Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

even een korte meld.

Fijne dagen meiden!!!

mijn dagen zijn een afwisseling van ziekenhuis en thuis.

mijn papa is donderdag geopereerd aan zijn hernia.

hij mag als het goed is morgen naar huis.

prinses1985 :hug: :hug:

nettepetje leuk zo’n rondvlucht!!

wave welkom back!

kee vakantie :lol: :lol:

Hey Nettepetje!

Stoer dat jij wel durft! :clap:

Ik zou dat ook wel gaaf vinden.

Ik heb even geen idee waar je ook al weer ergens woont maar ik zal de lucht in de gaten houden en zwaaien naar alles wat overvliegt!

Ben heel benieuwd hoe het was!!! Mocht je 't leuk vinden dan is parapenthe misschien ook wel wat voor jou (met een matrasvormige parachute van een berg af ‘springen’)… :dance:

Stoer hoor dat jij wel gaat Nettepetje! Heb jij even geluk dat je vriend niet wil! Waar ga je springen?

Ik zou ook naar de dokter gaan hoor prinses! Als er iets anders niet goed is, kan hij/zij dat checken.

Ik heb volgende week ook lekker vakantie! Ben morgen jarig dus dat wordt ook gezellig! Heeft iedereen leuke kerstdagen? Ben heel benieuwd hoe je familie reageert op het leuke nieuws hoor, Jolanda!

Iedereen fijne dagen!

Ik kom alleen even melden dat ik me eisprong heb aauuuu oh wat doet die zeer dit keer. We moeten vanmiddag nog weg dus ik stel de paracetamol nog even uit… Kan zuinig zitten nu, maar alles voor het goede doel. We hebben gisteravond nog geklust en donderdag dus daar kan het niet aan liggen haha…

nettepetje: Super veel plezier.

Marij: een fijne dag morgen en van harte.

Ik ga gauw weer plat…

ik meld me af voor een paar dagen.

ik ben een midweekje op vakantie.

ben 31 december weer terug!!!

wave: super! alleen voor deze ronde dan. Nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen.Had je voordien een regelmatige cyclus?

snips: hoe is het met je vader? fijne vakantie in ieder geval…

nettepetje: zalig, zou ik ook wel willen doen! geniet er van (nu dus eigenlijk :mrgreen: )

debz: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ik voel m’n eisprong eigenlijk nooit, heb ook niet zo’n duidelijke cyclus probeer het een beetje te gokken adhv baarmoederslijm, maar echt duidelijk vind ik het nooit, lijkt me wel handig om het zo te kunnen voelen

Snips, fijne vakantie!! Veel plezier. Hoe gaat het met jouw vader?

Debz, hopelijk gaat het nu goed en is deze pijn een postitief voorteken… :wink: :mrgreen: Nu eventjes geduld hebben… :-*

Marij, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Ik lees dat jij jarig bent vandaag…!! Ik hoop dat je een enorm leuke en gezellige dag hebt vandaag. :lol: :lol:

Nettepetje, van harte gefeliciteerd met deze leuke prijs! Heel veel plezier gewenst met jouw rondvlucht. :dance:

Prinses, heb je al een afspraak gemaakt met jouw ha? Dit is niet gewoon meer…! :hug: :hug: :hug: :hug:

Jolanda, al last van klachten of valt het mee?

Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. Op naar een spetterend nieuw jaar!! :: :: :**: Moge al onze wensen uitkomen. :pray: :pray:

Snips veel plezier he :wink:

Kee jWe hebben gistermiddag ook nog even geklust haha dus daar kan het echt niet aan liggen.

Maar ik heb een voorgevoel dat het deze ronde ook niet raak is.( gewoon een gevoel)Ik voel het pas sinds ik hormonen krijg voor me eisprong. Maar ondanks dat ik dit al de 5de keer slik nog niet zwanger.

Marije hieperderpiep hoera :lol: Een hele fijne dag. Jij hebt ook een rare dag om zwanger te zijn net als mij Ik ben donderdag jarig.

Yvonne: Ik ben altijd in de war met jou en Jolanda haha…

:wall: maar ind nu even afwachten weer.

Ik ga morgen na de kapper, heb ong 8 week geleden me haar laten knippen en al me krul is eruit. Nu heb ik een paar keer permanent gehad en gaat morgen weer gebeuren, Ik heb van mezelf ook krullen zoals je kan zien in het showforum maar die hebben ze er dus uit geknipt en ik wil gewoon weer een volle bos krullen haha…

En donderdag ben ik dus jarig dus dan de hele dag door visite :mrgreen:

Gister het eind van de ochtend tot halverwege de middag me eisprong gevoeld, dus hoop over 2 week niet :evil: teworden.

Had er trouwens flink last van deze keer.

Weten jullie trouwens wel dat we een showforum hebben??

Hoi dames,

Hier even snel een berichtje van mij…

Nog steeds geen :twisted: moet toch maar een afspraak maken met de dokter! Dit duurt te lang…

Hoe waren jullie dagen? Bij ons erg gezellig :lol:

Me schoonzus krijgt al een aardige zwangerbuikje pfff dubbel gevoel erbij…

liefs,

Trouwens Nettepetje hoe was het??? Niet ziek geworden van de vlucht???

Hoi Prinses, het lijkt mij ontzettend moeilijk voor je zo… Veel sterkte. Ik hoop dat je snel bij de ha terecht kunt en dat je snel meer weet…

Bigsby, ik heb inderdaad nog niet gekeken. Ga ik nu meteen doen! :lol:

Hai allemaal!

Bedankt voor de felicitaties! Heb een leuke dag gehad! En nu lekker nog vrij!

Kan ik even bijkomen van de hele dag visite!

Debz ik denk dat je bedoeld dat ik op een rare dag jarig ben, want ik ben niet zwanger :wink:

K kan het goed begrijpen hoor meiden… die dubbele gevoelens over andere zwangeren. Heb er ondanks dat het niet goed ging helemaal niet zo’n moeite mee. Heb natuurlijk maar ongeveer een halve dag geweten dat ik zwanger was en ik ben gewoon blij dat ik weet dat ik zwanger kán worden.

Ik voel mijn eisprong de ene keer wel en de andere keer niet…Hoop deze keer wel. Heeft iemand ervaring met ovulatietesten? Zo ja had je het gevoel er teveel mee bezig te zijn hierdoor?

hahaha dom dom dom kijk zo ben ik soms met het zwanger worden enz bezig haha…Ik bedoel ind jarig.

Het kan soms zo raar gaan joh, had ik het gister nog over met me vriend bij J was het niet de planning en was ik nog maar 1 a 2 x ongi geweest nadat de spiraal er uit was en nu al heeel lang geen anticonceptie en eigen al vanaf juni bezig en vanaf sept echt serieus…

Ik hoop dat het deze keer raak is. Ik kreeg gister een brief van me werk dat de vakantie voor mij niet door gaat wat ik had aan gevraagd, betekend dus dat ik niet samen met me vriend vrij ben en we helemaal niks samen kunnen doen deze zomer :naughty: :x

Nou wouden we ook niet op vakantie maar even vrij samen was wel leuk geweest ook om dingen tedoen…

Als het nu wel raak zou zijn zou ik halverwege sept uitgerekend zijn dus dat zou wel weer lekker zijn voor de zomervakantie haha…

@Marij wrote:

Hai allemaal!

Ik voel mijn eisprong de ene keer wel en de andere keer niet…Hoop deze keer wel. Heeft iemand ervaring met ovulatietesten? Zo ja had je het gevoel er teveel mee bezig te zijn hierdoor?

Hoi Marij, echt bewust eisprong voelen heb ik niet echt gedaan… wel laatste paar keer wel eens steken gehad in onderbuik wat er wellicht op zou kunnen duiden…, maar daarvoor moet ik iets meer ‘ervaring’ voor opdoen denk ik… :mrgreen:

Ovulatietesten heb ik geen ervaring mee, maar als het met een paar maanden nog niet gelukt is zwanger te raken ga ik het zeker proberen…!!

Hier ook nooit eisprongen gevoeld, of slijmafscheiding (niet dat het me is opgevallen), ik rekende gewoon 2 weken na de eerste dag van je laatste menstruatie.

Wel bij de vorige zwangerschap ovulatietesten gedaan, maar ook maar één ronde want ik had ze na 4 maanden proberen zwanger te raken besteld, en de 6e ronde was het raak.

Marij: nog late felicitaties :oops:

en debz alvast een gelukkige verjaardag! :mrgreen:

nana: hoe voel je je?

met ovulatietesten heb ik ook geen ervaring, voor mezelf is heeft het gewoon iets met ‘testangst’ te maken, ik wil nl alleen maar testen als het positief is :mrgreen: en 2 keer op de maand moeten testen…

debz: wat rot dat jullie samen geen verlof kunnen nemen, da’s toch eigenlijk niet serieus?

niet wanhopen hoor, het kan heus wel goed gaan deze maand!

prinses: gewoon een afspraak maken hoor! :hug:

probeer snel eens iets op het showforum te zetten

Marij: hier ook verlate felicitaties :oops:

Debz: wat vervelend dat jullie niet tegelijk vrij kunnen zijn! Kan je vriend ook niets meer veranderen?? En alvast GEFELICITEERD

Prinses: heb je inmiddels een afspraak gemaakt?? Duurt inderdaad wel erg lang zo!

Nettepetje: COOL!!! Ik wil ook hahahahahahahah

Wij hebben ook nooit ovulatietesten gedaan, via internet had ik gekeken wanneer ik ongeveer mijn ei zou moeten hebben, in die week hebben we het dan ook echt om de dag gedaan! :mrgreen:

Zat dus een snelle zwemmer bij hahahahaha was binnen 2 maand raak!

Het waren weer gezellige dagen, wij hebben het onze families dan ook verteld ( iedereen bij elkaar dus mooi makkelijk ) En dan is het zo van… Ik dacht het al blabla ik zei al van jaja tuurlijk. Maar hele leuke reacties gekregen! Mijn zoontje is ook helemaal hyper! Hij heeft al verhalen voor 10 wat hij zijn brusje gaat leren en wat hij allemaal gaat doen! Geweldig wat hij allemaal zit te verzinnen.

ps: als het een meisje wordt heet ie Mega Mindy hahahaha of Super Toby

Hier verder eigenlijk nog geen klachten.

Gister schok ik wel even, had iets van oud bloed in mijn onderbroek :? Zo opeens en nu niets meer. Geen idee.

Ik heb de laatste dagen wel iets meer rugpijn, ben wat vergeetachtig, soms chaggie maar dat komt ook door dat ik niet meer rook denk ik. O… en ik krijg weer (.)(.) hahahahahahahaha

Donderdag de echo!!!

hoihoiiii,

Jolanda, donderdag echo! Spannend! :smiley: Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was gisteren, maar gelukkig heb je daarna niets meer vernomen.

En WOW… wat een geweldige namen!!! Je hoort natuurlijk wel naar je zoontje te luisteren he :mrgreen:

Debz, wat balen joh van je vakantie! Blijf maar duimen voor je en nu ook voor die vakantie van je :wink: haha

Prinses, al een afspraak gemaakt/gehad?

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, was ook zoveel gekletst haha

Ik heb niet gevlogen 2e kerstdag. Er hing hier een hele dikke mist. I had anders niets gezien in de lucht. Nu is het verzet naar oudjaarsdag.

haha en nu maar hopen dat ik de lucht niet uitgeknald wordt door het carbit :mrgreen:

Dus mijn verhaal houden jullie nog even te goed!

Over 5 dagen mijn NOD, be benieuwd!!!

Meiden een goed 2011 en een fijne jaarwisseling!!!

Ik weet niet of ik nog online kom ook omdat ik morgen jarig ben word alweer 27…