Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Heb al een paar keer beloofd dat ik wat vaker even langs zou komen waaien :oops: maar 't komt er gewoon niet van, sorry.

Kom regelmatig even lezen, hoop zo ontzettend voor jullie dat het snel raak mag zijn.



Mn zwangerschap verloopt redelijk soepel, maar ben 't nu wel zat eigenlijk. Last van zuur, ischias en heeeuulle dikke vochtvoeten/enkels. Kan niet wachten om de kleine vast te kunnen houden :inlove:



:: :: :: :: :: :: :**: zal nog even wat hormoontjes achterlaten. heb ik er genoeg van heb ik me laten vertellen :lol: schijn een draak te zijn af en toe haha.



Dit wordt jullie deel meiden! :-*

Dankjewel EstHe! Kunnen we zeker goed gebruiken…! Voor jou is het aftellen begonnen zo te zien…?!

Dit wordt inderdaad jullie deel dames! Kop op, vol houden!

Mijn hormomen kan ik helaas niet meer delen hier, maar wel mijn wens voor jullie, dus bij deze! :: :: :**:



Yvonne, zag dat je in het oude topic nog had gereageerd op mijn flitsbezoekje.

Maar alles gaat goed hoor, ik had een hele snelle bevalling.

's nachts om 23.30u begon het te rommelen, om 0.30u toch mijn man maar wakker gemaakt omdat het toch serieus werd, ook meteen de vk gebeld want de weeën kwamen al om de 4/5 min, zij is direct gekomen, om 1.00u was ze er ook.

Ik had 4/5 cm ontsluiting, en kreeg heel fijn een weeën storm, de één na de ander volgde vervolgens, maar voordeel was wel dat ik hierdoor snel volledige ontsluiting had.

Om 3.45 mocht ik gaan persen, en om 3.57 is ze geboren, in 12 minuten om precies te zijn, écht super snel.

De weeën waren heftig, maar zoals ik er nu op terug kijk waren ze wel weg te puffen, ik was ook wel behoorlijk wat gewend na de bevalling van onze zoon, dus wist wel wat me te verwachten stond.

Ik was iets gescheurd, maar met 3 hechtingen in zo’n snelle bevalling mag ik niet klagen, en wat maken die hechtingen eigenlijk uit :think: ik had een gezonde dochter, mijn geluk kon niet meer op.

Ik heb volgens mij wel 100x tegen mijn man gezegd: Goh, we hebben een meisje, leuk he? haha!

Mijn vliezen werden gebroken, dat gebeurde bij onze zoon ook, en toen werden de weeën nog heftiger, dus ik zag er vreselijk tegen op, toen de vk voorstelde om de vliezen te breken :?

Nu was dat ook weer het geval, en tussen de weeën door, zei ik tegen de vk: Ik wíl helemaal niet bevallen…

Tja… antwoordde ze: Dat had je je toch even wat eerder moeten bedenken :lol: en samen hebben we dus tussen de weeën door ook nog gelachen.



Tot zo ver mijn verhaal, haha!



Toi toi toi, voor jullie!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Esthe: volgens mij heb ik jou nog helemaal niet officieel gefeliciteerd, maar bij deze… Gefeliciteerd met je zwangerschap, je schiet al lekker op zeg!



Marij: Gefeliciteerd met jullie dochter, op naar de foto’s, geniet van deze mooie tijd!

een hoop verhalen in korte tijd

yvonne spannend allemaal hoor, wanneer krijg je uitslagen.



prinses spannend hoor, hopelijk is het postief!

esthe spannend hoor, hoop voor je op een goede bevalling en dat je maar snel je kindje in je armen mag houden.



nana, wat fijn dat de bevalling redelijk snel verliep.

lijkt me echt heerlijk om je kindje vast te mogen houden.



zelf wel een paar lastige dagen. had 1 dezer dagen immers moeten bevallen. en nu nog steeds niet zwanger. ben er gelukkig al minder mee bezig deze maand we zien het allemaal wel. het is wel super gewenst maar durf niet meer ergens vanuit gaan. nog een paar dagen en dan zullen we het allemaal zien.

Sterkte Propje :hug: kan me best voorstellen dat je dan nu een paar rare dagen hebt.

Hopelijk komt er snel verandering.



Ja uiteindelijk je kindje vast houden is het mooiste wat er is, maar gek genoeg ben ik dat gevoel al weer een beetje kwijt omdat je zo in een waas leeft tijdens de bevalling, vind dat altijd wel erg jammer, ben ik van de geboorte van mijn zoon ook een beetje kwijt.

Maar genieten blijft het natuurlijk!

propje :hug: :-*

Propje :hug: :hug: :hug: voor de laatste 4 incl DIT GAAT ONS JAAR NOG WORDEN HOOR!!! :smiley: :smiley: :smiley:

@ Yvonne als ik nu eens een normale cylus heb dan is rond 2 okt mijn NOD wil je dat in het lijstje zetten? Zitten allemaal dan bij elkaar in de buurt :smiley: :pray: :pray: :pray:

Oh Prinses, dat maakt het wel heel spannend…!! Het zou wel heel leuk zijn als begin oktober ineens de laatsten tegelijk zwanger raken… hahaha… :lol: :lol:



Ik zal het op het lijstje zetten. :-*

Dat zou indd fantastisch zijn he…

Hier nog steeds pijnlijke tepels rechter meer dan de linker haha

verder voel ik af en toe wat krampjes dus ja wat zal t zijn!!!

ik heb een ei gespot :dance:



ja allemaal zwanger dit jaar,waar kan ik tekenen?

Ik was jullie al kwijt ik kijk altijd bij mijn berichten en dan verkleurd dat als er is geschreven, maar er is dus een nieuw topic :stuck_out_tongue:



Ik kom vanavond even weer meiden :wink:

debz alweer bijna 20 weken, spannend hoor.

weten jullie al wat het gaat worden?wil je dat weten.

al een naam gevonden??



snips kijk dat is het betere werk nu hopen dat het bevrucht word.

zal voor je duimen



prinses spannend hoor :pray:



zelf nergens last van w8 rustig af we zullen wel zien. 8)

propje ik duim ook voor jou :pray: :-*

Propje ook ik duim voor jou…

wat gaat de tijd langzaam :frowning: was het maar begin oktober dan kan ik testen!!!



liefs,

Ik vind het wel heel erg leuk en spannend zo…! Iedereen vlak achter elkaar haar NOD… :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: :**:

yvonne en prinses :pray:



idd erg spannend voor ons :pray:

hoi dames.

denk eens ff kijken of er nieuwe berichten zijn.

kom ik er achter dat ik over 7 dagen ongesteld moet worden.

hihi was er eigelijk niet zo mee bezig.



nog steeds veel gedoe met fam, en nu komen onze gezellige buren er ook nog bij :evil: verschrikkelijke mensen zijn dat.

ondertussen nog steeds op zoek naar andere woonruimte, over 2 weken een gesprek dus ben benieuwd.

morgen doe ik mee aan een beauty wedstrijd hoop dat ik win zal een leuke baby uitzet zijn.



yvonne spannend hoor,

prinses je weet dus niet zeker wanneer je ongestel moet worden ga je wel testen?

snips nog ff door bijten voor je het weet zijn de 14 dagen voorbij

propje :hug: en ik duim voor je :pray:



het is echt tijd voor weer een beetje goed nieuws!

Goedemorgen dames,



Goed weekend gehad? Ik wel alleen weer zo voorbij he :frowning:

Wil volgende week woensdag ochtend een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben geworden dus dat worden spannende dagen haha



liefs,