Dames… ik denk dat het hier raak is… zeg ik heel voorzichtig.
Heb zojuist een Kruidvat test gehaald en gedaan, en er zit toch écht een lichte streep.
Ik weet niet hoe ik het had, maar ik had gewoon het gevoel dat ik zwanger was, aangezien mijn menstruatie altijd wel duidelijk aangekondigt wordt met flinke buikpijn en daar heb ik tot op heden nog geen last van, vandaar mijn vroege test, maar eigenlijk mag ik woensdag pas testen.
Durf nog niet teveel te hopen, ook al weet ik dat een streep een streep is… haha.
Ik laat hem mijn man straks eerst even zien, even kijken of hij de streep ook direct op merkt.
Nana ookal een aug mama. Maar wel super van harte!
(ik had het stiekum ook wel gewild :oops:)
Ik ben benieuwd of je man het ook opmerkt.
Ik zal proberen deze maand ook wat meer aan me klusschema te houden haha
Nana, jij ook een voorzichtige van harte!!! :lol:
Hoe is 't ook al weer? Als er één mama onderweg is volgen er meer haha!
Debz al vast heel veel sterkte deze week met je mannetje. Heftig hoor, voor zo’n kleintje (en z’n mama natuurlijk)
Wie van de :twisted: af wil: stuur maar door naar mij.
Is me nog niet eerder gebeurd dat ik zo ‘verlangde’ naar ongi worden.
Maar ik heb nog wel geduld hoor :liar:
Gisteravond weer heftige steken in m’n rechter eierstok, maar ongi ho maar.
Als het maar niet ‘nieuwe eisprong is nieuwe cyste’ is!
Haha, Debz, een klusschema, wat een ontzettend opwinnende term, haha!
Ik snap dat jij het stiekem ook had gewild, iedereen hier natuurlijk.
Ik blijf écht duimen voor al die lieve meiden hier, ik gun het iedereen.
Mijn man merkte het streepje ook direct op, eerst zei hij: Zo’n vage streep is vast ongeldig, maar ik heb hem de beschrijving laten lezen en toen was hij op andere gedachten, maar ik denk dat hij een test van Clear Blue nodig heeft met wel/niet zwanger, haha.
Ik misschien ook wel, ik ben zo’n twijfelaar.
Ook al droogt het streepje nu wel heel donker in, nog moet ik het zwart op wit hebben.
Denk dat ik morgen nogmaals test en dan evt de vk bel, als de test positief blijkt, dan wil ik wel weten hoe ver ik ben, want mijn vorige menstruatie was ook al zo kort.
Misschien kunnen we dan wat vertellen met de feestdagen…
Debz: Wat erg zeg voor die vriendin!
Hoe is het verder met jullie? Lekker bijgekomen? Hoe is met met jou kleine?
Yvonne: Balen zeg, inderdaad hopen op innestelingsbloeding
nana: super!! GEFELICITEERD!! :lol: inderdaad een streep is een streep. Kom je ook bij de augustus 2011 mama’s?
Princes: Hoe is ie bij jou? Heb je al weer een test gedaan?
Hier verder alles rustig. Heb zo af en toe wel een beetje stekelig gevoel in mijn buik en van die plopjes wat je in je buik voelt ( moeilijk te omschrijven )
Donderdag bel ik de Verloskundige. Ze maken hier pas een afspraak als je 6 - 8 weken zwanger bent en met 8-10 weken een eerste echo. Hoop zo dat het goed blijft gaan!!!
Hoeveel weken ik nu zwanger ben weet ik eigenlijk niet, iemand bij de augustusmamas zei al van dat de test wel laat positief was dat ik misschien wel een week korter zwanger ben dan ik denk, als ik uit ga van laatste menstruatie op 5-11 met een cyclus van 28 dagen. Heb werkelijk geen idee hoe dat zit :think:
Nana!! Jij ook al :dance: Gefeliciteerd :-*
Hoe is 't ook al weer? Als er één mama onderweg is volgen er meer haha!
Die houden we erin!
Wordt vast een hele 'vruchtbare' december :inlove:
Even een snel berichtje van deze kant
Jolanda en Nana van harte gefeliciteerd zeg!! Super super!!! :lol:
Ik kom vanavond even op iedereen reageren en dan pas ik ons lijstje direct aan!! Heb nu niet veel tijd, maar MOEST gewoon even komen om jullie te feliciteren!!!
Fijne dag dames!
Ik hoop maar dat het erg besmettelijk is om zwanger te worden. :mrgreen:
Als jouw verhaal van het ziekenhuis klopt, Debz, dan is er ook nog hoop voor mij. Heb namelijk een erg korte cyclus dus de innesteling is nog geen 1.5 week geleden.
Maar moet van mezelf de 93% testzekerheid aanhouden en niet teveel hopen! Maar ja he, makkelijker gezegd dan gedaan!
Van harte gefeliciteerd Nana! :dance: :lol: Hoe voel je je?
Leuk dat ons lijstje aangepast kan worden! De 1e 2 zwangeren! Jippie!
Succes met hardlopen debz. Ik heb ook een tijd lang aan hardlopen gedaan, maar ik kreeg steeds meer last van m’n knie. Nu doe ik fitness en spinning, drie keer in week. Heel leuk en erg intensief!
Bedankt voor alle felicitaties, vanmorgen met ochtendurine weer een test gedaan, en weer die streep, dus ben nu toch wel lichtelijk overtuigt,haha.
Ik strooi wel een beetje hormonen naar jullie toe, goed :: :: :**:
Pak wat je pakken kunt, op naar een vruchtbare decembermaand!
Marij, ik voel me super hoor, net als bij de zwangerschap van mijn zoon, daar ben ik ook niet ziek van geweest, een perfecte zwangerschap, duimen dat het weer zo mag zijn.
Jolanda, ik ben ook een beetje onzeker met de tijd hoe lang ik zwanger ben, mijn vorige menstruatie stelde ook helemaal niks voor, maar ik had dat geloof ik ook met mijn zoon.
Maar goed… maakt niet uit.
Ik ga denk ik donderdag ook bellen naar de vk.
Mijn test
Nou, die lijkt me idd duidelijk genoeg!!! :inlove:
Nana :lol: :lol: :lol:
Nana, van harte gefeliciteerd!! :lol: :lol:
Even een kort berichtje van mij: ik heb gisteren een bloeding gehad, daarna niets meer. Ik ben bang dat het niets wordt verder, dus heb mijn cyclus weer op dag 1 gezet. Gisteravond bij het klussen nog ietsjes verkleuring gehad en daarna buikkrampen…
Ik ga nu maar gewoon van het nagatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen… We hebben ons voorgenomen om sowieso de komende maand extra hard te trainen… (ook handig met al die etentjes en hapjes…
)
Groetjes :-*
Nou Yvonne, het is nog geen negatieve test toch, wie weet valt het mee.
Maar wel verstandig om van het ergste uit te gaan, wij hebben er ook nooit druk op gelegd, we wouden een liefdesbaby, haha, en die is in de maak!
Zojuist toch maar een test van Clearblue gehaald, en getest, en jawel een dikke ZWANGER kwam er in beeld, ben zwanger van deze ronde gaf hij aan, dus nu 4 weken :inlove:
nana, proficiat!! :lol:
nana: proficiat :lol: :lol: eindelijk het goede nieuws waar we al zolang op wachten :lol: genieten maar!
yvonne: :hug: maar nu wel de volgende ronde!
marij hopelijk kom ook bij jou!
jolanda: je hebt zo’n clear blue die je tijd aangeeft, niet goedkoop maar wel leuk
debz: gelukkig valt je ongi mee, dat heb ik nu nooit :roll:
wij hebben beslist dat we dit maandje voorbij gaan laten gaan ,langs de ene kant wat spijtig maar langs de andere kant is het om verschillende redenen praktischer als ik deze maand niet zwanger raak… ach we hebben tijd (zeg ik ongeduldig wachtend)
Morgen,
Jeeeehhhh Nana ook zwanger Gefeliciteerd
Wow 2 zwangeren, geweldig!!!
Nu de rest nog hihi
Hier nog steeds helemaal niks pfff en durf niet meer te testen!!
Afgelopen vrijdag voor het laatst test gedaan…
In januari weer naar het ziekenhuis voor controle baarmoeder…
Als mijn :twisted: nog steeds beetje raar loopt laat ik me geheel onderzoeken… maar hopelijk krijg ik ervoor een positieve test in handen…
Fijne dag allemaal vandaag
liefs,
Hier nog geen tekenen van de :evil: te bekennen.
Wat een mooie streep Nana! Heel leuk!
Op naar de volgende ronde he, Kee en Yvonne?
Prinses: Tjee, dat is echt niet leuk meer. 10 dagen overtijd en verder nog niets! Leef erg met je mee! Hopen op een positieve test voordat je eventueel opgenomen moet worden. sterkte!!! :-*
Kee: De testen van CB geven aan tot 3+ weken. Dan weet je nog niet of je 4 of 5 of meer weken zwanger bent?
Had nog 1 KV test liggen deze nog even opgemaakt: Dikke vette streep :inlove:
Bah, en nu nog keelonsteking erbij. Net of er messen in mijn keel zitten. Jakkes. Net maar een aspirine genomen.
Nou, ga zo even paardrijden! Dan ben ik vanavond lekker een avondje thuis.
Hoi hoi
Nana Dat is een duidelijke streep. :lol:
Kee: ik had me beter stil kunnen houden om het maar even onsmakelijk tezeggen. Het loopt me sinds gister met straaltjes af. Vanmorgen zelfs het bed eronder. Dat is wel heel lang geleden.
Prinses: Waren je cyclussen de vorige keer ook zo raar dan?
Uiteraard hoop ik voor jou op een positieve test.
Marij ik ben benieuwd. Hoelang is je cyclus?
Hier momenteel een jongetje die niet meer tv wil kijken in zijn stoel hij laat zich er letterlijk uit vallen. Hij is de laatste dagen echt alles aan het uittesten ik blijf de hele dag roepen: Mag niet! Niet doen, Blijf eraf enz.Vrijdag word hij geopereerd ik hoop dat alles kwa gezondheid dan goed is.
En me :twisted: is momenteel heel erg.Ik blijf mezelf verschonen. Ook kwa kleren.Het is net of ik net bevallen ben.