Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Ik snap je wel Snips, dat is ind vaak een teken…

Propje begrijp me niet verkeerd maar jij bent eigenlijk elke maand wel positief dat je zwanger kunt zijn. Snap dat je het makkelijker tegen een ander kan zeggen. Maar ik zie dat je elke maand toch weer hoop hebt en dan al test… Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik denk dat juist jij er wat minder mee bezig moet zijn.

Wij zijn uiteindelijk 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Met veel onderzoeken en geloof net toen ik een maand geen medicatie en controle had was ik zwanger.

Hier een K weekend gehad, me broertje en zijn vriendin zijn uit elkaar na 5,5 jaar net nu we komende week met elkaar op vakantie zouden gaan. Vind het zo sneu voor me broertje ze zegt dat ze niemand anders heeft maar ging de laatste 3 maand elk weekend alleen opstap dus heb het idee ze iemand heeft leren kennen. Zoij blijft in het huis en me broertje moet terug na me ouders…

Debz :-*

wat een vervelende situatie nu met je broertje.sterkte

debz ik vind het een beetje jammer dat je zon bericht stuurt.<br /> volgensmij zeg ik ook heel duidelijk in het bericht dat het makkelijker gezegt dan gedaan is. En dat ik het zelf ook gedaan heb maar juist daarom kan ik het wel degelijk zeggen.<br /> ik probeer alleen andere mensen te behoeden voor de teleurstellingen die ik zelf geleden heb.<br /> <br /> waarschijnlijk omdat ik er zo mee bezig was kreeg ik ook veel last van "kwaaltjes" en dat gevoel gun je niemand.<br /> vorige maand had ik zelfs een bloeding een aantal dagen na mn eisrpong dat is het toch niet vreemd dat ik vermoed dat het eindelijk raak is.

ik ben er juist minder mee bezig geweest deze maand, heb daardoor helemaal geen last gehad van kwaaltjes.

en de rede dat ik nu teste is omdat ik ff lekker los wou gaan met drank maar geen risico wilde nemen, dus heb ik getest. en ja hij was positief dat heb je zelf toch ook kunnen zien of de foto.

het advies heb ik zelf ook gehad, en het is fustrerend om te horen en dat vond ik ook. maar ik merk wel dat het werkt. het geeft wat meer rust.

verder wil ik je veel sterkte toewensen met je vriendin

:hug:

en snips echt het is goed bedoelt, ik zeg niet dat je meteen niet zwanger bent, hoop moet je houden.

propje :-*

geen bloed geeft moed… :pray:

yvonne hoe is het bij jou? :pray:

dat vind ik een hele sterkte snips die hou ik erin

:dance:

yvonne :pray:

@snips wrote:

propje :-*

geen bloed geeft moed… :pray:
Geldt ook voor mij… :slight_smile:

Debz :hug: wat een rot situatie, sterkte…

Yvonne :pray: nod dag :pray:

Snips indd haha leuk gevonden :smiley:

Hier loopt de :twisted: ten einde gelukkig pfff hahaha snel maar weer aan de klus :lol:

Propje: ik zei nog vat het niet verkeerd op maar jammer genoeg doe je het toch… Jammer…Het valt mij gewoon op dat jij bij elke nod een vermoeden hebt. (van dit topic juist diegene die het aldoor heeft) wat ik snap hoor je gaat toch op alles letten. En als je op je nod nog geen bloed verliest dan geeft dat ind moed. Maar nogmaals vat het niet verkeerd op.

Yvonne en snips ik duim voor jullie :pray:

Prinses succes en veel plezier :wink:

Eindelijk even tijd om bij te lezen… :smiley:

Debz, ik lees nu pas van jouw broer met vriendin. Wat een rotsituatie. Vorig weekeinde heb ik ongeveer zoiets meegemaakt. Dat hakt er toch wel in inderdaad… :hug: :hug: :hug: Veel sterkte ermee…

Snips, wel grappig dat jij zo’n last hebt van je borsten… Wat jij beschrijft had ik last van toen ze bij mij in de pubertijd in de groei waren… Iemand hoefte er maar naar te wijzen en ze deden al erg zeer… :lol: Ik hoop wel dat het nu weer ietsjes beter gaat…? :hug:

Kee, hoe gaat het met jou?

Yvonne al getest? :pray:

yvonne nog steeds last van mijn borsten.

ik zie het wel deze maand of ik wel/niet zwanger ben.

ben dan eigenlijk in juni uitgerekend,en wil liever die maand overslaan

die maand hebben we ieder weekend al een verjaardag of 2 :lol:

Haha… tja, dat kan ik mij voorstellen…

Ik durf eigenlijk niet zo goed te testen. Afgelopen paar dagen wel last gehad van bruinverlies, dus verwacht eigenlijk wel nog steeds ongesteld te worden… Alleen dat het dit keer wat langer duurt voordat het nu het geval is… Wellicht dat ik vrijdag ga testen…?

Hier alles ok, ben heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Verwacht nog niet meteen dat mijn kindje meteen gaat komen dus probeer er maar van te genieten. Dingen doen waar ik anders geen tijd voor heb…

yvonne: spannend, hopelijk wil het toch iets zeggen. Ik denk aan je hoor

snips: klinkt toch goed :thumbup: :thumbdown: :thumbup: En dat van die verjaardagen dat los je wel op… Die van jou kindje is natuurlijk de belangrijkste!

Wat een rotsituatie voor je broer

prinses: goed dat ze je nu goed opvolgen en 3 regelmatige cyclussen is goed nieuws!

propje: hoeveel je er mee bezig bent is voor iedereen verschillend. het valt me ook op dat je er hier veel mee bezig bent, met veel hoop op en positieve test, maar daar is dit forum toch voor.

Even een kleine verbetering, ik was er id erg mee bezig dit omdat ik het erg moeilijk vond dat het mis was gegaan. En daarna weer zo lang duurde voor het raak was.

Nu kan ik het gelukkig los laten. En kan het nu beter los laten. Zelfs na de positieve test de afgelopen maand. Iedereen doet het op zijn eigen manier, maar we zitten hier toch op het forum om elkaar te steunen, advies te geven en leuke en niet leuke dingen te delen met elkaar. Het enige wat ik gedaan heb is advies gegeven uit fouten die ik zelf gemaakt heb. Ik vat het niet verkeerd op maar vind het gewoon lastig om zulke reacties te krijgen, ik bedoel het immers hartstikke goed.

En ik geef jou weer een advies :wink:

Tuurlijk is het een forum en kan je daar dingen kwijt daar zeg ik ook niks van. Maar het viel mij op dat je er erg veel mee bezig was. En dan wel tegen een ander advies kan geven. Maar ik houd erover op.

En zal er nooit weer wat over zeggen…

Kee, geniet nog van de laatste paar weken…! :smiley:

Snips, wel spannend nu hoor…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Al iemand iets gehoord over EstHe?

heb het gevoel ongi te gaan worden.

test van vanmorgen was negatief :cry:

een vriendin belde me vanmorgen op met de mededeling zwanger te zijn.

vind het geweldig voor haar.

waarom voel ik me zo k#t? :cry:

:hug: snips ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

vrienden van ons kwamen laatst ook met het nieuws dat ze zwanger waren terwijl wij het ook graag willen.

yvonne :pray: spannend hoor we horen het morgen wel van je dan