Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Hey meiden,

Sorry dat ik me nu pas meld…

We hebben heel veel informatie gekregen en worden weer in de molen gegooid. Ze willen er dieper op in gaan als het Ikazia… opnieuwe bloedtesten, echo’s, vriend moet ook weer zijn sperma laten onderzoeken… ze willen alles uitsluiten voor het ivf traject. Dit natuurlijk omdat het een zwaar traject is. Aankomende dinsdag moet ik weer terug voor bloedtesten en me vriend 16 april… we hebben al wat onderzoekingen gehad en krijgen van alles 21 mei de uitslag en hopelijk krijgen we dan te horen hoe en wat… we wachten maar weer geduldig af!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@ Yvonne wel proberen te eten hoor…

@ Esthe al wat opgeknapt?

liefs,

Ja ben al wel een stuk opgeknapt, nog niet echt wat 't wezen moet maar goed genoeg.

Allemaal voor een goed doel, die onderzoekjes :hug:

Is er enig zicht op hoelang het traject ongeveer zal (kunnen gaan) duren?

Zijn jullie er voor je gevoel ook klaar voor, zo’n zwaar traject? :hug:

Yvonne wat leuk dat je een echo hebt gehad goed gevoel moet dat geven.

Wat ook tegen de misselijkheid kan helpen zijn gember capsulles deze kocht ik toen bij de d.a hopelijk krijg je geen last van de cyste.

Princes spannend vooruitzicht is dat hopelijk is de wachtlijst niet te lang.

Ik ben deze week met mn nieuwe baan begonnen en heb tot overmaat van ramp vandaag al een ziektedag. Stond lekker met man lief onder de douche en ja van het 1 komt t ander daarop volgde een pijnaanval. Ik heb ruim anderhalf uur dubbel gelegen van de pijn. Moet straks naar de dokter, kijken wat ze daar zegt.

Man lief in paniek wilt zo graag iets voor me doen.

En nu al niet kunnen werken baal hier zo van. Gelukkig is de aanval weg heb nog wel steeds pijn.

prinses spannend allemaal hoor.

hoop dat jullie dan snel aan de slag kunnen…

hier weer in de wacht dagen.

krijg last van mijn borsten,daar trek ik me niets meer van aan.

als ik zondag niet ongi ben,test ik.

Prinses, spannend hoor…!

Propje, ben je al bij de arts geweest? Waar kwamen die steken ineens vandaan? :hug: :hug: Is het alweer wat minder?

Hier vanochtend ook dubbel gelegen van de kramp in de buik, maar dat is gelukkig weer over… :?

Snips, sterkte met wachten… Wachten blijft lastig… :angel:

ik had 14 dagen terug een positieve digitale ovulatietest.

nu 3 dagen voor NOD heb ik weer een digitale ovulatietest gedaan en die is gewoon positief(als je hem eruit haalt zijn de streepjes even dik).

je leest op internet verhalen van vrouwen die dan zwanger zijn…zou het dan toch :pray:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ben ik ook…

Yvonne, super dat je een knipperlichtje gezien hebt!!!

Tja, dat je nu misselijk bent… gelukkig heb je er ook even van kunnen genieten dat je je goed voelde!!

Idd blijven eten en drinken, ontbijtkoek voordat je opstaat werkte bij mij goed.

Maar een cyste… zeiden ze ook wat voor een soort cyste of hoe die ontstaan is? Bij mij knapte een eisprongcyste uiteindelijk vanzelf.

Zou fijn zijn dat je nu niet geopereerd hoeft te worden.

Prinses, ik ben net als EstHe erg benieuwd hoe lang men verwacht dat jullie traject nu zal zijn. Heftig hoor!!!

Snips, spannend!!!

Zwangerschappen kwamen hier wel vaker snel achter elkaar!!! Voorjaar, vruchtbare tijd???

Propje, wat naar weer!! En dat tijdens je eerste werkweek… heb je al meer duidelijkheid?

Propje, hoe gaat ;t nu? :hug: Vervelend om dat gelijk in je eerste week te hebben. Wel spannend zeg, een nieuwe baan! :smiley:

Snips, ja dat kan inderdaad. Een vriendin deed ook ‘perongeluk’ een ovulatietst ipv zwangertest (beiden dipstick) die was positief, en ze bleek inderdaad zwanger te zijn.

Yvonne, he bah wat naar dat je zo’n kramp had :hug: vond dat in 't begin ook wel spannend, gelijk bang dat er iets niet goed ging :shifty:

Las bij je maandmama;s dat je dat een dagboek gaat bijhouden :thumbup: leuk!

Blijf je daar wel een beetje volgen hoor :-* Vind je vast niet erg :mrgreen:

Heb je ook foto's van je echo? :inlove:
Dan is 't nu aan jou om ons showforum even op te krikken :wink:

Ik wil wel uploaden, maar kan 'm zo gauw niet vinden.... :wall: :wall:

Snips, wat spannend allemaal!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Esthe, natuurlijk vind ik het niet erg als je af en toe spiekt bij de maandmama's :-* [/quote]

zie mijn banner :inlove:

volgens mijn berekeningen 16-12 uitgerekend

Jaaaaaaaa Snips!! :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :inlove: :dance:

JOEPIEEEEEE, GEFELICITEERD!

@Yvonne77 wrote:

Heb je ook foto’s van je echo? :inlove:

Dan is 't nu aan jou om ons showforum even op te krikken :wink:

Ik wil wel uploaden, maar kan 'm zo gauw niet vinden.... :wall: :wall:

Snips, wat spannend allemaal!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Esthe, natuurlijk vind ik het niet erg als je af en toe spiekt bij de maandmama's :-*

Kheb em gevonden :thumbup:
En er gelijk maar even wat foto's geplaatst :inlove:
Wie volgt???

Snips, wat goed!!! Eindelijk!!! Joepie!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

Gefeliciteerd!!

Prinses en Propje…, nu jullie nog… Ik :pray: voor jullie dat jullie nu ook snel aan de beurt zijn…

nou yvonne ben id bij een arts bij een leuke arts in opleiding. wilde naar wat buikonderzoek naar advies van de arts toch wel even inwendig voelen.

daar voelde ik toch niets voor dan liever een hele lelijke mannelijke dokter

dus kwam mn eigen dokter even langs om te voelen of ik geen ontstekingen had of misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap want vooral mn baarmoeder was erg pijnlijk. het zal dus wel eens goed nieuws kunnen zijn want een innesteling kan namelijk heel pijnlijk zijn. hopelijk is dit dan maar het geval.

bof natuurlijk wel dat ik donderdag naar het ziekenhuis moet, en zaterdag kan testen dus denk dat ik gewoon even lief vraag of ze stiekem al wilt kijken of ze kan zien of ik zwanger ben :pray: ook wel een dubbel gevoel want het kan heel goed zijn dat ik donderdag te horen krijg dat ik zaterdag met de pil moet beginnen en dus niet meer zelf zwanger mag worden. het zou wel mooi zijn 3 zwangeren in 1 maand tijd, want ik zie dat jij ook zwanger bent snips.

en op mn werk vonden ze het echt niet erg, overmacht zei mn baas dus daar ben ik wel erg blij om. volgende week ga ik ook gewoon weer lekker aan het werk. heb er mega veel zin in want het is zo`n leuk team.

Toppie hoor snips :dance: je hoort id best vaak dat het kan, heb het zelf vorige maand opgezocht omdat ik zelf een positie test had, maar dat kwam omdat mijn cyclus was verschoven. toen ik ging zoeken op internet kwam ik op een officiële site waar id stond dat een ovulatietest ook hcg kan testen.

nog bedankt voor je berichtje over de endometriose, zo zie je wel hoe weinig je er eigenlijk over hoort terwijl 10% van alle vrouwen het heeft.

wij zijn vandaag lekker de hele dag bezig geweest met de bruiloft, lekker dingen regelen komt steeds dichter bij :dance:

princes heel veel sterkte de komende tijd.

lijkt me een zwaar traject ben me ook erg bewust van wat het met

zich mee gaan brengen misschien kunnen we een beetje steun bij

elkaar vinden als het voor ons ook zo ver gaat komen

ik wil ook een foto zien. link please :pray:

haha ben ik weer, had nog ovutesten liggen en kon het niet laten om snip d`r voorbeeld te volgen zelfs op internet gezocht en verhalen van dames gelezen die al 7 dagen voor NOD teste. en zwanger waren.

en deze test was kei positief, dat maakt het allemaal wel erg spannend aangezien ik zeker weet dat hij mijn NOD vorige week was.

:kaars: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

propje haal een test morgen!!

ik had een clear bleu,en het kruisje stond er meteen.

Ga morgen ook testen kopen maar geen clear bleu die vind ik assosiaal duur ik

Haal gewoon die van 2 voor 5 en test maandag pas want dan is het 4 dagen voor mn nod.

Vind t wel extra spannend

Propje, je maakt het wel héél spannend…!! :pray: :pray: :pray:

Wanneer is trouwens eigenlijk jullie grote dag? :eh:

Ja spannend he, vind ik zelf ook. :oops:

Onze grote dag is 2 juli dan zijn we ook nog eens 2 jaar samen