Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Een dikke knuffel voor alle wachtende dames… :hug:

Ons kleine mannetje is vandaag gaan lopen, ben zo trots!

Nana, van harte! Goed zeg!! :lol:

Snips, je was toch een week met vakantie? Hoe was het?? Heb je een beetje kunnen ontspannen?

EstHe, balen zeg! :hug: :hug: Ik hoop dat jullie even genoeg afleiding kunnen vinden om daarna weer goed tegenaan te kunnen gaan… :hug: :hug:

Jolanda, nog niet gekeken, maar ga ik zodadelijk meteen doen. Ziet er vast heel mooi uit… (ben nu al jaloers… :frowning: )

ja heerlijk een midweekje weg.

sauna,zonnebank en whirlpool in het huisje.

lekker relaxen.

nu weer aan het gewone leven beginnen.

werken,kids naar kdv en school,heerlijk!

Pff ik vind er niks aan dat het gewone leven weer is begonnen…

Me vriend is vandaag nog vrij.

Ik moet woensdag na de bedrijfsarts voor me rug.

Ik had vannacht trouwens wat steken in me buik en een zeurende pijn in me rug.Dus ben benieuwd of ik me voorgevoel nu eens geen gelijk heeft haha…

Ik heb gister trouwens weer een test gedaan kwam uit dat we 2 jongens en een meid krijgen.

Hoi Debz, wat voor een test is dat dan?? Toekomstvoorspelling of zo?? :mrgreen:

haha nee is met naald en draad kan ook met ring en ketting van jezelf.

Bij iedereen die ik het heb gedaan heeft het nog geklopt die al kinderen hebben dan. En ik zou hierna dus nog een jongen en een meid krijgen ( klopt wel de wens voor nog 2 kindjes is ind aanwezig haha)

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2011!!!

Voor de (aankomende) NOD-dames, ik duim voor jullie!!!

EstHe, wat balen joh!! :frowning:

nana, wat goed van je ventje!! gefeliciteerd!

Debz, dat deden wij vroeger ook wel eens, haha. Werkt het echt?

Kun je ook voor een ander doen? :wink:

test van vanmorgen, de dag dat mijn vriend en ik 4 jaar samen zijn :inlove:

whaaaa nettepetje van harte!!!

Nettepetje!!! gefeliciteerd!! :inlove:

Ook met jullie 4jaar trouwens :slight_smile:

Wat een mooie duidelijke streep ook gelijk, top!!

Nettepetje:Oja over die test, ik weet het niet vind het wel maf dat het aldoor klopt.

Mocht nogmaals zwanger kunnen worden ben ik benieuwd of het klopt haha…

Ik kan het wel voor je doen maar dan moet ik je zien haha… Ik kan het namelijk niet op afstand doen. Wanneer ben je uitgerekend?

ik moet nog tot zondag wachten bah bah bah…Heb nu al steken net over me schaambeen en last van me onderrug sinds gister.

nettepetje gefeliciteerd!!!

hier net ongi geworden…

Nettepet: VAN HARTE!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Debz: Jakkes, balen :-*

rest reageer ik later. Voel me bah!!!

Sinds ik gestopt ben met roken ben ik dus aangekomen. Van 50 met strakke buik ben ik nu rond de 54 met dikke plof buik. ( en het kan nog niet van de zwangerschap komen)

Bah voel me er echt niet lekker bij, voel me echt een kamerolifant zo.

Nee zit echt niet lekker in mijn vel

sorry voor mijn ego berichtje :cry:

Snips, jammer :frowning: Ga je met mij mee naar volgende maand…

Nana, wat goed trouwens van je mannetje dat ie loopt! :clap:

Debz, handig zo’n voorspellende test! Wil ik ook wel weten :wink: sterkte met 't wachten :-

Jolanda :hug: nog even, en dan valt 't echt niet meer op dat er een paar kilo bij zit door 't stoppen, maar ziet iedereen je prachtige zwangere buik :inlove: 't aankomen is echt flink kl
te, ben zelf ook gestopt 10weken geleden, weet er alles van… Vind trouwens kamerolifant een leuk woord :wink:

Ik duim nog even extra voor iedereen die nog wacht, komt ie:

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Jeeeeee weer een zwangere! :lol: :lol: Als 1 schaap over de dam is volgen er meer! Nu kun je je eigen lijstje aanpassen Nettepetje! Wat een super goed nieuws voor het nieuwe jaar! :inlove: :dance: Ben je blij dat het gelukt is zonder dat je uiteindelijk naar de dokter zou gaan? Misschien is het door die rust in je hoofd gelukt…

Snips :hug: Jammer dat je voorgevoel wat anders zegt dan, he?

Jolanda K kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt, maar het is natuurlijk ook kerst en oud en nieuw geweest. Bij mij zitten er dan ook weer wat grammetjes bij hoor! En het is voor een goed doel moet je maar denken! Vindt het wel erg knap dat je het zo goed vol houdt!

Nana wat fijn dat je mannetje loopt! Alles goed opbergen nu zeker? :smiley: Voel je je verder nog goed?

Ik voel me super, voel me tot nu toe nog niet écht zwanger, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, hopelijk blijf ik zo lekker fit!

Kom vandaag niet online, want ik ben JARIG, haha.

Moet zo eerst nog naar de vk, voor mijn intake, gek idee daar nu weer ineens heen te moeten.

Fijne dag allemaal.

Van harte met je verjaardag!! :-*

En naar de vk, leuk hoor! Laat je weten hoe 't is gegaan?

Nana, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Veel plezier vandaag!! :lol: :lol:

Bezoekje vk wel even doorgeven hoor, wij zijn erg nieuwsgierig hoe het is geweest…!!

Nettepetje, ook VAN HARTE!! :lol: :lol: Eindelijk weer een zwangere!!

Wie volgt?? :mrgreen:

Snips :hug: :hug:

P.S. mijn volgende NOD is rond 18 januari.

Nana van harte met je verjaardag. Hoe oud ben je geworden?

Snips :hug: altijd een rot moment he als je :evil: word.

esthe: wel grappig jog zo’n test.Ik dacht bij J in het begin van me zwangerschap dat de test fout zat want ik wist eigenlijk wel zeker dat ik een meid zou krijgen haha… Maar bleek de test dus ook gelijk te hebben.

Jolanda: Was je 50 kilo??? Ik ben na nu 20 kilo zwaarder als voor me vorige zwangerschap baal er ontzettend van. Mijn hormonen zijn de aanrichters. Maar een nieuw jaar en dan ga ik er nu echt tegenaan. Ik weet wel als ik weer zwanger ben dat het dan weer mis kan gaan nadat ik ben bevallen…:hug:

Verder nog totaal geen bloed. Meestal komt het rond deze dagen als ik ongi ga worden.De vorige keer verloor ik op de woensdag al oud bloed.

FF snel dan…

Ik ben 27 geworden, mooie leeftijd he?

Alles was goed bij de vk, gewoon intake gehad, en verder als kadootje voor mijn verjaardag nog een echo gekregen :inlove:

Ik ben inderdaad ruim 6 weken, maar meten was nog erg moeilijk omdat ons beebje nog heel klein is (rijstekorrel).

Ik had gehoopt misschien iets langer zwanger te zijn, en het zo vandaag op mijn verjaardag te kunnen vertellen, maar helaas…

Had het al wel verwacht hoor, nu hou ik het nog lekker even voor me.

Tot de echo, 26 januari, het is niet anders…