Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Zeker een mooie lft ik ben ook net 27 geworden haha…

Heb je een leuke dag gehad,

Mooi dat alles goed was. Zeker wel weer apart en super mooi om langs de vk tegaan.

Verder hier nog last van de rug ben echt op alles aan het letten :oops:

Ik merk ( dat ik onbewust nu toch elke keer gespannener ben) puur omdat ik de vorige keer zo snel zwanger was. En nu die hormonen moet slikken.

Nog 5 dagen…Verlies ik nou geen bloed tot zondag heb ik het idee dat het ook raak is…

Spannend debz…

Ja heb een leuke dag gehad, goed verwend door mijn lieve mannen, en gisteravond veel visite gehad.

Vandaag weer werken, ga nog even snel wat laatste dingen opruimen.

Fijne dag allemaal.

Ik heb de lijst aangepast, maar graag hoor ik nog even wat NOD’s.

Die vind ik nogal lastig om bij te houden zoals je wel kunt zien :oops: :oops:

Nana, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Wat fijn dat je een leuke dag gehad hebt! Mooi cadeautje zo’n echo!! :smiley:

Debz, spannend hoor!! je weet, ik ben al hard aan het duimen!!!

Marij, ja ik ben enorm blij dat ik niet meer naar de dokter hoefde te gaan nu. Lucht toch wel op. Maarja, misschien heeft het idee ‘als het niet lukt gaan we…’ ook wel bijgedragen inderdaad? Ik weet het niet

Goeiemorgen meiden

Even ego maar ik ben een potje misselijk :sick: Van morgen op bed nog nergens last van en ik ben J aan het aankleden en komt het opeens opzetten en nu nog met vlagen word het erger.

Maar heb sinds gister ook last van me beide liezen. Dus dacht dat ik nu wel wat bloed zou hebben maar nog niet.

Verder vanmiddag even na de arbo arts voor me rug ik ben benieuwd

Nana: Had je man vrij genomen ? Je 27ste gaat een mooi jaar worden

:wink:

Nettepetje:Ik heb zondag me nod. Ik weet dat je duimt :smiley: Ik zou het wel erg leuk vinden om bij sept tekomen.

Van de week wil ik nog even na me oma die is al een jaar ziek ( kanker) is ook dementerend. Nou waren we nieuwjaarsdag bij ze en ze ligt alleen nog maar op bed. Normaal als we met J komen dan is ze er als de kippen bij maar nu was ze minder.Ook kan ze de avonden geen broeken meer aan zo opgezet is haar buik.

Ik heb het idee dat het niet lang meer duurt.

Het zou wel gek zijn als ik wel zwanger zou zijn want bij J is me vriend zijn opa 6 weken voor de bevalling overleden aan kanker…

Mijn NOD is de 14-01, Nettepetje

Ik denk niet dat ik dan meteen ga testen, omdat ik laat een eisprong heb gehad deze maand. Heb t gevoeld, dus weet het zeker…Ben anders weer zo teleurgesteld terwijl ik dan best zwanger zou kunnen zijn…

Wat vervelend zeg, zo ineens die misselijkheid!! Vreselijk!!!

Geen bloed is moed haha :lol:

Ik had ook een paar dagen voor mijn NOD last van misselijkheid, maar dan als ik sliep. Ik werd er dan wakker van. Gelukkig zakte het daarna wel af en kon ik verder slapen, maartoch… het is wel vervelend!

Nog even en dan zullen we het weten!!

Marij, ja NOD staat op de lijst!

Heb je veel later je eisprong gehad ?

Hahaha… die is leuk (nou, eigenlijk niet…), maar ik heb nog nooit gehoord dat je wakker kunt worden omdat je in je slaap misselijk bent… :mrgreen: :lol: :lol: Nou, ik leef met jullie mee hoor… het is toch wel erg vervelend… :hug: :hug:

Het lijkt nu ineens wat sneller te gaan… meerdere personen die beginnen te zwangeren? Het zou wel heel leuk zijn…!

Hhaha ind Yvonne vaak zie je dat he als er 1 gaat gaan er meer.

Me misselijkheid is nu weer even weg.

Ik heb van die goedkope testen van de kv die werkte toen super goed bij J. De vorige keer was de test gelijk binnen 10 sec heeel duidelijk had gelijk een hele duidelijke test.Verlies ik zaterdag nog geen bloed ga ik al testen :oops:

Nana jij heb toch ook voor je nod getest?

Nettepetje:ben je nog misselijk?

nee heb momenteel nergens last meer van.

Alleen gevoelige (.)(.) haha

Debz, ik heb volgens mij 1/2 dagen voor mijn NOD getest, maar ik wist ook niet exact wanneer mijn NOD was, dus het was een gokje.

Veder gaat hier alles goed, voel me super, nergens last van, heel herkenbaar met mijn vorige zwangerschap, hopelijk blijft het net zo goed gaan, want toen had ik op mijn buik na, niks geen zwangerschaps kwaaltjes.

Alleen op het laatst wat lage bloeddruk, dus lekker zoute dropjes blijven eten als het wel zo ver komt, haha.

Nana:Ik zal zaterdag rond 1 dag voor me nod zitten. IK heb duidelijk me eisprong gevoeld. Gelukkig dat je je zo goed voelt, hopen dat het zo blijft gaan.Ik ben benieuwd of S een broertje of zusje krijgt :wink:

Ik heb nog steeds geen bloedverlies zoals normaal , en ben weer iets licht misselijk nu.En af en toe wat lichte pijn bij me liezen. Verder nergens last van.

Nettepetje: gefeliciteerd!!!

En natuurlijk alle jarigen gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En voor iedereen de beste wensen!! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!!

Sorry dat ik weer een tijdje niet van me heb laten horen, ben lekker naar de zon geweest!

Eigenlijk zouden we dit jaar thuis blijven in de kerstvakantie, maar we zijn nog niet zwanger en ons huis is nog steeds niet verkocht, dus ‘3e kerstdag’ nog een weekje Egypte geboekt en dinsdag ‘4e kerstdag’ vlogen we al. (onder het mom van: nu kan het nog)

We waren net door de doaune in NL toen de makelaar belde dat we een nieuw bod hebben voor ons huis. Nu komt de verkoop echt dichtbij! Maar toen hadden we ook meteen zoiets van: oeps, dit geld voor de vakantie hadden we ook anders kunnen besteden.

Nou ja, we hebben in elk geval een lekker weekje gehad!! :dance:

Leuk cadeautje toen ik thuis kwam: de rekening van de echo van december; € 125! Dus… nog net het eigen risico van 2010 op gemaakt…

En nu… is het zwanger worden minder een issue geworden (we klussen nog wel volop :smiley: ) en slaat de verkoop / verhuis / aankoop / hypotheek stress toe. :?

Wave, oeh lekker een weekje naar de zon, lijkt me heerlijk!

Spannend hoor, die verkoop dichterbij, zijn jullie al verder?

Kan me voorstellen dat het even op een laag pitje staat, als het komt komt het, vaak werkt dat het meest positieve op een zwangerschap.

Wij hebben ook met recht een liefdesbaby, haha, geen ‘moetjes’ rondom mijn eisprong, en met 2 maanden zwanger, zegt niks natuurlijk, maar vind het heel fijn dat het zo heeft mogen gaan, met alle respect natuurlijk voor de dames die al zo lang wachten.

Inderdaad heel spannend!

En nu heb ik een vraagje voor de mama’s, maar hoe stel ik de vraag netjes… :think:

Kan één van de mama’s zeggen hoeveel een baby het eerste jaar ‘kost’? Hoeveel ben je ongeveer kwijt aan kinderopvang bijvoorbeeld?

We zijn nu nog tweeverdieners die nog nooit een dubbeltje om hebben

hoeven draaien, maar altijd wel een beetje op de centen hebben gelet.

De grote vraag is nu: het het huis wat wij op het oog hebben (met de bijbehorende maandlasten) nog wel betaalbaar als er ‘straks’ een kleintje is?

Bij het kopen van onze huidige tussenwoning waren we (achteraf) te voorzichtig en daarom willen we nu, na 4 jaar toch verhuizen naar een hoekwoning.

Oej, hoeveel een baby het eerste jaar kost?

Ligt er ook een beetje aan wat je met een babykamer e.d wil, koop je dit 2e hands dat scheelt behoorlijk.

Wij betalen ongeveer 85 euro voor opvang per maand, de rest is belastingaftrekbaar.

Ik ben zelf niet iemand die van enorme luxe houd, mijn zoon heeft nette kleren, maar écht niet allemaal merk kleding, dat heb ik er dus niet voor over, op die manier bespaar je al behoorlijk wat.

Wij hebben geen dikke vetpot, maar we kunnen goed rond komen, maar dat was ook een keuze toen wij aan kinderen begonnen, dan gaat nou eenmaal één van beiden minder werken, dus minder inkomen.

Hiervoor hoefden we nergens rekening mee te houden, lekker verre landen vakanties…

Bedankt voor je reactie Nana.

Die 85 euro voor opvang, voor hoeveel dagen / dagdelen in de week is dat?

Is dat bij een gastouder of bij een kinderdagverblijf?

Weet jij of er een groot prijsverschil is tussen die twee?

Dat we met minder rond moeten komen lijkt me niet meer dan logisch en dat hebben we er graag voor over.

Gelukkig geven wij ook niet veel om luxe!

Heel wat anders…

Ik voel weer ‘gerommel’ aan die ene eierstok, perfecte timing als dat de eisprong is! :clap:

Debz , heb ergens anders op t forum al berichtjes ook van je gelezen… Mn duimen draaien overuren voor je!!! :-* :thumbup: :thumbdown:

Ik hoop zo voor je dat 't raak is dit keer…

Wave heerlijk hoor zo’n weekje weg! Wij gaan ook lekker nog ff een weekje naar de zon in Egypte, zo heerlijk. En spannend joh, een bod! Misschien heb je er baat bij, dat het zwanger worden minder een issue is, hoor je wel es meer :smiley:

Nettepetje gaat alles goed? Beseffen jullie 't al een beetje?

Wij hebben ff een rotweek gehad, gebeurd prive ineens een hoop :frowning: maar is ondertussen al weer opgelost…

Mn vriend heeft er een gewoonte van gemaakt een kadootje voor me te kopen als ik ongesteld ben geworden (heb k al es verteld geloof ik…) en deze week kreeg ik echt superschattige slofjes en een mutsje :inlove: Maakt 't dan gelijk wel weer een beetje goed…

Meiden ik heb al een even op het forum me onderwerp geopend

Maar ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief (dacht ik) Na 2 min niet weer gekeken nu kwam ik vanavond thuis en zei me vriend ik zie eeeen heeeel licht roze streepje, Ik zit natuurlijk nog 2 dagen voor me nod.

Nou weet ik dus niet of je ook een indrooglijntje kan hebben heb die van kv gebruikt die van 2 voor 5 euro…

Oej Debz, spannend!!!

Ja je bent nog vroeg met testen, kan heel goed zijn dat daardoor er een licht streepje komt, had ik ook.

Ik heb uiteindelijk een digitale gehaald, ik werd gek van die onduidelijke streepjes, haha.

haha heb ik ook

Maar ik heb mezelf voorgenomen niet voor zondag weer tegaan testen.

Ik heb deze keer alleen echt een gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Krijg nu ook weer een vlaag van misselijkheid.