Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

ik heb vandaag wat roze verlies :?

is af en toe met afvegen.

geen buikpijn enzo.

hoop maar dat het innesteling is of door de sex van gister komt :oops:

Hoi snips dat kan best hoor, ik had dat elke keer tijdens de sex toen ik

Zwanger was. Een positive test liegt niet

Houd hoop

Propje, ik duim voor je :pray: :pray:

Snips, het zal vast niks zijn :hug: Kan idd innesteling zijn, klein adertje etc…

Hebben jullie plannen met de Pasen?

Hier morgen een brunch bij de ouders van A, savonds lekker gourmetten, maandag niks :mrgreen:

het is al weer gestopt.

misschien te snel in de paniek geschoten…haha

morgen doen we niets,maandag gaan we heerlijk gourmetten met onze beste vrienden.

Snips : van hart met je zwangerschap! Het kan ind een innesteling zijn.

Yvonne: hoe voel je je?helemaal super voor de mm aan zwanger!

thnx Debz.

Hoe is het met jou? :-*

Snips, je schrikt toch :hug: na een positieve test wil je geen bloed meer zien…

Debz, hoe gaat 't? En met je kleine meid en dr grote broer? :-*

He dames, kom op met die foto’s :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96297&start=15

gelukkig is het gestopt snips, probeer hoop te houden.

weet je trouwens dat je al recht hebt op een 6 weken echo vanwege je miskraam kan je stiekem wat eerder spieken :angel:

debz id hoe gaat het met jou en met je kindjes.

heb je een foto van je meisje?

wij gaan ook niets doen met pasen. morgen naar alkmaar

mijn schoonzusje heeft een heftig auto ongeluk gehad en licht flink in

de kreukels dus moeten in de auto kruipen en 2 uur heen en 2 uur terug. zie daar wel een beetje tegenop want ben echt zo moe. weet niet of dat nou door een eventuele zwangerschap komt of omdat ik gewoon niet lekker ben.

heb tevens wel enorm last van een opgeblazen buik, veel winden :oops: en boeren :oops: en beetje moeite met mn stoelgang. en last van steken in mijn buik anders dan normaal en precies in het midden van mn buik.

ik vind het erg spannend heb vandaag testen gekocht ga maandag een poging wagen :pray:

en maandag ga ik bloemstukjes oefenen voor m`n bruiloft :inlove:

yvonne ik lees trouwens op de zwangerschapsverschijnselen dat je geen afscheiding meer hebt. dat viel mij nou ook op heb ik ook amper :pray: :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super, Snips!!! Gefiliciteerd met je zwangerschap!!!

Het begin vond ik het lastigst; bij alles denk je… gaat het nog wel goed?

Pas toen ik zelf het geschop voelde wasdat onzekere weg.

Nu lekker genieten!!! Vooral ook van het niet misselijk zijn, wie weet gaat het jou net als Yvonne… :sick: :sick:

Ook dat gaat over !!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe eethoek en de familie heeft 'm ingekopt. Ze komen hem vandaag (ene helft) en morgen (andere helft) uitproberen.

Druk, druk dus.

Komt nog bij dat mijn vriend vrijdag na een auto-ongeluk uit de auto is geknipt en het hoofd rechtop houden hem al moeite kost.

Samen de boel voorbereiden wordt hem dus niet.

Maar ik wil het wel door laten gaan; heb me er best wel op verheugd en niet voor niets al die boodschappen gehaald!!!

En de zorg voor ons kleine mannetje komt ook op mij aan want z’n papa kan hem nu met z’n gekneusde ribben en borstbeen niet tillen…

Fijne paasdagen allemaal

Hoi wave wat vervelend dat je man een ongeluk heeft gehad.

Hopelijk hebben jullie toch nog eenpaar leuke dagen. Oo

propje :pray:

wave sterkte met je vriend :-*

ik weet wat misselijk zijn is.

bij mijn 2e was ik daardoor 15 kilo afgevallen,hield echt niets binnen.

nu moet ik steeds eten,niet misselijk maar een raar gevoel in mijn maag.

Hoi dames, wat is hier weer flink bijgeschreven zeg!! :shock:

Wave, nog bedankt voor de felicitaties.

Hier inmiddels steeds misselijk tot halverwege de middag. Op zich valt het mee, maar kan 's ochtends geen hap naar binnen krijgen. Op mijn dagelijkse portie buikpijn na mag ik nergens over klagen.

Snips, ik kan mij voorstellen dat het even flink stressen was voor je! Heb je al een afspraak voor de eerste echo?

Propje, bij jou is het ook alweer spannend aan het worden…! Hoe gaat het trouwens met de voorbereidingen voor jullie huwelijk?

EstHe, ik ga zodadelijk nog even naar de foto’s kijken.

Prinses, hoe gaat het met jou?

EstHe, prachtige foto’s!! Ik zal ook mijn echofoto plaatsen.

hoi yvonne het is zeker spannend aan het worden.

krijg steeds meer het gevoel dat het raak is. morgen ga ik

testen maar dit is 4 dagen voor mijn NOD dus dat zegt nog weinig

de voorbereidingen voor het huwelijk gaan goed, nog veel te regelen maar het balletje is begonnen met rollen. volgende week de uitnodigingen maken dus dan staat het echt vast :dance:

Hoi dames heb net een test gedaan maar deze was negatief.

Zegt natuurlijk nog niets maar wacht nu even af tot donderdag dat ze in het ziekenhuis meteen even kijken. De ovulatie test was nog wel hartstikke positief en dat alweer 3 dagen na de eerste test

voel me wel zwanger maar weet niet of dat ook door mn endo kan komen.

ik blijf voor je duimen propje :pray:

propje hoe is het? :pray:

yvonne met welke termijn heb jij je echo gehad?

ik wil ook proberen om rond de 6 weken een echo te krijgen.

Snips wat geweldig :smiley: gefeliciteerd met dit mooie nieuws zeg :smiley:

Moet zeggen dat het allemaal wel erg lastig is hoor zeker nu propje en ik de laatste zijn van de lijst!!! Neemt niet weg dat ik onwijs blij bent voor jullie maar wil ook zo graag goed nieuws vertellen!!!

Vanmorgen weer 8 buisjes bloed afgenomen waarvan 22 mei pas de uitslag pff ze willen nu echt de oorzaak achterhalen dus zijn erg benieuwd. Alles zag er op de inwendige echo goed uit dus dat is positief!!

Sorry dat ik niet elke dag meer meeschrijf betekend niet dat ik niet meer aan jullie denk :-*

liefs,

ik heb er vandaag nog maar eens een test tegenaan gegooid.

die van kruidvat 2 voor 5 euro. streepje stond er eerder dan dat de test helemaal klaar was.

het zal wel goed zitten denk ik.

prinses hoop voor jou ook snel heel mooi nieuws :pray: