Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Yvonne, snap goed dat je voor de zekerheid toch even een testje doet.

Oehh lekker, vakantie in Oostenrijk!! Super! Vind oostenrijk zo mooi!! Welk jaargetijde dan ook! Waar in Oostenrijk gaan jullie heen?

Afgelopen mei zijn wij nog in Oostenrijk geweest, Zillertal.

Hier gaat het beter ! Gelukkig wel :smiley:

Had ik maar kerstvakantie :wink: Helaas, moet ik gewoon werken.

Vandaag niet, woensdag is mijn vaste vrije dag. Morgen een dagje werken en dan ben ik vrijdag vrij!!! :lol: We zijn maar tot 12uur geopend en heel veel kids komen niet, dus mocht ik vrij! Lekker! :smiley:

Morgen dames,

Nee nog geen test gedaan en nog geen :twisted:

Zo op het zicht lijk ik zwanger buikje al wat groter en borsten wat groter en meer bobbeltjes rond de tepels… Kan ook zijn omdat de menstruatie er aankomt natuurlijk… Morgen ochtend ga ik de test dan eindelijk doen!! En jah wordt er knetter gek van pfff zo onzeker allemaal…

Heb zeker veel zin in de kerst, lekker met de familie en morgen zal uitblijken of ik lekker kan drinken of niet… hoop het laatste natuurlijk!!

Heb trouwens ook wat vlokjes in me urine weten jullie wat dat kan zijn?

liefs,

Prinses: O, ik hoop het toch zo voor je!!! :pray:

Yvonne: ik zou als ik jou was ook gewoon een testje doen. Het zekere voor het onzekere.

Hier hebben we ook vakantie! Heerlijk. Het worden drukke dagen:

Vrijdag naar mijn tante ff een bakkie doen

Zaterdag kerst, dan vertellen we de eerste opa en oma dat ze weer opa en oma worden ( 's morgens vertellen we het mijn zoontje als eerst )

Zondag kerst bij mijn fam. Dan is iedereen bij elkaar en komt iedereen het dus ook te weten.

Maandag verbouwing in ons huis.

Dinsdag IKEA (zwangerschapsverschijnsel: geld uit geven hahahahaha, dan heb ik ook een verschijnsel )

Woensdag een wedstrijd met mijn paard

Donderdag ECHO (kan niet wachten, vooral omdat ik niets merk of ergens last van heb.

(okee, denk dat mijn boobs ietsie groter zijn geworden:think: en ik heb de laatste tijd van zeer tandvlees en bloeddend tandvlees. Iemand een tip wat ik kan doen?? ik poets wel goed.)

Vrijdag naar mijn schoonouders

druk druk druk maar wel leuk!

aaahhhhh kan niet wachten op mijn eerste echo!!!

nog 1 weekje geduld hebben.

Hoi Jolanda, dat inderdaad een erg druk programma… :smiley:

Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het donderdag is… :lol: :lol:

Ik heb gisteravond toch maar een testje gedaan, maar is toch negatief. Nou ja, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben (hoewel ik heel graag positief had gezien…)

Prinses, heb je al getest? En en en en? :mrgreen:

Nope, ga morgen ochtend testen…

Duimen he dames???

Hoi meiden

Even snel ben druk druk druk… haha we hebben het super druk.

Morgen is me oma jarig en 1ste kerstdag me broertje en de 2de gaan we na me vriend zijn ouders.

Ik zal even een showforum openen.

Kom zo snel mogelijk een foto van de kleine man en mezelf showen :wink:

Prinses: ik begrijp je heeeeeel goed ik zou gek worden. Wat dat betreft ben ik blij dat ik zo na het ziekenhuis toe kan bellen en een echo kan krijgen bij twijfel…

Sorry meiden ik reageer snel verder :oops:

Geopend

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96297

Ik kom snel wat showen.

ik heb weeeeekend!

zo, nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie :lol: en dat is dan meteen een verklaring voor de drukke periode nu, ik werk bij een thuisbegeleidingsdienst

Jolanda: jij hebt een leuk (maar druk) programma voor de boeg, spannend die eerste echo telkens weer…

Marij: :hug: wat vervelend, vroege mk of niet 't is toch een heel ander gevoel dan gewoon :evil: :hug:

nettepetje: schaapjes :inlove: lijkt me heel leuk om te houden

Yvonne: jammer dat het weer negatief was :hug: maar dan kan je je bloedverlies als ongi zien en nu voor de volgende ronde gaan

Mijn NOD duurt nog wel even, ik ga er toch nog steeds van uit dat ik heerlijk :liar: lange cyclussen heb (min 35 dagen), dus volgens mij is mijn NOD ergens rond 13 jan (zal het eens doormailen voor het lijstje) en aangezien wij deze ronde overslagen, duurt het nog wel even voor ik me weer druk kan maken :twisted:

prinses: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: zou een leuk kerstcadeautje zijn…

debz: goed idee, showforum, ga er volgende week iets proberen in te zetten

Nou weer negatief hoor :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Jeee Prinses. Ik zou als ik jou was maar een afspraak maken bij de dokter. Gewoon nu bellen en vragen of je vandaag terecht kan.

Dit is toch niet leuk meer zo!!! :cry:

Het is verschrikkelijk…

Toch zegt mijn gevoel dat ik wel zwanger ben…

Me vriend zei gister: Je borsten lijken wel groter hihi

Hoop het zo maar goed…pfff

liefs,

Prinses, wat vervelend zeg :hug:

Ik zou inderdaad ook een afspraak maken, dit is wel heel raar hoor.

Jolanda, grappig om te lezen dat jij ook rijd.

Ik reed ook erg fanatiek, heb altijd eigen pony’s/paarden gehad en wedstrijden gereden.

Spring je, of dressuur?

Ik heb altijd dressuur gereden, tot mijn laatste paard, daar heb ook M mee gesprongen, bij de pony’s Z dress gereden, bij de paarden niet verder dan de L, jonge paarden en verkoop, dus nooit kans gehad om door te rijden.

Mijn laatste paard heb ik verkocht toen ik zwanger was van mijn zoon, ik had verwacht er geen tijd meer voor te hebben als ik een kind had, en ik ben achteraf nog steeds erg blij met deze keuze.

Paard is verhuisd naar Finland, en wordt goed in de sport gebruikt.

Ik hoop het ooit wel weer op te kunnen gaan pakken, maar voorlopig staat het even op een laag pitje.

Ik dressuur op dit moment L2. Hij moet zich nog wat ontwikkelen in de achterhand. Sterker worden daarom spring ik niet meer. Hij knalde alleen maar balken eraf omdat hij zijn achterhand te ver laat zakken. Ook is hij er even tussen uit geweest i.v.m. een blessure. Zo rustig aan pak ik de boel weer op en sinds een (bijna) jaar kan ik weer met een lach op mijn gezicht rijden. Hij is gewoon super op dit moment ( tja alleen de wedstrijdstress :cry:

Maar we zijn nog niet zover waar we gebleven waren, aanleuning moet nog beter maar het begin is er weer!

Leuk dat jij ook hebt gereden!

Bij mij is het goed te combineren. Ook toen de kleine nog een baby was. Ik kan elke avond rijden. Niet ouwehoeren maar rijden, mesten, opruimen en naar huis. Dit kost me al met al 1:45 uur. Als ik 's avonds thuis kom rond half 9 gaat manlief naar zijn werk.

's morgens voer ik altijd de paarden, 's middags doet iemand anders dat en 's avonds ik weer omdat ik dan toch rij.

Moet alleen verzinnen hoe ik het straks ga doen met mijn paard ( hij is niet het type die iedereen op zijn rug wilt hebben )

Bij mijn eerste kind had ik een ander paard die wel iedereen op zijn rug kon hebben. Toen heeft een vriendin van mij mijn paard bereden. Maar met mijn huidige paard weet ik het niet. Denk longeren en stapmolen.

Eerst maar zien hoelang ik door kan rijden ( met mijn eerste was dat tot een week of 27 toen ben ik gestopt omdat mijn buik in de weg ging zitten )

haha het woord paard en ik heb een mega lang verhaal hahahahaha

ahhh nee, prinses, wat onwijs #$*&&% zeg!

Ik zou er toch voor kiezen om een afspraak te maken bij de huisarts.

:hug:

Kee, hoe was dat laatste dagje werken ? Hele fijne vakantie toegewenst, lekker uitrusten.

Wij zijn trouwens net terug van Almelo. We moesten de laatste kerstinkopen doen en we hebben kleding geshopt. Ben goed meegekomen :lol: :wink:

prinses: :hug: zou ook echt naar de ha gaan, eventueel bloed laten testen, dan ben je zeker :hug:

werkdagje zit er op! eindelijk vakantie :lol:

Hi allemaal,

Hier ben ik ook weer een keer!

Jammer dat 't toch negatief is, Yvonne!!! :hug:

Prinses: ik zou ook naar de ha gaan!!! Ik blijf :thumbup: :thumbdown:

Voor mij eindelijk weer een stapje ‘verder’ :lol:

Zegt genoeg, toch???

Fijne kerstdagen allemaal

Lekker he, Kee, om twee weken vakantie te hebben? Ik heb 't ook! En dat drukke weekje vooraf is ook erg herkenbaar.

Jolanda, wat leuk dat je 't iedereen met de Kerst kan/gaat vertellen!!

Ik heb helemaal niets met paarden of paardrijden, ik ben helemaal gek op body attack. Nee, geen vechtsport!

Simpel gezegd: bewegen op muziek, lijkt op aerobics, maar dan een stuk pittiger en op harde muziek.

Ik dacht afgelopen week maar weer eens een les mee te doen,

maar dat heb ik na een kwartiertje toch maar opgegeven, het springen deed me nog te veel pijn aan m’n eierstok. Nooit gedacht dat dat zo gevoelig is!

Nou ja, dan maar volgend jaar weer sporten.

Ben al lang blij dat de :twisted: er zijn (hoop dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik er op dit forum blij mee ben!!)

Van wie waren die mooie sneeuwfoto’s ook al weer? Erg mooi!

Debz,gaat het al beter met je mannetje?

Ik zal zo ff kijken in het showforum

Nogmaals: allemaal een fijne Kerst!

heee wave! LEuk dat je er weer bent!

Even ego… WHAAAAAAAAAAH

mijn vriend werd net gebeld met de mededeling dat hij 2e kerstdag een rondvlucht gewonnen heeft in een helicopter!! En hij durft niet, dus IKKKKKE mag!!

Ben helemaal hyper!! Lijkt me zooo gaaf!! Ik kan niet wachten!!! :lol: :lol:

@prinses1985 wrote:

Het is verschrikkelijk…

Toch zegt mijn gevoel dat ik wel zwanger ben…

Me vriend zei gister: Je borsten lijken wel groter hihi

Hoop het zo maar goed…pfff

liefs,

Maar wat ga je nu doen??? Naar de dokter? :-*