Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Oh Nettepetje ook al ziek :? Hoop dat het snel over is! Veel plezier met het etentje!

Ja ik moet goed mijn oefeningen doen, maar heb de halve dag achter de computer gezeten :lol: Dus dat voel ik wel nu :wink: Niet echt goed geweest hihi.

hoi meiden

even een update

de progesteron zegt als het hoger dan 30 is dat je een goeie eisprong hebt gehad en ik zat op 86 :dance: Toch nog iets goeds.

Verder gaat het totaal niet lekker, ik kreeg eigenlijk alleen aar meer klachten en de koorts bleef aanhouden. Dus weer een arts gezien nu zit me enne oor al dicht en hoor daar helemaal niks meer mee…Die was erg ontstoken.Dus heb ik nu druppels voor gekregen. Omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben mag ik geen sterkere antibiotica…Het blijkt dus een virus te zijn en aangezien ons klein mannetje erg gevoelig is en dit hem totaal niet goed zou doen moest hij eigenlijk even een paar dagen logeren. :cry:

Zoals het nu lijkt zie ik hem pas woensdag weer op zijn 1ste verjaardag :frowning:

Hé Debz, 't zit je niet mee ook!

Wat ontzettend niet leuk als je em pas met z’n verjaardag weer kan/mag zien :frowning:

Hoop voor je dat je snel wat opknapt, en dat je zonder problemen of ziek zijn z’n eerste verjaardag kan vieren.

Oh, dat is idd wel goed! 86 :smiley:

He Debz, wat rot zeg!!

Bah, hoop dat je snel opknapt hoor!!

Bij de eerste verjaardag van je kleintje hoor je toch wel bij te zijn…

(elke verjaardag natuurlijk :wink ) maar dit is de allereerste!

Veel beterschap!!!

Was al vroeg op vanmorgen… en kijk naar buiten… REGEN!! :wall:

Vanmiddag komt Sint aan in 't dorp en vrienden van ons vroegen of we dus zin hadden om mee te gaan. Zij hebben nog een kleintje van 2,5.

Leek me hartstikke leuk, maar met dit weer?! Liever niet,

ook omdat ik me niet helemaal 100% voel…

Nou ja, ik wacht nog wel even af.

Hoi Debz, het zit je niet mee. :frowning: Toch nog een lichtpuntje met een score van 86 :thumbup: Goed zeg…! :smiley:

Nettepetje, veel beterschap gewenst. :sick:

:cry: :cry: :cry: :cry: En nu verlies ik ook donker bloed, dus denk niet dat ik zwanger ben…

ben het ziek zijn zo zat, lig nu ook te typen…douche doe ik zelfs zittend.Ergste is nog dat ik me kleine mannetje mis!!! :cry: :cry:

Sorry hoor ik zit er sinds een lange tijd even doorheen…

oh debz :hug: :hug: :hug: Kruip in je bedje met een goede pijnstiller en hopelijk knap je snel weer op! :hug: :hug: :hug:

Nettepetje: wat een regen idd, een ware zondvloed gewoon, sint kwma ook aan in Antwerpen dit weekend maar zijn ook niet geweest…

Tannie: ga dan nu maar oefeningen doen, een halve dag achter de comp :naughty: :wink:

nana: het kan idd een innestelingsbloeding zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

prinses: hopelijk heb jij nu ook weer wat regelmaat in je cyclus. Ik blijf nu uit gaan van een lange cyclus, wij gaan dus voor veel en lang klussen :lol:

hier is het bloeden gelukkig achter de rug, het was meer een hevige ongi. Ben wel wat zenuwachtig hoe mijn cyclus het ga doen :shifty: ga dus mijn cervixslijm goed in het oog houden (gezellig :wink: sorry)

He Debz, balen zeg, veel sterkte meid!

Kan me voorstellen dat je er een beetje door heen zit.

Ligt er bij jou niet te veel druk op ā€˜het zwanger raken’ ? Dat werkt ook averechts he?

Zo komt het namelijk in mijn ogen wel een beetje over, en daar bedoel ik niks verkeerds mee hoor.

Ik snap dat als je er mee bezig bent, nog liever gisteren dan vandaag een positieve test in handen hebt, maar hou er ook rekening mee dat sommige mensen er een jaar of 2 jaar over doen om zwanger te raken.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat je zo snel mogelijk zwanger mag raken, maar geef de natuur ook een beetje z’n tijd.

Sterkte :hug:

He Debz, wat balen joh!! Dat is echt niet leuK!! :hug: :hug:

Ik snap Nana wel een beetje hoor, maar zo ben ik ook. Ik kan het inmiddels wel beter naast me neer leggen, maar vooral in het begin was ik er zooo veel mee bezig. Je hoort al die succesverhalen om je heen en dan wil je dat jij ook zo’n succesverhaal meemaakt.

Wij zijn al bijna een jaar verder. (31 Dec 2009 gestopt)

en nu hebben wij er wel een rustige periode gehad ivm de MS, maar ben nooit teruggegaan aan de pil of iets anders. En alles maar een beetje op z’n beloop laten gaan…

Nu we dus al bijna een jaar bezig zijn heb ik wel zoiets van 'he, waarom duurt het nu zo lang? ’ Maarja, je hebt het niet in de hand… nou ja in zoverre, je kunt wel klussen als je op je vruchtbaarst bent, maar dan moet je nog maar geluk hebben dat ze snel zwemmen en de goede kant op etc etc…

Precies Nettepetje, zo bedoel ik het ook, ik weet ook dat als je er eenmaal voor gaat dat je dan zo snel mogelijk zwanger wil raken.

Wij gaan voor de 2e en ik heb heel sterk zoiets van, het komt wel, we hebben een gezond kindje, dus alles op z’n tijd en anders maar niet… (hoe graag we het ook willen natuurlijk) maar ik ben 26, heb nog alle tijd!

Teveel mee bezig ben je zowiezo al meer dan iemand die het wel lukt om zonder alle medische redenen eromheen zwanger te worden!

Het is zo makkelijk gezegd, maar bij ons in de fam zijn er niet voor niks bij veel mensen maar 1 kindje…

Kijk natuurlijk wil ik zwanger worden, maar wat ik vooral wil is nu eerst beter worden. Als je Je al een dikke week een zeef voelen die niets eens zelf kan douchen… Omdat ze nu dus niet eens weten wat ik heb. En dat tegen de tijd dat je kindje woensdag 1 word en je die nu al sinds zaterdag niet hebt gezien dat breekt je…

:cry: :cry: :cry: Ben normaal niet zo’n jankerd maar dus vandaag niks anders.

En dat is dus de reden dat ik erdoorheen zit, zo op zijn van het ziek zijn en me kleine man oooh zo missen!!! Heb hem sinds woensdagavond niet meer vast gehad. Omdat het de arts verstandiger leek hem direct bij me vandaan tehouden… :cry: :cry:

:hug: :hug: Vind het zo rot voor je!!!

Tuurlijk zit je er doorheen!!! Kan toch ook niet anders zo!! :frowning:

Wat betreft het ermee bezig zijn, als er al redenen zijn (zoals medische achtergrond ed) dan ben je er sowieso al op een andere manier mee bezig denk ik…

Hoop echt dat je snel beter wordt hoor en lekker kan gaan genieten van de verjaardag van Jesse. 1 Jaar alweer!!

Dank je Nettepetje…:hug:

Volgens mij is iedereen er net zoveel mee bezig hier toch? Anders schrijf je hier niet mee. Elke maand hou je rekening met je eisprong en elke maand als je dan bloedverlies hebt baal je.

Maar het er doorheen zitten is nu het gemis van Jesse en het op zijn van het ziek zijn. Ben nu 6 kilo kwijt. Terwijl ik niet eens overgeef ofzo…

WE hebben ook besloten zijn verjaardag door telaten gaan. Als het niet gaat ga ik op bed. En andere mensen helpen woensdag.

Debz, wat ontzettend rot voor je…!! :hug: :hug: Nog een paar daagjes en je ziet hem weer… Ik weet hoe ver weg dat nog lijkt. Probeer afleiding te zoeken of juist wat meer te slapen… :frowning:

Tuurlijk wil je snel zwanger raken, zeker als het wat moeilijker blijkt te zijn en als het wat langer duurt…

Netteptje, hoe gaat het met jou? Zo te merken heb je het ook erg zwaar… :frowning: :hug: :hug:

Debz, jeetje meid! Hoop dat het woensdag wat beter zal gaan! :hug:

@Debz25 wrote:

Dank je Nettepetje…:hug:

Volgens mij is iedereen er net zoveel mee bezig hier toch? Anders schrijf je hier niet mee. Elke maand hou je rekening met je eisprong en elke maand als je dan bloedverlies hebt baal je.

Maar het er doorheen zitten is nu het gemis van Jesse en het op zijn van het ziek zijn. Ben nu 6 kilo kwijt. Terwijl ik niet eens overgeef ofzo…

WE hebben ook besloten zijn verjaardag door telaten gaan. Als het niet gaat ga ik op bed. En andere mensen helpen woensdag.

Dat is waar Debz, iedereen is er wel veel mee bezig! Dat is ook logisch!

En als het niet bewust is dan wel onbewust!!

Ohh 6 kilo al joh!! Pfff… goed aan jezelf denken nu!!

@ Yvonne, ach het gaat wel hoor… Maar als ik er over na ga denken dan merk ik wel dat ik er over ga piekeren. En dat terwijl je er soms niet veel aan kan doen, de ene vrouw is nou eenmaal sneller zwanger als de andere… Ik ben dus afgelopen maand met temperaturen begonnen en zit ook te denken aan ovulatietesten.

Ik ben er ook wel mee ā€˜bezig’, maar mijn teleurstelling zijn niet zo groot als ik ongesteld wordt.

Ik kan het makkelijk van me af zetten, omdat er om me heen mensen zijn die heel graag kinderen willen maar dat niet of nauwelijks mogelijk is.

Ik héb een kind, een lief gezond mannetje, dus ik kÔn zwanger raken, dat geeft mij voldoende vertrouwen om niet iedere keer teleurgesteld te zijn.

Hoi meiden

Het gaat vandaag iets beter :dance: Eet weer wat meer. lig nog wel veel op bed maar dat neem ik voor lief.

En dan morgen een feestje :dance: Vanavond even de boel hier versieren en dan zie ik morgen mijn Lieve kleine mannetje weer :lol:

Nettepetje: Voel je je eisprong elke week wel duidelijk?

Tannie dank je nog :wink:

Yvonne: hoe gaat het eigenlijk met jou???

Kee: Hoe gaat het met je slijm :lol: Vond het zo mooi geschreven van jezelf

Hier ben ik dus ook duidelijk ongi ik moet dus vandaag of morgen begin met me Clomid. Ik ben weer benieuwd zal zo me nod even opzoeken…

Hoi Debz, je begint weer aardig praatjes te krijgen zie ik… Wat fijn dat het nu weer ietsjes beter gaat… :mrgreen: Nog een nachtje slapen en je ziet jouw ventje weer!! :inlove: :inlove: :dance: :dance:

Maak er maar een leuk feestje van en vooral genieten he? :dance:

Ik ben zelf in afwachting dat morgen of overmorgen mijn :twisted: weer weg is en kan ik weer aan de slag. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn/aan te denken, maar net als bij iedereen hier is dat toch best lastig… :oops:

Nana, nog een paar dagen en je kunt gaan testen… :pray: :pray: :pray: Ik hoop het voor je!!

Debz, wat fijn dat het weer beter gaat! Heel veel plezier morgen met de verjaardag van je kleine mannetje!!!

Ik heb het ook wel een beetje hoor, hoor velen om me heen die gelijk zwanger zijn, ik ken ook mensen waarbij het niet lukt of die ze helemaal niet kunnen krijgen… En tsja hoewel ik al een jaar gestopt ben met de pil ben ik vanaf september pas serieus bezig om zwanger te raken. En dan toch hoop je stiekem van binnen dat het gelijk lukt. Waarom bij een ander wel en bij mij niet denk ik dan… Maar komt vast goed! Deze maand gaan we er nog voor, lukt het niet dan ga ik volgende maand een ovulatie test kopen. Tsja ik ben gewoon ongeduldig :roll: :mrgreen: