Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Debz, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :lol: :lol: Maak er een geweldige dag van…!! :dance: :dance:

Nettepetje, jammer dat het niet is doorgegaan. Maar, het is morgen al…alvast veel plezier!! :lol: :lol:

Debz: VAN HARTE GEFELICITEERD :lol: :lol: :lol:

Vandaag de eerste echo gehad. Wist dat ik minder lang zwanger was omdat ik een week later positief teste.

Ik ben van bijna 8 weken terug gezet naar 6 weken.:cry:

Maar er was een piepklein korreltje te zien met een piepklein knipperlichtje.

Het leek er eerst op dat er niets zat maar uiteindelijk zat er toch iets. :dance:

Foto is te klein om te plaatsen. Over 4 weken mag ik weer heen.

Debz, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Lekker verwend ? :smiley:

Woehoeeee, Jolanda, wat super dat er een knipperlichtje te zien is!!! :inlove: Jammer dat je 2 weken terug gezet bent, maaaaaar over 4 weken mag je weer en dan is er vast heeel wat te zien :smiley:

SInds een paar dagen heb ik vreselijke jeuk en pijn aan mijn schouder. De overgang richting nek… Ik wordt er helemaal gek van. Het jeukt, maar kan eigenlijk niet krabben, omdat de jeuk van binnen zit ofzo… hel vreemd :shifty:

Over 3 dagen mijn NOD… spannend weer1 Heb er wel een goed gevoel over, maarja heb ik wel eens eerder gehad natuurlijk… zonder positief resultaat… maarjaaaaa blijf positief hoor!

Pooeh, ik verwaarloos jullie :oops:

Ben zó druk met dingen thuis. En toen kwam kerst tussendoor, en morgen o&n en moet nog vanalles aan hapjes maken pff…

Hier heb ik 't idee dat 't raak is :shifty: maar weet zelf ook wel dat ik mezelf waarschijnlijk gek zit te maken hihi. Probeer er niet aan te denken. Merk 't vanzelf…

Debz, van harte met je verjaardag! :smiley:

Prinses, al bij de ha geweest? Blijft wel een heel gek verhaal zo hoor…

Jolanda, wat fijn dat je een knipperlichtje zag :inlove: Jammer dat je in weken ben terug gezet, maar alles zit gelukkig goed.

Nettepetje, jammer dat je niet gevlogen hebt 2e kerstdag, hopelijk gaat 't morgen wel gewoon door :smiley:

Oh, en de rest ben ik weer vergeten…

Jeej, mn oven roept me. Mini-worstbroodjes zijn klaar!!

Debz nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Wat fijn dat het goed was Jolanda! Super dat je al een heel klein knipperlichtje zag! :dance: Leuk dat je dan snel weer mag!

Hoop :pray: met je mee hoor Esthe dat het raak is!

Hier lastig met klussen met al die feestdagen!

Spannend EstHe, jouw NOd komt er dus ook aan! Ben keihard voor je aan het duimen!! :smiley:

Hebben de worstenbroodjes gesmaakt? :wink:

Marij, ja dat is dan wel lastig.

Trouwens, ik heb nu al een dag of 4/5 dat ik 'sochtends om een uur of 6 wakker wordt van de misselijkheid. Dan haal ik even geconsentreerd diep adem en dan zakt het af en kan ik weer lekker verder slapen.

Mijn temp is ook hoger dan anders. Maarja ik weet het ook allemaal niet hoor. Hou uiteraard goede hoop.

Wordt er bij jullie al veel geknapt? Wij wonen ver buitenaf, ongeveer 5 minuutjes met de auto denk ik. Dus we hebben er geen last van. Maar er zijn er wat in de omgeving NU AL wel begonnen met carbidschieten. Kabaal, haha. Ach ja wel gezellig.

Straks komen de kameraden van mijn vriend en dan gan ze hier achter op’t land ook beginnen met carbid.

En jaaaaa oudjaarsdag. Dus vandaag de rondvlucht in de helicopter.

Maar deed de gordijnen los en ik kon bijna niets zien door de mist :frowning: :cry: :cry:

Dus ben er bang voor dat het weer niet doorgaat. Maarja, dan hou ik het wel te hoed natuurlijk. Maar heb er wel zin in, lijkt me zo gaaf!

Ik wil jullie allemaal een heel fijn en gezond 2011 toewensen. EN dat we dit jaar allemaal met een dikke buik in dit topic komen kletsen!

Jolanda, wat onzettend leuk… Kun je je foto’s niet aan ons showen?? Wij willen ze graag zien natuurlijk…!!! :mrgreen: Wat fijn dat je in ieder geval iets hebt kunnen zien, ook al is het kleiner en minder ver dan verwacht…

Nettepetje, hier ook nog redelijk mistig, wel een stuk minder dan gister, maar toch… Ik hoop voor je dat het doorgaat, zou wel leuk zijn…, maar ik vrees van niet eerlijk gezegd met deze mist…

EstHe, lang niet gesproken. Spannend nu hoor!! Ik hoop het zo ontzettend voor jou… en voor Nettepetje!! Wij zijn toch niet nieuwsgierig naar de test… :liar: :liar:

Prinses, hoe gaat het met jou? Heb je al een afspraak met de ha kunnen maken?

Ik wens iedereen een goed uiteinde en vooral een heel gelukkig en vruchtbaar 2011!! :: :: :**:

:-* :-*

Hallo,

zal de foto in het showforum zetten.

Iedereen alvast een super gezond nieuwjaar!!!

ALLEMAAL ALVAST EEN HEEL GELUKKIG EN VRUCHTBAAR 2011 :inlove:

Nettepetje, ging de vlucht nog door? Hoe was t?

En ja, de worstenbroodjes waren heerlijk :wink: de rest is voor vanavond.

Heb je echo gezien Jolanda, toch wel duidelijk hoor!!! mooi!

Ga de laatste voorbereidingen doen voor vanavond…

Leuke avond allemaal! Doe voorzichtig :-*

Liefs!

heey meiden

ben er weer.

voor nu een hele fijne jaarwisseling!!!

kom snel weer bijlezen.

oplader van de laptop is stuk.

zondag ff een nieuwe halen,het is hier in de buurt koopzondag!

Ik wil iedereen hier even een heel goed 2011 wensen, met heel veel positieve testen, en geluk in de gezondheid!

hier nog geen ongi.

maar ben nu van een cyclus van 26 dagen uitgegaan en niet van 28.

ga nu nog niet testen.

De beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen!

Dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!

Iedereen een leuke tijd gehad?

hoi hoi

Allemaal bedankt voor me verjaardag.Ik heb een erg rustige verjaardag gehad het was hier spiegelglad en bij me ouders dorp is een dode gevallen om 4 uur in de middag!! Was ook op het nieuws.Me tante belde dat ze vanaf haar werk ong 10 kil, 13 ongelukken had gezien.

En iedereen een super nieuwjaar toegewenst!!!

Spannend snips! Ik moet nu nog precies een week wachten ik zou 9 jan ongi moeten worden. Wel heb ik al 3 a 4 dagen voor die tijd bloedverlies tijdens het klussen… Dus daar kan ik altijd al aan zien of het komt of niet.

Jolanda: Het is ind een duidelijke echo! Nu zit je zeker bij nana met de maandmama’s? Het is ind jammer dat je terug bent gezet maar je hebt gelukkig wel een klein wurmpje gezien :wink:

Nettepetje : En hoe was de vlucht, hier in assen was het ook mistig en we reden na me ouders en vanaf Haren was het in 1 keer volop zon.Je hebt toch ook bijna je NOD??

Ik moet dus nog precies 1 week wachten op me NOD.We hebben genoeg geklust maar heb het idee dat het niet raak is.

ik ben wel met vlagen misselijk.

heb ook wel wat zwaardere borsten.

maar verder nergens last van.

dus het kan alle kanten op.

Debz25 nog een week wachten,wachten duurt lang.

Esthe en al gestest :pray:

Prinses…? Je bent al een tijdje niet geweest. Weet je al iets meer? Bij de ha geweest ofzo. Of zijn jullie stiekem met zn 2en een feestje aan 't vieren :inlove:?

Ik ben helemaaaal niet nieuwsgierig :liar:

Nettepetje, vandaag je nod. En,en,en? :smiley: Ga je al testen of wacht je nog even?

Snips, jij ook nod! ik duim :pray: voor jullie!!

Debz, nog een week wachten, duurt dan altijd zo lang… Heb 't idd gehoord van die overleden jongen, echt vreselijk…

Ik heb nog niet getest, over 2dagen mn nod, dan test ik op zn vroegst.

Heb wel last van zware/grotere (.)(.) (vind A. overigens niet erg :wink:) rare steekjes onderin mn buik. Vreselijk moe, en totaal geen eetlust.

Maarja, sinds vanmorgen ineens ook een zeurende buikpijn. (ongi-buikpijn :()

Ga er vanuit dat mn lichaam me op 't verkeerde been zet, heb dit soort ‘klachtjes’ wel eerder gehad.

Snips wanneer ga je testen dan? Ik heb altijd testen van de kv op voorraad :wink: Ja een week duurd nog even maar heb geluk dat ik vaak al bloed tijdens het klussen verlies ervoor als ik ongi word komt dat niet dan weet ik dat ik zondag of zaterdag miss al mag testen haha…

Esthe: Spannend he nog 2 dagen. Soms zet je lichaam je ind op het verkeerde been en vooral als je er zo mee bezig bent.

Die bij me ouders dorp was een meid van 27 die om het leven is gekomen.

Nu gaan de geruchten dat ze ook nog eens zwanger was. Haar vriend is zwaar gewond hij was 32 en een man in een andere auto waar ze tegenaan zijn gekomen is gelukkig weer thuis.

Die andere man waar jij het over had was vlak bij me schoonouders is een politieagent.

Oh jeetje, die bedoel ik ook nog niet eens. :frowning:

Heb over de ongelukken die jij bedoelt niks gehoord ook. Ik doelde op een van de doden van vuurwerk-ongelukken, maar dat was dus niet wat jij bedoelde…

:evil: ben ongesteld… baal nu echt heel erg…

we gaan zo lekker wokken, even met zn 2en eruit, gedachten ergens anders op… hebben we even nodig, merken allebei dat het deze maand ineens wel erg hard aankomt dat 't dus niet raak is…

esthe :hug:

ik ga op zijn vroegst dinsdag pas testen.

ff volhouden nog… :liar: