Propje, hopelijk gaat het herstel van je vriend voorspoedig :hug:
Yvonne, zolder bijna klaar, dus dan beginnen aan de babykamer :dance: hebben jullie al meubels op 't oog, een idee hoe jullie 't willen doen?
Snips, nog een paar dagen ik hoop zo ontzettend voor je mee meid dat 't allemaal gewoon goed is :-*
Wave, fijn dat het goed gaat met het eten van Hidde :thumbup: ze moeten idd altijd erg wennen aan de structuur en de smaakt, komt vanzelf goed
Prinses, nog 2,5 week tot de uitslagen :hug: wat duurt 't lang als je moet wachten he.
Hier gaat 't zn gangetje Ruben doet 't supergoed, rolt zich heel de dag om, klimt van schoot af, wil zelf zitten. Snapt hoe die moet kruipen, maar dat lukt niet :lol: hij draait alleen rondjes :mrgreen:
Eten gaat nu erg goed, sochtends krijgt ie vers fruit, in de middag krijgt ie een liga of broodkorst om lekker op de soppen met wat sap en savonds eet ie een heel potje leeg + toetje. Wil 't eigenlijk vers maken voor em, maar dat valt nog niet in de smaak dus potjes voldoen even prima nog. En daaromheen krijgt ie 3á4 flessen, helemaal top.
Tussen A en mij gaat 't even moeizaam, maar komt wel weer goed.
nog 3 dagen begin het nu toch wel spannend te vinden
@propje20 wrote:
nog 3 dagen begin het nu toch wel spannend te vinden![]()
Ik duim met je mee

Snips, hoe was je echo?? Ik hoop ZO ontzettend dat het goed is

vanmorgen de echo gehad.
Ik heb een heel mooi beebje gezien met kloppend hartje :inlove:
de termijn klopt precies.
ik ben zo opgelucht dat het goed is!
propje
esthe :hug: voor jou.
:dance: snips wat fijn
hopelijk geeft het je wat meer rust.
lekker genieten nu :dance: :hug:
de operatie is verzet naar 14 juli de stomme doos had een verkeerd termijn aangehouden.
dat is balen zeg dat de operatie verplaatst is.
misschien nog een kans op een spontane zwangerschap?
Woehoeee! :inlove: ik wist 't wel! Het moest gewoon goed zijn! :inlove:
En nu lekker genieten van je zwangerschap!
Wat onwijs balen propje :hug: denk je een datum te hebben waar je naartoe ‘leeft’, wordt 't alsnog weer later…
:dance: :dance: :dance: :dance:
Wat fijn Snips!!!
En nu echt lekker gaan genieten hè?!!
Pff propje, jij moet ook wel steeds geduld hebben, zeg!
EstHe, sterkte meis!!
Nu extra genieten van je kleine mannetje!!!
Ons kleine mannetje eet alles wat we 'm geven. Broccoli, banaan, worteltjes, tomaat. Pas bij de tomaat trok hij een vies gezicht. En toch door blijven eten en je hand naar zijn mond blijven helpen haha.
Een vreetzakje dus!
Goed zo Snips!! En nu genieten he?!!!
Wave, wat leuk dat Hidde zo’n goede eter is :thumbup:
Yvonne, hoe voel je je nu? Nog steeds geen last van klachtjes? Hoop 't voor je
Prinses, nog 2 weken :-* :hug:
Ik ben helemaal niet lekker, ontzettend verkouden (alweer :roll:) lekker rustig dagje met mn mannetje thuis.
A is nu even met em naar de HA (lukt me nu echt niet, beroerd en energieloos) hij heeft sinds een maand last van een (schimmel)uitslag rond zn mondje. Het gaat maar niet weg met de voorgeschreven creme, dus het is óf iets anders, óf we willen een andere creme. Zien t wel.
(hebben steeds iets anders met 't boefie, blijven heen en weer naar artsen…)
EstHe, beterschap voor Ruben gewenst! Het is niet leuk dat hij steeds zo ziek is.
Prinses, nog twee weken volhouden!
Vanavond even niet lekker; last van een zere maag. Lijkt erop dat het nu eindelijk begint te zakken…
Nee leuk is 't niet, maar komt wel goed
We hebben nu een ander smeerseltje, hopelijk helpt t
Nog last van je maag? :hug:
Wat is 't hier ineens weer stil?
Waar zijn jullie :mrgreen:
id erg rustig
hier inmiddels weer ongesteld geworden ben er erg ziek van geweest.
met overgeven en diaree aan toe, gister bij de dokter medicatie gekregen want bleef braken wel 8 keer achter elkaar. gelukkig hielp de medicatie snel.
vandaag had ik best veel pijn en heb ik de verloskunde gebeld in het ziekenhuis ik kon meteen komen. ze hebben een echo gedaan en een zwangerschapstest ik was niet zwanger en ze maakte zich geen zorgen dat mn endo nu invloed heeft op m
n vruchtbaarheid. ze maakte zich wel zorgen dat het zo veel pijn deed, en heb ook besproken om me zelf eerder te laten opereren. ik ben namelijk deze maand met de pil begonnen omdat ik te bang ben dat ik zwanger word en veel pijn ga krijgen door verklevingen. daar was de arts het wel mee eens.
ik heb zo veel pijn dat mijn dagelijkse leven er echt door beinvloed word ik ben zelfs niet meer zo bezig met zwanger worden ik wil echt eerst pijn vrij zijn. het enige voordeel hiervan blijkt uit forums dat de pijn die ik nu heb bijna het zelfde is als weeën dus word goed voorbereid voor als mijn tijd straks aanbreekt.
yvonne hoe gaat het nu met je
snips???
wave geniet er nog maar van dat hij lekker eet wie weet veranderen die tijden nog dan lust hij opeens niets meer.
princes hoe gaat het met jou?
Propje, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Ik kam mij voorstellen dat je nu eerst pijnvrij wilt zijn.
Hier weinig nieuws. Vanavond veel last van de buik (vermoedelijk door verstopping). Morgen gaan we naar mijn ouders voor het grote nieuws.
Hoe gaat het met de anderen?
Propje, idd hopen dat ze je eerder opereren!! Wat een narigheid toch!!
Yvonne, hoe was’t gister om aan je ouders te vertellen (kan me d’r wel iets bij voorstellen!!) Maar wat knap dat je 't zo lang voor je hebt gehouden (voor je ouders dan)
En… begin je al een beetje te groeien? Doe je mee met moeders voor moeders???
EstHe, heeft Ruben nu een smeerseltje wat helpt??? Vervelend hoor, uitslag.
Hidde was so far nog niet ziek geweest. Vrijdag was hij heel huilerig, de hele dag. Echt niet-Hidde! En zaterdag bleek waarom… toen had hij ontzettende diarree. Ik had al wel eens iets gehoord over baby’s die er van de oksels tot de tenen er onder zaten en toen dacht ik dat dat vast wel wat overdreven zou zijn. Nou, zo was het hier zaterdag, zonder overdrijven!! Zooooo zielig!!
Hij had ook zo’n wit bekkie.
Had ik 'm net lekker in z’n pyjama en ja hoor, volgende ronde…
Of het nou komt omdat hij vrijdag voor 't eerst peer heeft gehad??
Zaterdag hebben we 'm s’nachts maar een keer wakker gemaakt voor een extra fles om het vocht weer wat aan te vullen.
En gisteravond… was ik zelf aan de beurt. Het eten zat me niet lekker en heb ik er weer uitgespuugd en dat nog een paar keer. Vandaag thuis gebleven en gelukkig was H weer goed te pas; we hebben de ‘schade’ van vrijdag ingehaald!
Wel typisch, mijn vader en 2 gezinnen bij ons aan de overkant zijn allemaal ziek. (het buurtfeest zaterdag was wel gezellig…)
Wave, ik kan mij er (gelukkig) niets bij voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben… Hidde totaal onder de … :silenced: Gelukkig gaat het nu weer beter met jullie, maar wel opvallend dat er nu zoveel bij jullie inde buurt ook zo ziek zijn… :think: Wellicht zit er iets in de lucht?
Nieuws is op moederdag enorm goed ontvangen…! Wij hadden mokken gegeven aan mijn ouders en mijn broer met tekst erop “voor de liefste…”. Mijn moeder durfde niets te vragen en maakte er maar een grapje van dat ik de verkeerde mok had gekocht dat er niet oma maar ma op moest staan, totdat mijn broer ineens vroeg: Ben je zwanger? Grappig, mijn vader viel stil en moest het even tot zich laten doordringen en mijn moeder sprong op van vreugde… Nu kijken hoe mijn schoonouders donderdag reageren… 8)
Propje, vind het zo rot allemaal voor je :hug: en dan nu ook weer zo beroerd van je menstruatie.
Natuurlijk wil en moet je eerst pijnvrij zijn, en dus misschien alsnog de operatie wat eerder? Dan heb je 't maar gehad :-* en kan je weer vooruit kijken naar een zwangerschap.
Hoe gaat 't nu met je? en met je vriend? Knapt ie al wat op?
Yvonne, wat superleuk om het zo te vertellen op moederdag :inlove: :thumbup: fijn om het ‘eindelijk’ te mogen vertellen he nu je schoonouders nog. Doen jullie dan ook met de mokken?
Wave, hahahaha heeel bekend :mrgreen: hier ook een paar keer al gehad, tot zn oksels :sick:
En ook es, dat ik op zn rug keek of 't schoon was (deed ik standaard voordat ik er weer ingreep :roll:) maar toen was 't naar onder geschoten :sick: bah bah bah, zijn beentjes, binnenkant broekje en mijn handen, he-le-maal onder :shifty: ZIjn maar samen onder de douche gedoken haha.
yvonne wat leuk dat je ouders zo leuk reageerde :dance:
en dan ook nog eens op moederdag een beter kado kan je niet geven.
wave het heerst ook wel hoor, ik hoor het meer om me heen.
zelf voel ik me ook nog niet super lekker maar het is vrijwel zeker dat het door de endo komt. merk ook wel dat ik steeds moeer word en door de pil heb ik ook vette hoofdpijn.
het goede nieuws maar ook wel weer heel spannend volgende week donderdag kan ik geopereerd worden. het is wel onder voorbehoud dat andere O.K niet uitlopen want dan kan het dus misschien niet door gaan. maar dan gaan ze wel zo snel mogelijk een nieuwe ok inplannen.
best spannen dus we horen dan ook of we op een normale manier zwanger kunnen worden dus keep my fingers crossed!!!