier vandaag gewerkt… Nog steeds last van mijn rug :? Morgen naar de dokter en hoop ik dat ik snel terecht mag bij de Fysio. Normaliter moet je een paar weken wachten met spit om te kijken of het eerst vanzelf overgaat… Maar gezien vorig jaar geloof ik daar nu niet zo in :wink: We zullen zien… Verder zijn mijn borsten wat licht gevoelig en wat buikkrampjes af en toe. We zullen wel zien, nog 10 dagen :roll:

Prinses, temperaturen kun je vanaf de eerste dag doen van je menstruatie. Elke dag tempen op dezelfde tijd. In het weekend even de wekker zetten en daarna lekker verder slapen :wink: Zo doe ik het wel in iedergeval. Tempen kun je het beste gewoon rectaal doen.

Oja, en in bed, je moet het doen vóór je opstaat, anders stijgt je temperatuur.

Op het moment dat je je eisprong hebt gehad dan stijgt je temp. Je kunt met het tempen dus niet zien wanneer je je eisprong gaat hebben, je ziet het dus achteraf. Maar klussen om de dag, dan zit je er altijd in de buurt.

Volgens mij heb ik zo’n beetje alles verteld wat ik er zo gauw van weet. :smiley:



op http://www.fertilityfriend.com kun je een lijstje bijhouden.



@ Tannie, sterkte met je rug!! Hopelijk kan je er snel terecht!!

Ik blijf hier wel regelmatig eens komen hoor, ik weet alleen niet of het gaat lukken met die echo, wij hebben geen scanner…



Prinses: gelukkig maar. Hopelijk deze ronde gewoon raak!



Debz: ben je bij de dokter geweest? Hier ook een ziek Tuurtje… Koorts, snotteren. Het gaat wel weer voorbij



Esthe, Debz, Yvonne & Nettepetje wat zou het super zijn als jullie ook allemaal bij de juli-mama’s zouden kunnen aansluiten (en de rest natuurlijk ook)

Haha inderdaad Kee, september clubje verhuist gewoon allemaal samen;) Zou gezellig zijn!! :smiley: :wink:

Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn… :mrgreen:

Hoi



Ja dat zou ind wel helemaal super zijn! :lol: :lol: :lol:



Ik ga zo na het ziekenhuis voor een echo om tekijken of me eitjes groeien, als het goed is heb ik bijna een eisprong :wink:



Kee: Sneu he als ze dan zo verkouden zijn.



Hier is eruit gekomen dat Jesse Astma heeft, het geeft een enorme opluchting, Dat er eindelijk iets aan gedaan kan worden.Hij krijgt nu pufjes. Dus het moet in een week beter gaan…



Nu eerst douchen en dan weg kom vanavond weer



:wink: