Het zou idd helemaal super zijn als we allemaal mee verhuizen :lol:
@debz25 wat fijn voor jullie dat er een uitkomst is. Geloof meteen dat het een opluchting is en hoop dat alles goed gaat verlopen voor jullie.
Kee hoest met jou? Al aan het idee gewend?? Ben zo blij voor je hihi
Hier nog steeds :twisted: hopelijk blijft alles hier ook goed gaan!
liefs,
Nou ik mag naar de fysio… Morgen maar even bellen voor een afspraak. Wordt gek van die zeurende / stekende / trekkende pijn :?
Debz, hoe was het in het ziekenhuis?
Kee, al last van zwangerschapskwaaltjes? Of valt het nog mee?
Yvonne, heb je al getest? Of ben je ongi geworden? Hoop het niet!
Het zou inderdaad leuk zijn als we ons allemaal zouden kunnen aansluiten bij de juli moeders… Ik heb hier echt geen idee, nog ruim een weekje en dan zal ik het weten
Prinses: Was je nog helemaal niet meer ongi geweest?
Tannie: Kan je nog wel werken met je rug?
Ik ben vanmorgen heen geweest en had weer 2 eitjes!! :dance: :dance: :dance: 1 was 3,1 en de ander was 2,8 groot normaal heb je eisprong bij 3 Dus ze verwacht dat ik nu een verkorte cyclus heb en nu zo langzamerhand een eisprong heb. Moet donderdag weer heen om tekijken of ik een eisprong heb gehad
Verneem ook duidelijk pijn aan de rechterkant ( had ik de vorige keer ook met me eisprong) Zelf het vrijen begint pijnlijk te worden :oops:
Herkend iemand dit rond de eisprong???
Debz, wat fijn dat je nu een diagnose hebt, dat geeft vast veel rust.
Hoop dat de pufjes hun werk snel zullen doen!!
Wat een goed nieuws dat je eitjes zo goed groeien en dat je zo ongeveer je eisprong zult hebben!!
Hmm, had gisteravond voor het naar bed gaan heel lichtelijk wat bloed bij het afvegen, was de moeite niet waard. Vanmorgen was het meer.
Dus denk dat het vandaag wel door zal zetten en dat mijn :evil: er zijn.
Helaas. Bah wat kan ik hier van balen!
Wel apart is dat mijn temperatuur nog steeds hoog is en dat hij eigenlijk had moeten zakken. Maarja denk dat hij dat dan morgen doet!!
Dit is overigens mijn lijstje van de eerste maand temperaturen
Wat wel een voordeel is van het doorzetten vandaag, is dat ik dan weer op mijn standaard 30 dagencyclus zit!
Hoi Debz, pijn rechtsonder bij het vrijen had ik ook erg last van… Afhankelijk hoe bezig we waren zelfs aan beide kanten…
Ik ben zelf nog steeds niet ongi geworden. Heb wel steeds last van buikpijn. Zeurend en soms ook stekend in de zij (is dit normaal?). Vanavond ga ik waarschijnlijk testen.
Kee, heb je al een afspraak gemaakt met een vk of gyn? Spannend hoor… :dance:
Nettepetje: He bah!!! Dat hadden we niet afgesproken :naughty:
Had je je ongi nu al moeten hebben dan? Wel vreemd van je temp ind :think:
Tannie: Gelukkig, dacht al dat het niet normaal was.vernam gister tijdens de echo (doen ze inwending) Dat dat ook pijnlijk was…
Waarschijnlijk heb ik me eisprong nu wel gehad want heb geen pijn meer…
Oja vanavond dus testen… Spannend joh hoop zo dat je positief test!!!
Welke test heb je gehaald.
Oja moet ook nog iets kwijt :lol:
Ik kijk meestal elke maand weer wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik wel zwanger zou zijn. Zo ook deze maand weer gedaan en zou dan uitgerekend zijn op me vriend zijn verjaardag :lol:
Het grappige is dat ik van Jesse 2 dagen voor me moeders verjaardag uitgerekend was…
En eigenlijk als ik het bekijk het vaker voorkomt. BV: Ik was dezelfde dag jarig als me moeders oma, Me nichtje dezelfde dag als me vader, Me broertje 1 dag na me Oma…Dit zou wel heel erg toevallig zijn als ik nu zwanger zou zijn haha…
Spannend Yvonne!!! Ik hoop zo dat je positief test!!!
Ja dacht zelf dat ik nog een paar dagen had voor de menstruatie. Vrijdag of zaterdag ongeveer.
Haha ik kijk daar eigenlijk ook altijd wel naar Debz! haha.
Ik zou volgens internet nu rond 15 juli uitgerekend zijn als ik zwanger was geweest. Had ik het wel mooi kunnen vertellen rond kerst, maargoed.
Hoe of wanneer je het ook verteld, het heeft natuurlijk geen ‘speciale’ dag nodig, het is en blijft hoe dan ook bijzonder. Kerst of geen kerst
Nettepetje: :hug: wat jammer, het klonk zo goed met die verhoogde temp… Volgende ronde dan maar!
Debz: zou wel eluk zijn , dan weer zo’n speciale dag… Ik :thumbup:
Hopelijk binnenkort een mooi echo’tje met een kloppend hartje…
Yvonne: spannend!
Tannie: qua zwangerschapskwaaltjes valt het nu nogal mee (wat misselijk, wat last van mijn borsten en wat ‘bandenpijn’). Ik hoop dat alles goed zit (met de 2 andere was ik meer misselijk…)
Ik heb een gyn (is wat meer gebruikelijk in België). 't Is een hele lieve vrouw en ze heeft mijn vorige 2 zwangerschappen en bevallingen gedaan, ik heb veel vertrouwen in haar en ik voel me goed bij haar. Dus zij wordt het terug, maar ik kan pas morgen bellen voor de eerste afspraak want ze heeft het ook heel druk. Hopelijk mag ik snel voor een echo…
tjee, ik zie nu dat ik dringend eens zo’n banner moet maken , vind het alleen zo jammer om die van Briek en Tuur weg te moeten doen…
Ja Kee, dat kan ik me voorstellen dat je die niet graag weg doet, zou ik ook niet kunnen denk ik…
Yvonne, spannend zeg, ik hoop op een positieve test.
Hier deze ronde niet écht bezig met onze ‘droom’, ik heb buikgriep (van mijn kleine mannetje ovegenomen denk ik) en mijn man is door z’n rug gegaan, dus ach… volgende maand weer een nieuwe ronde.
Nou is mijn eisprong dit weekend pas, dus wie weet knappen we beiden nog op :lol:
Maar zoals ik al vaker heb gezegd, we hebben geen haast, dus dan is de teleurstelling niet zo groot.
Mijn kleine mannetje is weer beter gelukkig, ik heb vandaag natuurlijk niet gewerkt, maar hij is wel naar het kdv gegaan, moet wel zeggen dat dat erg prettig is als je ziek bent, aangezien mijn man ook nog niet zoveel kan.
Nana beterschap :hug:
Nettepetje wat jammer dat je ongi bent geworden :hug:
Kee, kan je niet van Briek en Tuur iets maken en als avatar gebruiken voor onder je naam? Zijn ze er toch bij
Debz wat goed van je eitjes :dance:
Yvonne, spannend hoor! Duim voor je mee
Ja ik kan gewoon werken met mijn rug. Het is ook meer een spier in mijn bil die onwijs zeer doet en dwars is, had ik vorig jaar ook al last van en een punt in mijn rug. Zal zo eerst even het telefoonnummer van de fysio opzoeken en dan morgen maar een afspraak maken
Eh Nettepetje even een vraagje over het tempen, hoe werkt dat precies? Als je temp hoger is ben je dan vruchtbaar? Of hoe moet ik dat zien… Ik heb me daar nog niet zo in verdiept :oops:
Getest…: :thumbdown:
Nog maar een paar dagen wachten dan maar…
Yvonne: :hug:
Dames, ik lees wel mee, maar heb de energie niet om echt te reageren op iedereen.
Ben sinds zondag ineens helemaal niet in orde, moeite met ademhaling, druk op de borst. Ben al bij de ha geweest, is ook een hartfilmpje gemaakt (gelukkig alles goed…) schijnt te maken te hebben met ontsteking aan pezen die aan 't borstbeen vast zitten… waarschijnlijk heb ik dit chronisch… Syndroom van Tytze heet t…
Niet ernstig, vooral erg lastig. Nu afwachten hoe snel 't wat beter gaat…
Yvonne, jammer! :-*
De rest, sorry, niks gelezen…
EstHe, sterkte. :hug:
@ Yvonne, he wat vervelend die onzekerheid!!
Ik hoop dat je over een paar dagen beter bericht zult hebben!! :hug:
@ EstHe, oh wat een naar nieuws!! kende het niet overigens, even gegoogled. Ik hoop dat je je snel beter voelt!!! Beterschap! :hug:
@ Nana, beterschap zeg!! Niets aan buikgriep, wat kun je daar beroerd van zijn zeg! :hug:
Ik zal voor je duimen dat jullie wat opgeknapt zijn voor het weekend haha! En anders zal ik nog harder duimen voor de volgende ronde!!
@ Kee, vanaf wanneer maken ze over het algemeen in Belgie de eerste echo? Al vroeg ?
@ Tannie, hopelijk kan je snel terecht bij de fysio!
Tempen doe je vanaf de eerste dag van je menstruatie, elke dag om dezelfde tijd. Bij voorkeur 's ochtends als je in bed ligt. Zodra je uit bed gaat stijgt je temperatuur en heb je er niets aan om te tempen.
Je kan vooraf niet zien wanneer je het vruchtbaarst bent. Je ziet eigenlijk pas achteraf wanneer je je eisprong gehad hebt, want ná je eisprong stijgt je temperatuur. Heb ik je hier iets mee geholpen?
Hier is de menstruatie doorgebroken en goed ook… Pff! Niets aan.
Maargoed ik zit wel weer in de cyclus van 30 dagen, die ik vóór vorige maand ook had. Dat is dan weer een +punt, nietwaar?!
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer werken!
Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!!
Morgen Dames,
@ Debz25 nee helemaal niet meer! 2 sept gestopt met de pil en werdt maandag morgen voor het eerst ongesteld!
@ Yvonne duim voor een positieve test, weer even meer geduld…tis moeilijk he?
@Esthe nog nooit van gehoord, hoop dat je snel lekkerder in je vel zit en dat je er niet zoveel last meer van hebt! Beterschap meis…
@Nana ook jij beterschap, laat je lekker verwennen :lol:
@Kee kom je de ochtende zonder teveel romslomp door?
@ Nettepetje stomme :twisted: ook he pff
Dames ik wens ik wens wik wens dat niemand hier meer zijn :twisted: krijgt wensen jullie mee?
liefs,
Hoi meiden
Even snel een ber.
Ik moet zo weer een uur rijden na de gyn ze gaat weer een echo maken.Kijken of ik een eisprong heb gehad.
Me tepels zijn sinds 2 dagen best gevoelig even vragen of het door de hormonen komt.
Verder is me kleine man weer totaal niet lekker hij heeft pufjes. Nou werd ik gister gebeld door het kinderdagverblijf en had die weer 39 koorts.
( was net 1 dag over, hij heeft 3 week lang koorts gehad)
Dus de huisarts gebeld en bleek dat zijn oortjes verder waren gaan ontsteken dus daar gaan we weer… Weer een kuur van 7 dagen pff De 6de in zijn prille leventje…
Ik kom vanavond even terug op iedereen reageren…
Voor mij is het voorbij
Het beetje bloedverlies van gisteren was idd de voorbode van veel bloedverlies vandaag…