Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

propje een streep is een streep :dance:

yvonne ik duim :pray:

debz wat fijn dat alles goed is.

mogen wij weten wat het is?

Kee ik heb in mei een miskraam gehad.

nu wel weer licht misselijk en een trekkerig gevoel in de onderbuik

hoi debz ik heb vandaag nieuwe testen gekocht van de kruitvat

ik vind de clear bleu namelijk gigantisch duur, en de vorige keer dat ik zwanger was had ik ook een heel licht streepje alleen iets dikker.

dit streepje verscheen na een minuut al en dat heb ik nog niet eerder gehad.

ik ben net bij de doktersassistente geweest en die heeft de test bekeken en die zegt ook een streep is een streep dus ben gewoon zwanger.

moet voor de zekerheid over 2 dagen nog eens testen maar ik test morgen ochtend gewoon nog een keer.

ik ga nu in elk geval genieten van het goede nieuws.

zo zie je maar uiteindelijk komt alles weer op z`n pootjes terrecht als de tijd rijp is :smiley:

debz weten jullie al wat jullie krijgen?

yvonne een spannende tijd breekt aan, hopelijk mag het nog voordat de mallemolen begint van zelf zwanger worden.

princes hoe gaat het met jou

en snips spannend hoor, probeer je er niet te veel aan vast te houden.

weet het is moeilijk maar uiteindelijk heeft het hier ook geholpen.

heel veel suc6 en ik duim voor jullie.

zou wel leuk zijn 4 zwangeren ter gelijker tijd :slight_smile:

ik laat morgen meer weten

:hug:

Hier gaat alles goed hoor!! Bijna weekend :smiley:

Jullie nog leuke plannen? Wij een weekend vol verjaardagen…

Laat je het ons nog even wete morgen Propje? :smiley: :smiley: :smiley:

Ik ga as woensdag maar eens testen als ik nog geen :twisted: heb…

liefs,

prinses :pray:

Nou dames,

Hier is het doorgebroken pfff mega balen maar opzich wel ook goed want dit is wel al 2 mnd achter elkaar een normale cyclus :smiley: nu 26 dgn en vorige mnd 28 dgn dus hopelijk krijgen we er nu wat meer zicht op! Op naar de volgende mnd en dames ik duim voor jullie…

Ga nu lekker slapen want ben er helemaal belabberd van hahah trusten.

Liefs,

Ach Prinses, wat ontzettend jammer… :frowning: Gelukkig heb je nu eindelijk een redelijk goede cyclus… Daar valt ook wat voor te zeggen… :smiley:

Ik moet nog op zoek naar een ouderwetse thermometer. Tijdens de afspraak laatst was gezegd geen digitale te kopen, maar zo’n andere. Die is dus vrijwel nergens meer te koop!!! Ik hoop dat het maar niet te laat is en dat ik morgen nog ergens een exemplaar kan kopen voor ik weer ongesteld ben… :wall: :wall:

Propje, morgen weer testen?? :smiley:

Snips, hoe gaat het met jou?

Kee, even BIB/BUB melden…! :-*

prinses wat k#t zeg.

maar wel goed dat je cyclus regelmatig is.

Yvonne kan je niet bij de kruidvat kijken.

daar heb je thermometers,wel een digitale,maar die moet wel tussen je billen( :lol: )

met mij gaat het goed.

licht misselijk en borsten worden wat gevoelig.

ik wacht gewoon geduldig af :liar:

Propje en en en???

Hoi dames vanmorgen was ik weer Lekker vroeg wakker helemaal gek van de zenuwen. Zo eng om die test te doen, het kan immers betekenen dat ik van mn roze wolk werd geblazen. En dat is dus ook gebeurd. De test was negatief, de get van gisteren was wel heel gevoelig 10mlg en de kruitvat testen zijn 20 mlg. Maar hij was dus negatief, mn vriend en ik vinden het erg moeilijk kon er niet eens meer van slapen.

Vandaag maat afwachten of ik ongesteld ga worden en zo niet dan probeer ik maandag opnieuw te testen. De test geeft nu wel een heel licht streepje maar dit wel na de afgelezen tijd, dus het kan ook een indroogstreepje zijn. Nu maar in spanning afwachten.

Princes balen dat je ongesteld bent geworden wel tij. Dat je cyclus nu rgelmatig is.

Propje :hug: :pray: :pray: :pray: hopelijk heeft je test het mis en word je niet ongesteld en geef tie straks 2 dikke vette strepen aan :pray:

Hier mega buikpijn pfff hopelijk blijft me cyclus nu rond de 26 a 28 dagen… dus rond 26 okt NOD Dan wil ik van iedereen goed nieuws hoor…

Fijn weekend allemaal!

Propje: daarom heb ik op den duur een andere gekocht dan die van de Kv omdat ik aldoor indrooglijntjes had. Bij deze zwangerschap heb ik getest van de DA en die gaf gelijk binnen 30sec aan dat ik zwanger was( een streepje dan)Maar balen meid :hug: Ik kan me de stress van elke test nog herinneren.pfff…

Prinses: heb jij ook altijd zo’n last van je menstruatie? Ik ben blij dat ik er even vanaf ben. was er altijd een dag ziek van.Gebruik je nu hormonen trouwens?

Snips: Ik hoop het zo voor je!! Ik vroeg trouwens wanneer je die miskraam had gehad :wink:

Yvonne: Mmm wat raar, bij een apotheek miss? Je bedoeld zo’m kwik ding of niet?

Nou voorheen eigenlijk nooit echt veel last gehad Debz denk door de pil en sinds ik gestopt ben natuurlijk niet veel ong. geweest maar lijkt wel of het iedere keer pijnlijker word bleehhhh krijg as maandag de uitslag van me bloedonderzoek en zou dan miss aan de hormonen gaan maar ja als me cyclus nu eindelijk normaal is w8 ik daar nog wel even mee… hopelijk word ik dit jr dan toch zwanger zonder hormonen :pray:

propje ik blijf duimen voor je :pray:

prinses sterkte met de buikpijn.

Propje…, balen zeg!! :frowning: Maar zolang er de :twisted: niet komt is er nog een beetje hoop… :pray: :pray: :pray:

Prinses, sterkte met de buikpijn…! :hug:

Ik ben gister en vandaag op jacht geweest naar een kwikthermometer, maar die worden niet meer verkocht. Ik moet het dus met een digitale doen… Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld word…

Prettig weekeinde allemaal!

Nou nog geen ongie te bekennen. Blijft spannend hoor.

Als ik morgen niet ongie word dan weet ik genoeg en ga ik maandag weer testen. Als deze weer negatief is dan bel ik de vk en dan laat ik gewoon bloed prikken.

propje :pray: :pray: :pray:

Nog steeds geen ongesteldhied te bekennen. Ook is mijn afscheiding heel dun en melkachtig wat ook niet echt gewoonlijk is voor je ongesteldheid want dan is je baarmoederslijmvlies toch veel dikker.

Ga zo Lekker met man lief van het mooie weer genieten Lekker langs de rijn liggen bootjes kijken en met hondje zwemmen. Hopelijk vliegt de dag snel voorbij en morgen ochtend maar weer tesen of vk bellen voor een bloedtest.

Een fijne dag allemaal geniet er van nu het nog kan

Geniet er indd maar van Propje ik blijf hier voor je :pray:

liefs,

@propje20 wrote:

Nog steeds geen ongesteldhied te bekennen. Ook is mijn afscheiding heel dun en melkachtig wat ook niet echt gewoonlijk is voor je ongesteldheid want dan is je baarmoederslijmvlies toch veel dikker.

Een fijne dag allemaal geniet er van nu het nog kan

Wat toevallig…, hier heb ik de laatste paar dagen ook last van… Ik verwacht ieder moment ongesteld te worden, maar zelfs de voortekens van bruine afscheiding heb ik niet tot nauwelijks… :pray: :pray: :pray:

Geniet nog van de zondag…!!

yvonne en propje :pray: :pray:

en voor mezelf :pray:

mijn borsten gaan steeds meer pijn doen. :think:

Grrr… Ik ga toch ongesteld worden. Ik heb nu toch alweer last van bruinverlies…