Wah, Debz… wat een verhaal…
Mijn duimen draaien uiteraard ook voor jou, toi toi toi meid.
Hopen op meer duidelijkheid morgen.
Hier een zieke zoon, hij heeft al 2 dagen buikgriep, en flinke koorts, hij ging vanavond naar bed met 39,7, ben er niet rustig onder, maar goed…
Gisteravond had hij ook al zo’n koorts, vannacht maar ff geluisterd, maar alles was rustig.
Ben hier de komende dagen ook weinig te vinden denk ik, ik moet woens, dond. vrijd. en zaterdag werken :?
Drukte door ziekte op het werk, en aangezien ik geen nee kan zeggen, ga ik maar weer werken, haha.
Je kan idd maar beter gewoon afwachten, en je proberen helemaal nergens op te richten. Het zou zo zonde zijn als 't morgen alsnog tegenvalt…
Ik hoop 't zo voor je meid :-*
nana: Oh die arme S. Heb je hem en zetpil gegeven? Ik keek zelf ook altijd als J hoge koorts had.
Maar wat $%$^*& dat je zoveel moet werken , echt leren nee zeggen joh
Esthe: dat is zo maar omdat iok toch al 2 vlekjes heb gezien ga je toch hoop krijgen hahaha ik ben momenteel zo’n twijfel geval
Hihi, tuurlijk krijg je hoop! Ik hoop ook heel hard met je mee!
Beterschap voor je ventje Nana, hoor collega’s ook allemaal over zieke kinderen. :hug:
Kee, gaat altijd snel he, zo’n weekje weg? Fijn dat 't leuk is geweest.
En wat goed dat je een cylus had van 29
debz hopelijk komt het goed, misschien zelfs 2! Ik duim
nana: beterschap voor je ventje
Esthe: idd weekje was te snel voorbij en nu er weer helemaal in…
Jeetje wat spannend Debz! Ik hoop dat je vandaag meer duidelijkheid hebt. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik moet over 3 dagen ongi worden. Ben benieuwd. Deze maand voor m’n gevoel niet echt op de juiste momenten geklust.
Is iedereen al bezig met het plannen van zijn vakantie? Ik vind het toch lastig om dat te doen. Straks ben ik opeens wel zwanger en dan is het maar afwachten hoe ik me voel.
Bij ons op het werk zijn er ook veel zieke kinderen, Kee. T heerst, he? Beterschap voor je ventje!
Hoi Meiden
Even snel. Vannacht verloor ik weer veel bloed wist toen voor me gevoel nog meer zeker dat het niet door zou zetten na een zwangerschap, Vanmorgen een vliesje verloren in stolsel vorm. En net het ziekenhuis gebeld en was de uitslag negatief. Ze zag wel 2 bolletjes gister dus er was wel iets geweest.
Ik kom later vandaag wel weer.
Debz, :hug: weet niet wat ik anders moet zeggen
Och Debz, heb alleen maar een dikke knuffel :hug: voor je
T was je zo gegund :-*
Hoi dames,
Hier even snel een berichtje van mij…
Zit even niet lekker in me vel vandaar dat jullie ff niks meer hebben gehoord… volgende week word ik helemaal onderzocht want heb nog steeds geen menstruatie pffff zit er ff doorheen dus hoop dat jullie me vergeven dat ik eventjes tijd voor mezelf wil…
Nettepetje van harte ben super blij voor je…
Kom snel weer met jullie meepraten hoor…
kus kus
:hug: :hug: Ook al is het zo vroeg komt het toch hard aan he!? Hoe gaat het met je, Debz?
Het gaat hier niet echt lekker, gisterochtend dan 1 vliesje verloren en later weer niet veel bloed.
Vannacht om half 2 werd ik wakker van krampen in me buik, ik wist gelijk weer hoe me bevalling voelde.Oh wat deed dat zeer, maar wat ik ook deed ik verloor geen stolsel of bloed.
Me vriend is vandaag ook thuis gebleven wil denk ik straks toch even het ziekenhuis bellen of er niks achter is gebleven en hoe hoog me hcg nou precies was.Omdat me bloedverlies bijna over is.En ik wel verschrikkelijke krampen had vannacht.
debz: :hug: wat ontzettend kl*te
ben ik nu de enige die het gevoel heeft dat het dikwijls mis gaat bij onze topic?
Het gaat een beetje met ups en downs ind.
Maar let maar op het komt helemaal goed bij ons.
(of bedoel je dat niet )
Natuurlijk komt het helemaal goed met jullie, ik gooi vanaf hier heel veel HCG naar jullie toe, positief blijven!
Wij zijn het bewijs de de Sept.stoppers wel degelijk eens geluk hebben, jullie komen ook zeker aan de beurt!!
En reken wel dat voor sept.stoppers nu al zwanger zijn heel snel is hoor… dus geduld is een schone zaak.
Ik gun het jullie zo!
Prinses, jeetje joh, en je kon ook niet eerder terecht voor 't onderzoek? Neem lekker je tijd, we zien je wel weer terug als jij 't weer wilt :-* sterkte…
Debz wat fijn dat je vriend bij je thuis blijft. hoop dat je bij het zh terecht kan. heftig allemaal :hug:
Nana blijf die hcg maar gooien hoor!!! zo veel als je missen kan hoewel ik denk dat ik er deze maand weer niks aan heb… mn vriend ligt met flinke griep op bed, die heeft echt nergens zin in. klussen dus al helemaaaal niet :(…
Esthe, die arme vriend van jou…
Je wil niet weten hoeveel mensen (incl mijn kleine mannetje) er momenteel de griep hebben.
Op naar de volgende ronde dan maar?..
Mijn HCG blijf ik uitstrooien hoor, VANGEN !!! :: :: :**:
:lol:
ik ben er wel van overtuigd dat alles goed gaat komen, zwanger raken we in ieder geval wel maar ik vind dat er best veel mk zijn (vroeg misschien, maar toch) :?, maar we zitten volgens mij al aardig aan het gemiddelde dus vanaf nu kan het enkel nog goed gaan
*doet haar best om wat hcg te vangen van nana *
deze maand hebben we een extra lange klusperiode omdat ik nu niet weet of het nu een kortere of een langere cyclus gaat worden. Voor te testen ga ik uit van een langere cyclus, dwz rond 11 feb (wat nu weer veel te lang lijkt) maar liever zo lang wachten en een positieve test, dan vroeger ongi :mrgreen:
Esthe: hopelijk is je man snel weer beter
hai meiden!
Ik moet vandaag ook ongi worden. Voelt nog niet zo… We zullen zien. Ik ben het helemaal met je eens hoor, Kee! Wij hebben ons deel wel gehad nu. Nu alleen nog maar positieve verhalen! T schijnt wel zo te zijn dat ongeveer de helft van alle zwangerschappen al afbreekt rond de tijd dat je ongesteld moet worden.
Ik hoop dat je je snel beter voelt, Debz ! Ik heb nog geen bevalling mee gemaakt, maar zoveel pijn hebben zonder er iets moois voor terug te krijgen, lijkt me erg vervelend! :hug:
Hoop voor je dat er iets uit de testen komt, Prinses T lijkt me erg zwaar om zo lang in onzekerheid te zitten.
Nanahet klopt idd dat slechts 25-30% van de vrouwen binnen drie maanden zwanger raakt. Ik ga voor de 60% binnen een half jaar
En anders voor de 80% binnen een jaar.
Nettepetje is ons bewijs dat als het wat langer duurt, het wel gewoon kan lukken, toch?
Hoi allemaal, net terug van vakantie in Oostenrijk. Heerlijk weekje inspanning gehad op de bergen…, maar ook ongi geworden, das minder… Wel wordt mijn cyclus weer korter gelukkig…
Ik moet ff goed doorlezen hoor, ik zie dat er veel geschreven is… :shock: