Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Snips, wat vervelend… :hug: :hug:

Ik had vanavond wat last van steken in de onderbuik… Goed of slecht teken?? :think: :think:

hier vanmorgen wakker geworden en de ongi is doorgebroken.

met frisse moed naar de volgende ronde

yvonne al getest?

Hoi dames, gisteravond heb ik getest maar negatief helaas… Ik kijk het nog wel een paar dagen aan…

Snips, wat ontzettend jammer…!! :hug: :hug:

snips en yvonne dat ziet er naar uit dat we allemaal op gaan naar een volgende ronde.

volgensmij komt alleen prinses haar NOD er nog aan

zelf moet ik maandag naar het ziekenhuis voor een blaasonderzoek.

een heel gedoe wat ik daarvoor allemaal moet doen

nu maar lekker genieten van het weekend.

jammer genoeg zonder man lief die moet werken :?

en op naar juli mama`s :dance:

Hoi meiden,

Iedereen op naar de volgende ronde…mijn NOD zal eind oktober zijn… maandag worden evt. eitjes opgemeten dus spannend hhaha kop op he dames bij ons komt het allen goed DIT JAAR NOG!!!

Liefs,

IDD op naar de juli-mama’s! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wij worden gewoon met zijn allen juli-mama’s!! :pray:

Ik hoop het… Mag ook wel een keer…!!

Kee, hoe gaat het met jou??

tja, 't is hier de laatste maand, da’s niet de beste… voorlopig houd ik het nog wel even vol. Moet ook wel, lijkt er niet op dat ik meteen ga bevallen…

wel vervelend als iedereen in je omgeving zwanger wordt en dat het zelf maar blijft duren :hug: Je gunt het de anderen maar jezelf net zo graag. Nu is het aan jullie!

Kee, lief dat je zo met ons meeleeft…!! :-*

hoi dames,

vandaag in het ziekenhuis geweest voor een blaasonderzoek.

kreeg te horen dat als ik zwanger zou worden dat ik dan wel urine zou gaan verliezen. jeeeh daar moet ik blij mee zijn.

volgende week naar de gyn, en we horen volgende week of we een ander huisje hebben.

spannend :smiley:

spannend hoor…

Goedemorgen dames,

Gister follikel meting gehad…

er waren veel eitjes te zien alleen nog erg klein…

Donderdag ocjtend weer terug om te kijken of ze gegroeid zijn…

liefs,

spannend prinses :pray:

Ik zit hier me tranen te verdringen :frowning: :frowning: :frowning:

Zojuist 2 telefoontjes gehad… me nicht is zwanger en een hele goede vriendin van me… onwijs blij voor hun maar goed ikke dus nog steeds niet snik snik… wanneer mogen wij dames? wanneer mogen wij het van de daken schreeuwen??

liefs,

prinses :hug:

ik weet hoe dat voelt helaas.

ik hoop dat wij snel mogen schreeuwen. :-*

princes :hug: weet hoe het voelt.

is inderdaad erg moeilijk, maar ik ben er van overtuigt dat onze tijd echt wel komt.

jammer genoeg met iets meer moeite en kost het iets meer tijd maar we houden ons hoofd recht 8)

kan je er wel een beetje over praten.

:hug:

Tja alleen met me vriend natuurlijk verder niemand en tja hij is een man he hahaha hij geeft aan komt echt wel goed en etc maar ja zo voelt het soms niet!!! Kan natuurlijk heel emotioneel worden dus jah gelukkig geeft ie me dan een kroel en pept ie me op… liefs,

Lieve prinses, ik snap het helemaal…!! Dikke knuf…!! :hug: :hug: