Had ik jullie eigenlijk al bedankt voor het warme welkom?
Bedankt!! :-*
Ik heb net weer een paar blz teruggelezen en dat helpt wel om mijn eigen dipje te relativeren.
Ben dus ook niet de enige die geen idee heeft wanneer de volgende ongi is.
Spannend, Jolanda77, kan dus nog steeds raak zijn?!!!
(natuurlijk ook voor de anderen bij wie het zo kan zijn)
Ben ook door de voorraad tests heen, geloof dat ik die babyboomsite maar een sop ga zoeken…
dacht eerst van ga morgen weer KV testen halen maar dat doe ik maar niet want dan ga ik natuurlijk morgenmiddag meteen weer testen :naughty:
Las net op een andere site dat je het beste pas na 5 dagen overtijd kon testen. Hoe zit dat eigenlijk met het aanmaken van HCG? gaat dat per uur als je zwanger bent?
Nouja, donderdag maar weer een testje wagen als ik dan nog geen :evil: op bezoek heb.
Morgen dames,
Gisteravond test gedaan maar helaas negatief
Nog geen :twisted:
Het zal wel niet raak zijn snik snik
Jolanda77 heb je last van kwaaltjes? Ik duim zo ontzettend voor je…Snips voor jou naaturrlijk ook…
Iedereen natuurlijk
Hier even een dipje pfff
Jolanda heb je al nieuws?
Ben zeer benieuwd!
Hier ook wachten… ben benieuwd of het deze ronde raak is, zal wel niet, maar goed… je weet maar nooit.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedacht dat ik zwanger was, voelde me niet anders dan anders of zo.
En toch was het zo :inlove:
Hoorde gisteren dat mijn ex ook vader wordt, gek idee, iemand waar mee je samen hebt gewoond, maar wel super leuk voor hem.
Hai iedereen,
weer even een tijdje geleden. Erg druk weekend gehad zo met de Sint.
Was gezellig!
Jeetje wat veel mensen die op een positieve test zitten te wachten! En iedereen al over tijd! Wat zou het leuk zijn als iedereen tegelijk toch zwanger is.
Jolanda77 Ik geloof dat je per dag meer HCG aanmaakt, dus het zou zo maar kunnen dat er nog niet genoeg van is aangemaakt in je lichaam. Je hebt wel een hele hoop kwaaltjes idd.
Nettepetje Wat een mooi gedichtje! Precies verwoord wat een hele hoop van ons denken.
Wave Welkom! Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is. Dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent.
Hoi Meiden
Ik ga hier denk ik even een tijd niet meer meeschrijven ik merk dat ik op dit moment andere dingen belangrijker vinder!
En verneem dat er toch even geen belangstelling meer is voor mijn verhaal. Er is totaal geen reactie op gekomen dat J bijna een hersenvliesontsteking had.
En zo kan ik mijn verhaal hier toch niet kwijt. Ik denk dat ik alles weer bij ga benen als hier mijn kleine mannetje weer op de been is.
Succes voor eerst en ik schrijf wel weer als ik weer volledig bezig ben met zwanger worden of zwanger ben.
Debz25 ik heb er helemaal overheen gelezen.
wat zielig voor je kleine man.
hoop dat hij snel opkanpt met buisjes in zijn oortjes.
bijna hersenvliesontsteking is niet niks… :hug:
ik zou het erg jammer vinden als je weggaat.
maar ik respecteer je keuze.
een dikke :hug: voor jou.
:-*
ik ben net ongi geworden…
2 dagen tevroeg…
Lieve Debz, je moet lekker je verhaal posten bij ons “November mama’s!”
Het klinkt misschien raar, maar hier is men toch bezig met het zwanger worden/raken, ze bedoelen het niet verkeerd.
Maar dat je even afstand neemt omdat je 2e zwangerschap op een laag pitje staat, dat snap ik, sterkte meid.
Maar probeer het niet op dames hier af te reageren, lekker blijven beppen bij ons November mama’s!
Balen Snips :hug:
Op naar de volgende ronde!
Debz: Sorry, ik had er ook helemaal overheen gelezen. Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat er geen reacties op geweest zijn. Zou ik ook niet leuk gevonden hebben als ik in jou schoenen stond. Ik wens je heel veel sterkte met je kleine man en gelukkig dat jullie er optijd bij waren! Heel veel sterkte. (zou het wel jammer vinden als je niet meer mee schrijft) Dikke :-*
Nana: Wanneer is jou NOD dag? Spannend. Hier nog steeds geen :evil: ben dus nog steeds wachtende op mijn ongie of een positieve test. Met de zwangerschap van mijn eerste had ik ook totaal geen last ergens van ( de hele zwangerschap niet ) Wat precies de symptomen zijn weet ik ook niet, okee alleen dat ik nog niet ongie ben hahahaha
Prinses: Alles is nog mogelijk!
Snips: Balen meid!! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is.
Er zijn wel een boel meiden overtijd zo te zien. Echt spannende tijden!!! Zal er een augustus 2011 mama bij zitten???
Morgen ga ik weer een KV test halen en ik probeer donderdagochtend te testen ( als ik het woensdagavond al niet gedaan heb )
Hoi Debz, excuus, het is inderdaad een triest verhaal… Sorry, maar ik had er totaal overheen gelezen… :oops: :oops: :oops: Natuurlijk zijn wij wel geïnteresseerd in jouw verhaal… en ik kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt…
Hoe gaat het nu intussen met J? Is hij weer herstellende? In ieder geval heel veel sterkte gewenst en ik hoop (wij hopen) dat J spoedig weer bovenop is… :inlove: :-
Jolanda77, je maakt mij nieuwsgierig! Laat je het ons weten? :-
Ten eerste bedankt voor de lieve berichten.
En ik neem jullie het niet kwalijk, ik snap het wel en dacht dat er bewust niet was gereageerd. Iedereen schrijft hier namelijk wel over de dagelijkse dingen. Dus dit zijn nu even de mijne :?
Ik kom zeker helemaal niks op jullie afreageren.
Met J gaat het gelukkig wat beter, hij eet en drinkt weer normaal. En word dus volgende week geopereerd morgen na de anesthesist.
En dan blijf ik even een nachtje bij me ouders is hier namelijk even vandaan.
Hier ook nog geen bloedverlies normaal verlies ik een paar dagen voor me menstruatie al donkerbloed. Moet zaterdag of zondag weer ongi worden.
Zijn best wat meiden overtijd hier! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: voor iedereen dat ze bij de aug mama’s mogen komen!
Snips :hug: Jou cyclus is dus ook niet regelmatig…
Debz, jeetje zeg van je zoontje… Hoop dat de operatie zal helpen… :hug:
Oh hallo trouwens Daar ben ik ook weer eens :oops: Sorry meiden maar ik had het even te druk en veel andere dingen aan mijn hoofd… Ben ook al weken niet lekker :? Vorige week ook nog eens gevallen met de scooter, veel pijn gehad maar verder viel de schade gelukkig mee. Vanmorgen mijn knie flink verdraaid toen ik naar de bus aan het wandelen was
En ik loop nog steeds bij de fysio voor mijn rug
Nou ja het is meer mijn spier in mijn bil, dat is een beveilingssysteem voor mijn rug zeg maar, die vangt mijn rug op maar is overbelast, waardoor verdikt en drukt op mijn zenuwen waardoor ik dus constante pijn heb en die zo nu en dan uitstraalt naar mijn rug.
Dus helaas niet zoveel geklust… Dus wordt morgen gewoon ongesteld of er moet een wonder zijn maar die verwacht ik niet hahaha. Voor diegene die ook een deze dagen testen, ik DUIM voor jullie hoor! Wij gaan er de volgende ronde er weer voor als de gezondheid het deze keer wel toe laat…
Wat een mooi gedichtje was er geplaatst, echt heel mooi!
Wave welkom hier bij de club! Ik hoop ook weer wat meer tijd en gezondheid te vinden om hier weer wat energie voor te vinden om mee te kletsen
Prinses nog gecondoleerd :hug:
En op de vraag van een tijdje terug, thuis of ziekenhuis bevallen… Het wordt hier ziekenhuis Ik woon nog geen 5 minuten rijden van het ziekenhuis vandaan… En dan hebben we de troep ook niet thuis hihi. En daarna natuurlijk hopelijk snel weer naar huis
Thuis bevallen gaat ook niet trouwens, we hebben een waterbed… Dus dat wordt een beetje lastig om die op klossen te zetten. En mocht er wat mis gaan dan is er gelijk hulp bij de hand. Wel zo prettig. Ik wilde wel altijd thuis bevallen, mijn man wil dat niet. En toen ben ik er nog eens over na gaan denken maar zou nu dus inderdaad voor het ziekenhuis kiezen. Maar ja eerst maar eens zwanger worden
En ja… Ook ik heb dat gevoel wel een beetje als iemand mij verteld dat ze zwanger is. Hoe blij ik ook ben voor diegene maar ik wil ook!!! Mijn schoonzusje is zwanger van de 2e, eind mei uitgerekend Zou leuk zijn als wij een paar maandjes daarna ook een kleintje krijgen zodat ze wat aan elkaar hebben. Maar ja de natuur is de natuur, je hebt het niet voor het zeggen altijd…
Debz, kan me goed voorstellen dat je er van baalde; ik heb ook niet bewust niet gereageerd.
Hoop echt dat je ventje na de operatie snel weer helemaal opknapt!!!
Balen Snips! :-* Ik hoop dat je snel weer aan het klussen kan.
Ik lees hier veel over de test van het KV, hoe werkt die?
Tot nu toe heb ik drie soorten gebruikt,
die van DA (werkte wel fijn, een brede ‘teststrook’) en van de trekpleister. Die laatste beviel me niet zo, wat een gedoe, wat urine opzuigen met een pipetje en dan 3 duppels goed mikken…
en één via internet, geen idee welk merk, werkte ook wel fijn.
Hier is er geloof ik even stilte voor de storm; geen bloedverlies meer van de cyste, nog niet ongi.
De hoogste tijd om uit te vinden hoe ik zo’n cyclus-aftel-ding toevoeg aan mijn berichtjes.
:think: :think:
Ik kijk vast met m’n neus; waar vind ik het?
Jolanda77, ik blijf duimen!!
ik heb het even uitgerekend op de site van predictor.
ik moet vanaf 18 december klussen.
dan zitten we goed!
@wave, die ik van de kruidvat had waren ook die met een pipetje en dan druppeltjes mikken in een rondje… Zijn wel lekker goedkoop Zelf vind ik die van clearblue wel prettig met die digitale indicator wel of niet zwanger. Kost wel wat… Maar ja tot nu toe stond er alleen maar niet zwanger hihi. Volgende keer koop ik weer die goedkope bij de kruidvat en als ik zie dat die positief test dan doe ik daarna nog een test van clear blue er achteraan had ik al bedacht. Maar eerst maar weer eens flink klussen als de rode zee weer weggestroomt is
@Wave: Je kan de tickers vinden via: Home - Gratis - Voortgang Tickers.
Inderdaad met KV is met een pimpetje maar moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb ( okee, hij moet nu toch eens positief aangeven! )
@Tannie: Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen en als ik het voor het zeggen heb via een KS ( een heel verhaal! ) Maar als ik de mogelijkheid heb kies ik voor een KS.
Hahaha een waterbed. Nee lijkt mij ook niet prettig om in te bevallen.
@snips: Go girl
@prinses: nog een testje gewaagd???
Hier vandaag 2 :shock: pakken KV testen gekocht. Moet toch eens positief zijn??? Nog steeds geen :evil: te bekennen. Morgen is de 5de dag overtijd. Morgenochtend waag ik de volgende test! Kan me tot nu toe nog wel inhouden om niet te testen. Gisteravond was het nog negatief. Zal wel niet in een korte periode opeens HCG aanmaken dat ik nu wel positief test. Dus even een nachtje wachten.