nee Yvonne wat balen :hug:
ook hier ziet het er naar uit dat mn ongie eraan komt.<br /> m
n schouder begint weer flink pijn te doen, en had net flinke steken in mijn onderbuik. hopelijk is het vals alarm maar ik geloof er niet meer in.
rot testen, echt hij gaf binnen 1 minuut de 2de streep aan. ik kon het
niet geloven. zelfs de dokter zei een streep is een streep en ook zij zag de 2de streep. ik heb er een foto van gemaakt probeer hem even te plaatsten. die zal ik zo even plaatsen
eindelijk gelukt dus bij deze foto`s !!
De streep is zeker zichtbaar op de bovenste foto…! Jammer.
propje ik zie hem ook.
ik hou toch nog hoop voor je :-*
Stop maar met hopen ben vanmorgen ongesteld geworden. Zo maar de vk bellen hoe dit mogelijk is. Dit is echt zuur we zijn echt even uit ons doen. Van af nu ga ik pas testen als ik op 33 dagen zit.
Propje, wat vervelend…!! :hug: :hug:
propje wat k#t zeg.
dit had ik echt niet verwacht
:hug:
yvonne hoe is het met jou?
ik ga zo testen kopen
Ga je dan ook meteen testen Snips? Ons laten weten he
Propje :hug:
ik weet niet of ik gelijk ga testen.
ik ga nu uit van een cyclus van 25,dit naar aanleiding van mijn ei.
die is de 22e gesprongen…
misschien is mijn cyclus wel langer.
ik heb wel vreselijk last van mijn borsten.
ze doen met de dag meer pijn.
heb ook regelmatig een weeig gevoel in mijn maag,moet dan echt iets eten.
ik ga op zijn vroegst pas woensdag testen
propje: da’s zuur! Ik wachtte ook altijd heel lang met testen (zelfs tot dag 42) gewoon om dit soort dingen te vermijden… :hug:
snips:
prinses: gelukkig lijkt je cyclus al iets regelmatiger, hoop echt dat het nu allemaal op gang gekomen is bij jou en dat je snel zwanger mag worden
yvonne: :hug:
wij hebben een zalig weekendje gehad, nu wat in huis rommelen en dan mag de baby komen…
ja dat is inderdaad K*t zuur rot balen enz enz.
kee ik heb nooit een cyclus langer dan 32 dagen. gelukkig is hij zelfs meestal 28 dagen. best regelmatig dus.
doordat ik mijn eisprong voel op dag 13 kan ik meestal wel uitrekenen wanneer ik ongesteld moet worden.
maar id om teleurstellingen te voorkomen ga ik voortaan pas testen op 33 dagen.
net het ziekenhuis gebeld waarom ik nog geen uitnodiging had gehad.
blijkt het dat deze al lang verstuurt is.
krijg hier regelmatig geen brieven binnen denk dat er iets niet goed gaat bij de post. ga er zo maar eens achteraan bellen.
maar 18 oktober zijn we dus aan de beurt, op advies van de vk alvast begonnen met temperaturen.
8 november evaluatie gesprek, hopelijk is het voor die tijd al raak we zullen het zien.
kee spannend hoor, hopelijk laat de kleine niet te lang op zich wachten.
Kee ben benieuwd naar jou kleintje.
propje fijn dat je al zo snel terecht kan.
hoop echt dat je snel zwanger bent meid :-*
Kee, wat ontzettend spannend…! Ik ben nieuwgierig naar de kleine. Weten jullie al wat het gaat worden? (…of had ik dat al gevraagd? :shifty: )
Snips, hoe gaat het met jou? Bijna aan het testen?
Prinses, hou je 't nog vol?
Vandaag weer last van bruinverlies, maar nog geen :twisted: te bekennen. Ik gok met een dag of twee wel ongesteld te zijn…
Propje, wat fijn dat je snel terecht kunt. Wij moeten morgenochtend wat inleveren en hebben eind oktober pas weer een afspraak…
Lieve meiden,
Gister uitslag gehad van bloedonderzoek en deze is goed geen rare dingen dus haha as maandag moet ik weer terug om mijn eitjes op te laten meten zou kunnen ze dus uitrekenen wanneer we moeten klussen
hier nog steeds last van vreselijke pijn in me buik maar het einde is wel in zicht gelukkig hihi
liefs,
ik heb vanmorgen getest(kon het niet laten.)
hij is negatief
als mijn nod pas zondag is,dan heb ik wel vroeg getest
prinses wat goed!
yvonne id fijn dat we snel terrecht kunnen.
ik moet die dag wel naar school, kan eigelijk geen les missen maar
ik laat deze afspraak niet aan me voorbij gaan. de wachtlijst is al lang genoeg.
snips jammer :hug: zo lang er nog geen ongie is is er nog een kans, maar probeer je echt niet veel vast te houden.
elke maand hoopte ik maar, en elke maand voelde ik wel wat.
een innesteling, stuwing, pijnlijke borsten afscheiding noem maar op.
hoe meer je je gaat focussen hoe mee je gaat voelen. probeer dat echt niet te doen, makkelijk gezegt zal je vast denken.
ik heb het zelf ook zo meegemaakt en nu ik het wat meer los laat voel ik me een stuk beter lichamelijk. voorheen was ik ook zo moe, maar nu voel ik me veel fitter.
princes goed nieuws :dance: spannend hoor. hopelijk ook voor jullie snel een zwangerschap.
propje ik snap wat je zegt.
maar als ik normaal ongi moet worden,heb ik echt nooit zoveel last van mijn borsten als dat ik nu heb.
ik kan ze gewoon niet aanraken zonder tegen het plafond te schieten.
ik wacht gewoon af en zie het wel
ik heb mijn banner ook weer op een cyclus van 28 dagen gezet ipv de 25 dagen die ik eerst had