Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Even snel…

We zijn net heerlijk uiteten geweest met zijn 2en.

En nu wou me vriend even gamen haha…

Ten eerste Yolanda :lol: :lol: :lol:

Helemaal super joh. Alleen een beetje jammer van je man. Heb je het al verteld?

Hier alleen dus bloed gehad bij het vrijen ,vanmorgen was het weer een beetje bloed… Verder nog helemaal niet weer. Vind het gek dat ik dan alleen licht bloed verlies. Dus ben benieuwd het moet morgen verder doorzetten anders dus maar een testje doen.

Wave: pfff… ja dan zit je er echt wel op tewachten…

Jee Jolanda! Van dat nieuws is hij toch wel opgevrolijkt? :lol:

Ik ben benieuwd Debz!

Prinses we wachten nog op een update!??

Jolanda, jeeeeee gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg!

Lekker genieten.

Ach ja… mannen… haha.

Hier is de :twisted: Alleen zonder maar enig buikpijntje . Normaal verneem ik het altijd alleen nu heb ik nergens last van :think:

Maar ja op na een volgende ronde. Ben dus rond de kerst vruchtbaar alleen slapen we dan niet thuis haha… Dus dat word vast niks :eh:

Jolanda!!! :inlove: :dance:

Gefeliciteerd!

Debz, jammer van je :twisted: :hug:

Vandaag de kerstboom optuigen! Lekker die geur in huis, en alles in kerst-stemming :smiley:

Hoi dames,

Jolanda GEFELICITEERD ben erg blij voor je meid :smiley: hoe reageerde je man???

Hier nog geen :twisted: ben bang voor een lange cyclus…

Buik is wel erg opgezet maar denk niet dat ik zwanger ben, helaas

Ga nu nog even geen test meer doen :frowning:

Kon ik maar ook zulk leuk nieuws brengen als Jolanda…

neem niet weg dat ik super blij voor je ben :lol: :lol: :lol:

liefs,

Hij reageerde super leuk! ( excuus van die ochtend aangenomen ):wink:

We wachten tot we de eerste keer bij de verloskundige geweest zijn voor we het aan de ouders / schoonouders etc… vertellen. Dinsdag ga ik bellen.

Prinses: Blijf zo voor je duimen. Mijn buik was ook opgezet en had ook steeds negatieve testen maar opeens kleurde hij wel ietsie een streepje. Last van iets wat op zwangerschap te maken heeft heb ik tot nu toe ook nog niet. Geen zere boops, geen misselijkheid of noem het maar op.

Ik hoop het zo voor je!!!

En natuurlijk alle anderen die aan het testen zijn of binnenkort gaan testen.

@debz: balen meid! Op naar de volgende ronde :-*

Nettepetje, ik heb mij een weekje vergist met mijn NOD, dus moet een weekje later zijn, haha.

Gaaf Jolanda, heerlijk dat gevoel met zo’n positieve test he?

Geniet er lekker van, je hebt het verdiend!

Jolanda77, VAN HARTE!! :lol: :lol:

hallo,

wij zijn terug van een heerlijk weekendje amsterdam. Even lekker ontspannen zonder de kinderen en onze kerstcadeau’tjes zijn ook al gekocht…

Jolanda: :lol: :lol: :lol: :lol: Eindelijk een eerste zwangere, en het gaat vast goed (we hebben al 2 mk gehad en derde keer goede keer!). Geniet dat je nog geen klachten hebt. Zalig

prinses: hopelijk heb jij ook snel een positieve test :pray:

Debz :hug: volgende ronde meer succes! Ik heb m’n ventjes ook gemist dit weekend, maar als ik het toch doe (ze laten logeren) dan probeer ik er ook van te genieten. Hopelijk is het na die operatie nu ook echt beter

wave: tips heb ik niet, ik kan ze zelf meestal gebruiken want ik heb vreselijk lange cyclussen

tannie: hoe is het met jou?

Hai ladies,

Nou waarschijnlijk wordt het voor mij weer de volgende ronde hoor! :?

Ik moet woensdag ongesteld worden en ik had zo’n opgezette buik dat ik me niet in kon houden en ben gaan testen. Negatief :frowning: En volgens dat ding is ie in 93% van de gevallen juist bij 4 dagen voor de menstruatie.

Ach dan is het kindje misschien wel gemaakt met de kerst! :mrgreen:

Ben ook weer begonnen met temperaturen. Had dat al wel een maandje gedaan, maar kon zelf niet zien wanneer m’n ovulatie dan was geweest.

Had drie dagen 36.8 en gisteren 36.6, maar nu weer 37. Weet dus niet wat dat betekend.

Nou ben ik klaar met mijn ego verhaal!

Ik snap wel dat zijn bui gelijk over was toen ie hoorde dat jij zwanger bent, Jolanda! Wat lekker dat je nog nergens last van hebt!

Jammer debz, maar misschien ook wel fijn dat je je nu helemaal op je zoontje kunt concentreren.

Hoi allemaal,

Bij deze ook een kort berichtje van mij: Ik heb het vermoeden dat het hééél misschien toch raak kan zijn… (terwijl ik eerder in de maand dacht van niet). Ik ben wat over tijd (nou ja, als ik de cyclus van vorige maand aan hou moet ik nog een paar dagen…) en had vorige week zondagnacht zo raar gedroomd… Ik heb beloofd eind deze week pas een test te doen, maar kan bijna niet wachten… :smiley:

Prinses, Tannie, nana, hoe is het bij jullie? :pray: :pray:

Marij, Debz, jammer hoor…!! :-*

Alle anderen… wie heeft verder nog nieuws? Ik begrijp dat Prinses nu na Jolanda77 als volgende met het goede nieuws moet komen…?! :wink:

Spannend allemaal…

Nou moeten jullie natuurlijk niet allemaal de sept stoppers verlaten :mrgreen:

Moet wel zeggen dat de nov maand weer dichtbij komt :roll: En het klinkt miss gek maar ik hoop eigenlijk niet dat ik weer in nov of dec uitgerekend ben. J is dan ook jarig en nog 6 anderen en dan nog de feestdagen en sinterklaas…

Klopt ik kan me nu lekker op J gaan focussen. Maar stiekum had ik een zwangerschap ook wel erg leuk gevonden.

We hebben gister J weer opgehaald en vertelde me schoonzus dat der vriendin die 10 weken zwanger was donderdag voor een echo weer heen was geweest. Ze hadden 2 week ervoor het hartje al gehoord en het was 1 kindje.( ze was eerst zwanger van een 2ling) Nou was het hartje met 9 weken zwangerschap gestopt, ik vind het zo sneu ze is 30 en der vriend 36 en ze waren zo blij ook omdat alles zo goed leek. Vind het zo erg eerst 2 toen 1 en nu niks…

Oei Debz, wat een verhaal… :shock: Wel heel sneu voor ze… :frowning:

Hier zojuist wat bloed verloren… Ik ben bang dat het m’n :twisted: is… Jammer.

Hier ook alles nog rustig rondom mijn menstruatie, maar mijn eerder aangegeven NOD van 8 dec klopt niet, dat is nu woensdag ik had me vergist.

Dus voorlopig gewoon afwachten.

Ik weet niet wat ik moet denken of ik zwanger ben of niet, ik hoop het wel, ook een beetje met dezelfde reden als Debz, we hebben best veel drukte in de nov/dec maanden, maar op zich maakt het me niet zo veel uit, we zullen wel zien.

Yvonne, balen meid, hopen dat het mee valt en het misschien wel innestellingsbloed is, maar positief blijven!

Hoi Nana, stel dit is innestelingsbloed. Per wanneer is het dan handig om te testen?

Groetjes,

Over 1,5 week ong dan zou je pos test moeten hebben.

Want 2 week voor je menstruatie heb je je eisprong een paar dagen erna de innesteling. Je zou dan 1,5 week na die tijd een pos test moeten hebben. Dit vertelde het ziekenhuis mij.

Hier stelt me ongi niks voor. Tijdens het afvegen is het helder bloed, maar in me verband oud bloed. Met wat sliertjes en af en toe een stolsel, het moet wel me menstruatie zijn maar heb er totaal geen last van…

Ik heb me voorgenomen om in het nieuwe jaar weer tegaan hardlopen en 20 kilo proberen eraf te krijgen.

Thankx Debz, haha, nou Yvonne je bent op de hoogte!

Succes!

Nou meiden, bedankt. Nog twee weken onzekerheid… :wink:

Debz, succes met afvallen. Altijd erg lastig…