Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

even snel…

Debz sterkte morgen :-*

Nana :lol: :lol:

Menn, wat een sneeuw!! :shock: dr ligt ondertussen rond 10cm al. en t sneeuwt nog steeds. Moet de deur zo nog uit, op de fiets of lopend :(…

Debz, sterkte vandaag! Voor jou, je mannetje, en op de weg naar het zh! :-

Jolanda, ik weet ook wel dat ik niet moet zitten wachten op een vast dienstverband… Dat kan idd nog wel even duren! Zoiezo wordt ie dan nu weer met een jaar verlengd. Mn vriend heeft me er ook van kunnen overtuigen dat ‘we dat dan wel zien’.

Maar vind k wel moeilijk, wil altijd graag vantevoren weten waar ik aan toe ben… :doh:

Iedereen veel sterkte en/of plezier met de sneeuw! (net of je 't leuk vind of niet :wink:) en alvast een heel goed weekend!!

:-

sneeuw…hier maar 1 cm.

het sneeuwt nu zachtjes hier in IJsselstein.

Zo ver woon je dan niet bij mij vandaan snips! ik woon vlakbij schoonhoven… En hier echt veel! Wat gek he, die verschillen.

Hey meiden!

Hier ook veel sneeuw! Mooi hoor! Nog weer even van genieten, want volgende week gaat het weer dooien. Hoop dat je het allemaal redt debz.

Hier ben ik flink aan het balen. :cry: Heb heel vroeg vanochtend weer getest en die was negatief. Ik heb de testen van sensitest gekocht via internet.

Maar nog steeds ben ik niet ongesteld en voel ik me anders dan normaal, ook heb ik helemaal niet het gevoel wel nog ongesteld te worden. :think:

Zit dus erg in spanning.

Vies

Heb ook gewoon nog witte vloed en dat is ook helemaal niet bruin geworden of gestopt zoals gewoonlijk vlak voor mijn ongi

Weet dat er niets anders op zit dan weer te wachten… :snooty:

nu is er echt heeeeeeeeeeel veeeeel sneeuw!!

hahahahaah

Debz: Hoe is het gegaan??? :-*

Marij: Ik duim nog steeds voor je. Misschien ook een laat ei zoals ik had?

Waarom ik zo laat positief teste weet ik nog niet.

Hier nog steeds lekkere keelonsteking. O en ik ben er ook achter gekomen wat mijn verslaving was met de zwangerschap van mijn eerste: Chocolade!!!

Tja en nu ook gestopt met roken natuurlijk ( scheelde ook wel weer met keelontsteking hoor ) Maar vind het nog wel moeilijk maar ik raak ze tijdens de zwangerschap niet meer aan.

Ben bij mijn eerste ook gestopt toen de test positief was maar helaas weer begonnen toen de kraamzorg weg ging, toen raakte ik lichtelijk in de stress en pakte de sigaretten weer. Maar nooit bij het kind gerookt, wij roken niet IN huis en IN de auto)

Wel moeilijk hoor vooral 's avonds!

trouwens hoeveel koffie mag je drinken of is dat heel slecht??? (is ook 1 van mijn verslavingen, met de keelontsteking drink ik momenteel alleen thee )

30-12-2010 eerste echo!!!

Jolanda, SPANNEND, nu kan je lekker toeleven naar de echo!! :smiley:

Wat goed van je dat je gestopt bent. Gewoon van het een op andere moment? Zelf hb ik nooit gerookt, maar kan me voorstellen dat het af en toe moeilijk is. Maar je weet waar je ht voor doet!

Marij, hoe staat het er nu voor!? Wat balen joh dat je alsmaar negatief test, maar wat Jolanda ook zegt, misschien wel een hele late eisprong gehad? Wie weet? Ik hoop in iedergeval dat er snel duidelijkheid komt!

Debz, beetje laat maar heel veel succes en sterkte. Hoe is het gegaan?

Moeten jullie lang blijven of zijn jullie inmiddels misschien al weer thuis?

Heb daar echt geen benul van…

EstHe, ik snap je wel hoor, wat betreft dat vaste dienstverband enzo…

In april werk ik hier drie jaar, dus moet ik OF een vast contract krijgen OF eruit… vind het wel spannend. Ze zijn altijd erg postief, maarja, dat wil ook niet altijd wat zeggen :wink:

Hier ligt ook zoveel sneeuw. Als ik straks het huis aan kant heb, dan ga ik de sneeuw in. Foto’s maken! Alles ziet er zo mooi uit, als een sprookje! :smiley:

Hebben jullie nog leuke plannend dit weekend?

Weer ff een update

Nog steeds geen :evil: Weet het ook niet meer hoor! 1 van mijn broeken krijg ik nog amper dicht, maar ja met de sinterklaas is ook aardig wat gesnoept. Heb verder al de hele dag t zuur. Van kiwi, van een broodje hete kip… en dan ook lang!:think:

hier is alles ook mooi wit…

Marij: :hug: hopelijk heb je nu snel duidelijkheid!

jolanda: lijkt me idd moeilijk stoppen met roken… Hoeveel koffie je mag weet ik niet precies, maar volgens mij is de inpact van koffie niet zo groot, dus ik denk dat je best wel een kopje kan drinken

debz: hoe is’t gegaan?

hier is de ongi eindelijk helemaal achter de rug, 'k heb er ook altijd vrij lang last van (minstens een dag of 7), nu hopen dat deze maand ook weer snel voorbij is (zal wel lukken) zodat we er weer voor kunnen gaan. bijkomend voordeel van deze maand niet zwanger raken is wel dat ik met de feestdagen en op wintersport wel eens iets kan drinken (niet dat ik dat zo nodig heb, maar het is al eens gezellig)

Jolanda, ik drink ook gewoon koffie hoor, nou drink ik niet zo heel veel op een dag, maar 's morgens en 's middags drink ik 2 bakjes koffie, lijkt me geen kwaad te kunnen, vorige zwangerschap ook wel gedaan.

Sommigen lussen geen koffie meer tijdens de zwangerschap, daar heb ik nooit moeite mee gehad, en als ik nu thee ga drinken val ik door de mand denk ik, haha.

Marij wat vaag zeg, hopelijk is er voor jou snel duidelijkheid, wanneer gooi je er weer een testje tegen aan?

Hoi dames

Hier is alles goed verlopen met Jesse. Me moeder is mee geweest na de OK omdat ik niet weer wou zien hoe die met zijn ogen ging draaien en schokte. Maar nu was die al overstuur toen hij de OK op ging ik denk dat die het nog herinnerd van de vorige keer.

Na de operatie moest die ook heel erg huilen maar gelukkig was dat snel naar wat eten klaar. En kroop die als eerste van de afdeling over de gangen Meneer Groen

Het gaat nu ook goed wel ontdekte we dat hij wat bloed bij zijn oor heeft, maar dat blijkt normaal tezijn. Verder is die super te vreden nu.

Verder is de ongi weer afgelopen.

Debz, wat fijn dat 't allemaal goed is gegaan. Nu lekker snel opknappen :-*

Jolanda :clap: knap dat je gestopt bent! Ik stop zeker ook als ik zwanger ben…

Kee, gelukkig is je ongi weer voorbij.

Marij, wanneer ga je weer een testje proberen?

Mijn avond verliep gister iets anders als gepland.

Wilde een lekker warm kruikje op de bank, en toen ik die aan pakte van A. had ik niet door dat 't dopje er nog niet op zat. Al dat bloedhete water over mn arm :shock: AUW!

Goed gekoeld, zijn naar de hap geweest. Heb een verkoelings-gel mee gehad met een verbandje erom, morgen keer verschonen. T prikt wel iets, maar doet geen zeer.

Nu ligt er trouwens heeeeel veel sneeuw hier! Denk wel ruim 20 cm…

En ik ben blij, wat voetbal (‘de klassieker’) gaat niet door :slight_smile: dus blijft A. vandaag lekker thuis hihi…

Leuke dag allemaal!

Nog steeds geen :evil: te bekennen. Ik moet morgen vroeg en lang werken dus ik ga woensdag testen. Als ik het zolang vol hou. Mijn vriend vindt het ook wel erg spannend! Heb op internet zitten zoeken, maar daar wordt ik ook niet wijzer van. Veel vrouwen die later pas positief testen, maar ook verhalen van schijnzwangerschappen. Voel me nog steeds anders. Heb ook lage rugpijn zonder oorzaak. Zou dit bandenpijn kunnen zijn?

Fijn dat alles goed gegaan is debz! Wel een hele opluchting zeker?

Nou ga maar even wat doen om me af te leiden! Wen nu wel een beetje aan het wachten.,

Marij, niet teveel op internet gaan lezen, wordt je helemaal onzeker van, gewoon woensdag afwachten, of nu testen, haha!

Kan me voorstellen dat je nieuwschierig bent natuurlijk, jij wil ook wel eens duidelijkheid.

Pijn in onderrug kan ook een beginnende menstruatie zijn, bandenpijn heb ik pas op het laatst van mijn vorige zwangerschap gehad, toen mijn buik een luchtballon was, haha.

Hai allemaal!

Nog geen :evil: Mijn berichten worden een beetje saai he? Elke dag weer niks te bekennen. K ga morgen testen denk ik. Straks hopelijk ff tussen m’n werk door een test halen. Kan niet wachten hoor!

Hoe is het nu met je arm Esthe? Daar ging je dagje lekker binnen!

Volgens mij mag je gewoon koffie drinken hoor Jolanda. Alleen niet zo heel veel kopjes op een dag. Ze adviseren max 3 geloof ik. Je bent al gestopt met roken!! Super goed hoor!

Hoi allemaal,

Hier even een berichtje van mij…

Jolanda, stoppen met roken is moeilijk, maar als je het echt wilt kan het altijd… Wat goed dat dat al gelukt is!! :clap: :clap: Koppen koffie heb ik gelezen, kan maximaal 4 mokken geloof ik. Dus als je kopjes neemt valt dat weer mee… :wink: Nog een weekje en dan heb je je echo!! :lol: :lol: :lol:

EstHe, niet te sterk verbrand hoop ik?? Pijn alweer weg? Wel voorzichtig doen hoor! :naughty:

Hoi Marij, spannend hoor… Bij mij was slechts één bloeding waardoor ik dacht dat het innesteling was, maar ben daar steeds minder zeker van. Ik ga vrijdag wel een testje doen, maar weet al vrijwel zeker dat het toch negatief zal zijn… (tja, voorgevoel…) Wanneer ga jij testen??? :pray: :pray: :pray:

Debz, wat fijn dat de operatie goed is gegaan… Wel schrikken dat draaien met z’n ogen en bloed uit z’n oor kan ik mij voorstellen. :lol: :lol:

Hoi allemaal!

Nou helaas ik heb net een beetje bruine afscheiding gekregen dus ik deed gelijk even een testje. En die was gewoon negatief… Ik denk dat m’n :evil: er nu dus aan komt. Helaas! Voorgevoel, ik weet het niet hoor! Ik dacht wel dat ik zwanger was… :cry: Nou ja volgende ronde dan maar weer he?

Marij: :hug: balen! Maar vol goede moed op naar de volgende ronde!! :-

Esthe: Jakkes! dat heeft zeer gedaan! valt het nog mee qua verbranding?

Debz: gelukkig dat alles goed is verlopen met Jesse!

nana: ik eet en drink alles nog. Smaakt nog net zoals eerst. Maar qua koffie dronk ik echt de gehele dag koffie. Dan heb je het snel over een bak of 10 - 15. Ik neem er nu ongeveer 2 - 3 en daarna thee. Als ik om en om doe valt het ook niet zozeer op omdat ik ook al thee dronk met mijn keelontsteking.

nettepetje: ik had keelontsteking en dan is roken niet zo fijn ( doet zeer ) dus niet roken, en toen bleek de test ook positief te zijn dus… zo dan de 1 op andere dag gestopt ( maar de drang is er nog wel, vooral 's avonds. Maar ik doe het NIET)

Af en toe even rook opsnuiven van mijn man hahahahaha. Maar dan ook af en toe!!!

Princes: Hoe is ie met jou dan??? Al meer duidelijkheid? :-

Verder hier alles zoals altijd. Ben wel wat aangekomen maar dat zijn meer de kg van het niet roken en meer snoepen :oops:

Denk niet dat je nu al van een zwangerschap kan aankomen qua dikke buik.

Eten etc… gaat er dus prima in. Misselijkheid in geen velden of wegen te bekennen of noem maar op wat met zwangerschap te maken heeft. Had ik bij mijn eerste ook niet.

maar dan ga je toch denken: Ik heb NERGENS last van, ben ik wel zwanger??? Straks is het een leeg balonnetje of helemaal niets??

Maar dan kan je toch geen HCG aanmaken??

Donderdag maar afwachten…

Goedemorgen dames,

Jolanda, inderdaad, geen zwangerschap = geen hcg. :slight_smile:

Marij, wat vervelend zeg dat je negatief getest hebt. Misschien dat het er nu toch aan zit te komen inderdaad. :hug:

EstHe, hoe gaat het nu met je arm? Wat schrikken zeg en wat pijnlijk lijkt het me!!

Debz, hoe gaat het met je ventje? Was het bloed bij zijn oor eenmalig of heeft hij er nadien nog vaker last van gehad?

Het is uiteindelijk meegevallen allemaal?

Ik was niet zo goed te pas de afgelopen dagenZondag voelde ik me al niet goed en gisteren was het helemaal drama. En vandaag gaat het al weer de goede kant op. Blijf nog wel een dagje thuis en dan hoop ik morgen weer helemaal goed te pas te zijn.

Ik las over de koffie en was heb ik het dan makkelijk mocht ik ooit zwanger raken. Ik drink namelijk geen koffie en ik drink ook geen alcohol haha. Dus daar kunnen mensen niets uit opmaken :wink: