hoi meiden
Ik ben moe en waarvan geen idee.
J is ook weer ziekjes, dus is mooi thuis van de kdv.
Verder heb ik em hormonen weer binnen baal alleen wel ontzettend dat het vorige week mis is gegaan, eerst denk je dat er 2 vruchtjes zijn en dan verlies je ze.
Dat is ook de reden dat ik de afgelopen dagen niet zo actief was. Blijf het nu op 1 of andere manier moeilijk vinden als er iemand zwanger is :oops:
Ik gun het jullie allemaal hoor!
Maar het komt best even hard aan op het moment ten eerste omdat we al een hele tijd bezig zijn en nu zwanger waren na gebruik van Clomid ( de 5x al).
Jullie vernemen me vanzelf weer meer op het forum verschijnen
Wat vervelend dat J ziek is, Debz. Het heerst enorm hoor!
Gisteren hadden wij 6 kids ziek! (werk ook op 'n kdv)
Beterschap voor J :-
Ik snap je wel hoor. Het is niet makkelijk allemaal.
Ik weet dat je het iedereen gint, maar eerlijk is eerlijk…
iedereen gunt het zichzelf het hardst! Komt het nu ook mede door
de hormonen wat harder aan?
Ik hoop voor je dat je snel positief resultaat hebt! :hug: :-
Nettepetje, ik heb op het werk niet urine verzameld hoor, ze waren blij met alles wat je opspaarde, en vaak was dat buiten de werktijden om best nog wel behoorlijk hoeveelheden.
Dat verwachtten ze ook helemaal niet van je hoor, gewoon opvangen wat lukt.
Wie weet stopt je mannetje nog met roken!
Die van mij stopt nog niet, ach… hij zegt steeds: Ik stop nog wel eens, maar nu nog niet… lekker breed begrip!
Marij :dance: :dance: :dance: :dance: proficiat, geniet er maar van… Het lijkt me echt wel duidelijk.
nana: wat zal het leuk geweest zijn om het te kunnen vertellen
debz: :hug: best herkenbaar hoor! En nu je mannentje ook weer ziek :hug:
hier niet veel nieuws, afwachten, nog even te gaan :mrgreen:
Debz, gewoon even een dikke knuffel :hug:
Tuurlijk is 't moeilijk als er iemand zwanger is, je wilt zelf ook zo graag. En zeker na vorige week :-* Neem de tijd voor jezelf… En beterschap voor J!
Marij, van harte!! :inlove: :dance:
Een vraagje:
Hoe zit 't nou precies met in de zon gaan als je zwanger bent? Wij gaan ieder jaar zo rond september op vakantie en zijn echt fan van landen als Turkije,Egypte… Echte zon-aanbidders. Nu weet ik uiteraard wel dat je 't in de gaten moet houden, maar mag/kan 't echt niet? En dat geldt dan overal, of heeft 't dan ook weer vooral te maken met landen dicht(erbij) de evenaar?
Lastig vakantie uitzoeken en boeken zo
Debz, wat een verhaal… :hug: :hug: :hug: Sterkte ermee… ik weet niet wat anders te zeggen… we leven allemaal met je mee…!! (Hopelijk helpt dat een beetje…)
Hoi Esthe, helaas geen antwoord op jouw vraag. Wel een vraag aan jou: hoe is het eigenlijk met jou? Ik heb het idee jou lang niet meer gesproken te hebben…?
Kee, ik duim voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ben ik de laatste hier die het ziet??
MARIJ, VAN HARTE!!! :dance: :dance:
Hopelijk geef je het goede voorbeeld van deze week!!
Toch denk ik het bij mezelf niet, toen met die cyste voelde ik me ook echt zwanger, met bijbehorende klachtjes; heb nu nergens last van.
En met al die stress van de afgelopen tijd…
Nana; lijkt me een bijzonder leuk moment om het zo te kunnen vertellen / de verbaasde gezichten te zien.
Fijne dag dames!!!
Dank jullie wel!
Ik begin het nu eindelijk een beetje te beseffen. We hebben besloten het voorlopig even tegen niemand te vertellen. Ik wil heel graag eerst een goede echo hebben gehad en dan durf ik het aan :lol:
wave Ik hoop dat het werkt! Ik voelde me ook wel heel anders idd…
Debz Begrijp het helemaal hoor! Had ik de vorige keer ook! Beterschap voor J.
Esthe Van wat ik ervan weet is het niet erg om in de zon te komen hoor! Wij gaan in juni en als alles goed gaat ben ik dan 26wk. Het kan voorkomen dat je last krijgt van pigmentvlekken in je gezicht. Dus uit de zon als je dat ziet beginnen! Verder weet ik er niet zoveel van af…
Esthe: ik zelf heb er nooit echt last van gehad, maar ben ook nooit echt in de zon gaan liggen. Ik denk dat je daar toch een beetje voor moet uitkijken (je kan daar blijvend last van krijgen), maar dat wil niet zeggen dat je niet eens in de zon kunt komen
Yvonne: fijn dat je duimt, de klusweken (ik spreek van weken omdat ik niet weet of ik een lange of kortere cyclus heb) moeten nu beginnen…
wave: spannend voor jou: wanneer wil jij testen?
Hier nog niets aan de hand.
Wel meer afscheiding dan anders, maar nog steeds helder van kleur.
Wanneer ik ga testen? Op z’n vroegst maandag of zo. (een voorraadje tests ligt klaar)
Ik voelde (na een feestje) van vrijdag op zaterdag twee weken geleden heftige steken, dus ga er vanuit dat dat de ‘lancering’ was.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is meer relativeren en positiever denken.
Zal ik dan iig maar ‘vieren’ dan het eerste potje foliumzuur op is??? Haha
Slikken jullie dat ook? Of zijn jullie aan de multivitamines voor mama’s of…
O ja: over zwanger in de zon:
Mijn schoonzusje had het toen ze zwanger was ook steeds over oppassen in de zon, iv.m. pigmentvlekken.
Zon… mag van mij wel vast komen!!!
Hmm, ja had wel gehoord en gelezen over pigmentvlekjes enzo. En was ook zeker niet van plan om vol in de zon te gaan liggen. Maar stel dat we idd naar Egypte gaan, kom je er niet onderuit om in de zon te komen haha. Maar 't zou zo zonde zijn om een vakantie te boeken als ik vervolgens de zon moet mijden…
En 't is ook een kwestie van extra goed smeren lijkt me
Bedankt voor de reacties :-
Wave, dat je dat nog tot maandag volhoudt :shifty: Ik test vaak al een dag voor mn nod hihi. Ben niet zo’n geduldig… ik duim!
Kee, mijn duimen draaien ook voor jou! Lijkt me ook lastig als je helemaal geen idee hebt wat je cyclus gaat doen…
Yvonne, met mij gaat 't goed hoor! :mrgreen: ben ik zo’n onopvallend type? hoe is 't met jou ? :-
Mijn zus had tijdens haar zwangerschap enorm last van pigmentvlekken in haar gezicht, ik heb er geen last van gehad met de vorige zwangerschap.
Dus het kan wel hoor, pas gewoon een beetje op, dan komt het vast goed.
Moet even wat in huis doen, heb geen tijd om te reageren, helaas…
Voor alle wachten dames duim ik mee, spannend hoor!
@ Wave , spannend hoor…!!
Knap dat je kunt wachten tot maandag…
@ Kee, veel succes!! Net als jij begin ik nu ook weer met m’n klusweken…
@ EstHe, wat ontzettend leuk dat jullie naar Egypte willen gaan. Ooit wil ik daar ook nog een keer graag naartoe…! Wanneer willen jullie die kant op gaan?
@ Marij, heb je al je ha of vk gebeld voor een kennismaking en/of eerste echo? Kun je 't al bevatten?
@ Debz, beterschap voor jou en jouw zoontje!! Goed uitrusten… :-*
hai meiden
Lekker zeg weer allemaal vakanties boeken! Ik ben er ook druk mee bezig.
Wij willen graag naar Griekenland.
Vind het nog wat vroeg voor een afspraak bij de vk. Kunnen toch nog niets zien toch?
Sorry Marij, ik ben gewoon een beetje ongeduldig… :oops: :mrgreen:
Marij, ik weet nie hoe het bij jullie gaat. Maar hier is het zo dat je al wel kunt bellen en dan plannen ze alvast een afspraak voor de intake. En dan tijdens de intake maken ze een afspraak voor de echo.
:think: Had ik net m’n berichtje geplaatst, zie ik 'm niet terug… nieuwe poging!
Marije, ik ben nog nooit naar Griekenland geweest, maar vrienden van ons zijn erg enthousiast over Corfu.
Erg groen, mooi om te snorkelen, zouden wij ooit ook nog eens heen willen.
Maar 't is natuurlijk maar net waar je van houdt!!
Hier :dance:
Vanochtend de eerste tekenen van ongi, dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar…
De makelaar belde: volgende week kunnen we tekenen voor de verkoop van ons huis.
:dance:
Dus ga ik vanavond maar eens een fles Moezel open trekken. Al lang niet meer gehad!!
En als die fles leeg is, scheelt weer in het verhuizen
Fijn weekend allemaal!!
wave…op naar de volgende ronde :hug:
Wave, zonde van je ongi… :hug: Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis…