Septemberstoppers 2010 (Nieuwe gedeelte)

Pfff Debz, wat naar!!! Idd fijn dat je vriend is thuis gebleven.

Prinses1985: hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Als ze weten wat het is, is er vast wel iets aan te doen.

Kan me heel goed voorstellen dat je nu ff tijd voor jezelf neemt!!

Marij: en… al ongi?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun je natuurlijk dat je niet ongi bent maar wel zwanger!!!

Volgende week is mijn NOD. Vreemd genoeg voelde ik deze week weer m’n rechter eierstok, vooral onder het autorijden.

En verder was het een druk stressig weekje: we hebben het bod op ons huis geaccepteerd (maar nog niets getekend, dus officieel ons huis nog niet verkocht)

een ander huis twee keer bezichtigd; de 1e keer waren we helemaal enthousiast,

vandaag zagen we de gebreken en gaat de voorkeur toch weer uit naar dat ene huis wat we nu al bijna een jaar op het oog hebben.

Komende week gaan we daar maar eens beginnen met bieden.

Met al die stress en slecht slapen zal er wel geen energie over zijn geweest om zwanger te worden.

(zou deze instelling helpen? Er niet op rekenen en dan gebeurt het??)

Wat heerlijk trouwens dat het niet meer vriest!! Laat de lente maar beginnen!!

Ik zie dat ik volgens de tacker (of hoe heet dat ding ook al weer?) dat het nog 4 dagen tot m’n NOD is.

Zelf ga ik uit van zaterdag, dan is het 2 weken geleden dat ik steken voelde.

Ik ga er vanuit dat dat de eisprong was. (blijft toch vreemd om wat te voelen en je weet niet zeker wat het is)

hier niet klussen…

heb de griep…

snips, beterschap!!

wave, een spannende tijd gaan jullie dus tegemoet. Hoop voor jullie dat het bieden zijn vruchten af mag werpen!

Yvonne, Oostenrijk wat heerlijk zeg! Ben helemaal weg van OostenrijK! Welk gebied zaten jullie?

Jammer van je ongi!

Marij, hoe gaat het met jou? Ongi geworden? Hoop het niet voor je.

Hier heeft het inderdaad even geduurd en ik denk toch dat het te maken heeft gehad met de spanning die vna me afgleed nadat we besloten hadden om anders in maart naar de huisarts te stappen.

Kee, ik doe wel even mee met Nana en ik gooi ook heel wat HCG in de rondte.

Vraagje over Moeders voor Moeders. Ik heb mij woensdag al via de site aangemeld, maar heb nog niet wat gehoord. Duurt dat wel vaker langer? Of ben ik gewoon ongeduldig.

3 Febr. hebben we de intake bij de verloskundige. Maar helaas moet ik de afspraak verzetten. Ik heb dan de verplichte herhalingscurcus voor de AED. Dat was ik even vergeten… :wall:

Nettepetje, van harte gefeliciteerd…! (Volgens mij had ik dat nog niet gedaan…??) Ik ben naar Söll geweest, vlakbij Innsbrück. Ik moet bekennen dat ik het wel jammer vind dat ik ongi ben geworden… Ik zit er nu over te denken om vanaf deze of volgende maand te gaan werken met ovulatietesten…

Prinses, wat vervelend dat je nu nog geen helderheid hebt…! Ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden…

Snips, beterschap.

Wave… We duimen voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Nana en Marij, ik ga ook voor de 60% procent :smiley: Ik wil nu in de komende paar maanden toch wel zwanger raken hoor…! Dan maar natuur een handje helpen met die testjes…

Hai ladies!

Hier nog steeds niet ongi. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Ben zelden later dan 24 dagen. Heeft iemand wel eens ipv helemaal 's morgens, aan het eind van de ochtend een test gedaan? Heb ze niet meer liggen en vind het moeilijk om nog een dag te wachten! :shifty:

Beterschap Snips!

Lekker hoor skieen Yvonne! Wij wilden eigenlijk ook gaan dit jaar, maar willen ook nog veel dingen aan ons huis doen, dus miss volgend jaar weer!

Snips beterschap!

Marije: Ja hoor ik heb bij J.esse zelf in de middag getest 1 dag na nod en die was gelijk positief :wink: (dat was ook de reden dat ik vorige week wel eerder durfde te testen omdat ik toen al zo goed positief teste)

Meiden wat denken jullie ervan?

Ik durf nog niet te veel te hopen, want het is wel een predictortest (de enige die ze hadden bij de ah, verder is niets open voor 12 uur) Lees daar niet bijster goede verhalen over. Schijnen vaak positief te testen, terwijl het niet positief is. Straks maar nieuwe halen en dan morgen weer ofzo :?

Lijkt mij toch echt een streep…

Van mijn kant alvast een (voorzichtige) gefeliciteerd!! :inlove:

Ik duim voor je dat je test gewoon goed is :pray:

Van 't weekend ook ziek geweest, A. had me aangestoken :frowning: maar we zijn nu allebei weer nagenoeg beter. Klussen kwam gelukkig toch nog goed hihi…

ben ik trouwens de enige die er soms nog even aan moet wennen dat je aan 't vertellen bent dat je vaak genoeg seks hebt (gehad) :shifty: :mrgreen:

Marij… dit lijkt mij duidelijk…!! :dance: :dance: :dance: :dance: Dat wordt een feestje bouwen!! :inlove: Gefeliciteerd!! :-* :-*

@Nettepetje, ik zat in Söll, vlakbij Innsbrück. Mooi skigebied met veel mogelijkheden. Erg mooi, erg leuk!! :lol: Wanneer heb je nu de afspraak voor je echo? Willen wel foto’s zien hoor…! :wink:

Marij, dat is een streep hoor!

Heel duidelijk.

Ik werd ook altijd onzeker van die testen met streepjes, ik heb uiteindelijk bij mijn vorige zwangerschap en bij deze zwangerschap een test van ClearBlue gehaald, gewoon digitaal, ZWANGER/NIET ZWANGER geen twijfel mogelijk haha.

Van mijn kant ook vast… nog even voorzichtig… Gefeliciteerd!

Wij hebben het gisteren mijn ouders en schoonouders verteld.

We hadden onze zoon een shirt aan gedaan met ‘Ik krijg een broertje of zusje’.

Mijn schoonvader viel het direct op, mijn schoonmoeder zag het maar niet.

We moesten zo vreselijk lachen met elkaar dat ze de tekst op de voorkant maar niet las…

Maar uiteindelijk maar een beetje op aan gepraat dat ze even moest kijken wat er op z’n shirt stond.

En toen was alles duidelijk natuurlijk, ze waren erg gelukkig, voor hen al het 15e (!!!) kleinkind, als alles goed mag gaan.

We hadden S. in bed gelegd bij mijn ouders, zij waren toen nog niet thuis, ik had hem het shirt aangelaten.

Dus toen hij eenmaal wakker werd, had mijn moeder hem in de slaapzak op schoot.

Zij ritste zijn slaapzak los, en zag het niet omdat de tekst op de voorkant stond, en hij met z’n rug naar haar toe zat, haha.

Mijn vader zat tegenover mijn moeder en zei: ’ Heeft dat nog een betekens op z’n shirt, ik krijg een broertje of zusje?? ’ .

Jullie hadden het gezicht van mijn moeder moeten zien, we hadden er eigenlijk een foto van moeten maken, haha.

Kortom gisteren weer 4 mensen heel gelukkig gemaakt! haha.

Marij :dance: :dance:

gefeliciteerd!!

Marij die is heeeel duidelijk! Heb je vanmiddag nog een test gekocht?

Wanneer zou je uitgerekend zijn? Nog in sept zeker?

Marij, wat een duidelijke streep! Kun je niet omheen!!!

Ook van mij een voorzichtige gefeliciteerd!!! :smiley: :smiley:

Nana, haha wat leuk zeg, de reacties.

Wow, 15e kleinkind al!! :d

Yvonne, Söll daar ben ik nog nooit geweest. Aanrader dus?

Moet wel zeggen dat wij eigenlijk nooit in de winter gaan, maar óf in de meivakantie óf zomervakantie. Maar vond het zo mooi daar! :smiley:

Ik heb vanmorgen gebeld naar de verloskundige praktijk en mijn afspraak voor de intake is verplaatst naar 10 febr. Jammer, maarja het kon helaas niet doorgaan op 3 febr. Heb een verplichte herhalingscursus van de AED en daar kan ik niet onderuit. Maarja komt allemaal goed :slight_smile:

En zojuist ben ik ook gebeld door MvM. Morgenavond om 19:00 komt er een mevr. langs. Moet een plasje bewaren zei ze. Hoefde geen ochtend urine te zijn. Ben benieuwd, vind het best spannend! Straks verschijnt er ineens geen tweede streep ofzo… :wall: OK, zoiets moet ik niet denken :naughty:

Hoe gaat dat eigenlijk in z’n werk als zon vrouw langs komt?

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ben nu toch voorzichtig optimistisch.

Vanochtend toch nog een test gedaan. Was na 1 minuut al vrij duidelijk een tweede streep! Maar hij knalt er nog niet af… Zal denk ik nog zo’n 5 testen nodig hebben voordat ik het echt kan geloven! :dance: :lol: :inlove:

M’n lief was er iig erg blij mee! Hij is, zonder dat ie het nieuws al wist, gister gestopt met roken. Dus dat wordt gezellig bij ons! :shock: :wink:

Als alles goed gaat :pray: ben ik eind september uitgerekend.

@Nana, wat een prachtig verhaal!!! Ontzettend leuk en origineel om jullie ouders/schoonouders te vertellen :smiley:

Zelf zit ik er ook over te denken mocht het bij mij eenmaal zover zijn dit via een leuke shirt te doen… (ik hoop maar dat dat snel het geval mag zijn…)

@Nettepetje, jammer dat het nu pas 3 februari is… Gelukkig is het dat zó! :wink:

Nettepetje, ik heb met de vorige zwangerschap ook meegedaan met mvm.

Die vrouw komt idd langs om het hele gebeuren een beetje uit te leggen, stelt niet zo heel veel voor.

Je mag nog kiezen uit een presentje omdat je er aan mee werkt.

Ze doet samen met jou even een zwangeschapstest, met uiteraard een dikke streep!!

En laat alvast de eerst kratten achter met flessen.

Succes, en goed van je dat je mee doet, ik zie het hier deze ronde niet goed komen om ze te helpen, maar vond het zeker een goed doel.

Succes vanavond!

Marij, stop met die onzekerheid, meid! Je bent gewoon ZWANGER!!! haha.

Irritant he, vage streepjes, koop toch een digitale, heb je het voor je zelf zwart op wit, mijn man en ik hadden dat beiden wel nodig voordat het tot ons door drong. haha.

En dat jouw lief toch even gestopt is met roken, knap hoor :clap: zo ver heb ik mijn schatje nooit gekregen, haha, ach hij moet het zelf willen anders heeft het geen zin is mijn mening.

Misschien stopt hij nog wel eens maar ja… hij rookt al 20 jaar.

Iets waar ik wel van baal, maar niks aan kan doen.

Ik moet wel zeggen dat hij absoluut niet rookt met onze zoon erbij, hij rookt zowiezo altijd buiten, weer of geen weer.

En als hij binnen komt wast hij eerst z’n handen voordat hij aan S. komt.

Kan veel zeggen, maar daar moet ik hem toch een dikke duim voor geven :thumbup: en natuurlijk ben ik stapel gek op hem! haha.

Goed… genoeg geslijm over mijn man… haha.

Nou Marij, het kan niet anders dan dat je gewoon super zwanger bent!! :smiley: Gefeliciteerd!!

Nana, mijn vriend rookt ook. Moet hij ook zelf weten inderdaad.

Maar toen we samen gingen wonen heb ik wel meteen duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat er binnen gerookt wordt. Dan gaat hij maar even naar buiten. En dat doet hij gelukkig ook. Hij zegt wel eens dat hij wil stoppen, vooral als we straks een kindje hebben, maar ik moet het eerst nog zien :lol:

Nana, jij hebt dus de vorige keer wel meegedaan met MvM? Hoe deed je dit met je werk? Ik weet van mijn vriendin dat ze als ze moest werken niet meedeed. Doen ze daar moeilijk over of zjn ze allang blij met alles wat je kunt geven?