wow, wat is er hier veel geschreven…
Jolanda: jij blijft maar testen, hopelijk word het echt wel eens een keertje positief! HCG verdubbelt per 24 uur. Als je echt uitsluitsel wil kan je (in België toch) ook gewoon naar de huisarts gaan en bloed laten nemen. Want dit lijkt me echt wel zenuwslopend :hug:
Tannie: Oei, een ongeluk en nu weer gevallen. Heb je er nog veel last van? Duim wel nog even voor je voor morgen!
ik ga ook wel eerst voor een goedkope test (kan ik gewoon in de supermarkt kopen) en bij een positieve doe ik het nog eens over met een dure clear blue
snips: :hug: wat balen dat je ongi bent geworden, klussen net voor kerst! Wel fijn dat je cyclus niet al te lang is
Wave: gelukkig is het bloeden nu gestopt, hopelijk komt je cyclus snel op gang, was je voordien regelmatig?
Debz: ben even geschrokken van je berichtjes, denk niet dat we niet geïnteresseerd… Gelukkig was het niet zo ernstig met je mannetje dan het er eerst uitzag
nana: wanneer is jou dag?
prinses: :hug: hopelijk geen lange cyclus
Hier blijft er geen nieuws, geen ongi, geen zicht op mijn cyclus wou dat er vordering in zat. Ik begin tegen beter weten in te hopen op een zwangerschap en ik wil het niet. Het gaat een teleurstelling worden… ben bang dat ik opnieuw aan de hormonen ga moeten
Even snel voor ik de kleine naar school breng:
Gister niet getest vanmorgen (net) weer getest: NEGATIEF
Vrijdag maar weer opnieuw testen dan zit ik 7 dagen overtijd.
Goedemorgen dames,
@Tannie, een ongeluk tjeehh das altijd wel schrikken he… hopelijk knap je snel op meid.
@Debz, sorry meid we denken echt wel aan je en willen allemaal dat je hier blijft schrijven. Tis niks he je kleine man met zoveel pijn…
Hier nog geen :twisted: te bekennen!! Ben ineens ook snot verkouden en me botten doen zeer (klinkt erg raar maar is echt zo)…
vrijdag ochtend ga ik weer een test doen… zal wel een lange cyclus zijn helaas maar goed positief blijven he…
liefs,
Jolanda77 kop op he meid! Vrijdag gaan we samen testen en onwijs duimen dat we beide, dat we allemaal natuurlijk deze rond zwanger zijn!!!
@prinses: gaan we doen! Zie ook dat je dezelfde dag gestopt bent met de pil alsdat ik het spiraal eruit heb laten halen. Zou wel lachen zijn als we ook samen vrijdag positief testen. Ik ga vrijdagochtend rond 7 uur testen ( voor ik de kleine naar de VSO breng )
Wordt er wel een beetje moedeloos van hoor. Maar misschien hou ik het zelf op omdat ik er meer mee bezig ben dan bij mijn eerste? Voel me niet stressig maar misschien inwendig wel. Baal wel als ie negatief is maar ga wel verder met mijn dagelijks leven, niet dat ik bij de pakken neer ga zitten.
Nu eerst een bakkie koffie en daarna naar de manege mijn knollie rijden.
Jeetje wat wordt er veel geschreven zo in 1 dag!
Sorry Debz dat ik niet op je verhaal van je zoontje gereageerd heb. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!
Jolanda Jij hebt de vorige 2 keer toch een normale cyclus gehad? Is wel raar dat je niet positief test dan! Ik zou idd bij 7 dagen overtijd naar de huisarts gaan. Bij mij zou het ook heel goed kunnen dat ik nog niet positief test als ik wel ongi moet worden. Ik heb namelijk een korte cyclus dus ik kan dan nog niet heel lang zwanger zijn als ik ongi moet worden.
Jammer snips volgende keer weer beter! Ben je erg teleurgesteld?
Kee ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb dat ook elke keer weer. Ik neem me steeds voor er niet te veel mee bezig te zijn, maar steeds hoop (weet ik soms zelfs zeker :wall: ) dat ik zwanger ben!
Ik heb nu goedkope testen gekocht via internet. Meestal komt mijn ongi voordat ik besloten heb te gaan testen. Wel lekker goedkoop! :?
@marij: Ja altijd gewoon een normale cyclus gehad, ook voordat ik het spiraal kreeg. Of ik heb me verteld in mijn cyclus. Heb in de eerste ronde de dag ook meegeteld dat ik 1 dag bruin bloedverlies had maar daarna gewoon een cyclus van 28 dagen gehad. Snap ook niet waarom het nog steeds negatief is. Maar bij meerderen lees ik ook dat ze na een paar weken pas positief testen. Als ik vrijdag nog negatief test bel ik de HA op.
Jij ook succes over 7 dagen! Hopen dat jij je testen nu wel kunt gebruiken.
Hoi Dames,
Daar ben ik ook weer eens. Jeetje, daar moest ik even veel bijlezen zeg, toch zeker wel 2 blz.
Debz; :hug:
Jolanda; nog steeds negatief, wat balen joh!! Dit is echt niet leuK! Weet het nog van 2 of 3 maanden terug, was ik 12 dagen overtijd en bleef maar negatief testen. :hug:
prinses; jij ook al 3 dagen overtijd zie ik. Blijf voor jou ook duimen hoor!
Kee; :hug: ik leef met je mee! Wat vervelend zeg! maar het is logisch dat je er op gaat hopen! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Snips; jammer joh!! :hug:
Tannie, beterschap. Gaat niet zo lekker he! Wat balen joh! En dan lees ik dat je ook nog gevallen bent!! Kop op!! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
met mij gaat het verder goed.
Was erg snel weer van de ongi af, maar heb sindsdien nog wel af en toe met afvegen ‘oud bloed’. EN heb sinds een paar dagen elke avond een zere buik, onderin. En de dag door last van pijn in mijn onderrug en pijn in mijn liezen. Vaag…
Verder hebben mijn vriend en ik samen besloten, dat we het tot maart geven… als het dan nog niet zover is dan gaan we naar de huisarts. Dan zijn we langer dan een jaar bezig en hebben we een aantal maanden getempt. Misschien dat ik deze maand ook ovulatietesten erbij ga proberen. Moet eerlijk zeggen dat het veel rust geeft, nu die keuze gemaakt is.
@prinses ik hoop dat je positief test! En ook Jolanda natuurlijk!
@nettepetje, was de ongi sneller gestopt als anders? Wat fijn dat jullie die keuze gemaakt hebben, wie weet geeft het je ook wat meer rust en ben je zomaar in eens zwanger :hug:
Het klinkt raar maar ik geloof wel ergens dat als je er te veel mee bezig bent of te veel stress heb dat je lichaam het ergens tegen houdt of zo. Tenminste voor mij zelf begin ik dat gevoel een beetje te krijgen… En daarbij kan ik het niet uitstaan dat andere wel gelijk zwanger zijn. Ik word volgend jaar weer tante, mijn broer krijgt een 2e, het was gelijk raak en ze hadden ook niet eens veel geklust… Ik gun het ze van harte en ben ontzettend blij dat ik weer een nichtje of neefje krijg maar toch is het frustrerend hihi.
Vandaag zo waar niet gevallen hihi, was vandaag met de auto gelukkig. Het was hier gisteren echt een ijsbaan, zo glad! Bij jullie ook? Nu even snel een broodje eten en dan op naar de fysio.
tannie: ik denk idd dat het kan dat je je ongi kan uitstellen,jammer genoeg alleen maar als je denkt zwanger te worden en vervroegen lijkt ook al niet te lukken
nettepetje: vreemd dat je ongi zo anders is :think:
jolanda: :hug: hopelijk vrijdag goed nieuws, ook van jou prinses
Marij: idd je probeert er niet teveel mee bezig te zijn, maar die gedachten flitsten toch regelmatig voorbij. Zit ook veel in mijn hoofd met de vorige periode na mijn mk, sindsdien lange cyclussen niet leuk ok, maar nu weer geen zicht op niets
@kee, ik doelde meer op de zwangerschap zelf. dat je lichaam dat tegenhoudt bij mij dan. Ben nogal erg gestresst op het moment.
maar ook je ongi kan je idd een paar dagen uitstellen via een psychische manier… heb ik ooit een keer gehad toen ik nog aan de pil was, ik was toen bang dat ik zwanger zou zijn omdat ik de pil een x vergeten was… ongi kwam toen ook een paar dagen later.
Hallo allemaal, wat een trieste berichten allemaal zeg…! :hug: Ook veel mensen die in spanning zitten omdat ze overtijd zijn. :hug:
Ik heb nogal wat moeten bijlezen… Pfff…
Iedereen heel veel sterkte gewenst en vooral… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Groetjes :-*
nee ben niet teleurgesteld.
dit was eigenlijk pas de eerste echte ronde.
bij allebei mijn zwangerschappen was ik de 2e ronde zwanger.
we wachten af en gaan vol goede moed weer verder.
Wij waren bij de vorige zwangerschap ook gestopt in sept2008, en ik was zwanger in febr2009, dus ook een half jaar, is volgens mij niet meer als normaal hoor.
Sommigen zijn heel snel, terwijl ik om mij heen heel veel mensen ken die toch wel een jaartje bezig zijn geweest om zwanger te raken, dus ik vond eigenlijk dat ik met een half jaar, best heel snel zwanger was.
We hadden er net als deze ronde, weinig druk op liggen, natuurlijk duurt het elke maand te lang, maar ik kon me er wel bij neer leggen, net als dit keer.
@Nettepetje: Fijn dat jullie dat samen zo besloten hebben. Dan is er ook wat druk van de ketel. En wie weet…
@Tannie: Denk ook dat toch de spanning er mee te maken kan hebben, als je iets heeeel graag wilt dat je er dan ook heeeel lang op moet wachten. Zou je het dan toch op de een of andere manier in je onderbewustzijn kunnen onderdrukken?
Denk dat ik me er ook maar bij neer moet leggen dat het deze ronde niet gelukt is. Misschien dat de ongie dan weer op gang komt, hoop ik. Ook al had ik een laat ei (kan toch?) dan had ik op zijn minst zo langzamerhand een positieve test moeten hebben? De testen geven gewoon totaal niets aan!
Vrijdag de laatste test en dan hou ik het hoop ik voor gezien, dat ik me erbij neer kan leggen.
@nana wrote:
Wij waren bij de vorige zwangerschap ook gestopt in sept2008, en ik was zwanger in febr2009, dus ook een half jaar, is volgens mij niet meer als normaal hoor.
Sommigen zijn heel snel, terwijl ik om mij heen heel veel mensen ken die toch wel een jaartje bezig zijn geweest om zwanger te raken, dus ik vond eigenlijk dat ik met een half jaar, best heel snel zwanger was.
We hadden er net als deze ronde, weinig druk op liggen, natuurlijk duurt het elke maand te lang, maar ik kon me er wel bij neer leggen, net als dit keer.
nana, was je post een reactie op de mijne?
Is wel raar natuurlijk dat ik in dit topic meeklets he, maar ben toen ik op dit forum kwam en mij voorstelde, uitgenodigd om hier mee te kletsen

Ik ben namelijk in dec 2009 al gestopt met de pil. Wij zijn nu al een jaar bezig. En dit wordt nu de derde maand van tempen. Ik geef het dus tot maart, omdat ik dan een half jaar getempt heb. Als we dan naar de huisarts gaan kan er in iedergeval niet gezegd worden ‘ga eerst maar tempen’

Jolanda, he bah. leef erg mee met je! Weet hoe vervelend het is dat je als maar weer die negatieve test in handen krijgt. Mocht het nou niet raak zijn deze ronde, dan hoop ik dat je ongi snel doorkomt zetten, dan weet je waar je aan toe bent en dan kan je weer verder.
:hug:
Jolanda, voel je je anders dan anders?
Geen buikpijn ofzo?
Ik blijf
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!
Nop, nergens last van alleen bobbelig gevoel in de buik en net of iemand (in je buik zeg maar ) soms een streling geeft. (het gevoel is toen ik bv mijn zoontje voelde bewegen in mijn buik)
Maar met mijn eerste zwangerschap had ik ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen (behalve dat ik toen niet ongie werd) De hele zwangerschap totaal nergens last van alleen dat mijn buik dikker en dikker werd. Ik kan dus ook niet iets vergelijken.
Ik heb wel steeds het idee van nu voel ik de ongie lopen maar dan is het alleen maar vloed. Niets geen roods te bekennen alleen maar vloed.
Met die testen: kan je bv ook vanmorgen negatief testen en de volgende dag positief of moet er 48 uur tussen zitten???
Jolanda ik zou zou knappen van nieuwsgierigheid! Zoveel dagen over tijd maar geen positieve test :? Heb je al een afspraak gemaakt bij je huisarts? Volgens mij ben je wel vaak op tijd toch? Het lijkt me niet dat je je ongi psychisch een hele week kunt uitstellen toch?
Zelf komen de kriebels ook een beetje. Volgende week woensdag is weer het moment van de waarheid. Mocht het deze keer niet gelukt zijn dan is mijn ei de volgende keer met de kerstdagen. Zou leuk zijn als het dan verwekt is. :mrgreen: