Propje, nog gefeliciteerd met je vriend! Jammer dat ie 't niet langer volhield thuis. Hoe gaat 't nu met em? Is ie alweer thuis of nog in het zh?
Snips, wat fijn dat de pilletjes hun werken schijnen te doen :thumbup: en ook dat het steeds beetjes eten de ‘echte’ misselijkheid tegengaat.
Spannend, morgen je echo :inlove: leuk hoor! Even gluren!
Yvonne, wat gaat 't hard he! Je bent alweer bijna 10weken, op een kwart al!
Willen jullie (de zwangeren) straks weten wat 't wordt?? En mogen wij dat dan ook weten ?
Prinses, nog een maandje :hug:
ik wil deze keer niet weten wat het wordt.
@snips wrote:
ik wil deze keer niet weten wat het wordt.
Oh knap dat je dat kan

Maakt 't wel spannend…
…ben ik ook weer eens… schrik er van hoe lang ik niet heb gereageerd :oops: :oops:
Propje, wat schrikken dat je vriend zo plotseling opgenomen moest worden!! Fijn dat het nu weer iets beter gaat.
En dat ie zelfs met sonde met je wil trouwen… dat zit wel goed, toch?
Prinses nog steeds sterkte met afwachten. De uitslag moet nu maar eens positief zijn voor jullie!!!
Yvonne, hoe was de echo?? Weer genoten? Is je beebje goed gegroeid?
Snips, geniet van je echo morgen. Zulke hoogtepuntjes ‘verzachten’ de misselijkheid misschien wat… Fijn dat de tabletjes helpen.
Poeh, 15 kg afgevallen de vorige keer?? Ik had er 20 bij… (HAD, ben weer terug op m’n oude gewicht)
EstHe, fijn dat bloemkool wel gewaardeerd wordt!! Wij willen vanaf vrijdag (dan begint mijn vakantie) met een groentehapje beginnen, ben heeeel benieuwd hoe dat gaat. Nu kauwt Hidde echt op alles wat los en vast zit.
Debz, ben bang dat je mijn reactie niet meer leest… Kan me heel goed voorstellen dat je nu meer je ei kwijt kunt bij lotgenoten. Fijn dat je bij je ouders kunt zijn. Ik hoop dat je jullie huis snel kwijt bent. Niet omdat je dan ‘geschiedenis’ verkoopt, veel herinneringen aan jullie fijne tijd samen, maar financiële sores is natuurlijk wel het laatste wat je nu kunt gebruiken. :-* :-* :-*
Met mijn mannen gaat het een heel stuk beter. ‘Paps’ is goed vooruit gegaan, kan Hidde weer optillen enz. Werken is nog een stap te ver, hij heeft lichamelijk zwaar werk. Gelukkig zijn er nog genoeg kleine klusjes thuis te doen waardoor hij wel bezig kan blijven (stilzitten is niets voor hem) En de huishoudelijke klusjes die hij doet… wel lekker makkelijk voor mij!
Hidde doet het nog steeds super. Afgelopen weekend zijn we lekker naar zee geweest met mijn familie (hadden we al eerder geboekt) en daar moet hij wel een beetje van bijkomen.
Morgen komt de schoolfotograaf bij mij op school en laat dat nou net Hiddes KDV-dag te zijn… gaan we samen op de kiek!
En ik… ben veel aan het regelen geweest, eigen autoverzekering, contact met die van de tegenpartij, schade-expert, vanalles. Komt wel erg goed uit dat morgenavond mijn vakantie begint.
Heeeerlijk een weekje thuis met Hidde!
Hallo dames, echo was vandaag super! Mooi kloppend hartje gezien, maar nog niet kunnen horen helaas… (nog iets te vroeg voor).
Datum is aangepast naar 26 november, maar we houden wellicht toch maar even 24 november aan… :inlove: Dat is wel zo leuk met vertellen… Wel zijn we nu doorverwezen naar een verloskundigepraktijk. Daar moeten we het traject verder ondergaan. Ik heb meteen gebeld en we kunnen 15 mei terecht. :mrgreen: :dance: Pfff… duurt wel weer lang hoor… :roll:
Snips, jij morgen de echo zie ik? :dance: :dance: Spannend hoor…!!
Hey lieve meiden,
@Yvonne oh wat fijn meis weer een echo hoe voel je je? Nog steeds weinig klachten? Hebben jullie het al mensen verteld of wachten jullie nog even met het mooie nieuws?
@Wave oh wat fijn dat het stukken beter gaat! Wat lekker dat hij je nu in huis kan helpen en een lekkere vrije week tegemoet… heerlijk, geniet ervan
@Snips knap hoor om het niet te willen weten hoe voel jij je verders?
@Esthe ik zou ook te nieuwsgierig zijn hoor hahaha
@Propje hoest met jou?
Nou hier onwijs moe pfff en voel me natuurlijk weer ontzettend zwanger hahaha me lichaam houd me al maanden voor de gek!!! Heb weer allemaal van die dingen waarvan je zegt het zou best eens zo kunnen zijn!! Maarja dat het ik al zovaak gedacht, nu 22 mei afwachten pfff duurt nog zolang grrrr
Liefs
Yvonne, wat fijn dat de echo mooi was! :dance: :inlove: een mooi kloppend hartje! En wat een verschil al he, met de vorige keer?
Ga je de echo nog showen?
Prinses, balen hoe je je lijf je steeds voor de gek kan houden he :hug: wie weet ben jij ook alnog ‘ineens’ zwanger vlak voor het zh traject echt begint, net als bij Yvonne ik duim gewoon keihard voor je!
Wave, leuk, ook beginnen met warme hap! Hier ging 't moeizaam, pas sinds vorige week weet meneer 't te waarderen. Fruit gaat al goed, of nog niet aan begonnen?
Fijn dat het met papa weer beter gaat :thumbup: wel makkelijk dat ie wat klusjes kan doen in huis, scheelt voor jou en hij is bezig
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=105328&start=75
Ruben’s showtopic :inlove: staan weer nieuwe foto’s in.
echo gehad.
moet 7 mei terug.
er is wel verdikt baarmoederslijmvlies te zien en een holte.
dus over 2 weken moeten we meer kunnen zien.
en zoniet dan is het niet goed.
we wachten het af.
Oh meid ik duim me rot voor jullie dat het gewoon niet goed te zien was nu.
7 mei is er vast gewoon een mooi groeiend kindje te zien :inlove:
Snips ook hier flink aan het duimen en net wat esthe zegt even 7 mei afwachten
kop op meid gaat helemaal goed komen :-*
Snips, wat ontzettend spannend…!! Ik :thumbup: voor je dat alles goed gaat en blijft gaan…!!
Propje, hoe gaat het met jou?
Prinses, ik hoop dat je inderdaad hetzelfde krijgt als ik… vlak voor het medische traject spontaan zwanger worden…!
EstHe en Wave, wat fijn om te horen dat de kleintjes al zo lekker kunnen eten… :inlove: :inlove:
Helaas net mijn :twisted: gekregen!!!
Ook wel weer uitzichzelf dus opzich ook wel weer goed… vandaar die moeheid dus…
Fijne dagen dames
(ga maandag lekker een cocktailtje drinken)
Hoi dames hier even een kort bericht heb nog niet echt de reacties gelezen ga ik snel doen maar zag regelmatig mijn naam voorbij komen dus bij deze even een update.
Man lief is naar bijna 2 weken zh weer thuis. Wel met sonde voeding en hij mag niets eten wel flink afzien dus. Ik heb net met hem afgesproken om samen de strijd aan te gaan ik eet en drink alleen nog wat nodig is. Geen extra’s meer zo kunnen we toch een beetje samen de strijd aan gaan.
Hij had donderdag een ff scan gehad en dat zag er goed uit, nu is het gewoon afwachten tot de ontstekingwaarden helemaal gelijk zijn voordat hij mag gaan eten. Nu moeten we snachts eruit om de sonde door te spoelen wel zwaar maar ach zo kunnen we vast oefenen voor als we een kleine hebben.
In het zh streven ze erna dat hij met de trouwdag gewoon kan eten dus daar streven we na.
Verder heb ik veel last van mn endo gehad, en word ik 7 juni geopereerd, best spannend dus.
Propje, gelukkig is je (aanstaande) man weer thuis. Alleen nog wel jammer dat het even met een handicap is, maar gelukkig staan jullie daar positief in… :hug:
7 juni is eigenlijk al best snel, erg spannend!!
Prinses, wel balen maar ook wel goed dat de :twisted: er weer is.
Prinses, mei is begonnen!!! Heb je zelf al het idee dat de afspraak dichter bij komt of lijkt het nog ver weg?
Dat de :twisted: er is is natuurlijk dubbel.
Nog ff volhouden tot de afspraak!!! :-* :-* :-* :-* :-*
Propje, fijn dat je aanstaande weer thuis is!! Kan me voorstellen dat je solidair met hem wil doen en ook veel minder eet, maar is dat wel verstandig? Als jij ook ‘verzwakt’ heeft niemand daar wat aan, toch? En zeker niet met een buikoperatie in het vooruitzicht!!
Lijkt me wel prettig voor je dat de operatie gepland is.
Yvonne, fijn dat alles goed gaat!!
Snips, wat spannend!!! Gelukkig is 7 mei niet meer zo ver weg. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
EstHe, Hidde moet nu wennen aan alle smaken en daarom steeds 3 dagen hetzelfde als hapje. Na een paar dagen banaan heeft ie gister voor het eerst broccoli gehad. Grappig om te zien dat zo’n kleintje echt moet wennen aan alles. 't Ging er wel goed in!! Duurde wel even voordat alles doorgeslikt was.
Verder was hij gister voorbeeldig met Koninginnedag. Lekker even gepronkt!!! In de wandelwagen, want de bak van de kinderwagen is al te klein…En dan te bedenken dat het precies een jaar geleden is dat iedereen het grote nieuws mocht horen…
hoi dames hier ben ik weer
wave ik vind het er ook altijd erg grappig uit zien als zon kleintje voor het eerst een hapje krijgt. de helft beland vaak naast de mond.<br /> ben ook erg blij dat hij weer thuis is, onder minder eten zie ik snoepen maar hij heeft gezegt dat ik dat gewoon moet doen. hij zegt dat hij het zelf heeft veroorzaakt en niet ik dus moet het niet laten. natuurlijk hou ik er wel rekening mee, heb regelmatig last van vreetbuien ik kan wel wat snoepen maar een hele zak snoep leeg eten in zijn bijzijn kan ik niet maken.<br /> <br /> yvonne hoe gaat het met je zwangerschap?<br /> princes balen dat je weer ongesteld bent geworden, wanneer heb je ook alweer een afspraak in het ziekenhuis?<br /> <br /> snips :pray: spannend hoor, ik hoop echt voor je dat het goed zit. gelukkig is het snel 7 mei ik zal voor je duimen :pray:<br /> <br /> gisteren zijn we lekker naar de rommelmarkt geweest, heb een schommel en een autostoeltje op de kop getikt voor mijn kleine nichtjes.<br /> en vandaag in het ziekenhuis geweest bij de anestesist kwam er meteen achter dat ik een hele lage bloedruk heb, bovendruk 82 onderdruk 62 verklaard meteen waarom ik zo snel moe ben en vaak duizelig ben.<br /> ik vind het toch wel allemaal erg spannend, tijdens de operatie kijken ze meteen of m
n eileiders doorgankelijk zijn en als dat niet zo is worden we meteen op de wachtlijst gezet voor ivf.
Propje, gelukkig is je man weer thuis. Natuurlijk wil je in zijn bijzijn minder snoepen…
Hebben ze alleen maar bloeddruk gemeten en verder verteld dat je de operatie krijgt? Dat is ook niet veel :x Lijkt mij wel teleurstellend, of wist je dit van tevoren? Heb je al een datum voor de operatie? (Sorry als je het al eerder genoemd hebt, maar ik weet het niet meer… :oops: )
Heb je trouwens nog bloeddrukpillen meegekregen of iets anders wat je moet nemen of eten om de bloeddruk te verbeteren?
Prinses, 22 mei is de datum toch? Is best nog wel ver weg hoor!! Ik hoop dat je voor die tijd nog even lekker kunt ontspannen zodat de komende paar weken gauw voorbij gaan…
Snips, nog even en je krijgt je eerste echo!! Spannend!! :dance: :dance: Wel na afloop foto en details plaatsen he? :naughty:
Wave, altijd leuk om zo’n gezichtje te zien betrekken… :lol: Heb je nog iets op foto gezet of gefilmd? Altijd leuk voor later…! Heb je nog een leuke foto voor in het sf van Hidde?
Hier een rustig maar flink bezig weekeinde gehad. Flink aan het schilderen geweest op zolder en het is nu echt bijna klaar. Komende week nog flink schilderen en ik denk dat we eind volgende week de vloer erin kunnen leggen.
Op Koninginnedag zijn we er alleen even uit geweest om een lekker ijsje te eten, maar… ik ben dwars door mijn broek heen verbrand!!! :shock: We hadden het ijsje gekocht en zaten een paar minuten in de zon, toen ik zei dat mijn bovenbenen wel héél branderig aanvoelden… Later bleek dus dat ze wat verbrand waren…!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en ook nog nooit van gehoord! Kennen jullie dit?
hoi yvonne.
ik hoefte alleen maar naar het ziekenhuis voor mn bloeddruk en om even<br /> naar het hart en longen te luisteren. ik moest ook een vragenlijst invullen maar binnen 5 min stond ik weer buiten. ik kreeg wel uitleg over de operatie maar dit had ik ook al gelezen in de folder die ik had mee gekregen. ik ben wel van plan om naar de dokter te gaan voor de lage bloeddruk want ondervind er best wel last van. vooral dat ik zo vaak duizelig ben en het snel koud heb. in het ziekenhuis zijn de anestesist dat het niet veel kwaad kon.<br /> <br /> ik probeer minder te snoepen maar vind het wel erg moeilijk want heb plotseling zo veel zin in eten.<br /> vandaag heb ik zelfs tussen de middag warm gegeten, daarna om 4 uur een zak chips en om 5 uur had ik gewoon echt honger.<br /> nu naar een volle bord nassi en een halve zak kroeppoek nog niet vol<br /> dat ken ik helemaal niet van me zelf want ben niet zo
n grote eter
snap er niets van :?
en over dat verbranden ik ken het niet maar denk wel dat het kan
was het een dikke broek.
ik weet dat ze voor kinderen van die zwempakken hebben met uv bescherming.