Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Wave van harte met het verkopen van jullie huis heb je al wat anders op het oog?

Marije: Je moet ind oppassen in de zon de enne merkt er niks van en de ander komt onder de vlekken ind.

Over de vakantie. Wij gaan niet op vakantie :frowning: Zit er fina even niet in want we laten onze badkamer de komende week doen en moeten onze auto nog verder aflossen.

Verder gaat het hier weer goed J knapt weer op, en ik kan elke moment weer een eisprong hebben al verneem ik nog helemaal niks :roll:

Ik heb me voorgenomen alles op de vrije loop te laten gaan, tuurlijk ben je er net even meer mee bezig omdat je hormonen gebruikt elke maand maar het komt zoals het komt.

Ik zie al wel dat het momenteel rustiger is hier, komt denk ik ook omdat de zwangeren nu ook na de maandmama’s gaan, Geniet er lekker van meiden!

wave: :hug: jammer, maar je ongi is er nu wel weer mooi op een redelijke termijn en idd je kan dan even een glaasje drinken op de verkoop van je huis :dance:

debz: een nieuwe badkamer is ook zalig, ik kan er van meespreken… :pray: op succes in deze ronde

voel me niet zo goed, een beetje grieperig… Jammer net in deze periode. Vandaag maar op tijd in bed en hopelijk morgen weer beter

Allereerst, mag ik op het lijstje Nettepetje??

Beterschap Kee.

Weet wat het is hoor, Debz, beetje op de centjes letten. We zijn nu bezig met de achtertuin opnieuw bestraten en een nieuw tuinhuisje enz. Alles eruit dus. Maar ja het is de laatste keer op vakantie met z’n tweetjes. En we hebben een goeie vroegboekkorting kunnen vinden voor de vakantie. Ik zal uitkijken in de zon.

Wave :hug: Was de Moezel lekker? We zijn al eens op Corfu geweest. Was echt schitterend idd. Maar wel alles al gezien, dus dit jaar wordt het Lesbos.

Beterschap Kee!

Wave, op naar de nieuwe ronde. Van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Drukke periode breekt dus aan!?

Debz, fijn dat het weer beter gaat met J.

En wat betreft het geld, het is allemaal duur zat en dan moet je keuzes maken. Wij zouden juist dit jaar weer lekker uitgebreid op vakantie gaan.

3 weken Oostenrijk, veel wandelen etc… Maarja, als wij bouwvak hebben ben ik al 34 weken. Dus dat wordt hem ook niet dit jaar. Dan maar rond mei nog op vakantie.

Marij, je staat er bij. Wanneer ben je uitgerekend?

Qua nod’s, laat maar weten want k kan dat allemaal niet bijhouden.

Woehoe! Vakantie is geboekt :mrgreen:

In mei gaan we heerlijk 10dagen naar Corfu! :dance:

Egypte zijn we nu al 2x geweest, en wilden toch eigenlijk wat anders.

Ben helemaal happy!

Wave, Gefeliciteerd met jullie verkoop! Wat spannend :smiley:

Debz, wat fijn dat 't met J. weer beter gaat :-*

Ik merk idd ook wel dat 't iets rustiger wordt hier. (nu ben ik zelf ook niet heeel actief hier op 't moment…) Nog even, zitten we allemaal bij de maandmama’s :pray:

Marij, jij bent al es op Corfu geweest? Is 't mooi? Heb je nog tips :mrgreen:?

Nettepetje, wanneer had je nou je echo…? Eerste week feb toch?

Kee, beterschap!! Tis een rotgriep die heerst… :hug: Zonde dat 't net in je periode valt…

Yvonne, Egypte is zeker de moeite waard. We willen nog wel een keer terug, maar dan alleen voor Cairo. (de piramides bekijken, die staan alleen daar.)

Ohja, ik heb sinds vanmorgen nare steken in mn schaamstreek, en een soort spierpijn gevoel in mn buik :eh: Geen idee of dat 't iets is, maar in combi met de lichte bolling die mn vriend ontdekte net boven mn schaambot zijn we toch eigenlijk erg hoopvol (alweer :shifty:) pff, moeten we helemaal niet doen eigenlijk…

voel me al weer wat beter, gewoon een doffe kop :mrgreen:

Heb mijn eisprong gespot, hopelijk krijg ik m’n man vanavond zo ver :oops:

Esthe: spannend!

Nettepetje: maar voor deze reden blijf je natuurlijk graag thuis :smiley:

Esthe Absoluut een geweldig mooi eiland! Vooral wat vroeger in het jaar. Dan is alles nog mooi groen! We hebben in die vakantie 4 dagen een autootje gehuurd en hebben het hele eiland rond gereden. Was goed te doen, want groot is het niet.

We hebben een jeepsafari gedaan naar de Pantokratorberg. Heel mooi uitzicht en een leuke tocht! Het Achillio (paleis van Sissi) in Gastouri is ook de moeite waard om te zien. Verder zijn we naar de hoofdstad geweest en zijn we gewoon uitgestapt waar we iets moois tegen kwamen.

Wil je niet al te veel hoop geven, maar heb dat gevoel van spierpijn nu al zo’n 2 weken.

WaveGefeliciteerd met de verkoop van je huis! Hebben jullie zelf al wat op het oog?

Nettepetje K zat zelf ook te twijfelen of het verstandig is om nu een vakantie te boeken voor als ik 26 wk ben, maar heb t er maar op gegokt. Is nog wel te doen denk ik. Ben als het goed is 23-09-2011 uitgerekend.

Marij, Nettepetje, waar gaan jullie naartoe met de vakantie?

Debz, jammer dat je niet kunt gaan… :frowning: Of wij met vakantie gaan komende zomer is ook maar de vraag… Net een dure skivakantie achter de rug… (dat hakt er toch ook wel in…)

Hoe gaat de badkamer eruit zien? Mooi strak wit/creme of een andere kleur?? :smiley:

Kee, gelukkig ben je alweer wat beter, het schijnt namelijk enorm te heersen op het moment… Afgelopen zaterdag en zondag ook wat rillerig geweest…

EstHe, wat ontzettend leuk zeg!! Mei is het zo…!

Marij, waar gaan jullie naartoe?

@ Nettepetje, mijn NOD is rond 9 feb.

Hoi Dames,

Hier even een berichtje van mijn kant!!

Kl.TE ziekenhuis…

Vorige week langs geweest…

Ze geven alleen aan tja dat zal wel de ontpilling zijn.

Verder geen onderzoek helemaal niets, moet gewoon afwachten grrrrr

Hier dus nog geen :twisted: te bekennen…

liefs,

Dat is alles??!! :evil: Wat een K*te-gedoe zeg!! Ik ben er niet in thuis, maar volgens mij moet er minimaal ergens naar gekeken worden toch??

(sorry voor de taalgebruik…)

Prinses, veel sterkte!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ja dat was alles :cry:

Weet nu niet wat te doen?

liefs,

Jeetje meid :frowning: heb je dus niks aan gehad :hug:

Wat een onzin dat ze t op ontpillen gooien, ze kunnen toch minstens wat verder kijken?!

Hoelang hebben ze aangegeven dat je nog zou moeten 'wachten ’ voor ze iets doen?

Sterkte :-* :vlinder:

Prinses, jeetje zeg. Wat #$I&% dat je zo weer naar huis gestuurd bent. Ongelovelijk. Zie namelijk in je ticker dat je al 50(!!!) dagen overtijd bent! Vind het écht niet netjes dat ze het dan maar gooien op ā€˜ontpillen’…

en nu moet je dus maar afwachten?

Yvonne, wij hebben nog echt geen idee waar we heen kunnen gaan met vakantie. Ik hoef niet echt een zon, zee en strand vakantie hoor. En mijn vriend wil écht niet vliegen :lol:

Yvonne en Kee, heb jullie NOD’s op de lijst gezet.

EstHe, wat fijn dat de vakantie geboekt is! Lekker genieten straks! Heerlijk:D

Ik weet nog niet wanneer ik mijn echo heb. Ik heb 10 Februari de intake en die avond wordt ook de echo afgesproken. Ben benieuwd. Ik kijk er wel naar uit hoor :smiley:

Het kan wel een aantal maanden duren gaf ze aan!

Is het over 3 mnd nog zo moet ik terug komen :cry:

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

:cry: :cry: :cry:

Prinses, jeetje wat een verhaal zeg, belachelijk dat je zo weer weg gestuurd wordt.

Nettepetje, lekker vooruitzicht hoor, maar wachten duurt altijd lang he?

Wij kunnen nu eindelijk aftellen, woensdag krijgen wij de echo.

En dan gaan we het 's avonds aan de familie vertellen, dmv een mail met een foto van onze zoon met het ā€˜ik krijg een broertje of zusje’ shirt aan.

Vooraf sturen we iedereen een sms om ze een beetje te nieuwschierig te maken zodat ze direct hun mail gaan kijken.

hihi, ben echt zo nieuwschierig naar de reacties.

We sturen bewust 's avonds pas de mail, we hebben 's morgens de echo, maar anders bellen ze me natuurlijk de hele tijd op mijn werk, dus dat leek me verstandiger…

Prinses, jeetje wat een verhaal zeg, belachelijk dat je zo weer weg gestuurd wordt.

Nettepetje, lekker vooruitzicht hoor, maar wachten duurt altijd lang he?

Wij kunnen nu eindelijk aftellen, woensdag krijgen wij de echo.

En dan gaan we het 's avonds aan de familie vertellen, dmv een mail met een foto van onze zoon met het ā€˜ik krijg een broertje of zusje’ shirt aan.

Vooraf sturen we iedereen een sms om ze een beetje te nieuwschierig te maken zodat ze direct hun mail gaan kijken.

hihi, ben echt zo nieuwschierig naar de reacties.

We sturen bewust 's avonds pas de mail, we hebben 's morgens de echo, maar anders bellen ze me natuurlijk de hele tijd op mijn werk, dus dat leek me verstandiger…

Prinses; wat *&% zeg!! En daar betaal je dan elke maand braaf de premie van je zorgverzekering voor… Heel veel sterkte, meid!

Als er hier met HCG gestrooid kan worden, moet dat met :twisted: toch ook kunnen? Ik doe bij deze mijn best!!

Debz, grote plannen met de badkamer? Wij hebben hier 4 jr geleden de badkamer verbouwd, 2e toilet zat er nog niet.

't Is ff stofhappen, maar daarna… lekker genieten!!!

Esthe, ik weet dat ik niet mag zeuren, ben net terug van vakantie, maar stel nou dat je nog een reisgenote zoekt… ik wil best mee hoor!

Heb je al wat gehoord over een pier in zee waar vliegtuigen heel laag overvliegen?? Moet heel gaaf zijn…

Nana, wat spannend zeg!! Leuk vooruitzicht woensdagavond!!

Hier stijgt de spanning nog steeds… voorlopig (ver)koopcontract van ons huis moet nog steeds getekend worden, waarschijnlijk lukt dat deze week nog.

We hebben al ruim een jaar HET huis op het oog, zijn ook al aan het bieden, maar ik heb geen geduld.

Dat huis moet het gewoon worden! Begin april moeten we hier er uit, dan tijdelijke ergens anders denk ik en dan… hopelijk in HET huis…

Hoef ik niet meer op vakantie, lekker een tuin met zon en lekker klussen.

Was 't maar zo ver, onzekerheid is niets voor mij…

Bedankt meiden :-*

@prinses

kan je via de ha niet iets krijgen om je cyclus op gang te brengen?

Heb al met de HA gebeld en die gaf aan gewoon rutig af te wachten!!!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: