Nettepetje, sorry had er even niet meer aan gedacht dat jullie al langer bezig waren, ik wist het inderdaad wel.
Een jaar is wel heel lang, groot gelijk dat je nu wel verder acties wil ondernemen.
Meiden wat kletsen jullie een hoop! :o
Ik kan 't echt niet bijhouden hoor…
Lees dat er een hoop in spanning zitten op moment! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mn duimen draaien voor jullie!!
Bij mij is ondertussen :twisted: geweest maar liefst 2dagen :eh: stelde echt niks voor. Wist dat het deze maand niet raak was dus het geeft niet.
Debz leest/schrijft niet meer mee?! Ik las wel snel iets over een errug ziek jongetje :-* Maar is er verder iets gebeurd ofzo? Beterschap met je mannetje! :hug: Knapt ie al weer iets op?
@Jolanda77 wrote:
Met die testen: kan je bv ook vanmorgen negatief testen en de volgende dag positief of moet er 48 uur tussen zitten???
Staat wel in de bijsluiter dat je een paar dagen moet wachten maar je maakt elke dag toch meer zwangerschapshormoon aan… Het kan dan toch (lijkt mij) dat je de ene dag nog net niet genoeg hebt aangemaakt en de andere dag net wel genoeg… Ik weet het niet. Ben benieuwd wat je test morgen zegt

Hier nog niet ongi, had het gisteren al moeten worden, zal straks wel komen denk ik. Kan onmogelijk zwanger zijn haha. En heb ook wel de klachten om ongi te worden… Als het maar komt, dan kunnen we zo snel mogelijk weer verder met de volgende ronde hihi. Dan ga ik denk ik wel ovulatie testen gebruiken… Ben al ruim een jaar gestopt met de pil nu, dus zal toch wel vlug raak moeten zijn lijkt mij :?
Ja Esthe er wordt inderdaad een hoop geschreven hier haha. Het valt niet mee om het bij te houden en om overal op te kunnen reageren… Vergeef het me bij deze als ik ergens niet op reageer!

De :evil: :evil: zijn er :lol: :lol: Klinkt een beetje raar in dit topic, maar ik ben best wel blij dat ze er zijn, cyclus is dus toch vanzelf terug op gang gekomen :lol: Het wachten is voorbij, we kunnen opnieuw starten. Dat wil wel zeggen dat mijn vruchtbare periode waarschijnlijk zal vallen in de eerste week van jan, dan zijn we op wintersport dus zal er waarschijnlijk niet veel van komen, maar een novemberkindje is prima :mrgreen:
tannie: hopelijk komt je ongi dn snel, of misschien toch zwanger
Esthe: jammer dat het niet raak was, hopelijk volgende ronde meer suc6
Marij: toch nog even hopen op woensdag, ook mooi om kerst met 3- en te vieren
Jolanda: waarom ga je niet naar de HA?
Nettepetje: goed dat jullie dit beslist hebben, het geeft perspectief en rust…
Even heeeel snel, moet zo de deur alweer uit.
@prinses: en getest???
Ik heb net een test gedaan en ik zie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een streepje. Niet fotowaardig maar ik zie wel een heeeeel licht streepje.
Bij mijn vorige testen bleef ie gewoon spierwit (het testvenster) maar nu zag ik echt een hele hele lichte streep. Even flink duimendraaien!!! Morgenochtend test ik weer. :lol:
please laat het zo zijn
Vanavond zal ik alles weer lezen en reageren. Maar moest het even aan jullie kwijt! :-*
Jolanda, waaaah, spannend!
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, een heel licht streepje, dat je echt goed moest kijken, ik denk dat het raak is hoor!
Maar goed… even morgen afwachten.
Leuk joh!
Jolanda, whaaah spannend!!! Een streep is een streep zeggen ze!!! En nu de duimen heeeel hard laten draaien, dat hij snel héél duidelijk wordt!!
Spannend!!
Kee, wat fijn dat het zelf op gang gekomen is! Geeft wat rust en kun je weer op naar de volgende ronde
Marij, nog een kleine week wachten en dan zullen we het zien!!
Ik duim voor je hoor! Op een mooie pos test!
EstHe, hier waren ze deze keer ook maar twee dagen. Stelde ook niets voor eigenlijk… nou ja, hoe eerder je er vanaf bent, hoe eerder… :mrgreen:
Tannie, zijn ze er al? Hoop van niet natuurlijK!!!
Jeeee :lol: :lol: :dance: :dance: Jolanda! Een streep is een streep! Misschien is de innesteling gewoon wat later geweest en duurde het even. Toch even nog in spanning! Ik ben benieuwd, maar wat mij betreft ben jij hartstikke zwanger!!
Prinses wat kwam er uit jouw test?
Fijn dat het allemaal wel weer gewoon werkt he, Kee? Is de wintersport juist geen ontspannen en rustige periode om een keer te klussen?
Ik denk dat er zoveel gekletst wordt, omdat het voor een paar mensen best even spannend is op het moment!
Nettepetje, fijn dat jullie hebben besloten. Miss lukt het tot maart toch gewoon zelf wel!
jolanda :lol: :lol:
een streep is een streep!!
alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant!!
Hoi hoi dames,
Negatief hoor pfff
Jolanda wat super, streep is streep indd
Duimen met z’n alle keihard voor jou…
Laat je het ons zsm weten?
Voor mij een lange cyclus denk ik sni snik
Jolanda, al opnieuw getest? Heb je al duidelijkheid? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Prinses, ik zag dat jij ook in de testfase bent… En en en??? :-*
Tannie, ook spannend voor jou zo te zien. Heb jij al een test gedaan??
Kee, EstHe en Nettepetje, lekker warme avonden beleven komende tijd… wie weet levert het nog iets moois op… :mrgreen:
Debz, nog nieuws over jouw zoontje?
Bij mij begint het weer spannend te worden. Ergens tussen nu en volgende week moet ik toch wel ongi worden, anders is het volgende week testen…, maarre ik kan me nu al bijna niet inhouden om nu alvast te gaan testen… :oops:
Yvonne Spannend he als je bijna bij je nod zit. J knapt gelukkig steeds beter op. Volgende week word hij dan geopereerd. Ze waren alleen bij de anesthesist niet zo blij dat zo’n klein mannetje in de middag pas word geholpen want daar kan je niet tegen zeggen dat die niet mag eten.
Prinses Was je vorige cyclus ook al niet zo lang?
Er moet toch iemand zwanger worden op den duur…
Jolanda Wahhhh een streep, helemaal super!!! Morgen gewoon kijken of die nog donkerder word! Helemaal super.
Kee: gelukkig is zelf weer op gang gekomen! Lijkt me echt een opluchting. Was het na je andere mk ook meestal rond deze tijd? ( ik bedoel de aantal weken na de mk)
Nettepetje: :hug: Ik snap je zo goed! Op den duur moet je een knoop doorhakken jullie zijn ten slotte al even bezig.
Tannie: Je weet het maar nooit he Aug baby lijkt mij wel erg leuk.
Esthe: ook op na de komende weken
Marij: En wat zegt je gevoel over volgende week??
Snips: Hoezo had je het gevoel dat het dit keer niet raak was?
Wave Hoe is het nu bij jou?
J is gelukkig weer een stuk beter. Zit heel af en toe nog aan zijn oortje. Maar zijn flapoor is weg.
Verder begon ik hier te twijfelen of ik dan wel zwanger zou zijn
:think: Als ik bv s’nachts bij J was geweest was ik zo misselijk. En ik ben momenteel weer net zo moe als bij J in het begin.
Maar vannacht bij het klussen :oops: Veloor ik bloed. Ik heb altijd dat ik 4 dagen voor me nod al oud bloed verlies of bloed bij het klussen…
Maar eigenlijk kan het nog niet want ik heb pas 1,5 week geleden me eisprong gehad. Dus moet nu afwachten van het ziekenhuis het kan zo zijn dat me baarmoedermond ook altijd gevoelig is voor me menstruatie of evt zwangerschap. Ik ga erzelf nu niet meer zo vanuit.
Enne kant wel jammer maar andere kant gun ik het zoveel meiden hier momenteel meer!!!
Debz, vreemd zeg, dat bloedverlies… maar laten we hopen op een evt zwangerschap.
Wat vreemd dat ze J pas in de middag helpen zeg, dat is wel een nadeel.
Gelukkig is z’n flapoortje weg, hopen op een gezonder 2011 voor hem.
Hier dus in de wacht dagen, ben benieuwd, maar ga nergens vanuit.
Debz25 Wat vervelend dat ze zo’n klein ventje pas laat helpen! 17 dec was het toch? Zie je er tegenop?
en je vraag over mijn gevoel: Ik weet het niet. Vorige maand had ik absoluut het gevoel zwanger te zijn, maar was het niet. Slaap nu wel veel, maar ja lekker veel slapen heb ik nooit moeite mee en ik heb af en toe een steek in m’n onderbuik, maar dat heb ik ook al wel vaker gehad. Dus ik heb geen idee!
Nana: Ook in een stappende tijd dus. Ja ind een beetje vreemd. Ik heb dit sinds dat ik ben bevallen van J.En ind hopen op een gezonder 2011 voor hem.
Marij:Ik ben benieuwd. Was je nou allang bezig om zwanger teworden?
Ja ik zie er wel tegenop puur tegen de narcose. Ik ga ook niet mee na de OK de vorige keer wel gedaan maar kindjes blijken te schokken en met de ogen te draaien als ze onder narcose gaan. Nu gaat me moeder mee, me vriend kon geen vrij krijgen een belangrijke bespreking.
Ik zal zo even een broodje met J gaan eten. En dan zijn spulletjes langzamerhand gaan pakken. Hij gaat tot zondag logeren. Kunnen wij even bijtanken van de afgelopen weken en even eens aandacht aan elkaar besteden. Klinkt miss dom enne kant vind ik het wel even lekker andere kant mis ik hem altijd zo :think: En heb ik zoiets van ik laat hem lekker thuis…
Hoi Debz, wat zul je het er moeilijk mee hebben… Gun jezelf ook wat tijd. Ik kan me voorstellen dat je in dubio zit om hem te laten logeren, maar zelf moeten jullie ook wat rust hebben… Kun je je meteen opladen voor de grote dag volgende week… :hug:
@ nana: Inderdaad hopen op een duidelijkere streep morgen. Heb echt heel goed gekeken maar ik zag m echt, een hele lichte streep!
@Marij: spannend nog een paar dagen, ik duim voor je!
@ prinses: ik blijf duimen voor je draaien!!! Erg spannend, wanneer test je weer?
@ yvonne: ook al bijna aan de test? Spannend
@ debz: Jeetje, volgende week pas! Wat een ellende zeg. Waarom moet het zolang duren? Dat ze dan niet nadenken dat het nog zo’n klein ventje is! Ik hoop echt dat jullie een super gezond 2011 krijgen, en natuurlijk al die jaren daarna. Ik gun het je van harte meid!
En inderdaad met deze moeilijke tijd is het wel even fijn wat tijd met z’n twee door te brengen. Zal wel moeilijk zijn maar ook wel weer even fijn.
Inderdaad even opladen voor de volgende periode.
Hier alles verder nog precies het zelfde als altijd. Ik voel me gewoon kiplekker, nergens last van. Hoop zo dat het wel doorzet dat ik morgen een duidelijkere test heb. Dan maar geen sinterklaascadeautje maar een kerstcadeautje!
Nou ga zo even the voice kijken.
Ik laat het jullie morgen weer weten hoe de test was.
( hahahaha jullie weten het wel maar mijn man dus echt nog niet! Wil eerst zekerheid hebben dan vertel ik het hem of de test positief was ja of nee. Hij weet wel dat ik nog steeds niet ongie ben)
Jolanda, spannend!!! niet jezelf (en ons hihi) te lang in spanning houden hoor! Gewoon een mooie test morgen :inlove:
Debz, wat fijn dat 't nu weer wat beter gaat met em. Wel heeel gek dat ze em pas in de middag helpen. ‘Geniet’ even lekker van jullie tijd met elkaar, en dan weer extra van je ventje als ie weer thuis is.
Enne, wij gunnen 't jou ook heel erg hoor :-
Prinses, nog niks nog even wachten en zondag/maandag weer testen?
Nettepetje, goed dat jullie 't daar over gehad hebben. Weet je voor jezelf waar je aan toe bent. En misschien laat je 't nu onbewust wat meer ‘los’ nu je die beslissing hebt genomen, en heb je snel een mooie plus!
Laat 't hier even bij, als ik je ben vergeten, sorry :-
Iedereen goed weekend!!!
Had ik een verhaal getypt klik ik m uit :?
@ Prinses: Hoe is ie bij jou??? al duidelijkheid?
Ik kan me echt toevoegen aan de augustusmamas 2011 (als het goed blijft gaan) Vanmorgen getest en een mooie duidelijke streep. Niet dat ie eruit knalde maar hij was stukken duidelijker dan gister. Ik hoefde niet te turen, hij stond er gewoon!!! :lol: :lol:
Maar vanmorgen voor ik mijn bed uit kwam weer een domper! Ik kon nog even blijven liggen maar mijn man kwam thuis van de nachtdienst en had “zin” maar ik even niet omdat ik wilde testen. Hij gepikeerd (ja ik heb ook niet altijd zin 's morgens)
In onze ei-fase deden we het bijna elke ochtend maar dat betekend niet dat ik altijd zin heb.
Nou hoe vertel je iemand met de bokkepruik op dat je zwanger bent???
Bah!
:lol: :lol: Gefeliciteerd, Jolanda!!! :lol: :lol:
Jammer dat de sfeer thuis net ff minder was, maar moet wel helemaal goed komen nu je dit nieuws hebt, toch?
Kan me voorstellen dat je je het anders voorgesteld had…
Laten we hopen dat jij met je test HET goede voorbeeld bent hier en dat we je allemaal snel zullen volgen!!
Kee, fijn voor je dat weer ongi bent geworden. :dance:
Heb je nog tips voor mij: hoe wek je je ongi op???
Krijg heel erg de neiging om vooral veel bietjes te gaan eten, maar ja, dat helpt vast niet.
Ik ben nog steeds niet ongi geworden, bloedverlies (van de cyste) stopte woensdag = na een week wel.
Laat de :evil: :evil: maar komen!!
fijn weekend allemaal!!!