Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Jolanda, geniet lekker van je zwangerschap!

Ik herken het wel hoor, ik ben ook écht niet anders als anders, koffie smaakt me prima, maar ik dronk ook niet zoveel koffie als jou.

Nettepetje, ik drink ook bijna niet, ideaal dus hoef me niet te verdedigen.

En met de kerst zijn we toch op pad, dus mijn ‘BOB’ excuses komen goed van pas.

Ben je grieperig?

Morgen dames,

Jeetje wat is er weer veel geschreven!

Hoe gaat het met jullie?

Debz hoest met jouw mannetje?

Vanmorgen dacht ik ga weer een test doen!

Hij gaf een fout aan :frowning: en heb niks meer in huis pfff

vanmiddag maar nieuwe kopen…

Vant weekend kwam me oom naar me toe om te vragen of ik zwanger ben :roll: heb dus echt een zwangerbuikje maar goed test gaf voor het weekend negatief aan en vanmorgen een fout blehhhh

liefs,

Ik ben inderdaad een beetje grieperig. Gisteren was echt erg, ik zal jullie de details besparen haha :wink:

Prinses, ahnee, een foutmelding!? Wat balen zeg. Pfff 16 dagen overtijd, dat is écht wel lang joh! ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

Heb van het weekend nog een paar fotootjes gemaakt van hier om het huis

@Nettepetje wrote:

Ik ben inderdaad een beetje grieperig. Gisteren was echt erg, ik zal jullie de details besparen haha :wink:

Prinses, ahnee, een foutmelding!? Wat balen zeg. Pfff 16 dagen overtijd, dat is écht wel lang joh! ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

Heb van het weekend nog een paar fotootjes gemaakt van hier om het huis

wat een mooie wereld!!!

Nettepet: Beterschap. Hopen dat je met de feestdagen weer beter bent! :-*

Princens: Ik hoop het toch zo voor je!!! Is wel erg veel dagen overtijd. En nu ook nog een foutmelding! Hup naar de winkel… :wink:

Nettepet, hopelijk voel je je snel beter! Zeker met de feestdagen voor de deur! Wat een mooie foto’s trouwens als je binnen zit is het zo’n mooi gezicht alleen zodra je naar buiten moet mag het van mij weg zijn hihi…

Hoest met jou Jolanda? Verloopt alles nog lekker?

Ja ga vanmiddag direct nieuwe halen haha van het weekend 1 drankje op maar werd er misselijk van dus weet niet of dat ook een teken kan zijn…

Het kan een lange cyclus zijn maar goed heb ook wel dingen van tjah kan toch ook zwanger zijn! Lees op internet dat sommige vrouwen zelfs na 2 maanden pas positief testen… er is dus nog hoop zou wel een super kerst kado zijn… maar goed ik wil het ook zo graag miss blijft het daarom wel weg. Libido is trouwens wel gezakt heb veel minder zin dus jah wat dat ineens ook is…

liefs,

Esthe: Jeetje heb je er nog blaren van gekregen. Zat de dop nog los? Of doet hij de dop er nooit op als die je hem aangeeft? Ik hoop dat de pijn een beetje mee valt.

Prinses: Pff dan kan je beter gewoon duidelijkheid krijgen, en mocht je niet zwanger zijn maar gewoon ongi moeten worden.

Nettepetje : Zo is dat gelijk om je huis heen? Want dan woon je echt wel super mooi!Beterschap, beter nu dan komend weekend ziek zijn :wink:

Jolanda: Ik kan me het voorstellen had ik ook voor ik me echo had gezien. Je hebt trouwens je eerste 1echo op mijn verjaardag haha…

Marij: Op na de volgende ronde :hug:

Bruine afscheiding is ind vaak een begin van je menstruatie. Je hebt dan nu ind wel een lange cyclus gehad.

Mag ik even gillen ??? Vrijdag is J geholpen en zaterdag kwam er dus bloed uit en zondags was het in 1 keer heel veel bloed en troep. Dus even gebeld na het ziekenhuis, uiteindelijk 1,5 verder kreeg ik de juiste arts ervoor en blijkt dat J dus ondanks zijn buisjes nog ontstoken oren heeft :x . Ben er zo zat van dat hij geen geluk heeft met zijn oren.

We hebben dus nu oordruppels ( een antibiotica voor zijn oren) En weer een antibiotica gewoon.

Verder heeft me vriend ook heerlijk vakantie, lekker gezellig!

Dat is inderdaad gelijk om ons huis heen, wij wonen erg buitenaf.

Mijn vriend heeft ook meteen een nieuwe hobby :mrgreen:

Hij staat er alleen niet op zijn best bij haha

Dank jullie wel, voel me al veel beter als gisteren. Ook geen koorst meer. Dus komt allemaal goed! :-*

prinses, is het anders geen idee om een afspraak te maken met je huisarts ? (in het geval dat je opnieuw negatief test… wat ik overigens niet hoop!!! )

Debz, jeetje!! Dan denk je dat je er na de operatie van af bent… wat vervelend zeg! Houdt het dan nooit op?

Pff, al die antibiotica steeds, arm ventje! Hoop voor jullie dat het na dit kuurtje dn eens afgelopen is!

Debz een knuffel voor jou en je manneke.

hoop dat hij nu echt snel opknapt!!

Prinses balen van die foutmelding.

je mag nu wel een keer uitsluitsel krijgen zeg.

16 dagen overtijd,ik zou gek worden!

Nettepetje mooie foto’s en een leuke nieuwe hobby heeft je vriend zeg!

en geen koorts meer,wordt maar snel weer beter hoor.

dan ben je met de kerstdagen weer een beetje fit.

Marij :hug: en op naar de volgende ronde.

op naar een mooi beebje.

Esthe auwie.

hoop dat de pijn snel weg is hoor :hug:

hier een ei gespot en geklust.

nu weer afwachten.

dat wachten is altijd het ergste he

Snips, heb je je ei gevoeld of door middel van een ovutest?

Want hoe zit dat precies? Kan je dan pas klussen op het moment dat je ovutest positief is? of daarvoor en na ook wel!? of moet je dan gewoon extra klussen als hij positief is?

ik heb nu ovutests gebruikt.

je ziet hem dan donkerder worden.

ik klus gewoon dagelijks totdat de test weer licht wordt.

Nettepetje: Is dat ook bij jullie huis? Best een stuk om te sneeuwruimen hahahaha

Nettepetje: woon je op een boederij?

Snips:Ik voel me eisprong altijd. Maar jammer genoeg heeft het nog geen effect gehad,

Maar even een vraag. het is toch niet goed om elke dag tegaan klussen ik meen namelijk dat de kwaliteit van sperma dan niet goed is :oops:

Want dan heb je minder en slome zaadjes. Wij kregen het advies om om de dag te klussen.

Even een vraag.Lijkt het jullie leuk om eens wat foto’s te showen bv van elkaar en kindjes en gebeurtenissen. Dus even een showforum openen?

Het is natuurlijk niet verplicht maar ik dacht dan zien we eens wie wie is???

allebei mijn kinderen zijn verwekt na iedere dag klussen in de vruchtbare periode.

ik heb daar dus geen last mee.

leuk een showforum!!

hoi,hoi,

drukke periode hier op het werk dus even weinig aanwezig :oops:

marij: :hug: volgende ronde dan maar, jammer omdat je wel een zwanger gevoel had :hug:

prinses: dat blijft maar duren :hug: laat het nu toch duidelijk worden! (dus morgen een positieve test :wink: )

debz: hier ook niet echt een probleem bij veel klussen :wink:

en jij mag gerust even gillen, dat is toch niet meer normaal dat zijn oren maar blijven ontsteken, is er nu echt niets dat ze daar tegen kunnen doen?

nettepetje: idd flink wat te ruimen, hopelijk voel je je snel weer beter

nana: bob is idd een goed excuus!

yvonne: hoe is het met jou?

Prinses: Al een nieuwe test kunnen bemachtigen?

Debz: dan moet het wel een hele speciale echo worden :mrgreen:

Tjonge jonge! Wat een gedoe weer. Hopen met de antibiotica dat de ontsteking nu ook weg gaat! Arm ventje heeft het maar moeilijk ( en jullie ook ) sterkte :-*

Leuk idee trouwens om fotos te plaatsen!

Hier alles nog zoals altijd! Mijn boobs beginnen iets of wat beurs aan te voelen. Maar dat mag ook weer geen naam hebben. Verder gaat alles zijn gangetje, nergens last van. Ben echt benieuwd naar de echo. Dan kan ik me denk ik pas zwanger voelen als ik daadwerkelijk een echo heb gehad. Maar dat duurt nog iets langer dan een week.

Nou, ga zo slapen. Morgen druk daggie.

Moet nog kerstcadeautjes halen :oops: , kapper, Zoontje ophalen bij opa en oma, hij naar de kapper, ondertussen nog boodschappen doen, paardrijden en dan is de dag weer voorbij.

Hey meiden!

Ik denk dat ik toch gewoon een hele vroege miskraam heb gehad. Ik was namelijk maandagavond al m’n berichtje aan het typen voordat de vijf minuten om waren :naughty: En zag aan het eind toch een heel licht streepje.

Mijn vriend zag het ook dus het was niet imaginary. Geen indrooglijntje, want verder waren er geen verkleuringen. Ook hebben de testen van de KV geen indrooglijntje. (zeggen ze) Ongi is op gang gekomen en vanochtend had ik weer een negatieve test.

Vond het ook al zo raar dat ik echt een beetje een buikje had en dat ik steeds het zuur had en gewoon licht gele afscheiding terwijl ik dat nooit heb vlak voor mijn ongi

Goed idee van het showforum, maar moet eerst een aantal foto’s verkleinen, want ik zie net dat de grootte van de foto’s max 125 kb mag zijn.

Heeft iedereen een beetje zin in de kerstdagen? Ikke wel! Iig een lekker drankje mogen drinken nu! :smiley:

Vind het erg jammer dat het niet goed is gegaan, maar beter nu meteen dan een paar weken later en als er iets niet goed was met :**: dan is het maar beter zo…

Marij; :hug: Wat rot zeg! Hoe pril het ook was, volgens mij maakt dat niet uit, tis sowieso niet makkelijk! Je weet wel dat je zwanger kúnt raken!

Jolanda, nog een week, duurt de tijd niet vreselijk lang? haha

Succes met het kopen van de kerstcadeautjes!

Ik ben voor de helft klaar, voor mijn vader; hij wilde een broedhok voor in zijn volliere (parkieten) dus daar heb ik dngen voor gekocht.

Debz; lijkt me leuk een showforum. Is hij al geopend eigenlijk?

Haha ja flink wat om te schuiven, maar hij heeft het maar tot de helft gedaan hoor, is anders te veel.

We wonen inderdaad op een voormalig boerderij. Maar wij hebben geen dieren zelf. (ja drie binnenkatten :wink: en er lopen buiten wat rond hier)

Zelf wil ik wel schaapjes haha, die vind ik schattig. Of een hangbuikzwijntje haha. En ooit een hond! Maarja waar haal ik de tijd vandaan… :slight_smile:

Gelukkig gaat het hier weer goed! Soms nog wel een beetje en raar gevoel in mijn buik, maar verder niets. Vanavond heb ik een etentje met mijn collega’s, daar heb ik wel zin in. Volgens mij krijg ik dan ook mijn kerstpakket :wink: Ben benieuwd! ALtijd leuk he!? :smiley:

Kee wrote:
hoi,hoi, drukke periode hier op het werk dus even weinig aanwezig :oops:
quote]

Hoi Kee, wat voor werk doe je dan dat het bij jullie zo druk is? Komt bij jou de NOD alweer dichterbij of duurt het nog even?

Ik ga komende vrijdag voor de zekerheid een test doen; vorige week maandag een bloeding gehad en daarna niets meer, maar laatste paar daagjes toch héél ietsjes bruinig bij afvegen en de dagen ervoor bij het klussen.... Het zal wel negatief zijn, maar toch...

Prinses, ik kan me voorstellen dat je zo langzaam aan knettergek aan het worden bent.... Of valt het nog mee? Alweer een testje gedaan? Anders moet je toch wellicht naar de HA om het e.e.a. te laten onderzoeken.... :naughty:

Marij.. :hug: :hug:

Nettepetje, al weer ietsjes beter? Ziek de Kerst(vakantie) doorkomen is niet fijn natuurlijk... :-*

Nog drie weken en dan heb ik zelf een weekje vakantie in Oostenrijk....Heerlijk... :lol: