Och, wat vreselijk zeg, is toch niet normaal, of wel??
prinses: :hug: dat vind ik vreselijk maar misschien versta ik het Nederlandse zorgsysteem niet goed, kan je niet naar een andere gyn of vragen voor een onderzoek? Een vriendin van me had ook een gyn die zij afwachten, die hebben (na 6 maanden niet ongi geworden) zelf een afspraak gemaakt met de fertiliteitskliniek hier en gewoon een onderzoek gekregen (maar da’s dus wel in België)
Volgens mij circuleren hier op het forum ook wat huis-,tuin en keukenmiddeltjes om je cyclus te helpen en ik heb ook al gehoord dat accupunctuur ook kan helpen. Dit is toch om gek van te worden
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
wave: hopelijk komt het met de beide verkopen snel in orde
nana: en hoe waren de reacties?
prinses :hug:
Nana; hoe was de echo?? Mooi knipperend hartje gezien?
Ben benieuwd naar de reacties op het goede nieuws!
Wave, zijn er al vorderingen met het tekenen en HET huis?
Oh… ben zo verliefd :inlove:
Een schitterende echo gehad vanmorgen, met inderdaad een knipperend hartje, héérlijk!
Iedereen is dol enthousiast na aanleiding van onze mail, de telefoon staat rood gloeiend, geweldig.
nana: :inlove: heb je het ook gehoord?
Wat vervelend Prinses! Wat kunnen we hier in Nederland toch hard zijn voor mensen die graag geholpen willen worden! :thumbdown:
Ik hoop dat het op een andere manier toch lukt om :twisted: te worden!
Gefeli Nana! Super dat je een goed kloppend hartje hebt gezien!
Kee, nee geen hartje gehoord, maar wel duidelijk gezien.
Net als de beentjes armpjes en lieve koppie, hihi.
:inlove:
Even snel vanaf mn tel…
Ik had vanmorgen een positieve test :inlove:
We kunnen t nog niet echt geloven…
Reageer op iedereen als de pc t weer doet (vanavond of morgen)
Ga nog even verder met stralen! :mrgreen:
Esthe: Super!!! Gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg! :dance: :dance:
Nana: als je kindje nu op de echo al zo’n knapperd is, wat zal er dan over een paar maandjes een mooi mensje geboren worden!!
Hier zijn donderdag de krabbels gezet voor de verkoop van ons huis :dance: :dance:
Jammer dat onze makelaar niet op schoot, maar boos worden helpt schijnbaar wel!!
De bedenktijd is maandagavond 0:00 uur voorbij. Het is gekocht zonder voorbehoud van financiering dus dinsdag weten we het zeker!!
We gaan dan tijdelijk wat huren (waar onze koper nu woont, buitenaf, word ik toch nog boerin haha)
De onderhandelingen voor HET huis waar wij voor gaan verlopen stroef.
Op ons openingsbod werd gereageerd met een tegenbod, waarop wij weer iets stegen en nu moet er voor maandag een ‘beter’ bod gedaan worden, anders hebben ze er geen vertrouwen meer in.
Beetje vreemd dat ze op het lager openingsbod wel reageerden…
Ik blijf het een flauw spelletje vinden dat bieden. Ben benieuwd hoe het afloopt!!!
Marije, wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo? Heb je al een afspraak?
En Nettepetje, jij dan?
Ik kreeg van de week zulke leuke post :liar:
Oproep voor een uitstrijkje… HALLO ik word in november pas 30, fijn dat ik daar nu al vast aan herinnerd word :naughty:
Maar ja, ga ik wel doen, want het is een kleine moeite en kan veel leed voorkomen.
Tenminste, zo denk ik er over.
Esthe :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd!!!
EstHe, van harte gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Marije, heb jij inmiddels toch al een afspraak gemaakt of toch nog even niet?
Nana, van harte met dit prachtige bericht! Jammer dat je niets hebt horen kloppen, maar ZIEN is net zo mooi natuurlijk. Wat fijn dat je er nu al zo van kunt genieten…!
Wave, hopelijk heb je snel je droomhuis in handen…
Prinses, gaat het nog een beetje…?? :hug: :hug:
Esthe: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!
Esthe, gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg.
Lekker van genieten, al weet ik hoe moeilijk het is nu je het nog niet kunt bevatten, haha.
Als je maar eens een echo hebt gehad, dan wordt het wat tastbaarder.
Ten eerste Esthe van harte gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:
Super nieuws! Dan ben je waarschijnlijk een oktobermama? Nog lekker voor de feestdagen!
Wave vond het bieden ook een spannend spelletje! Maar wilde het zo graag hebben dat we er wel snel uit waren! Binnen 2 dagen! Wellicht niet alles wat er uit te halen viel, maar wel helemaal tevreden over de uiteindelijke koopprijs.
Heb 17-2 de eerste echo. Dan ben ik 8 wk en 6 dgn dus ws nog geen hartje te horen, maar hopelijk wel te zien!
Kan me voorstellen dat dat spannend is zeg, zijn altijd hele spannende tijden, maar het lijkt goed tenminste.
Nana wat fijn dat je een knipperend hartje hebt gezien :inlove:
Wave wat lijkt me dat ontzettend spannend dat bieden. zenuwslopend ook… heel veel succes ermee! :thumbup: hopelijk heb je snel goed nieuws over HET huis.
En allemaal bedankt voor de felicitaties!! :-*
Hebben 't vandaag gelijk al aan mn schoonouders verteld, mn moeder ga ik vd week langs.
mn test van vanmorgen :inlove:
Lieve dames,
De meiden die zwanger zijn super gefeliciteerd :lol: ben erg blij voor jullie…
Hier nog steeds geen :twisted: te bekennen!!!
Wordt er zo moe van en ook wel verdrietig kan ik jullie melden…
Iedereen raakt zwanger behalve ik
Ben wel onwijs blij voor jullie hoor meiden :-*
@prinses1985 wrote:
Lieve dames,
De meiden die zwanger zijn super gefeliciteerd :lol: ben erg blij voor jullie…
Hier nog steeds geen :twisted: te bekennen!!!
Wordt er zo moe van en ook wel verdrietig kan ik jullie melden…
Iedereen raakt zwanger behalve ik
Ben wel onwijs blij voor jullie hoor meiden :-*
Ik ook nog niet hoor

esthe: van harte, had je het gevoel al?
Heb het de laatste tijd erg druk.
Na de Fysio en de badkamer die nog niet klaar is en dan nog me werk. En onze grote man die zijn energie vraagt. Morgen na de HA me lymfklieren in me hals zijn al heel lang opgezet en ik ben erg moe dus eens even na laten kijken.
Ik denk ook niet dat ik deze ronde zwanger ben we hebben zaterdags avonds geklust en maandag vernam ik me eisprong. Heb altijd het idee dat de zaadcellen dan te oud zijn :think:
Verder gaat het hier goed, alleen kost het me na de MK wat meer moeite om hier teschrìjven, komt ook omdat de 1 na de ander zwanger word nu. Dus kan me prinses heel goed begrijpen.
Maar ik gun het iedereen van harte

Ik ook nog niet hoor…
Prinses, ik kan mij het verdriet heel goed voorstellen, al moet ik zeggen dat ik wel het ‘geluk’ heb dat ik steeds :twisted: word… Wij leven absoluut met je mee…!! :hug: :hug: Hopenlijk komt de blijde boodschap ook spoedig bij ons binnen (in wat voor vorm dan ook…)
Voor mijn gevoel maak ik deze ronde aardig kans (wij zijn lekker bezig geweest), maar durf nog nergens op te hopen… :naughty:
Debz, ik kan mij goed voorstellen dat je tijd nodig hebt na een mk… :hug: Het zal nog wel even duren voordat je daar overheen bent denk ik…