Wave, wat is dat schrikken zeg…!!! Gelukkig is het wel goed afgelopen, maar houd de pijn in de nek wel in de gaten…!! :naughty:
EstHe, kijken naar zw.spullen en kleding durf ik nog niet, deels omdat ik mij niet zwanger voel. Wel heb ik al een zw.badpak gekocht, maar dat heeft ook te maken met dat ik als zwemjuf aan het werk ben… Misschien dat het wat meer wordt na volgende week als ik een tweede echo heb gehad…
Propje, zo te zien ben je toch weer ongesteld worden…
Snips, tel je de dagen al af voor de echo?
Vandaag druk geweest met behangen van de zolderkamer. Ziet er steeds beter uit… :inlove:
Yvonne leuk he lekker klussen in huis vooral het eindresultaat. Hier id toch ongesteld geworden. Maar vind ik helemaal niet erg, had gelukkig door preventief medicijngebruik weinig pijn.
Ben nu met hele andere dingen bezig.
Man lief is gisternacht met spoed op genomen in het ziekenhuis hij heeft een acute altvleesklier ontsteking. Gelukkig gaat het wel iets beter met hem ben lekker de hele dag bij hem geweest maar ondanks dat vind ik het zo moeilijk om hem daar achter te laten. Ik ben zo gehecht aan ons leventje. Nu is t bed zo leeg en heb ik het koud snachts hij mag niet smsen pfff zou graag even zn stem horen voordat ik ga slape. Bijzonder eigenlijk dat die kleine dingetjes zo belangrijk kunnen zijn.
Hoi meiden
Ik ben helemaal vergeten te reageren hoe het nu gaat,
Tja ehmm, ik geniet volop van de kinderen, maar verlang weer zo na mijn oude leven! Ik lig nu elke nacht in een leeg bed, ons huis staat tekoop en ik logeer nog bij mijn ouders. Ik mis zijn stem, zijn geur, onze gesprekken, knusse momenten, een arm en hand, steun, uitjes, ik mis gewoon me grote liefde. Voor de buitenwereld lijkt ik heel veel maar ik voel me van binnen zo leeg. Ik schrijf nu bij een lotgenotenforum mee, en hoop daar wat steun te vinden.
Ik schrijf hier maar weinig meer mee, omdat ik jaloers ben op iedereen :oops: En daarom loop ik een beetje weg van het forum.
Met ons meisje gaat het goed. Ze krijgt nog altijd bv ondanks dat ik aldoor spruw heb. Maar ze groeit goed. Onze zoon is in de peuter puber leeftijd maar is heel lief voor zijn zusje. Als Marith huilt dan geeft die haar een knuffel.
Meiden heel veel succes
propje hoop dat je man snel beter is.
en wel prettig dat jij nu minder pijn hebt.
hoop dat je echt snel geholpen kan worden.
Debz wat fijn dat je steun hebt aan een lotgenotenforum.
en logisch dat je weg loopt van hier…
een hele dikke knuff voor jou en je kindjes :hug:
Lieve meiden,
Hoe gaat het met jullie?
@Yvonne heb je al een thema voor het kamertje of wachte je tot je het geslacht weet? Wil je dat weten ennnnn ga je het vertellen??
@Debz geheel logisch dat je hier niet meer zovaak bent! Fijn te horen dat je je gevoel een beetje kwijt kan op het lotgenotenforum… Ik vind je een hele sterke vrouw en jouw grote liefde is onwijs trots op je dat weet ik heel zeker!! Sterkte meis en een dikke knuffel voor jou en je kindjes…
@Wave en propje succes met jullie mannen hopelijk knappen ze snel op!!
@Kee fijn weer iets van je te horen
Gister moest me vriend weer inleveren en ging stuk beter als eerste keer!! Hopelijk is deze uitslag een stuk beter als de vorige… helaas afwachten tot 22 mei tjeeehhhh wat duurt dat lang zeg!!!
Propje, dat is flink schrikken! :shock: :hug: hoe is 't nu met em?
Prinses, 22 mei duurt idd nog erg lang, zeker voor jullie als je op uitslagen wacht :hug:
Debz, heel begrijpelijk dat je je wat terugtrekt en met mensen contact hebt en zoekt die in hetzelfde schuitje zitten :hug:
Ik hoop ontzettend voor je dat je de steun die je nodig hebt daar kan vinden.
Fijn dat je meisje het zo goed doet, en dat ze zo’n lieve grote broer heeft.
Heel heel veel sterkte met alles meid :-*
Ben even aan 't knutselen geweest voor een lijstje…
hoi debz ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind om te blijven op het forum en als je het echt niet aan kunt moet je er gewoon mee stoppen. ik denk dat we dat allemaal heel goed begrijpen.
en ja voor mijn man we beseffen dat hij heel veel geluk heeft gehad, met deze ontsteking kan je ook een hartstilstand krijgen als je er te lang mee ond blijft lopen. hij heeft vandaag een sonde gekregen en ik ben er bij gebleven maar o wat was dat zwaar zeg. dat is geen pretje als je dat ziet gebeuren, en ik moet sterk blijven hij mag zich echt niet druk maken.
dat vind ik erg moeilijk aangezien ik altijd op hem terug val. mensen vinden mij zo sterk maar zo voel ik dat niet als ik thuis kom ben ik een wrak, ik krijg geen hap door mn keel. ik neem een slaappil in om te slapen zodat ik er s
morgens wat frisser uit zie. ik hoop dat deze hel snel voorbij is want ik kan er zo niet tegen om alleen te zijn. ik heb hem ook zo nodig.
@propje20 wrote:
hoi debz ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind om te blijven op het forum en als je het echt niet aan kunt moet je er gewoon mee stoppen. ik denk dat we dat allemaal heel goed begrijpen.
en ja voor mijn man we beseffen dat hij heel veel geluk heeft gehad, met deze ontsteking kan je ook een hartstilstand krijgen als je er te lang mee ond blijft lopen. hij heeft vandaag een sonde gekregen en ik ben er bij gebleven maar o wat was dat zwaar zeg. dat is geen pretje als je dat ziet gebeuren, en ik moet sterk blijven hij mag zich echt niet druk maken.
dat vind ik erg moeilijk aangezien ik altijd op hem terug val. mensen vinden mij zo sterk maar zo voel ik dat niet als ik thuis kom ben ik een wrak, ik krijg geen hap door mn keel. ik neem een slaappil in om te slapen zodat ik er s
morgens wat frisser uit zie. ik hoop dat deze hel snel voorbij is want ik kan er zo niet tegen om alleen te zijn. ik heb hem ook zo nodig.
![]()
![]()
Dikke knuffel meid :hug: :hug:
Tuurlijk heb je je mannetje nodig, en hij jou ook! Je kan dit, wees sterk :-*
Propje, dat is enorm schrikken…!! :shock: :hug: Hoe gaat het nu met je man? Natuurlijk mis je hem, en ook zijn kleine dingen… :hug: :hug: Ik hoop dat hij snel weer uit het ziekenhuis is.
Debz, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar nog heel veel sterkte gewenst. Natuurlijk moet je je ei kwijt kunnen en gelukkig heb je een forum gevonden waarbij je je gevoelens een beetje kunt uiten… :hug:
Je zit in een moeilijk parket en vind je erg moedig!
Prinses, gelukkig is het afleveren goed gegaan. :thumbup: Nu is het afwachten… :wall:
EstHe, wat een prachtige lijst heb je gemaakt!!
Vanuit mij niets te melden… Ik zit een beetje onder de puistjes… (grrrr… die hormonen ook…)
hoi yvonne dat is id erg schrikken.
vandaag goed nieuws gehad de bloedwaarden zijn gedaald en bijna gelijk. het infuus mocht er vandaag van af en hij heeft al wat water gedronken en dat ging beter. morgen mag hij al wat meer gaan drinken en hopelijk mag hij vrijdag al wat vast voedsel hebben.
ik heb nu wel spijt van mijn gedrag naar hem toe mopperde best vaak op hem komt dan wel door mn endo maar baal er wel van. heb zelf wel last van aanvallen maar probeer het niet te veel te laten merken. het engste vind ik gewoon dat hij er ook aan had kunnen overlijden dan was ik hem gewoon kwijt geweest :cry: ik merk door deze situatie gewoon hoe belangrijk hij voor me is. kan me geen leven zonder hem voorstellen.<br /> <br /> esthe bedankt vind het erg prettig om hier m
n hart te luchten naar een dag ziekenhuis. hij loopt elke keer te zeuren dat ik naar huis moet en mn ding moet doen maar blijf de hele dag bij hem. ga werken en ben weer terug ik blijf lekker bij m
n vent.
ik merk dat ik nu wel veel meer voor hem doe en hoop dat ik dat kan blijven volhouden als hij weer thuis is.
Ik kom af en toe wel meeschrijven en lees wel mee maar merk gewoon dat ik niet altijd zin heb om te reageren.
Yvonne hoe voel je je nu? Puistjes ik ken het kreeg ik ook vooral op me rug en nu is alles weer weg
Snips: Heb je al een echo gehad?
Esthe: Een erg leuk lijstje. Jij vooral ook bedank voor je steun in me eigen topic van arm om je schouder :-*
Prinses: Spannend he die uitslagen van je vriend, hadden wij vorig jaar. Hij was super slecht en we konden niet zwanger worden zeiden ze en zie nu .
Propje: Oh meid ik weet precies hoe het voelt om je alles te verliezen! En dit gun ik niemand, ik mis hem zo
Ik zal mijn wondertjes even showen van de week.
Meiden bedankt voor alle steun
Propje, daar zijn we toch ook voor :hug: dat je lekker je hart kan luchten en je verhaal kwijt kan. Het komt vast allemaal goed.
Jullie hebben in ieder geval goed nieuws gehad, bloedwaardes gedaald en 't infuus mocht er vanaf, hij krabbelt wel weer op :hug:
Debz, heel graag gedaan meid. Bedenk me ook gelijk dat ik al een tijdje niet ben geweest :hug: bij deze een dikke knuff! :hug:
Denk echt veel aan je, je gunt dit niemand :hug:
Lijkt me erg leuk om je 2 moppies te zien! :inlove: wacht de foto af…
debz wel leuk dat je toch probeert te schrijven, leef nog steeds erg met je mee. snap dat het heel zwaar is om je geliefde te verliezen. zelf heb ik mijn moeder verloren en dat was toen mijn alles en dat heb ik heel zwaar gevonden. ik zou het echt niet nog een keer trekken dan was ik ook gegaan. vandaag is mijn moeder jarig, normaal ben ik daar niet zo mee bezig maar nu voelt het toch wel heel dubbel.
ik heb vannacht gelukkig wat beter geslapen mijn vriend heeft gisteren nog een aanval gehad hij had waarschijnlijk iets te veel gedronken. hopelijk mag hij het vandaag wel aanhouden en hoeft hij niet weer aan het infuus. hij ligt er nu al 5 dagen we hadden echt niet verwacht dat het zo lang zou gaan duren. ik kan echt niet wachten tot hij weer lekker thuis is. pffffff
deze maand ook geen poging voor zwanger worden andere dingen gaan nu even voor. ik ga 1 mei wel naar de anestesist en daarna kijk ik wel weer verder. heb nu wel veel lichte aanvallen.
Propje, wanneer heb je weer onderzoeken? Misschien juist wel goed om gewoon door te gaan, ik weet hoe groot jullie verlangen is naar een kindje en hoop dat er nu snel duidelijkheid voor jullie komt… ook al zit deze ziekenhuisopname van jouw man nu even in de weg… ik hoop echt dat hij er snel bovenop komt en snel weer bij je thuis is… :hug: :hug: :hug:
Debz, als het mag zou ik ook graag foto’s van de kleintjes willen zien… :inlove:
Hier de laatste paar dagen even flink oververmoeid.
Zou graag komend weekeinde willen uitslapen, maar dat zit er niet in ben ik bang… Ik denk dat ik 's avonds alleen maar op de bank lig te hangen (of te slapen…
). Lekker gezellig… :lol:
Propje, hoe gaat 't nu met em? Wat naar dat ie een ‘aanval’ had? (en wat bedoel je daar precies mee, of heb ik iets gemist…?)
Yvonne, oh fijn he die vermoeidheid :lol: ik lag de eerste weken rond half9 op bed, zoooo moe
Dit weekend een hoop plannen dus?
Snips, hoe voel jij je? Geen klachtjes nog?
Hier gaat alles wel goed Ruben heeft vanavond bloemkool op :dance: en dat viel goed in de smaak. Tot nu toe wilde hij steeds het warme hapje niet, maar dit dus wel!
Zijn aan 't proberen met vanalles aan prakjes, hij is kieskeurig maar we proberen stug door! :mrgreen:
ik slik sinds 3 dagen emesafene tabletjes.
was erg misselijk.
in mijn 2e zwangerschap ben ik 15 kilo afgevallen door overmatig braken.
dat wil ik nu voor zijn.
vandaag voel ik me voor het eerst weer wat beter.
He bah, jij bent dus ook goed bekend met spugen in de zwangerschap
Duim voor je mee dat je er dit keer geen last van krijgt, 15kg afvallen is niet niks zeg, poeh!
Hopelijk blijft de emesafene helpen :hug:
Snips,15 kg is erg veel! Maar ieder zwangerschap is weer anders, dus met wat mazzel heb je er nu minder last van.
snips 15 kilo is id erg veel
esthe met een aanval bedoel ik een pijnaanval.
vandaag heeft hij er nog 1 gehad maar deze was niet zo zwaar hij heeft wel morfine gevraagd om te voorkomen dat het erger werd.
hij was vandaag jarig wel een raar gevoel maar gelukkig mocht hij
van 12.00 tot 18.00 naar huis maar omdat hij alleen sonde voeding mag en deze niet mee had gekregen kreeg hij het rond 3 uur wel zwaar dus zijn we terug gegaan. maar goed ook dus want daarna kreeg hij pijn. nu voelt hij zich wel wat beter hij heeft wel veel last van zn darmen.<br /> <br /> yvonne ik heb voorlopig geen onderzoeken ik moet 1 mei naar de anestesist voor controle en dan moet ik bellen voor de operatie. maar de operatie laten we afhangen van de situatie van m
n vriend. aangezien het wel belangrijk is dat als alles verder goed is naar de operatie we onze kans pakken om zwanger te worden. en anders word het ivf en dat zie ik in deze situatie ook niet echt zitten.
mijn vriend mag dus misschien aankomende week naar huis met de sonde voeding en hopelijk mag hij dan snel weer proberen te eten want we zijn het wel beu. de trouwdag laten we zowiezo doorgaan hij zegt al moet ik met m`n sonde in trouwen maakt me niet uit. gelukkig is het nog ver weg en hopelijk is hij snel weer de oude. ik duim me helemaal suf haha. zelf ben ik wel op, vind het emotioneel best zwaar want mis hem enorm.
propje hoe is het met je vriend?
yvonne succes morgen weer met de echo.
ik heb donderdag een echo.
vind het erg spannend.
verder gaat het wel redelijk hier.moet de hele dag eten om misselijkheid te voorkomen/verminderen.
slik ook trouw de tabletjes tegen de misselijkheid.
heb wel het idee dat die tabletjes werken.