Hoi Prinses, dat had ik de laatste keer dus ook… Pas een week later m’n :evil: in tevoorschijn komen en ook op een hele rare manier… En dan vervolgens meteen twee weken lang blijven…! Grrrrr…
Indien ik het deze maand weer niet ben (zwanger) dan hoop ik wel gewoon op tijd en op een normale manier ongesteld te worden…
Iedereen wil graag zwanger zijn en ik denk als je voor de 1ste gaat die verlangen miss nog wel groter is…
Want hoe zal het zijn enz…
Ik zie het nu wel, zou het leuk vinden om rond de zomer uitgerekend tezijn. En komt het nog niet dan mogen jullie best voor me aan gaan
Ik ben gewoon in gaan zien, dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en lekker van me kleine mannetje hier moet gaan genieten :lol:
Gelukkig gaat het hier wat beter, we hebben vannacht sinds een paar nachten voor het eerst weer samen geslapen :lol: J was alleen om 4 uur klaar wakker en ging pas tegen 6 uur weer slapen hij lag toen bij mij op bed.
Hij heeft nog wel duidelijk last van zijn oor, 1 is zelfs opgezet en rood. Maar met de zetpillen en de kuur komen we een heel eind.
Ik heb trouwens bij me vorige zwangerschap niks gemerkt voor me nod aan. Dus kwa kwaaltjes geen idee. Wel had ik toen het idee dat ik zwanger was. Was gewoon een gevoel. De kwaaltjes kwamen hier met 6 weken zwangerschap
Pfffff net een hele blije vriendin aan de telefoon: ze is ZWANGER…
ontzettend leuk natuurlijk maar van binnen was ik stikjaloers en dacht … maar goed
Net ook me moeder aan de telefoon en haar buurvrouwtje van begin 30 verwacht ook een kindje!!!
IK WIL OOK ZO GRAAAAAAAAG…
sorry hoor maar moest het ff kwijt…
liefs,
prinses1985 :hug:
ik heb een heel pijnlijke linker boob.
nog een week wachten…pffff
Ik vind het wel opvallen (okee, je let er natuurlijk ook meer op) dat je opeens van alles hoort over kinderen, zwanger etc… op de radio, televisie, in tijdschriften en noem maar op. Zo hoor je of merk je er niets van en zo sla je een tijdschrift open of je doet de radio aan en het gaat over zwanger of babys.
Heb vandaag wel een test gekocht (KV), zit in twijfel of morgenochtend testen of zaterdag.
Wat ook opvalt is dat ik de laatste tijd wel veel slijm (vloed) heb. Meer dan normaal. Of het iets betekend???
Hebben jullie dat ook??
ja idd overal hoor en zie je over zwangerschappen.
ik heb ook meer vloed.
ja morgen testen!
kan me toch niet inhouden, morgen met ochtend urine ga ik testen. En is het negatief, jammer dan.
Ik heb nog geen gevoel dat ik ongie moet worden.
Het rommelt wel wat meer in mijn buik, van die bubbeltjes zeg maar en veel afscheiding. Geen plakkerige maar wel veel. :?
wel spannend hoor!!! maar we zien het wel.
(haha mooi sinterklaascadeautje voor mijn man)
Hoe is het met je boobies???
Jolanda, spannend!! en en en??? Zou zeker een mooi cadeau zijn!!
Prinses, gefeliciteerd met je vriendin! En een hele dikke :hug:
Al gun je het anderen van harte, jezelf uiteindelijk toch het meest! En dat is ook normaal denk ik.
Hier zijn de :evil: gekomen, heftig ook!
Helaas! Maar het is niet anders, nu maar weer op naar de volgende ronde!
Wel heb ik nu gewoon een hartsikke mooie 30-dagen cyclus en daar ben ik wel blij mee… op die uitschieter van 42 dagen na dan, waar ik nog steeds niets van snap…
31dec is het een jaar geleden al dat ik gestopt ben met de pil… gaat snel.
Mijn volgende NOD is op 2 januari… en op 3 januari zijn mijn vriend en ik 4 jaar samen… zou dat niet mooi zijn als ik op DIE dag positief test?!
Dames, een hele fijne dag vandaag!!
Jolanda77 en en en???
Miss een rare maar is jullie libido nu hoger of lager?
Normaal ben ik altijd degene die er het meeste mee komt. Voor dat we voor een kindje gingen en tijdens maar nu deze week heb ik er totaal geen behoefte aan. Gister toch maar geklust en het deed een beetje pijn links onder in me buik…
Graag jullie reactie dames…
liefs,
Jammer Nettepetje!! :hug: Misschien wel de volgende keer idd. Wel fijn dat het nu zo precies 30 dagen is!
Ben wel heel benieuwd hoor Jolanda!
Heb op mijn werk ook iemand die net zwanger is. Ook wel erg vervelend dat ik niet hetzelfde kan zeggen. We zullen het 15 dec weten he?
@ prinses Heb soms de periode na mijn eisprong ook wel last van lichte pijn in mijn buik. Ook is het klussen dan minder prettig ja…
Jolanda77 en en en??
Nettepetje jammer hoor. op naar de volgende ronde.
zou een mooi cadeau voor je hub zijn.
Libido is bij mij ook laag…ik ben zo moe.
en mijn linkerboob doet nog meer pijn als gister.
maar testen kan nog niet.
whaaaa ik heb geen geduld!
wachten duurt zo lang…
Jolanda… je hoeft het niet te zeggen hoor… :liar:
Nettepetje, reuze jammer inderdaad… :hug: :hug: Ik had het jullie juist zo gegund!! Volgende keer MOET raak zijn…
:inlove: :inlove:
Hoi Prinses en Marij, ook ik heb regelmatig last van m’n onderbuik bij het klussen. Vooral de eerste twee à drie maanden nadat ik gestopt was met de pil, toen had ik bij iedere klusbeurt er behoorlijk veel last van… gelukkig is dat nu minder… wellicht heeft dat te maken met mijn hevige ongi van twee weken geleden. :shifty: :mrgreen:
Snips, nog even geduld. Testen zou ik volgende week doen, maar ik snap dat je bijna niet kunt wachten… :lol:
Kee, hoe gaat het met jou?
even snel via werk.
Helaas negatief maar nog geen :twisted: te bekennen!
Zou er nog hoop zijn???
er is altijd hoop.
sommige mensen testen pas heel laat positief.
ik blijf duimen en hopen
Altijd hoop houden!
Duim onwijs met je mee…
liefs,
Totdat er :evil: verschijnt is er nog hoop!
hallo,
hier ben ik alweer over mijn dipje heen, wat een zak chips en een avondje op de bank allemaal niet kan doen :lol:
Moet wel zeggen dat de ‘swung’ voor het zwanger worden wat uit is, ik zal al blij zijn als ik voor het einde van het jaar :evil: ben geworden
Nettepetje: :hug: gelukkig idd een regelmatige cyclus
Jolanda: :shifty: spijtig geen positieve test, maar idd zolang er geen ongi is is er hoop…
prinses en snips: spannend, kom aan hé er moet toch eindelijk eens een eerste zwangerschap komen
Over meer vloed kan ik eigenlijk niet veel zeggen, van zo gauw je zwanger was vergat ik om naar dat soort tekenen van mijn lichaam te kijken, even denken volgens mij bleef het altijd een beetje vochtig
Nettepet: Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Hopelijk de volgende ronde raak :-*
Princes: Jij ook bijna aan de test, wanneer test jij??
Net nog een test gedaan: Negatief!!! Maar nog steeds geen :twisted:
Zal het aan de test liggen, test altijd met KV testen 2 voor 5 euro
Jolanda ik wil je niet teleurstellen, maar die kruidvat testen zijn vrij betrouwbaar… maar je hebt altijd mensen die laat positief testen :hug:
Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Wachten is niet leuk, heb net nog even weer nieuwe testen gehaald ( zal je zien dan morgen de :evil: op bezoek komen.
We wachten wel weer af!