Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

ja een heerlijk weekend gehad,maar idd te kort…haha

spannend hoor prinses :pray:

Hoi dames ik heb ook een heerlijk weekend gehad. Vandaag begint het dagelijks leven weer.

Ik ga testen als ik 1 dag overtijd ben. Heb voor het eerst sinds tijden weinig last van mn hormonen. Zelfs mn borsten doen nu minder pijn. Misschien is het juist een teken misschien komt het omdat ik er minder mee bezig ben. We zullen het volgende week gaan zien.

@propje20 wrote:

Hoi dames ik heb ook een heerlijk weekend gehad. Vandaag begint het dagelijks leven weer.

Ik ga testen als ik 1 dag overtijd ben. Heb voor het eerst sinds tijden weinig last van mn hormonen. Zelfs mn borsten doen nu minder pijn. Misschien is het juist een teken misschien komt het omdat ik er minder mee bezig ben. We zullen het volgende week gaan zien.

Propje, wil je niet te veel hoop geven maar ga t toch zeggen :angel:

Ik lette iedere maand ook zo op wat ik allemaal voelde

-gevoelige tepels

-afscheiding

-meer moe

-eetlust

-steekjes onderin buik

Bij iedere ‘klachtje’ denk je: zou t? zou dit betekenen dat…?

Maar de maand dat ik dus zwanger bleek, had ik nergens last van! Echt niks, geen gevoelige borsten, niet meer moe als anders, niks!

Ik duim voor je!

En natuurlijk ook voor de rest :pray: :pray: :pray:

Propje, ik hoop het zó voor je…!!

Snips en Prinses: :pray: :pray: :pray:

EstHe, hoe gaat het met jou? Zo te zien ben je er écht al bijna…!! Heb je nog ergens last van of gaat het nog?

yvonne hoe is het met jou?

Hoi, met mij alles goed hier. Vorige week een intake gehad met de fertiliteitsafdeling. Nu moeten we nog een afspraak maken om het ‘goedje’ van m’n hubbie in te leveren. :smiley:

Verder een redelijk heftig weekeinde achter de rug: mijn neef en diens vrouw hadden zaterdag een enorme ruzie en hebben maandag besloten om na 14 jarig huwelijk er een punt achter te zetten. Nu slaapt hij tijdelijk bij ons in huis… (Natuurlijk zijn er dingen aan vooraf gegaan, maar dat had ik nooit meegekregen…) :cry:

Hoe gaat het met jullie verder?

hoi esthe ik ga i.d nergens vanuit te vaak teleur gesteld de tijd zal het uitwijzen. merk wel dat ik het toch wel moeilijk begin te vinden om niet te testen :liar: whaaaaaaaa ik wil testen :lol:

maar ja nog een paar nachtjes slapen aftellen maar :pray:

hoe gaat het verder met jou, de bevalling komt er onderhand aan spannend hoor, heel veel suc6 gewenst.

yvonne, lastig is dat ja. zo zie je van de buitenwereld nooit wat er binnen in huis zich afspeeld maar eigelijk maar goed ook. anders zou je je alleen maar te veel zorgen maken.

zelf ook nog steeds veel elende met m`n vader. gek word ik ervan die man blijft maar pushen om te praten maar heb er geen trek in. wie weet dat ik door dit alles eindelijk zwanger ben. this immers een goede afleiding :angel: achter elke regenwolk schijnt de zon weer dus wie weet

dames ik kom nu niet meer online merk dat het het wachten zo lastig maakt. dus tot zondag dan maar

en voor ons allemaal :hug: op naar positieve testen

Hoi meiden.

Porpje:ik was juist ook zwanger toen ik het even van me af had gezet , en had ook geen kwaaltjes maar ik duim voor je hoor :wink:

Ik was ten slotte de laatste die hier zwanger is geworden word nu wel eens weer tijd!

Yvonne: ik moest even lachen, wij hebben ook tig onderzoeken gehad en ik zie mezelf nog met het potje met spul tussen me borsten in de auto gaan na het zkh.Ik hoop alleen dat zijn goedje beter is dan bij ons.

prinses ik duim voor je!

snips hoe gaat het met jou?

hier donderdag de 20wekenecho, vind het zo spannend :oops:

Spannend Debz, lijkt wel alsof het bij de 2e veel spannender is he?

Debz, heel veel plezier gewenst!! Laat even weten hoe het was. :smiley:

Nana, hoe gaat het met Lotte?

Ja ik vind het nu allemaal veel spannender :shifty:

Gelukkig vernam ik gister ons ukje heeel goed ik zag zelfs op een plek af en toe een beweging.

Nana: Hoe gaat het met L en S samen? Erg druk of valt je dat erg mee?

Yvonne: Ik laat het zeker weten. Heb je trouwens al onderzoeken gehad?

met mij gaat het goed dames.

voelde net 2 keer een felle steek links onderin.

hopen op een goede afloop.

mijn temp is nog steeds hoog.

heb gelezen dat dat niets hoeft te betekenen

voor mij dus nu de eerste officiële bib :lol:

Verwacht niet meteen om te bevallen, maar toch een mijlpaal!

Voor de andere dames hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Vanochtend een afspraak gemaakt om het ‘goedje’ van mijn hubbie in te leveren. :wink: Zelf heb ik nog geen onderzoeken gehad, maar dat verwacht ik tijdens de volgende afspraak te horen eind oktober.

Eerst maar een thermometer kopen om een maand te tempen. Verder nergens last van, dus het zal wel weer niets worden deze maand… :frowning:

Kee, nu begint het aftellen echt! :mrgreen:

Propje, spannend… Wanneer ga je testen?

meiden het wordt spannend nu.

prinses,propje,yvonne :pray:

Hoi meiden

Hier zijn het net de spannende dagen. Kom op he! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik wou even melden dat de 20 weken echo helemaal goed is :dance: Kindje doet het super en alles zit erop en eraan…

Nu kan ik lekker verder genieten van ons wondertje.

Yvonne: Heb je het al ingeleverd? Over een paar dagen dan uitslag zeker? Wij moesten bellen.

Kee: Jij ook alweer op het laatst wat gaat dat snel. Iedereen was op den duur na elkaar zwanger en toen kwam ik ind pas :lol: Nu duimen en hormonen strooien voor de laatste meiden.

Snips: Ik voor je duimen :pray: Jij was vorig jaar toch 1 van de eerste die zwanger was wat een miskraam werd?

hoi debz wat fijn dat alles goed ging met de baby

vanmorgen maar weer eens een test gedaan.

en wat denk je. :?

pfff gek word ik hiervan. elke keer zon spanning. ik val nog eens flauw van die zenuwen en die goede uitslagen.<br /> <br /> ja dames jullie lezen het goed.<br /> ik had dus de test gedaan en al binnen 1 min stonden er 2 strepen.<br /> welliswaar dunne streepjes maar zeker 2 duidelijke strepen. :shock:<br /> <br /> hahahah stond echt te trillen en nu nog ben zo blij dat ik geen hap door mn keel krijg.

nu maar even naar school afleiding zoeken :dance: :dance: :dance:

@propje20 wrote:

hoi debz wat fijn dat alles goed ging met de baby

vanmorgen maar weer eens een test gedaan.

en wat denk je. :?

pfff gek word ik hiervan. elke keer zon spanning. ik val nog eens flauw van die zenuwen en die goede uitslagen.<br /> <br /> ja dames jullie lezen het goed.<br /> ik had dus de test gedaan en al binnen 1 min stonden er 2 strepen.<br /> welliswaar dunne streepjes maar zeker 2 duidelijke strepen. :shock:<br /> <br /> hahahah stond echt te trillen en nu nog ben zo blij dat ik geen hap door mn keel krijg.

nu maar even naar school afleiding zoeken :dance: :dance: :dance:

Zou het dan toch??? Ga je morgen weer testen, mag ik je en advies geven om een Clearbleu te kopen? Die geeft het duidelijk aan.Ik hoop het zo propje!

Ja ik ben zo blij met de echo, nog blijer als met de zwangerschapstest haha… Ik heb gewoon zoveel onzekerheid gehad deze zwangerschap, dat dit wel even mocht.

Goedemorgen dames,

Ik log in en lees alleen maar leuke dingen :smiley:

Debz wat fijn dat alles goed gaat met jullie wondertje kan me voorstellen dat zo’n echo erg oplucht :smiley: :smiley: :smiley: willen jullie weten of jullie een zoontje of dochtertje krijgen?

Propje WOW dat zou geweldig zijn zeg… hier alvast een voorzichtige felicitatie :smiley: :smiley: :smiley: ben benieuwd wanneer je nog een testje gaat wagen enneh foto showen he :lol:

Ik ben zo blij voor jullie dames!!!

Liefs,

Propje, morgen meteen weer een test doen…!! Ik hoop het zo voor je…!! (En voor ons allemaal natuurlijk…!) Hier alvast een voorzichtige felicitatie

Debz, wat heerlijk nieuws dat alles goed gaat! Gelukkig kun je nu écht gaan genieten. In hoeverre is de babykamer klaar of komt de baby bij de oudste op de kamer te liggen?

Prinses en Snips, voor ons ook spannend nu…! :pray: :pray: :pray:

Ik moet ergens tussen vandaag en woensdag ongesteld worden denk ik… Ik heb daar een slecht voorgevoel over… Vanmiddag nog even een goede thermometer kopen en ik kan starten met een maand tempen. Het goedje gaan we dinsdag inleveren. We krijgen pas uitslag bij de volgende afspraak eind oktober.