Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

EstHe; wat super!!! Van harte gefeliciteerd zeg!!! Mooie test!!!

Prinses, nog niet :frowning: wat is at nou toch. Blijf hopen dat je snel geholpen kan worden hoor, want ze laten je nu maar aanmodderen! :hug:

Debz, heb het nog nooit meegemaakt maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om te zien dat de een na de ander zwanger wordt, terwijl je het zelf ook geweest bent. Hoop dat het snel raak is voor jullie :-*

En dat gun ik de andere dames ook van harte!!

Esthe: als dat niet duidelijk is!! En hoe reageerden je schoonouders?

Marij: je kan het hartje dan ook al horen hoor, maar ze moeten de hartslag wel vinden en willen laten horen… en omdat soms wat moeilijker is doen ze het soms niet (maar ik heb het bij mijn kindjes wel telkens te horen gekregen)

prinses: :hug: dat is verdorie zo erg voor je… ik word er ook een beetje boos van. Toen na mijn 2 mk (voor Briek) mijn cyclus niet meer op gang kwam heb ik gewoon 2 weken hormonen moeten pakken en het was voorbij. Waarschijnlijk had dit na een lange tijd ook wel in orde gekomen maar ik voelde mij daar niet goed bij. Kan je echt niet ergens anders heen om te vragen voor een onderzoek?

debz: rot hé, ik zie het ook. Ik was het eerst zwanger maar straks ben ik nog de laatste… Heb me er wel al wat over kunnen zetten, maar soms pikt het nog. dikke :hug:

Yvonne: ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je! Ik weet het niet deze ronde, heb wel het gevoel rond de juiste periode geklust te hebben, maar heb op dit moment geen kwaaltjes, nog een erg dikke week (11 dagen wachten :roll: )

Nettepetje: wanneer heb jij je echo?

Kee, ik weet nog niet wanneer ik de echo krijg.

Ik heb 10 febr. de intake en aan de telefoon zei ze me, dat er op díe avond een afspraak gemaakt wordt voor de eerste echo.

Ben zelf dus ook erg benieuwd. Maar ik wacht geduldig af, al kan de tijd me natuurlijk niet snel genoeg gaan :smiley:

Debz, hoe was 't bij de HA, ivm je lymfeklieren? Voel je je weer iets beter?

Kee, jeetje nog ruim een week wachten… dagen duren dan zo lang :roll:

Nettepetje, volgende week je intake al! :smiley: ik moet nog even bellen…

Yvonne, goed bezig geweest dus? :lol: :smiley: zien we daar dan over een week een mooie test van? :wink: ik duim met je mee!!

Mn so, moeder en zusje waren heeel blij voor ons! Zijn flink wat tranen gelaten hihi. Mn vader weet 't nog niet, woont een eind weg en wil 't persoonlijk vertellen.

:-* voor jullie!

Hoi Dames,

Hier nog steeds niets te bekennen!!

Wordt hier ook zoooooooooo moe van pfff

Zodra alles weer een beetje op orde is zal ik weer meer gaan schrijven hoor…

Heb nu eigenlijk heel eerlijk niet echt de puf voor!!!

Heel ego ben zo met mezelf bezig en ben hier zo verdrietig om…

Wil jullie wel even zeggen dat ik jullie echt niet vergeten ben en dat ik heel veel aan jullie denk…

liefs,

nettepetje: dat klinkt alsof het dus nog eventjes kan duren. Heel het systeem in Nederland is me toch nog steeds niet zo duidelijk (en ik schrijf hier al bijna 4 jaar :oops: ). Je belt dus niet met je vk om een afspraak te maken, of je krijgt geen echo bij je eerste afspraak? Ik krijg nl altijd een echo als ik naar mijn gyn ga, dus gewoon bij de maandelijkse afspraken (en ook meer op het einde). Heb wel gehoord dat de gyn het zo druk heeft dat je nu soms tot week 9 moet wachten (voordien kreeg ik er op week 7)

Esthe: leuk als ze zo met je meeleven.

Ik ga nog steeds uit van mijn langste cyclus

prinses: dikke :hug: Je moet je echt niet verveeld voelen, natuurlijk ben je veel met jou situatie bezig. Ze is dan ook allesbehalve voorspelbaar. Je moet je er echt niet verveeld om voelen. Schrijf maar wanneer je er nood aan hebt! Hier zit je tenminste samen met mensen die ook met dezelfde wens zitten. ik duim voor je dat die :evil: nu gauw komen en dat je cyclus meer geregeld geraakt!

Prinses, heel logisch hoor…!! Ik kan mij voorstellen dat het ontzettend moeilijk moet zijn. Echt veel zul je er niet aan hebben, maar we denken allemaal aan je en leven echt allemaal met je mee…!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Nettepetje, wanneer is de intake komende week nu precies? Wel spannend hoor…!

Kee, ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Debz, hoe gaat het met jou?

EstHe, wat ontzettend leuk dat ze zo meeleven! Wanneer ga je 't je vader vertellen?

Sinds gisteren heb ik een enorm opgeblazen buik. Ben gister wel een keer naar de w.c. geweest maar heeft niets/nauwelijks geholpen. :evil: Niet echt fijn…!

Gaat iemand nog leuke dingen doen dit weekeinde? :-*

Yvonne, hoe gaat 't? Nog maar paar daagjes, kan je al weer testen! Heb je er zelf een goed gevoel over? :smiley:

Kee, wanneer heb jij je nod? Lijkt me erg vervelend dat je niet weet hoe lang je cyclus is…

Prinses, :hug: ik hoop zo voor je dat je binnenkort wat meer duidelijkheid krijgt. En (hoe gek 't ook klinkt in 't topic) dat je maar snel ongesteld mag worden… dan kan je daarna weer door, en dan hopen dat 't gewoon normaal blijft gaan :-* neem gewoon lekker de tijd die wilt, en als dat betekent dat even niet meeschrijft, doesn’t matter, doen wat jij wilt. T is al rot genoeg…

Nettepetje, donderdag mag je al naar de vk!! :dance:

Kee; ik heb gebeld met 5 weken naar de vk. Toen vertelde ze dus dat je rond 8 weken de intake hebt. Bij mij is dat als ik 9w4d ben. Maar dan krijg ik dus geen echo zei ze. Die kreeg ik een keer erna. Wel apart volgens mij. Maarja het is nou eenmaal zo. Denk niet dat het bij alle vk hetzelfde gaat.

Prinses; wat balen toch steeds. Ik kan niet geloven dat ze je maar laten hoor. Dit is toch niet goed? Er zijn toch hulpmiddelen om je menstruatie op gang t brengen, waarom proberen ze het nie gewoon… ongelovelijk!

:hug:

Yvonne, 4 dagen nog. Spannend! Ik duim voor je! :-*

Mijn intake heb ik dus donderdag avond om 19;40.

Vind het zelfs wel spannend.

EstHe, heb jij al een afspraak gemaakt of wacht je er nog even mee?

Nettepetje, wat handig dat de intake 's avonds kan!

Ik geloof dat dat hier niet kan…

Yvonne, spannend!!! De opgeblazen buik hoeft natuurlijk geen voorbode van ongi te zijn.

Hier :dance: :clap: :dance:

Heeft weer helemaal niets met dit topic te maken,

maar afgelopen week dus definitief ons huis verkocht en maandag eindbod gedaan op ons droomhuis en…

Ze hebben het bod geaccepteerd!!! :dance: :clap: :dance:

Vanaf juli gaan we dus weer aan het klussen !! (en dan anders dan het hier in dit topic meestal bedoeld wordt :wink:)

Hoe graag we ook zwanger willen worden, deze ronde wordt 't niets denk ik.

Door alle spanningen slapen we al een tijdje erg slecht en hebben we geen energie gehad om fanatiek te klussen.

nog niet ongi :shifty: dus da’s in ieder geval een langere cyclus dan de vorige, vermoed dat ik mijn eisprong dinsdag of woensdag heb gehad (2weken terug) dus dat worden de spannendste dagen. Op dit moment zegt mijn gevoel eerder niet, maar we wachten geduldig :liar: af

Yvonne: vervelend. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat dit een goed teken is

Nettepetje: wat jammer dat je geen echo krijgt, je kan het al zien bewegen op week 9 :inlove: maar de keren er na zijn nog mooier! Wil dit dan zeggen dat je ineens een echo krijgt op 12 weken (met nekplooimeting enzo?)

wave: o wat leuk voor jullie, en dan nu nog een kindje (dan hoef je helemaal niet te klussen in juli :lol: )

Wave, van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk bericht!! :dance: :dance: Wat voor huis is het precies wat jullie hebben gekocht? Ik ben erg nieuwsgierig. Afgelopen zaterdag vierden wij dat we nu precies een jaar geleden ons huis in handen hebben gekregen (een dag later woonden we er ook al :shifty: )

Kee, ik hoop ontzettend dat het nu helemaal uit blijft… :pray: :pray: Zou wel heel leuk zijn… Spannend!!

Nettepetje, ook wij tellen de dagen af voor je hoor!! :dance: :dance: :-*

Eind vorige week werd ik bijna gek van mezelf! Ik probeer nog af te wachten tot vrijdag (als het lukt) en dan vrijdagochtend een test te doen. Zoveel geduld heb ik wel… :liar:

Nettepetje wij hebben twee verschillende verloskundigepraktijken hier en de ene heeft al een echo meteen bij de eerste intake. De andere idd ook pas bij 12 wkn. Wachten duurt lang dan he?

Wave Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Denk dat je aan de ene kant blij kunt zijn dat je nog niet zwanger bent hoor, want klussen als je zwanger bent is volgens mij wel erg zwaar! Vond het al vermoeiend toen ik dat niet was! Maar ja wie weet! Wij hadden het ook helemaal niet verwacht toen het wel raak was!

Hmmmm, slecht voorgevoel… Licht zeurend gevoel in onderbuik… ik ben bang dat ik ongesteld ga worden in de loop van de dag… :frowning:

Yvonne en Kee; spannend!!! Zou wel heel leuk zijn als het bij jullie allebei raak is!!!

We hebben nu een tussenwoning met een redelijk ruime voortuin (waar ik echt niet ga zitten)

en postzegeltje achtertuin op het oosten (hele kavel in 135 m2).

Recht achter ons huis staat een ander blok woningen die allemaal uitzicht hebben op onze tuin / huis.:thumbdown:

ā€˜Straks’ hebben we een 2-onder-1-kap op 313 m2, met dubbele garage (erg fijn, want we hebben een oldtimer) en de achtertuin (96 m2) op het westen.

Ruimte zat dus voor een zonnig terras, schommel en zandbak!

De oprit is dan nog groter dan de hele achtertuin nu! :lol:

De woningen achter dat huis staan haaks op die van ons dus dan is het gedaan met gluren door de buren!! :dance:

Binnen moet er wel het een en ander gebeuren, maar dat komt in de loop van de tijd wel.

Wave, wat onzettend gaaf!! Vorig huis verkocht en nu ook droomhuis binnen!! :dance: :dance: Wanneer kunnen jullie erin?

Hoi meiden

Even snel. Ik kom snel weer langs.

Maar ben even druk.

Jammer genoeg vandaag ongi geworden :x De vorige keer in de 2 maand zwanger en nu moet ik de 7de x clomid al slikken.

Verder moet ik bloed laten prikken voor me lymfklieren. Verder heb ik afgelopen week niet zo lekker gelopen ik was van onderen helemaal open :think: Wat doet dat zeer.

Maar we hebben net even het erover gehad om komende maand dan maar eens gericht tegaan klussen.

Ik moet deze keer ook me cyclus weer laten volgen dus weet ik precies wanneer we moeten klussen :wink:

Debz, heel veel sterkte, beterschap en klusplezier gewenst!!

Debz, wat jammer nou weer :-* 7e keer al, schiet zo ook niet op…

Alvast veel (gericht :wink:) klusplezier.

Laat je even weten hoe het afloopt met je bloedonderzoek voor je lymfe?

Wave, klinkt als heel groot! Wat super joh! En wat leuk dat jullie een oldtimer hebben! :mrgreen:

Foto?!?!

Debz: :hug: wat jammer, hoop dat het gerichte klussen meer succes heeft, hormonen moeten nemen lijkt me niet zo leuk.

ben nog niet ongi geworden :shifty: heb ook nog niet het gevoel van een naderende ongi, maar blijf het gevoel hebben dat het niet raak is

Yvonne: en? zolang er geen ongi is, is er hoop…

Wave: dat klinkt echt als een leuk plekje. Wanneer zou je er in kunnen?

Esthe: hoe voel je je? Kan je al wat wennen aan het idee, wanneer ben je juist uitgerekend?