Yvonne, haha, wat een leuke verassing :lol:
Ben lekker vrij vandaag en heb eigenlijk ook nergens zin in vandaagā¦
Soms heb je zoān dagje er tussen zitten he
zo, en we gaan er maar weer even tegen aan. Had even geen zin meer in zwanger worden, maar mijn man ( :shock: , hij die niet echt een derde hoefde) heeft me helemaal overtuigd om er weer voor te gaanā¦
Hoop in ieder geval dat mijn lijf er snel klaar mee is, ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee :evil:
Tannie: spannend! wanneer ga je testen??
Voor degene die ongi geworden zijn :hug: Hup allemaal we gaan voor de volgende ronde!
Ja ik heb vanmorgen getest omdat ik nog niet ongi was⦠Maar helaas hij gaf niet zwanger aan Op naar de volgende ronde dus! Maar nog steeds niet ongi⦠Raar want ik word het altijd een dag eerder, cyclus van 27 dagen. Misschien toch onbewust te veel mee bezig geweest dat ik het daardoor psychisch een paar dagen kan uitstellen ofzo, ik weet het ook niet haha. Het zal vandaag wel komen. Toch wel frustrerend is dat ik van veel mensen om me heen hoor dat het gelijk raak was :think: Ik wil ook! hahaha. Maar ja wij allemaal hier
Zometeen eerst maar rondje markt en vanmiddag naar de fysioā¦
Nettepetje lekker van je vrije dag genieten! Ik heb altijd op woensdagmiddag vrij, de ene keer doe ik wat en de andere keer doe ik lekker niets. Moet ook kunnen!
Oh en nettepetje: haal me maar uit het lijstje als zwangere , mijn nod zal hopelijk 19 december zijnā¦
@ Kee, sorry dat ik je nog op de lijst had staan. Ik heb het meteen veranderd hoor!! :hug:
@ EstHe, ik heb je naam erbij gezet, leuke naam Esther, zo heet mijn schoonzusje ook!
Dames, als jullie je NOD weten, laat maar horen hoor, dan pas ik het lijstje weer aan!
Ik ben vanmiddag druk geweest. Heb de kast van voor naar achteren uitgepakt en anders in gepakt, samen met onze kelder. Nu staat alles er weer netjes in. Opruimen voor mijn vriend betekend namelijk āin de kast leggenā mooi uit het zicht! haha, maar ondertussen stapelt het zich mooi op. Dus daar heb ik mij vanmiddag mee bezig gehouden.
Ook zijn de aardappelen al geschilt. Wij eten heerlijk ZUURKOOL!!!
En nu hier even op bezoek en ondertussen ben ik aan het digitaal scrappen. Kennen jullie dat?! Ik vind dat leuk om te doen.
Doe nu Project 52. Elke week fotoās van leuke dingen die we doen
@Tannie90 wrote:
Ja ik heb vanmorgen getest omdat ik nog niet ongi was⦠Maar helaas hij gaf niet zwanger aanOp naar de volgende ronde dus! Maar nog steeds niet ongi⦠Raar want ik word het altijd een dag eerder, cyclus van 27 dagen. Misschien toch onbewust te veel mee bezig geweest dat ik het daardoor psychisch een paar dagen kan uitstellen ofzo, ik weet het ook niet haha. Het zal vandaag wel komen. Toch wel frustrerend is dat ik van veel mensen om me heen hoor dat het gelijk raak was :think: Ik wil ook! hahaha. Maar ja wij allemaal hier
Zometeen eerst maar rondje markt en vanmiddag naar de fysioā¦
Nettepetje lekker van je vrije dag genieten! Ik heb altijd op woensdagmiddag vrij, de ene keer doe ik wat en de andere keer doe ik lekker niets. Moet ook kunnen!
He wat rot dat je negatief testte zeg!!
Misschien toch te vroeg getest en heeft het HCG nog even nodig.
Of toch een langere cyclus! Hoop het eerste natuurlij ken dat je over een paar dagen een vette test hebt!!
Het is inderdaad frustrerend als je de mensen om je heen hoort. Ik ben volgende maand ook al 1 jaar bezig en dan denk ik wel eens van āer zal toch niets mis zijn?ā
Nog wat gekocht op de markt? Ik kom er helaas niet zo veel meer sinds ik hier woon, maar toen ik nog in Deventer woonde (daar kom ik oorspronkelijk vandaan) ging ik elke zaterdagā¦
Oeh lekkere loempia halen

Hoe was het bij de fysio?
@Nettepetje mijn eerstvolgende nod is 8 december⦠Ik heb niet te vroeg getest, ik ben :twisted: en goed ook⦠BAH Maar ja op naar de volgende ronde!! Hopelijk ben ik het dan en voor jullie natuurlijk ook
Dan ga ik het met kerst vertellen had ik bedacht, dus flink klussen de volgende maand hahaha. Maar de laatste maanden werd ik steeds een dag eerder ongi maar nu dus wel een mooie cyclus van 28 dagenā¦
Dus je bent nog wel druk bezig geweest. Geeft altijd wel een goed gevoel he iets grondig uitmesten en opruimen. Ik moet nodig de boven verdieping eens doen :roll:
Oh ja de loempias op de markt heerlijk! Vandaag was het koemarkt, wij hebben ook elke zaterdag markt. Maar vandaag dus koemarkt. Geen koe gezien maar goed hihi. Mijn schoonmoeder maakt dan traditie getrouwe voor de halve buurt en familie snert, dus dit jaar ook. Wij eten dus snert :lol: Heerlijk! Even rondje gedaan over de markt, koppie gedaan met een stukje taart om de frustratie weg te eten :oops: En daarna te fysioāen. Ben lekker beurs. Moet vrijdag weer heen. Hopelijk blijft het nu langer weg na deze behandelingenā¦
Weinig gekocht, bij de speelgoedwinkel een schoonmaaktrolley voor Sinterklaas voor mijn nichtje. Ik vond hem wel leuk. Ze is ruim 1 1/2 en zit een stofzuigertje op, bezempje, dweiltje etc. Ik had ook al laatst uggs slofjes gekocht. Dus mijn bijdrage is weer compleet Nu nog voor mijn lootje aan de gang en suprise en rijm maken.
Doen jullie nog wat met Sinterklaas?
Digitaal scrappen? Nee dat ken ik niet, maar klinkt leuk! Ik ga het eens googlen, ben wel nieuwsgierig
Ik was vanmiddag nog even in de crea bea winkel en die gaan verhuizen dus nu allemaal koopjes ook van stof en zo. Maar ja ik kan niet naaien⦠Jammer want ik had al wel leuke dingen bedacht. Misschien dat ik ook maar eens een naaicursus bij mijn moeder ga volgen. Zij is wel handig met de naaimachine! Je hebt zulke leuke stofjes tegenwoordigā¦
hoi hoi meiden
Even snel ben lang niet lekker. Koorts en koud, verkouden en last van me spieren en vooral me oren pfff⦠Ben ondertussen al 3 week verkouden.
Ik heb even vlug gelezen.
Mijn Nod is 17 Nov op Jesse zijn verjaardag :lol:
Kee: Wel heel lief van je man!
Voor de mensen die ongi zijn geworden :hug: Ben ik nou de eerste weer?
Volgens mij ben je wel weer de eerste ja.
Veel beterschap, doe rustig aan! Hoop dat je snel weer opknapt!
Tannie: :hug: gelukkig heb je wel een mooie regelmatige cyclus (al is dat maar een magere troost)
Ik hoop gewoon dat mijn cyclus niet helemaal in de war raakt van de mk, had ik vorige keer ook (maar dat was dan na 2 mk snel op elkaar) en toen moest ik hormonen gaan bijnemen en bloed trekken en al van dat vervelend gedoe. Ik weet niet of ik dat nu allemaal weer zie zitten⦠maar nu dus niet van het slechtste uit gaan. Hoop binnen 6 weken weer ongi te worden (of nog beter opnieuw positief te testen)
Hello ladies,
Heb jullie helaas niet gehoord over ovulatie testen geeft niks hoorā¦
Tjah mijn NOD pff geen idee hoe ik die nu moet uitrekenenā¦
2 sept gestopt met de pil en ben pas 1 nov voor het eerst :twisted: geworden! Hopen dat het deze maand niet zolang weg blijft.
Ben al tante, broer heeft een zoontje en nu is me andere broer aan de beurt :lol: ze weten niet dat wij ermee bezig zijn! Vind het super voor me broer maar goed wil ook zo graag zwanger zijn en het van de daken schreeuwen⦠helaas nog even geduld hebben.
liefs,
@Prinses, ik weet niet hoe het werkt met die testen, gewoon kopen zou ik zeggen En regelmatig testen wanneer je denkt dat je je eisprong hebt⦠Ik wil ze ook gaan gebruiken maar deze ronde nog even gewoon proberen en als het dan niet lukt ga ik ook die ovulatietesten uit proberen. Kijken of dat werkt⦠http://www.testjezelf.nl daar kun je volgens mij wel goedkopere testen kopen. Ik heb namelijk geen idee hoe vaak je moet testen om er achter te komenā¦
@Kee, hoop voor je dat je lichaam weer snel in het regelmaat zit of idd snel weer zwanger :hug:
Wat een rot weer he? Regen, harde wind⦠Arme kinderen die zometeen Sinte Maarten moeten lopen! :?
even snel
Hier hoge koorts rond de 40 de huisarts is langsgeweest. Ik heb een oorontsteking en luchtweginfectie en de griep erbij, nu dus aan de antibiotica.
Oh ja ze belde van het ziekenhuis en me progesteron was 86 en dat blijkt erg hoog tezijnā¦
Oh Debz :? Je hebt het echt goed te pakken he⦠balen! Kunnen ze daar iets aan doen aan je te hoge progesteron? Beterschap meis :hug:
Tip voor ovulatie testen, ik heb ze besteld bij babyboomshop met het bekende www ervoor, kostte toen niet zo veel, hele simpele dingen, en je krijgt er dan heel veel, ik heb er nog heel veel, dus als we wel gericht bezig willen gaan kan ik die testen ook nog weer eens gaan gebruiken.
Ze hebben daar ook zwangerschapstesten, voor weinig.
Ik moet volgend weekend als het goed is weer ongesteld worden, maar heb deze week ineens bruine afscheiding :think: wat dat is?
Ach, afwachten dan maar.
oh spannend Nana, niet om valse hoop te kweken, maar ze zeggen toch dat je een week na je eisprong/week voor je NOD bruine afscheiding kan hebben in geval van innestelingsbloeding!? Dat lees ik vaak, dan verlies je wat oud bloed ofzo?
Och Debz, heel veel bterschap!!! :hug:
Hoi nana, als je nog niet ongesteld moet worden kan dit het goede voorteken zijn voor een zwangerschap. Dit kan innelstelbloeding zijnā¦
Debz, je hebt het flink te pakken. Wel snel beter worden hoor! :inlove:
Prinses, ik ben ook niet thuis in die testen. Ik probeer het voorlopig op eigen kracht. Wat ik zelf doe is na ruim een week alvast beginnen met klussen en dat ongeveer anderhalf week volhouden. En dan maar hopen dat het raak is. Hier gebruik ik ook de ovulatiecalculators voor die op de site staat (zie home).
Nana, zal het zo zijn??? Ik hoop het voor je! Ik duim voor je
Heerlijk, eindelijk weekend! Bah heb het zo gehad deze week⦠Vanmiddag weer naar de fysio geweest, moet nu weer oefeningen doen. Mijn spier in mijn bil is verkrampt en die drukt op zenuwtjes ofzoiets, die spier vangt mijn rug op waardoor die nu overbelast is :? De fysio zei zelfs dat ik er niet raar van moet op gaan kijken als ik ooit in de toekomst een hernia zou krijgen :shock: Mocht het hier raak zijn qua zwangerschap ga ik toch maar even vragen hoe ik dan mijn rug zoveel mogelijk kan ontlasten :roll: Bij mijn moeder begon ook de ellende van haar rug toen ze zwanger wasā¦
Debz hoe is het met je? Alweer wat aan de betere hand?
Babyboomshop, die ga ik eens even bekijken
Debz Beterschap meis :-*
Nana ik duim voor je!
Tannie Altijd handig om dat vantevoren al te weten als je problemen met je rug hebt.
Hoe is t verder met iedereen?
Tannie, wat lijkt me dat pijnlijk zeg!! Heb je het idee dat de therapie al iets helpt ?
Debz, hoe gaat het nu met je ?
Weekend!! Heb uitgeslapen tot 10 uur, wat lekker zeg!
Beetje zere nek en een zere keel nu, hopen dat het snel afzakt, zit nu op de bank met een ontbijtje en heb er een hoop mandarijnen bij gepaktā¦
vitamientjes! Vanavond gaan we uit eten met mijn schoonouders, dus kan er niet bij zitten als een vaatdoek haha.