Debz, sterkte. Ik hoop dat de kleine gauw weer wat beter is.
Kee… Heel veel sterkte…!! :hug:
Nettepetje, jammer… Op naar de volgende ronde. Blijf postief!
Nee, Kee :shock: wat een naar bericht.
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, in ieder geval veel sterkte.
:hug:
Kee: :shock: Jeetje schrik me rot… Sterkte :hug: Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen…
Nana: ben je weer wat op de been?
Nettepetje: Bah, had je ook het idee dat je :twisted: zou doorbreken??
Esthe: :hug: Hopen dat je snel wat opknapt.
Yvonne: Gewoon over een paar dagen anders weer testen. Heb je wel een regelmatige cyclus?
Tannie: Heb je afspraak kunnen maken bij de Fysio?
Ik ben vanmorgen na de Gyn geweest, en zei vertelde me ind dat er een eisprong was geweest en ik een verkorte cyclus heb. Ik zou op Jesse zijn verjaardag ongi moeten worden of positief kunnen testen…
Over een week moet ik bloed laten prikken om te kijken hoe het met me hormonen ofzo zat…
Kee, wat ontzettend balen zeg Veel sterkte :hug:
Nettepetje, balen zeg! Op naar de volgende ronde! En bedankt voor je antwoord wat betreft het tempen
Esthe, hoop dat je je snel weer beter voelt :hug:
Yvonne, ik ga voor je duimen hoor dat er toch nog een positieve test komt!
Debz, hoe is het met je kleine mannetje? Gaat het alweer wat? Hoop dat ie snel beter is!!!
Ik heb nog niet de fysio kunnen bellen, was een beetje druk op het werk vandaag en ik heb knallende koppijn dus ook een beetje vergeten :oops: Hoop dat ik er morgen aan toe kom! Morgenmiddag gelijk uit werk naar Belgie, voor een weekendje weg. Zaterdag hebben we een bruiloft in Maastricht
Allen alvast een fijn weekend! En tot maandag :-*
Hoi Debz, of ik een regelmatige cyclus heb weet ik niet. Ik ben 15,5 jaar aan de pil geweest (wel lichtste variant) en weet weinig meer van de periode ervoor. Dit is mijn tweede maand (2,5 nu bijna), dus heb eigenlijk geen idee. Dat moet ik nu gaan onder vinden.
Hoe zit het met jou? Zijn “ze” al gesprongen??
Jullie adviseren mij wel om binnenkort nog een test te doen? :roll:
Ja hoor beide eitjes zijn gesprongen :dance:
Woensdag moet ik komen om tekijken of me hormonen ook in zijn piek ofzo zitten ik weet niet meer precies hoe het zat.
En zou dan op Jesse zijn eerste verjaardag ongi moeten worden of een test kunnen doen :oops:
Ik zou je adviseren om morgenochtend nog een test tedoen.
Die van de kv zijn echt heel goed
Ik teste bij onze zoon op de dag van me nod binnen 3 sec positief haha
@ Kee, :hug: :hug: heel veel sterkte!! Ook ik weet niet goed wat anders te zeggen.
@ Debz, Super!!! Dat is mooi nieuws! En wat zou het leuk zijn als je op zo’n bijzondere dag als Jesse zijn verjaardag, ook nog eens positief zou testen!!! Duimen draaien hoor
Veel beterschap weer voor Jesse, wat sneu zeg dat hij zo aan het ‘kwakkelen’ is met zijn gezondheid. En dan weer een kuurtje, hoop dat hij er snel weer bovenop is!!!
@ Yvonne, zou inderdaad nog een testje er tegen aangooien, wat Debz ook zei, die van de kv moeten wel heel goed zijn.
@ Tannie, graag gedaan hoor
Wat leuk, een weekendje weg!! Heel veel plezier!! En natuurlijk ook op de bruiloft. Familie of vrienden?
Ik ben er al bijna weer vanaf, dat is snel! Apart ook dat mijn temperatuur nog stééds niet gedaald is. Maarja.
Ben gisteravond met mijn vriend en een bevriend stel naar The Baseballs geweest in Enschede. Was leuk!!
pffffff… Ik weet het even niet meer, het bloeden is gestopt en ik voel me nog steeds zwanger. Ik kon me echt niet houden dus ik heb vandaag opnieuw een zwangerschapstest gekocht van clearblue, die gaf nog steeds zwanger aan, dat had ik wel verwacht maar de tijdsindicator gaf nu meer aan dan vorige week (klopt dus nog best met mijn vermoedelijke duur van zwangerschap). Ik krijg weer een beetje hoop, ik heb ook geen krampen gehad. Iemand een idee hoe snel je hcg afneemt na een mk? Zou het kunnen dat ik nog zwanger ben of zit di gewoon nog in mijn lijf?
Maandag ‘kan’ ik naar de gyn voor een bloedtest… Ik word zot dit weekend, vrees ik…
Kee: Pff het kan ook natuurlijk ook zo zijn dat je 2 eitjes had en er 1 van bent verloren. Heel moeilijk joh allemaal. ik weet ook dat je hcg nog wel even in je bloed blijft na een miskraam.Kan je niet vandaag nog heen het is een kwestie van bloedprikken en klaar. Kun je ook bij het lab doen.
Net: Dat is een snelle menstruatie… Nou ja op naar de volgende ronde? Wat is dat waar je bent geweest?
Ik heb even me huisje schoongemaakt altijd wel lekker.
Ben alleen niet zo lekker, wat misselijk… Dus denk dat ik nu aan de griep moet geloven.
heey,
ik leef nog… sjonge jonge wat een hectische paar weken. niet normaal.
Maar sorry dus dat ik hier niet mee gepost heb. Het stond allemaal op een heel laag pitje.
Ik heb besloten om de komende 3 of 4 maanden niet zwanger te worden (nouja, dat proberen we :lol: )
Er komt namelijk een heel belangrijk event aan waar ik niet te ver zwanger voor mag zijn van mezelf
Dus de wens is er nog steeds, maar hij moet nog ffies wachten.
Goeiemorgen
Wat is het hier rustig :think:
Kee: hoe is het nu? Nog bloedverlies gehad? Ben je verder geen stolsels verloren?
Annette:Ga je weer aan de anticonceptie? En wat voor evenement ga je heen dan?
Onze kleine man was vanmorgen al om 6 uur wakker, gelukkig ging me vriend eruit. Maar echt lekker slapen kan je dan niet meer.
We wouden vanmorgen al weg maar dat word nu vanmiddag omdat we de kleine man tegen 10 uur mooi nog even op bed doen.
Kee; wat rot, nu zit je nog steeds in spanning. Ik hoop echt onwijs dat het nog goed zit, en ik duim dat je maandag toch goed bericht krijgt als je bloed laat prikken. Sterkte! :hug:
Debz, The Baseballs
http://www.youtube.com/watch?v=7S_dV8c25-4
Liedjes van nu in een jaren 60 ? jasje.
Hartstikke leuk, ze maakten er echt een feestje van!!
Toen wij er heen liepen zag mijn vriend alléén maar vrouwen en hij zei al tegen zijn kameraad ‘staan we er straks tussen als twee doetjes’ hahaha
Maar nee hoor, eenmaal binnen bleken er aardig wat mannen te zijn. Hij blij!
Lekker is dat he als gewoon alles schoon en fris is! Ben ook al aardig bezig geweest, afwas weggewerkt (van gisteren stond er ook nog) en twee wasjes gedraaid en opgehangen. De wc is lekker fris. Moet nog even boodschappen doen en ook stofzuigen, maar dacht, even hier kijken tussendoor
De menstruatie was inderdaad van korte duur want ik ben er zo goed als vanaf, tis nu nog dat ‘laatste’ zeg maar :eh: Maargoed, kunnen we er weer tegen aan! haah.
Heb wel sinds een paar dagen iedere keer last van maagzuur… Heb ik nooit eerder gehad, wist eerst niet eens wat het was… :oops: Maar als ik mijn vriend mag geloven heb ik er nu last van
Annette, leuk dat je er weer even bent!
Ja vroeg mij ok af of je nu weer aan de anticonceptie gaat of de boel de boel laat zeg maar. Wat staat er in de planning?
Ga je misschien trouwen!? (of ben je al getrouwd? :oops: )
Zo, ik ben er weer (redelijk) bij ontsteking is nu stuk minder, pijn dus ook. Ademen gaat weer stuk beter, morgen weer halve dag werken.
Tannie hoe was de bruiloft? Leuk feestje geweest?
Yvonne hoe gaat t? Al weer getest? Vervelend dat je zo in spanning blijft zitten…
Kee jeetje :(… hoop dat je je dagen beetje doorkomt… Blijf voor je duimen en hopen voor je dat alles goed gaat :-* sterkte!
Debz wat goed dat je 2 eitjes hebt! :dance: Spannend hoor.
Nettepetje wat leuk dat je bij de Baseballs bent geweest! Vind ze ook ZO leuk! Heb de cd regelmatig aan, word er flink vrolijk van
Annette wat leuk dat je weer even wat laat horen! Wat knap dat je alsnog 4maanden kan wachten. Wat is er zo’n belangrijk event dat je dat perse wilt…?
Meer heb ik niet onthouden :lol: :oops:
Zo het is hier al een paar dagen rustig…
Nettepetje oooohh dat ken ik wel haha… Denk al. Is ind leuk muziek.
esthe:Gelukkig voel je je weer wat beter.Heb je je nod bijna weer?
Verder ben ik echt benieuwd hoe het met Kee gaat! Ik hoop zo dat het goed zit
Wij zijn even met zijn 3een wezen wandelen vanmiddag heerlijk maar het was vrij fris…
Esthe L Nog geen menstruatie???
@Debz25 wrote:
Esthe L Nog geen menstruatie???![]()
Nope… Gelukkig niet :mrgreen:
wel gegroeide (.)(.) en pijnlijke tepels, opgezette buik, misselijkheid sochtends, steekjes in mn liezen terwijl ik normaal echt wel krampjes in mn bm-streek heb :shifty: nog niet getest, heb ook wel es een langere cyclus gehad
Hoi dames,
Weer even een berichtje van mij. Zojuist weer een test gedaan, maar weer negatief… :evil: Ik hoop nu eigenlijk wel binnenkort ongi te worden en dat ik niet zo iemand ben dat het maanden uit blijft…? Ik weet niet of dat een zwangerschap kan beïnvloeden… Weet iemand dit? :oops:
EstHe, spannend voor jou zo te zien…!
Kee, nog twee dagen in spanning als ik het goed heb? :-*
Annette, wat dubbel allemaal… Lastig om zo te besluiten het toch nog even uit te stellen… Dan weet je als het goed is welke week (of paar dagen) jullie juist even niet mogen klussen… :inlove:
Esthe: Dat ziet er goed uit!!! haha… ik ga als ik op me nod niet menstrueer gelijk testen haha… Ook omdat het mooi kado zou zijn op Jesse zijn 1 ste verjaardag.
Ik moet zeggen dat ik me niet zwanger voel dus dat het me niet zou verbazen als ik niet zwanger zou zijn.
Yvonne: pfff jeetje dat is niks nee. Hoe bedoel je je vraag ?
Hier was het vanmorgen weer half 6 word er zo moe van . J wil dan niet meer slapen…
Hoi Debz, volgens mij moet ik eerst weer ongi worden alvorens ik weer kans heb op een eisprong/zwangerschap toch?
Ben je al weer een beetje uitgerust?
Nou het kan ook zo zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad, pas als je een eisprong hebt gehad krijg je 2 week later je menstruatie
Ben je al eens bij de huisarts geweest hiervoor??