Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Ben 2 september gestopt met de pil daarna direct :twisted: daarna pas 1 nov en nu weer 10 dgn te laat!!!

Oh vervelend debz25 balen dat het zoveel is :frowning:

Vrijdag de grote dag dus… spannend! Hierbij alvast succes ga hard meeduimen dat het allemaal meevalt…

Jolanda wat fijn zo’n super streep :smiley: minder van je keelontsteking zeg maar je hebt goed nieuws binnen toch hihi hier al dagen geen stem meer ben zo schoor als wat!!! Lekker rustig aan doen Jo :smiley: je bent tenslotte hartstikke zwanger :lol:

Debz; jeetje, leegloop dus aan die kant :mrgreen: Bah, vervelend hoor!! Nou hopelijk ben je er snel weer vanaf!!

JOlanda; beterschap met je keelontsteking!! Dat is zeker geen pretje!! :hug:

Marij; spannend, dé dag… zal hij komen of niet! Ik HOOP van niet voor je!

Prinses; pfff, al 10 dagen overtijd! Dat is écht niet leuk nee! En steeds maar weer negatief testen :frowning: Hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben!!!

Kee; op naar de volgende maand dan maar weer!!!

Yvonne, is het nog doorgezet uiteindelijk ?

Nana, wat een duidelijke test!! Super hoor!! Hartstikke zwanger inderdaad :wink:

Bedankt voor de gestrooide hormoontjes… heb heel gretig gepakt wat ik pakken kon!! :mrgreen:

Het lijstje is aangepast… maar de NOD’s niet… die kan ik allemaal niet zo goed bijhouden haha… dus geef die maar gewoon door iedere keer en dan zet ik hem erbij

Hoi Prinses, wat rottig zo… :hug: Flink afleiding zoeken kan helpen…, maar ja, dat is wel erg lastig nu he? Zoek afleiding, lekker winkelen of zo… Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Volgende week onderzoek in het ziekenhuis??

Debz, vervelend dat jouw :twisted: zo heftig is… Heb jij jouw zoontje al kunnen voorbereiden op de operatie van vrijdag? Zie je er erg tegenop? :hug: :hug:

Marij, zeg eens… Wij willen ook met jou meeleven… Wanneer is jouw NOD??

Hoi Kee, wat lijkt mij dat lastig zo’n dubbele beslissing… :wink: Je hebt natuurlijk alle tijd, maar wil toch wel nu al zwanger zijn toch?? :wink: :inlove: :inlove:

EstHe, hoe is het met jou?

De bloeding van afgelopen maandag heeft niet doorgezet, maar wel hele kleine beetjes ā€˜restantjes’ bij het afvegen. Ik zit nu toch wel te twijfelen of ik nu ongi ben geworden of niet… Ik ga maar even uit van wel en heb de teller weer op dag 1 gezet, maar ga volgende week vrijdag toch maar even een testje doen…

Nettepetje mijn Nod is 9 jan.

Ik hoop eigenlijk ook wel dat jij de volgende bent die zwanger is. Jullie verlangen er nu al zolang na!

Yolanda: Spannend joh! Wie weet heb je een lange cylcus en is het een innesteling :wink: J Is nog heel klein he. Dus echt voorbereiden lukt niet, ik zeg wel aldoor tegen hem dat we nog een keer na het ziekenhuis moeten net als de vorige keer en dat ze dan gaan zorgen dat hij niet aldoor meer zo ziek is. Maar het snappen zal die denk ik nog wel niet.

Prinses: Oh pff nee dat is niks. ik kan je geruststellen me schoonzus heeft het ook. Heeft lang de pil gebruikt. Ze moest ontpillen zeiden ze tegen haar.

(ze zijn dus ook bezig om zwanger teworden :mrgreen: )

Jolanda: bah keelontsteking. Doe je wel rustig aan nu je zwanger bent :wink:

Debz, ik heb je er weer bij gezet! :wink:

Lief van je :-*

Ik hoop het voor jou en de andere dames ook, zo snel mogelijk!!

Kunnen we samen verder kletsen in het andere topic. :smiley:

Maar hoe gaat dan nou verder dan? Als je zwanger bent mag je dan hier niet meer komen kletsen? Moet je dan persee verder naar`de andere topics?

Miss is het wel leuk om voor de zwangeren hier ook te blijven kletsen…

Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden hoe en wat verder :slight_smile:

Moet 19 januari naar het ziekenhuis voor uitstrijkje en geef dan direct aan dat mijn cyclus shit is… sorry hoor haha

Wil dat ze me geheel gaan onderzoeken!!

liefs,

Ach Prinses… :hug: :hug: :hug: :hug:

Ja precies, ik zou het ook leuk vinden als de zwangeren hier blijven kletsen, als ze dat zelf ook leuk vinden tenminste :wink:

Gelukkig kan je de 19e jan al terecht! Je hebt groot gelijk dat je een algeheel onderzoek wilt!

Prinses, hoe lang heb jij de pil gebruikt?

Ik een jaar of 11, eind sept gestopt en toen meteen :twisted: ,

de volgende ronde een dag te laat (dat was 19 okt.),

daarna een eisprongcyste gehad en sinds 19 okt. nog steeds niet weer :twisted:

Het onzekere gevoel is erg herkenbaar, behalve dan dat de uitslag van echo op 1 dec toch wel ā€˜niet zwanger’ was.

Toch vraag ik me af wat er dan wel aan de hand is; ā€˜alleen maar’ ontpillen of…?

Hopelijk komt het bij ons allebei snel!!

Debz, ik zou wel met je willen ruilen, stuur die :twisted: maar door!

Prinses, groot gelijk hoor! Laat ze maar goed kijken :hug:

Marij, en?? Als je niet ongi wordt/bent, wanneer test je dan?

He jakkes Jolanda, keelontsteking :frowning: ooit een keer gehad, en flink ook! Beterschap ermee :-*

Debz, wat ontzettend balen dat :twisted: flink laat merken dat ie er is!

Sterkte alvast voor vrijdag ! !

Wij zitten momenteel in dubio of we misschien toch nog even 3 of 4mnd wachten met zwanger worden… Maar ik wil helemaal niet wachten :snooty:

Niet omdat we 't niet willen, maar omdat er bij mij op werk een paar ā€˜veranderingen’ aan zitten te komen, en er moet misschien personeel voor wijken. Ik heb een jaarcontract, en wil natuurlijk graag dat ze die verlengen! Ookal mogen ze dat niet als ā€˜reden’ geven, maak me er wel druk om… Bah, stomme onzekerheid…

En kan 't ook nog es met niemand (behalve natuurlijk A, mn vriend) overhebben. Want niemand weet dat we ā€˜bezig’ zijn…

Dus vandaar even mijn verhaal hier :smiley:

Clearblue hier ook gebruikt gisteren, super test!

Bij mijn vorige zwangerschap ook, toen kreeg ik 2-3 nu 1-2, dus direct duidelijkheid, ik vind ze erg duidelijk, gewoon zwart op wit, niet zo’n vaag streepje haha.

Ik probeer hier wel te blijven kletsen hoor, maar valt wel tegen om alles bij te houden.

aug. mama’s 2011

nov.mama’s 2009

sept.stoppers 2010

Dus vergeef me als ik niet op iedereen reageer!

Dikke knuffel voor alle meiden die het nodig hebben, mijn duimen draaien voor meer positieve testen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bah, het is net alsof ze met messen in mijn keel steken als ik slik, bah

Esthe: Ik heb dat ook gehad, en maar uitstellen en uitstellen. Nooit is een goed moment. Wij zijn nu al 3 jaar aan het uitstellen van eerst een vast contract en dan …

Nu moest ik wegens reorganisatie bij bedrijf 1 weg, bij bedrijf 2 ben ik weg gegaan omdat ik totaal niets deed dan alleen maar op een stoel zitten en de telefoon aannemen (waarvoor ik NIET aangenomen was) en nu bij bedrijf 3 is het weer een jaarcontract. Wachten op verlenging doe ik niet meer. Ik wordt er ook niet jonger op en wie kan er nu nog zekerheid krijgen op een vast dienstverband. Ik ga voor een gezonde zwangerschap en zie wel waar het schip strand als mijn contract 1 november is afgelopen ( verlenging of geen verlening)

Debz: Sterkte vrijdag!!!

Prinses: hoop dat je meer duidelijkheid krijgt. Jammer genoeg duurt het nog wel even! toch duimen draaien voor een positieve test!

Ik blijf wel gewoon hier ook typen hoor! Vind het wel gezellig!

Ik zit nog in dubbio wanneer ik het ga vertellen aan ouders / schoonouders en mijn zoontje. Er kan nog zoveel verkeerd gaan natuurlijk.

Wat is het beste om het tegen je zoontje van 4.5 te zeggen en tegen je ouders/schoonouders??

Super dat jullie blijven meekletsen…

Kunnen we elkaar toch op de hoogte houden!!

Ben sinds mijn 15e aan de pil dus al 10 om mij heen zijn ze ook zolang aan de pil geweest maar niet zo last van ontpillen…

19 e weet ik hopelijk meer…

Aankomende zaterdag toch een testje wagen hopelijk zwanger en anders tjah toch hopen op een snelle :twisted:

Ik ga lekker slapen nu meiden ben kapot…

Weltrusten alvast…

liefs,

Jolanda, ik weet niet wat verstandig is, als je het je zoontje verteld heb je wel kans dat hij zich een keer uit enthousiasme verspreekt natuurlijk, maar aan de andere kan is het ook wel leuk om met hem te delen.

Misschien toch een paar weken wachten?

Ik heb het mijn zoontje ook verteld, maar ja… die is 13 maanden, haha!

Ben er niet zo bang voor dat hij zich verspreekt.

Hey meiden!

Ik heb maar zo 1 keer per dag tijd om hierop te kijken (voordat ik moet werken) vandaar dat er niet regelmatig een update is! Heb helaas nog geen telefoon met internet.

Nog steeds niet ongi geworden. Vind het wel heel spannend hoor! Heb natuurlijk maandag al een test gedaan (kon niet wachten :naughty: ) en die was negatief. Maar ben nog maar 1 keer later dan 24 dagen geweest.

En voel me wel anders. Heb een opgeblazen buik, k zat gister zomaar ineens te huilen in de auto (om een liedje! :think: ) en was gisteren de hele middag misselijk! Heb ook nog steeds een hoge temperatuur. Wacht het dus vandaag nog af en ik ga morgen testen als ik nog niet ongi ben dan. :shifty:

Wel heel gezellig dat iedereen mee blijft kletsen. Hoop dat ons lijstje aan de onderkant snel uitbreid!

@ Prinses Hoor het wel van veel vriendinnen dat ze lange cyclussen kregen na het stoppen met de pil. De eerste cyclus is zeg maar nog, onder invloed van de hormonen van de pil, kort. Daarna kan het langer duren voordat je weer normaal ongesteld wordt.

@ Jolanda Ik ben bang dat als ik zwanger ben, ze het bij mij snel raden. Ik sport samen met mijn moeder, dus die ziet dat vast snel! En als ik niks drink bij het kerstdiner gaat er ook wel een belletje rinkelen! Maar wil het wel nog een verrassing houden!

@ Esthe Ik kan me voorstellen dat je graag wil wachten met zwanger worden totdat je wat meer zekerheid hebt! Bij ons moeten er per januari ook aardig wat mensen uit. (Ook iemand die zwanger is) Heb gelukkig net in juli een vast contract gekregen. Ben ik heel blij mee!

Snel een update meiden!

Hoi prinses en wave (en Marij), ook ik ben vrij lang aan de pil geweest (ruim 15,5 jaar) en merk dat het bij mij net zo verloopt als Marij aangeeft; eerste is nog goed onder invloed van de hormonen, daarna 2 dagen niet meer dan drie (!) druppeltjes, daarna duurt het al een stuk langer voor ik ongi word en is mijn bloeding ook heel anders…

Marij, je kunt natuurlijk aangeven dat je net een dagje niet lekker bent… :liar: dat heeft iedereen wel eens… toch? :angel: Een ander idee is wel één glaasje te nemen, maar niet echt te drinken (in begin doen alsof je drinkt) en dan juist aangeven dat het je dit keer niet lekker valt…

Jolanda, beterschap met jouw keelontsteking!! :hug: :hug:

Zwangeren, ik zou het leuk vinden als jullie hier ook blijven meepraten…, wel zo gezellig en blijven we op de hoogte van elkaar…

Liefs :-*

Even over het ontpillen. Ik ben 9 jaar aan de pil geweest en heb toen nog de prikpil en een spiraaltje gehad. Heb het spiraal begin dec 2008 later verwijderen omdat ik nog veel vloeide en buikpijn ervan kreeg.

Toen was ben ik erna nog 2 keer meen ik ongesteld geweest en toen was ik zwanger.

Dus denk dat het ook per jaar verschilt.

Ik zit nog een beetje tetwijfelen, morgen word onze man dus geopereerd en het ziekenhuis is hier een uur vandaan. Nu twijfel ik of ik vandaag al na me ouders moet gaan (wonen er namelijk 7 min vandaan) Ivm het weer. Me vriend zei dat het nu best glad is, maar het weer valt nu mee kwa sneeuw en morgen miss wel niet.

Maar ja andere kant ben ik dan vanavond nog wel lekker thuis, en ik merk dat J beter slaapt thuis ( heeft die ook wel nodig voor zo’n dag aan denk ik)

Hij moet er morgen om half 12 zijn en word om 13 uur geholpen dus opzich kan ik morgen rustig aan doen. Hij mag om 7 uur zijn laatste fles hebben. Als ik erna nou ga douchen en spullen pakken kan ik rond half 9 weg…

Nog even snel… Debz heel veel sterkte morgen! Ik zou lekker thuis blijven. J zal z’n slaap hard nodig hebben voor zo’n ingrijpende dag. Morgen gaat het wel weer veel sneeuwen, maar ja als je vroeg weg gaat moet dat goed komen toch?

Hoop dat alles goed gaat en dat ie zich snel beter voelt na de operatie.

Debz, ik ben het met Marij eens. Lekker thuis slapen. :zzz: Heel veel sterkte morgen met jouw ventje!! :thumbup: Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Mmmm… misschien moet ik dan toch meer geduld hebben qua ontpillen.

Maar ja, ik wil zo graag gister zwanger worden :smiley:

Debz, net wat de anderen zeggen: ik zou ook lekker thuis slapen.

Heb je morgen na de spits nog tijd genoeg, toch?

Dan zijn de wegen denk ik schoner dan nu.

Sterkte morgen!

Ik zou het ook wel gezellig vinden als de zwangeren hier blijven kletsen;

wie weet welke hormonen via de berichtjes verspreid worden!!!