Yvonne, mogelijkheid is idd dat je (nog) geen eisprong hebt gehad.
Had mn sz ook, zij had eens in de 4á5mnd een menstruatie en bleek een onregelmatige eisprong te hebben. Hoop voor je dat dat het niet is, nog even aankijken en anders even mee naar een dokter zou ik zeggen
tenzij je hartstikke zwanger bent :inlove:, maar maak je minder/nauwelijks hcg aan. gebeurd ook nog wel es
Haha, dat zou idd een leuk kado zijn Debz! Zeker in zo’n geval zou ik het dan ook doen!
Heb net wel een test gedaan (sensitest, via i-net besteld, iemand ervaring?)
en die was negatief.
Wacht 't gewoon nog even af. Is natuurlijk geen ochtendurine, maar er wordt ook gezegd dat dat niet uit zou maken…
Heb nu mn cyclus gerekend met gemiddelde van 30dagen. Maar heb ook wel es een cyclus gehad van 36, dus wie weet is 't gewoon nog te vroeg.
@Nettepetje wrote:
@ Tannie, graag gedaan hoor
Wat leuk, een weekendje weg!! Heel veel plezier!! En natuurlijk ook op de bruiloft. Familie of vrienden?
Vrienden ;) Ben er weer :D Moet alleen nog even bij lezen nu ;) Ons weekendje was gezellig, mooie bruiloft hadden ze! Ook getroffen met het weer :) Dus dat doet al de helft he.
Nou nu eens even rustig lezen wat er allemaal gebeurd is :)
Spannend EstHe! Ik duim voor je hoor Zou leuk zijn als je zwanger bent! Maar moet het perse met de ochtendurine dan? Kan je dan beter testen? Op elke test lees ik in de bijsluiter dat het niet uitmaakt…
Ik moet morgen ongi worden als het goed is. Ik denk niet dat ik zwanger ben, niets wijst er op, het lijkt er gewoon op dat ik ongi moet worden :? We zien het morgen of woensdag wel
@Kee, moest je vandaag een bloedtest laten doen? Weet je de uitslag al of hoor je die niet gelijk?
@Yvonne, hoop voor je dat de ongi snel doorzet… Nou ja eigenlijk hoop ik natuurlijk op een zwangerschap voor je Maar hoop voor je dat het niet zo onregelmatig wordt / is je cyclus…
Tan wel even testen morgen he Haha we willen het gewoon weten en niet afwachten :lol:
Goedemorgen!!
Wow, veel nu die NIET ongesteld moeten worden Spannend!!!
Ik duim voor jullie allen!!!
@Yvonne, wat vervelend joh!! Ik hoop ook voor je dat het niet zo’n onwijs onregelmatige cyclus wordt.
Maar wat al gezegd werd, misschien heb je een hele late eisprong gehad, kan eens voorkomen natuurlijk.
Had ik denk ik vorige maand ook, toen werd ik 12 dagen te laat ongesteld… en maar testen, maar alles negatief. Frustrerend is dat !!
Ik hoop echt voor je dat het alsnog positief wordt!!
@ Debz, pff half zes al, heb je vanmorgen iets langer kunnen liggen?
Mijn mestruatie is al weer voorbij en kan het klussen (vind dat zon raar woord :shock: :lol: ) weer beginnen.
Gisteren heeft mijn vriend zijn nieuwe auto opgehaald. Een nieuwe VW Caddy. Hij is helemaal gelukkig. Even bij zijn ouders langs, bij zijn broers, even langs zijn kameraad, even de buurjongen vragen of hij langs wil komen. Blij als een klein kind, wel schattig om te zien hoor!!
Ik moet straks naar de bedrijfsarts, even horen wat hij te zeggen heeft.
Hoi Nettepetje, voor nu hoop ik gewoon op een spoedige ongesteldheid… :?
Succes bij de bedrijfsarts.
Tannie, zodra het kan wel testen hoor… …niet omdat we nieuwsgierig zijn of zo… :liar:
Tannie, spannend voor jou! ga je vandaag al testen of wacht je nog?
Haha, ik vond ‘klussen’ ook erg wennen om te zeggen, ‘spelen’ kan ook :lol:
Ik ben helaas ongesteld Had er toch wel goeie hoop op deze keer… Dacht me ook anders te voelen, andere ‘klachtjes’… Jammer…
Bruinverlies…? Volgens mij ben ik ongesteld geworden… Krijg nu inmiddels ook weer buikpijn, dus dat zal vandaag wel doorzetten… :?
Ooh Yvonne, jij ook al… Jammer…
Hoi dames,
hoe gaat het allemaal met jullie??
Zijn er al testers??
Zo de :twisted: is voorbij heerlijk nu op naar het klussen :lol:
Kreeg waanzinnig nieuws zojuist me broer wordt vader jeeehhhh geweldig!! Nu wij nog…
liefs,
Ik wil graag ovulatie testen gaan gebruiken.
Kunnen jullie mij het een en ander uitleggen hoe te gebruiken enzo…
liefs,
zondagnacht had ik plots heel veel bloedverlies… Ik ben geen test gaan doen. het heeft toch geen zin, het is voorbij
Kee, ik leef met je mee…
Wat ontzettend rot voor jullie!!
@Kee, wat ontzettend balen zeg :hug:
@Prinses, gefeliciteerd dat je tante wordt!
Ik word ook weer tante voor de 2e keer, van mijn broer Eind mei verwachten zij hun 2e kindje… En idd nu wij nog :lol: Ze weten trouwens wel dat we bezig zijn, ze zei gelijk al, mocht het ook raak zijn krijg jij de wieg hoor! Hahaha. Bij mijn nichtje wilde we de wieg van mijn broer en mij opknappen en gebruiken, ook omdat ik die ooit graag wilde gebruiken. Maar helaas hij was afgekeurd volgens de nieuwe regels. Dus zijn mijn schoonzusje, moeder en ik met zijn 3tjes wezen shoppen voor een nieuwe familie wieg. En daar heeft mijn nichtje nu al in gelegen, nu de rest nog :roll:
@Yvonne en EstHe, wat jammer dat jullie :twisted: zijn :? Op naar de volgende ronde Net zoals Nettepetje… Hoop dat het deze ronde wel raak is!
Ach ja mannen en auto’s :roll: Hahaha. Wij hebben sinds kort ook een andere omdat onze auto zo onwijs veel geld ging kosten voor nieuwe onderdelen hebben we een andere auto gekocht. Dat geld hadden we even niet omdat we onlangs getrouwd zijn. Toen moest ik de auto inruilen bij de garage en de andere ophalen want het ging meneer toch wel erg aan het hart hahaha. Het was ook ontzettend balen, en dat vond ik de eerste 2 dagen ook. Daarna dacht het is maar een auto, maar bij de meeste mannen ligt dat net weer even gevoeliger geloof ik.
Ik moet vandaag ongi worden maar nog niets. Meestal komt het ook 's avonds. En ik denk dat ik het straks ook wel wordt hoor. En anders morgen vast. Ik heb gewoon zo’n gevoel… Als ik het morgen nog niet ben ga ik testen
Prinses, wat leuk dat je tante wordt! gefeliciteerd!
Kee, :-*
Mn vriend heeft bedacht dat ie iedere keer als ik ongesteld ben geworden, een klein kado’tje meeneemt ( :inlove:) sokjes,speen zoiets… Zei hij net: stél dat 't dan heel lang duurt, hebben we iig alles al in huis :mrgreen:
Dames, wat jammer dat de ongi gekomen is, op naar de volgende ronde! Wel balen joH! Weet je in iedergeval waar je aan toe bent!
@ EstHe, haha, dat is een leuk en lief idee van je vriend!! Die moet ik ook maar eens opperen
@ Prinses, gefeliciteerd! Wat super!
@ Kee, :hug:
Haha esthe leuk idee zeg.
Hier nog spannend… heb de hele dag al koekjesvreetbuien… op het werk zijn ze gewoon te lekker, heb net mijn man naar de supermarkt gestuurd voor chocolade koekjes. Heb namelijk nooit koekjes in huis en warempel was hij zo gek en zo lief om ze nog te gaan halen ook.
haha wat lief van je mannetje zeg!!
Ik vind sprits erg lekker! :oops: :oops:
Ik vind deze tijd trouwens al zo leuk he (ok, behalve de kou buiten dan :lol: ) Maar ik bedoel, lekker warm binnen, kop thee, met een fleece dekentje op de bank, kaarsjes aan, zo gezellig!!
Ik werk trouwens op een kinderdagverblijf, ( geen idee of dat bekend was ) Maar volgende week begint thema ‘Sinterklaas’ dus nu beginnen de voorbereidingen al. En dan komt zaterdag sinterklaas aan met de boot, ik lijk wel een klein kind, maar ik vind dat ook zo leuk!!
's Ochtends in de badjas/pyjama op de bank, sinterklaas kijken… :oops: :oops: :oops: :oops:
Haha is toch ook leuk. ik vind de sint tijd ook erg leuk. Wij proberen het elk jaar te vieren, dit jaar ook al lootjes getrokken.
surprise maken en een gedicht. Moet weer wat verzinnen… wat leuk een kdv! Mijn moeder werkt ook op een kdv, zelf werk ik op een dagbesteding dus dat is vaak wel leuk knutselideeen uitwisselen.
deze week lampionnen gemaakt
Kee, wat rot voor je! Ik heb er geen woorden voor… :hug: :hug:
EstHe, moet ik ook eens opperen, wellicht helpt het. In ieder geval heeft hij mij vandaag ook enorm verrast…; hij was mij al aan het opwachten om eens snel tussendoor te gaan klussen. De ‘klus’ was snel geklaard. :lol: :dance:
Tannie, heb je al getest? het is nu voor jou ook spannend…
Veel plezier met St. Maarten!