Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Ben er ook weer es… Zó druk op mn werk in deze tijd, en met vanalles eigenlijk…

Hier ligt heerlijk veel sneeuw! Zo leuk. Als 't zo weer droog is, even mooie fotos maken. Vandaag echt superveel gevallen al…

Nettepetje jammer dat de :evil: er bij jou zijn. Wel top dat je een goede cyclus hebt!

Jolanda ik duim mee :thumbup: :thumbdown: voor een mooie test morgen!

Sorry, de rest ben ik weer vergeten…

Iedereen fijne sinterklaasavond/viering. (diegene die 't vieren) :stuck_out_tongue:

Vanavond sinterklaas avond! Is altijd weer gezellig!

De cadeautjes liggen al klaar om mee te nemen naar mijn schoonouders.

Net weer getest: Negatief :cry:

Maar ook nog steeds geen :evil:

Ben anders altijd zo op tijd! Snap er niets van. :cry:

Iedereen een super gezellige sinterklaasavond :-*

jolanda77 :hug:

Dames, een gedichtje voor ons!

Stil verdriet

In gedachten ben ik al jaren zwanger

van jou, mijn kind dat ik al jaren ken.

Maar de laatste tijd word ik steeds banger dat jij niet weet dat ik je moeder ben.

Iedere dag word je bij een ander geboren,

elke keer draag je een andere naam.

Ik hoop zo dat je eens bij mij zult horen

Jolanda, he ik had zo gehoopt dat je een knaltest zou hebben! Misschien toch te vroeg getest of een late eisprong gehad en dat je ongi er toch ergens aan zit te komen!? Voel je dingen!?

EstHe, ik heb ook al veel foto’s gemaakt in de sneeuw, haha . Zo leuk he!

Wat doe je eigenlijk voor werk dat het zo druk is!?

Snips, doet je l.boob al minder pijn?

Dames, een hele fijne sinterklaas! :stuck_out_tongue:

Mooi gedicht nettepetje!!!

Tja, wat voel ik: steken soms onder in mijn rug ( maar dat heb ik ook als ik ongie wordt/ga worden) en dat heb ik al een week.

Borrelend gevoel in de buik, gapen elke minuut.

Verder niets!

Maar we wachten maar weer af!

Hmm, afwachten dus nog voor jou Jolanda. Hoop voor dat je laat positief test! :pray:

Nettepetje, wat een mooi gedichtje :inlove: :-*

Wat doe je eigenlijk voor werk dat het zo druk is!?

Werk bij een bedrijf met cv's. Neem de telefoon aan met storingen en vragen en zorg ervoor dat onze monteurs een duidelijke planning hebben naar welk adres ze moeten.
En dat is met die kou ZO druk :shock: echt niet normaal. Bijna 10 overuren gedraaid afgelopen week.
Maarja, de sneeuw was wel mooi!!

Super mooi gedichtje nettepetje!!

Gister hele dag sinterklaas gevierd, ben er kapot van…

Hoe was jullie avondje of vieren jullie het vandaag?

Hier nog geen :twisted: te bekennen…

Zal wel weer een rare cyclus worden, hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar goed tjah ehm wanneer testen?

Denk dat ik ze morgen ga halen en dinsdag testen…

liefs,

Mooi gedicht…! :clap: Ik ben er stil van… :-*

Jolanda77 en Prinses1985 ik hoop voor jullie dat het raak is…

Snips, heb jij nog nieuws?

Hey hallo allemaal,

Ook ik ben in september gestopt met de pil en lees ‘stiekem’ al een tijdje mee.

Helaas ben ik ook nog niet zwanger, maar gelukkig weet ik nu wel wat er met me aan de hand is/was de laatste weken. Misschien heeft één van jullie er wat aan.

Ik ben inmiddels 3 weken over tijd. Drie weken geleden dacht ik nog dat ik misschien wel zwanger was; erg moe, ‘gerommel’ in mijn buik, pijnlijke borsten, enz. Toch steeds een negatieve test.

Gerommel in mijn buik veranderde in pijn rechtsonder. Echt niet fijn, lang zitten ging niet meer. Mijn blinde darm is er al uit dus dat kon het niet zijn, eierstok dan maar?

Naar de huisarts geweest die een inwendig onderzoek deed en voelde dat m’n rechter eierstok vergroot was. Bovendien dacht hij een cyste te voelen. Ik had nog niet eerder van een ei-sprong-cyste gehoord…

Om meer duidelijkheid te krijgen werd er een echo aangevraagd in het ziekenhuis. Vorige week zaterdag enorme steken gehad rechtsonder en in mijn baarmoeder. En vanaf afgelopen maandag heel licht bloedverlies. Na een lange week wachten was ik woensdag aan de beurt voor de echo. De cyste bleek inmiddels geknapt te zijn (die zaterdag?), daar si het bloedverlies ws van. En verder lijkt alles op de echo wel oké.

Nu dus wachten op :evil: en volgens de huisarts kan er dan weer verder ‘geklust’ worden. De klachten die ik nu nog heb (al een stuk minder, maar nog steeds rechtsonder zeurende pijn) moeten over een paar weken over zijn.

Jolanda, ik hoop dat jij alsnog een positieve test heb, maar bij mij begon het ook zo (niet dat ik je bang wil maken!!!)

Succes allemaal met afwachten!!

mooi gedicht.

ik heb vanmorgen getest met een vroege zwangerschapstest van predictor.

kan je 4 dagen voor je NOD gebruiken.

deze was negatief… :frowning:

we wachten nu gewoon braaf tot donderdag. :liar:

mijn linkerboob doet nog steeds pijn,al is het wel minder geworden. :think:

wave wat een verhaal…

sterkte,hoop dat je snel zwanger bent

:-*

Welkom Wave, kom je vaker meekletsen? Zal ik je ook op het lijstje zetten?

Wat een verhaal zeg! Heftig! Gelukkig lijkt het er goed uit te zien op de echo! Maar wat schrikken zeg!!

Gelukkig is de pijn minder!

Snips, jammer joh :hug: We gaan met zijn allen hard duimen dat je gewoon te vroeg getest hebt en dat je hartstikke zwanger bent!! :-*

Prinses, voor jou duim ik ook keihard!

Wij zijn net terug van onze zwager en schoonzus. Daar hebben we lekker gegeten. Mijn andere zwager en schoonzus en mijn schoonouders waren er ook en het was heel gezellig. We hebben ook onze lootjes getrokken voor de kerst. (wij doen altijd kerst mt cadeautjes :smiley: - per stel)

EstHe, pfff 10 overuren en dat in een week werken. Je bent er maar druk mee. Maar de sneeuw was inderdaad erg leuK!

Jolanda, wat vervelend! je wilt nu wel eens weten waar je aan toe bent! OF hartstikke zwanger OF hartstikke ongesteld en niet maar wachten wachten wachten… :hug:

Hier is de ongi al weer helemaal weg :doh: Ben he vrijdag pas geworden. No ja… hoe eerder je er vanaf bent hoe sneller je er weer tegen aan kunt haha :lol: :lol:

hoi,

wij hebben fijn de sint gevierd, Briek en Tuur waren heel tevreden met hun trein Hebben er heel het weekend met gespeeld.

Bij mij geen nieuws, even gedacht dat ik ongi ging worden, zelf heel klein beetje bloedverlies maar nu niets meer. Nog nooit een innestelingsbloeding gehad, dus daar geloof ik niet in…misschien zet het morgen door. Dan ben ik in ieder geval sneller ongi dan verwacht, maar zelfs daar wil ik niet op hopen. Cyclus dus nog even verwarrend als hiervoor; k*tmk :evil:

Jolanda: als ik jou was zou ik gewoon een paar dagjes wachten met testen, vervelend ok, maar je vermijdt kosten en teleurstellingen. en hopelijk heb je woensdag ofzo wel een positieve test

wave: welkom! Wat lastig voor jou :hug: hopelijk is nu alles achter de rug, laat die ongi maar komen en dan snel aan de klus!

nettepetje: mooi verwoord :hug:

snips: :hug: hopelijk heb je te vroeg getest. 1 van de redenen waarom ik altijd lang wacht om te testen. Je bent nooit zeker, maar toch al teleurgesteld :hug:

Esthe: kan mij goed voorstellen dat dit de drukste periode is vanhet jaar, de eerste echte koude.

Hier ook mooi sneeuwtapijtje gehad, maar jammer genoeg vandaag weggeregend…

Morgen dames,

en welkom Wave :slight_smile: wordt zo wel gezellig hier met al de dames :slight_smile:

liefs,

Hoi Hoi Meiden

Welkom wave En jeetje wat een verhaal…

Snips en Jolanda :hug: hopen dat jullie snel een positieve test zullen hebben…

Mooi gedichtje nettepetje.

Hier zit ik dus nog met een jongetje met oorontsteking aan beide kanten.

Vorige week na de KNo geweest en die vertelde dat J een ontsteking op zin bot had zitten en dat na een hersenvliesontsteking had kunnen gaan als ik dinsdag geen antibiotica had gekregen.

Dus nu krijgt hij met spoed buisjes in zijn oren op vrijdag de 17de en dan hopen dat hij nu eens gezond mag zijn!

Verder moet ik het weekend ongi worden, heb het idee ook niet zwanger tezijn. Enne kant zou ik de tijd wanneer ik uitgerekend zou zijn wel mooi vinden.

Hoi allemaal,

Wave, ook welkom van mijn kant :smiley: en tjee, inderdaad heftig verhaal zeg… :shock:

Prinses, Snips, Kee en Jolanda, veel succes de komende dagen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: (hopelijk helpt het…)

EstHe, ik hoop dat het snel weer rustig wordt voor je… hoewel het soms wel lekker is druk te zijn op het werk… 8)

Ik hoop dat iedereen een fijne Sinterklaasviering heeft gehad. Op naar de Kerst!

Groetjes. :-*

Hier nog geen :twisted: te bekennen :pray:

prinses1985 :pray: :pray:

Yvonne77 ja leuk weekend gehad!

nu idd op naar de kerst!

ik ben nog steeds aan het wachten…

ik hoop zo op een positieve test.

boob is iets minder gevoelig…

:pray: :pray:

Nettepetje wrote:
Welkom Wave, kom je vaker meekletsen? Zal ik je ook op het lijstje zetten?

Zet mij er maar bij!
Ik ben 29 en ben nog geen mama. NOD onbekend, eerder omgekeerd, graag zo snel mogelijk ongi worden zodat er weer geklust kan worden.
:dance:

Zal ff mijn best gaan doen om alles bij te houden... Wie wie is enzo

Toch wel een grappig idee, er zijn zoveel mensen met kinderen, zouden die allemaal zo van NOD naar NOD geleefd hebben?

Welkom Wave. Wat een verhaal! Heftig hoor! Hopen dat je snel je ongi wordt ( haha ook vreemd om te zeggen hoor ) en dan flink aan de klus!

Prinses: Ook spannend voor jou! Ga je binnenkort testen of wacht je daar nog even mee?

Snips: Toch even afwachten ( is moeilijk, weet er alles van

:wink: ) Hopelijk heb jij snel je positieve test in handen.

Nettepetje: dat was inderdaad een snelle ongi. Ook wel eens fijn :smiley:

Hier nog steeds rustig. Nog geen :evil: te bekennen maar ook geen positieve testen. Donderdag maar weer testen. Wel raar hoor mijn buik is sneller opgezet, moet best vaak naar de wc, heb gerommel in de buik en af en toe een soort van streling in de buik (errug raar!!!), beetje rugpijn onder in de rug met vlagen.

Kan maar 1 ding zeggen: we wachten het maar weer af, hopelijk donderdag beter bericht ( heb toch net mijn laatste test gebruikt omdat mijn buik steeds zo opgezet is maar het is zo negatief als het maar kan )