Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Debz, pff spannend!! Ik moet zeggen dat ik eerder wel eens getest heb met kv, maar nooit een indrooglijntje gehad heb. Wat zo negatief als maar kan, ook aan het einde van de dag.

Maargoed, ik wil je geen valse hoop geven, ben dus alleen maar kei en kei hard voor je aan het duimen!!! :-*

EstHe, :hug: gelukkig gaat het prive weer beter.

Maar wat lief van je vriend! :smiley: Dat maakt het inderdaad toch wel een

KLEIN beetje goed!!! Echt lief!!

Wave, welkom terug van je vakantie!!

Nana, wat je zegt over ‘als het komt, komt het’ dat geldt denk ik in ons geval ook wel. Wij hadden namelijk besloten dat wanneer het niet lukte we naar de huisarts zouden gaan. Er valt dan toch wel een last van je schouders en je hebt zoiets van ‘dan zien we wel’. En uitgerekend die maand raak ik zwanger… tja of dat nou toeval is weet ik niet…

En ja we beginnen het wel te beseffen. Vanmorgen nog een test gedaan, ach ja, we hadden er nog 1 van kv liggen en die was meteen zo positief als maar kan. 't Teststreepje lijkt zelfs iets donkerder te zijn dan de controlestreep.

Wij hebben het de beste kameraad(+vrouw) van mijn vriend al verteld en gisteren hadden we een verjaardag en zij kwamen ons ophalen en hadden ze een cadeautje meegebracht :inlove: :inlove:

Het was een boxspiraal van de Hema. Echt heel lief :inlove: :inlove:

Nettepetje wat lief van je vrienden :inlove: Hoe voel je je dan?

esthe: Gelukkig gaat het prive weer beter :hug: En wat lief zo heb heb je alles straks wel bij elkaar :wink:

wave: Sorry had nog niet eens gereageerd. Zoals Nana ook zegt kan het zo duur als je wil.

Kwa kinderopvang betaal je bij een gastouderburo meer maar is het wel op een kleinere schaal ( J gaat vanaf feb dus ook na een gastouderburo)

Kwa kleding ga ik gewoon ook na de hema, wibra en zeeman enz.

En moet zeggen het blijft er mooi uitzien.

Ook kwa voeding kan je bv voor borstvoeding kiezen, ten eerste heel gezond en altijd bij de hand. En veeeeel goedkoper. Toen ik ermee stopte vernam ik hoe duur de voeding was.

En luiers in de aanbieding kopen ook een goeie tip :wink:

Verder morgen hier dus pas weer testen. Ik blijf na die test van gister kijken zie toch echt heel licht een roze streepje. Maar weet ook dat ik niet alle hoop er nu op moet gooien. Ik ga straks nog even na kv en dan haal ik die andere testen van de kv. Daar teste ik voor het eerst mee bij j op 1 dag na de nod. Die sloeg toen gelijk aan.Verder nog geen stukje bloed. Wel last van de rug en liezen en misselijk met vlagen. :inlove:

Kwa het klussen had ik het wel een beetje verwacht, We hebben 3 dagen voor me eisprong en op de dag zelf geklust maar niet verplicht. Dan word het van die moetjes.

Esthe, lekker dat je nog een weekje zon voor de boeg hebt!

Waar ga je heen in Egypte?

Debz, weer wat geleerd! Ik wist niet dat een gastouderbureau duurder is.

Op zich wel logisch, wat je al zei, het is kleinschaliger.

Spannend weekendje dus voor jou??

:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Ik voelde vannacht duidelijke steken en na het gerommeld van gister geloof ik dat dat dus de eisprong was.

Nog ff geduld dus.

Hoi meiden

Hier na veel buikpijn en uiteindelijk een stolsel , toch ongi.

Miss dus wel zwanger geweest maar het heeft jammer genoeg niet zo mogen zijn :frowning:

Moet zeggen dat het deze keer er wel inhakt, puur omdat ik zo misselijk was en geen bruin bloed verlies voor die tijd heb gehad.

:hug: Wat onwijs balen zeg!!!

Ik snap dat het er inhakt, je had er zo’n goed gevoel over!!! :-*

och Debz, sterkte meid :hug: kan me voorstellen dat je er van baalt.

Hopelijk snel meer geluk.

Debz, wat een teleurstelling!!!

:hug: Heel erg veel sterkte!! :hug:

Weet hoe het voelt Debz :hug: Vooral rot, omdat je je toch zo anders voelde, he?

Sterkte! Volgende keer beter!

Ooh Debz wat jammer :-*

En je had er nog wel zo’n goed gevoel over :hug:

Nettepetje wat leuk dat jullie 't eerst cadeautje al gehad hebben :inlove:

Houden jullie 't voorlopig nog verborgen of ga 't je al snel aan iedereen vertellen ?

Wave we weten 't nog niet precies, willen graag nog ff weekje er tussenuit. Veel gebeurd laatste tijd… Zijn afgelopen zomer in sharm el sheikh geweest, jaar daarvoor hurghada. We hebben ook nog niks geboekt, we zien 't nog wel :wink: willen als 't even kan in maart gaan.

Nana Hoe is 't met jou? Last van klachtjes?

hallo,

wij zijn terug van een weekje wintersport. Leuk, maar jammer genoeg is het al weer voorbij :frowning:

Nettepetje :dance: proficiat!

Debz: :hug: wat jammer voor je

Bij ons is er weinig nieuws te melden, of toch… Wij hebben deze maand overgeslaan, dus geen positieve test maar ben wel een week eerder ongesteld geworden dan normaal (na 29 dagen ipv 35 :dance: ). Dus gaan er weer tegen aan, reken mijn volgende nod wel weer over 35 dagen;

Debz :hug:

Esthe, nee hoor, nergens last van, geen kwaaltjes, alleen vermoeidheid, ik kan elk moment van de dag wel slapen, haha, niet teveel aan toe geven, want ik merk dat mijn lichaam daar heel snel aan kan wennen.

Debz, hoe is het nu met jou?

Hoi meiden

Ik kom even snel langs. kom de volgende keer weer op iedereen reageren :oops:

Maar ik dacht dus dat ik ongi was geworden. Nu is het bloedverlies lang niet zo zoals het moet zijn. Per dag maar een beetje en niet aldoor helder bloed. Dus het ziekenhuis wou eerst me HCG prikken voor ik weer hormonen mocht slikken. Vandaag ben ik dus heen geweest en kwam ik net in de pauze, ze waren dus allemaal aan het eten. In de gang zat de echoscopiste (of hoe je het ook schrijft :stuck_out_tongue: )

Ik ken haar nog van het hardlopen en omdat ik er nu dus al heel vaak ben geweest ivm met de clomid. Ze vroeg gelijk wat ik kwam doen en ik legde haar dus uit dat ik licht positief getest had maar toch sinds zondag bloed verloor en dat de gynaecoloog bloed wou laten prikken. Waarop ze zei dat ze even der brood op wou eten en ik dan wel mee kon lopen :roll: Voor een echo :oops: Toen ze keek zag niet 1 maar 2 zwarte vlekjes op het scherm en zei dat dat maar zo een prille zwangerschap kon zijn, me slijmvlies en alles ziet er namelijk perfect uit en kwa termijn zou het goed kloppen :pray: Ik schrok wel even van de 2 vlekjes.

Ze kon natuurlijk nog niks met zekerheid zeggen. Morgen moet ik bellen en kunnen ze aan me HCG zien of ik zwanger ben, of dat het toch alsnog mis gaat.

Ik ben even helemaal in de war. En zo zenuwachtig…

Sorry voor me verwarrend verhaal.

BEn d’r ff heel snel:

Spannend, Debz!!! :pray: :pray: thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

whaaaaah Debz!!! wat onwijs spannend!! Ik hoop het zo voor je, ik ben al weer keihard aan het duimen!!! :-*

hopen dat die duimen helpen

Debz, jij maakt 't wel heel spannend hoor!!!

En ze zag zelfs 2 vlekjes…? Had je zelf nog getest op/na je nod of niet meer?

ik duim!!! :pray: :-* :pray:

nee ik heb niet weer getest puur omdat ik dacht tot vanmorgen dat ik gewoon ongi was.

Ik hou liever niet van spanning haha… Heb liever in 1 keer zekerheid :wink:

Ja, voor jou is de spanning niet waar je op zit te wachten. logisch :-*

Jeetje joh, je ging met een heel ander idee naar het zh dan je er vandaan kwam. Zei je gevoel al dat 't misschien toch zo was, of legde je de ‘link’ met je lichte bloeding pas erna…?

Gelukkig weet je morgen al meer :smiley:

Ik dacht eerst dat ik zwanger was heb wat lichte kwaaltjes maar na het bloedverlies dacht ik dat het over was en op de volgende maand moest gaan richten.

Heb wel een een buikje sinds een paar dagen. En ontzettend moe.

Als ik wel zwanger zou zijn weet ik dus waar dat weg komt :wink:

Nu weet ik gewoon even niks meer, puur door dat bloed verlies, wat echt op een lichte ongi lijkt. :roll: