Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Wederom een nieuw deel. Nog vier over om zwanger te worden…!! :smiley:

Iemand nog iets gehoord van Nettepetje trouwens?? :eh:

Jaja dames,



en dit deel gaat m worden voor ons allemaal :smiley:



liefs,

He meiden,



Ik heb eigenlijk al de hele dag last onderin me buik, beetje trekkerig, zeurderig…

Het is aan de linkerkant!! Zou dit evt een eisprong kunnen zijn? Gister weer geklust met me vriend :smiley: ik hoor jullie graag…



liefs,

Hmmm… volgens mij wel…! Ik zou maar flink bezig gaan… :lol: :lol:

Dus vanavond weer :smiley: ? Ze geven natuurlijk aan om de dag het beste…

prinses klus ze…haha



ik hoop idd dat we in dit deel met zijn allen zwanger worden!

BUB voor Marij



Met heel veel trots en blijdschap kan ik melden dat onze dochter Milou Esmee om half 2 vannacht is geboren. Ze is 50 cm lang en weegt 3010 gr.

De bevalling is er 1 voor in de boekjes geweest zei de VK. Na drie keer persen was ze er en ik ben niets ingescheurd, dus hechten was niet nodig. Ze heeft gelijk goed gedronken en moet nu eigenlijk weer, maar dametje is nog helemaal knock out. Sliep eigenlijk pas net. Ze is zo mooiii! Later meer + foto’s.

Meld



Ik blijf hier supporteren voor jullie!!



Marij: gefeliciteerd!



Prinses: wie weet, zou kans niet voorbij laten gaan.

Marij gefeliciteerd met jullie dochter :smiley: wij wachten met spanning op de foto’s geniet ervan he :smiley: :smiley: :smiley:



liefs,

Marij, van harte gefeliciteerd!! Wanneer komen de foto’s? :inlove: :inlove:



Kee, trek je 't nog? Of vind je het nog wel even prima zo?

ik meld me ook voor het nieuwe deel :slight_smile:

hopelijk voor iedereen een postief deel.



prinses er werd id eerst gezegt om de dag klussen, maar toen ik laatst bij de dokter was vertelde ze mij dat ze daar van terug gekomen waren en dat elke dag juist wel goed kan zijn. veel meer actieve zaadcellen.



marij van harte gefeliciteerd

yvonne klustijd breekt voor jou ook weer aan, veel plezier :dance:



zelf word ik nog steeds gek van mn lichaam. alles doet me zeer voel elk spiertje in mn lijf op dit moment en iets simpels als boodschappen doen doet me al veel pijn. verder veel last van mn buik, continu steken en ook in mn rechterlies. klussen doet me soms erg veel pijn, en eergisteren ontstond er zelfs een bloeding na het klussen.

ik heb weefsel naast mn baarmoedermond zitten, de dokter zegt dat het weinig kwaad kan maar het doet me af en toe echt pijn. meestal heb ik er alleen last van vlak na mn menstruatie maar het blijft nu wel erg lang zitten. af en toe zelfs het idee dat ik misschien gewoon zwanger ben maar op dit moment ga ik echt nergens vanuit.



snips hoe is het verder

kee hoe gaat het met je zwangerschap

en debz???



hopelijk komt de uitnodiging van de gyn snel en kan ik snel terrecht

hier gaat het goed hoor.

ik heb eigenlijk niet zo eel te melden…haha



hoop op een zeer vruchtbaar deel hier voor iedereen

hoi snips, volgensmij heeft niemand echt iets te melden. this best rustig de laatste dagen.

zelf van het weekend mn eisprong gehad en lekker geklust.<br /> had zelfs vlak voor mn eispong geklust dat is dus helemaal super mooi om zwanger te worden.

deze weken maar rustig afwachten ga nu echt nergens meer vanuit.

yvonne ook lekker geklust??

Marije gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo vlot is gegaan!!!



Yvonne, zei jij nou dat de zwangeren zich vooral moeten blijven melden met positieve verhalen?

Ik vind dat best lastig hoor, gun het jullie zo en dan steeds negatief nieuws hier. Dan kletst het niet zo makkelijk vanaf mijn roze/blauwe wolk.

Vandaag al weer 30wk en ik voel me super. Wel sneller moe, werken wordt zwaar, maar daar probeer ik maar van te genieten.



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wave dat betekent niet dat we het de zwangeren niet gunnen. Een een beetje positief nieuws tussen dat negatieve nieuws breekt wel. Blijf dus vooral komen met leuke verhalen.

idd leuke verhalen blijven welkom!



ik gun iedereen een goede zwangerschap en een gezond beebje.



mijn tijd komt echt wel!

Helemaal eens!! :wall: :wall: Kom maar op met de verhalen over de zwangerschappen of leuke foto’s! :inlove: :inlove:



Vanochtend een eerste gesprek bij de fertiliteitsverpleegkundige gehad trouwens. (Schrijf je het zo?)

Was een leuk ontspannen gesprek en er werd echt de tijd voor ons genomen. Wij zijn bijna een uur binnen geweest.

Direct na afloop bloed moeten prikken en hubbie kreeg direct een potje mee voor doneren van zijn goedje :lol:



Ook moet ik nu een curve gaan bijhouden voor een maand. Eind oktober hebben we een vervolggesprek.

He lieve meiden,



Inderdaad hoor kom maar op met die mooie verhalen en leuke foto’s we zijn benieuwd en kunnen inderdaad goed nieuws gebruiken.



@Yvonne wat fijn dat ze de tijd voor jullie namen hoop zo dat het snel raak mag zijn :smiley:



@wave 30 weken alweer wow gaat hard zeg…wanneer ga je met verlof?



Hier onwijs last van me tepels die doen zooooooooo pijn pff dus of het is een menstruatie die eraan komt (dat zou eens een verandering zijn met lange cyclussen en dan ineens 1 van 28 dgn) of zwanger??? Wie zal het zeggen…



Dames onze tijd komt indd wel en hoop zo dat we dat allemaal nog mogen worden in 2011 :pray:



liefs,

yvonne fijn dat er nu wat gebeurd. :dance:

hoop dat je in de tussentijd nog spontaan zwanger wordt. :pray:



prinses ik duim voor je meid :pray: