Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

Hoi EstHe, ik ga morgen of overmorgen nog een test doen (wilde vanochtend doen, maar was ik vergeten…) Als ik dan nog een keer een ostitieve test in handen heb, zal ik mijn banner aanpassen…

Ik heb vanochtend gebeld met het zkh waar ik onder behandeling stond. In eerste instantie werd gezegd dat ik zelf een willekeurige verloskundige moets bellen voor een afspraak, maar de planner twijfelde en bleek dat ik toch in het zkh moet verschijnen voor de eerste afspraak… Die staat nu voor 3 april.

Prinses, jij hebt toch een gesprek op 3 of 4 april? Is toch al wel dichtbij hoor…!! :-*

Hihi, groot gelijk hoor. Heb ook wel 4 testen gedaan haha, “is 't écht waar?!?” :inlove:

En 3 april dus al een eerste afspraak, dat is al heel snel!

Prinses, dat geldt voor jullie natuurlijk ook! ook 3 april dé afspraak!

Hoe gaat 't bij jou nu?

Hoi meiden,

Ja afspraak staat bij ons ook 3 april :smiley: fijn Yvonne dat je toch al redelijk snel mag langs komen :smiley: spannende dag dus voor ons beide :smiley:

Verder gaat alles goed hoor, kijken heel erg uit naar 3 april want zijn toch wel erg benieuwd wat ons te wachten staat!!! Tot vandaag nog geen menstruatie had eigenlijk afgelopen zaterdag moeten krijgen, test gedaan maar negatief :frowning: waarschijnlijk dus geen eisprong gehad… zaterdag voor zekerheid nog maar een testje wagen mocht deze weer negatief zijn dan heb ik zeker weten geen eisprong gehad!!!

Esthe hoe is het met jou?

Rest van de meiden??? waar zijn jullie???

Yvonne voel je je verder oke???

liefs,

Prinses, jammer dat je steeds maar niks weet :hug: geen menstruatie, geen positieve test…

Nog 2 weken, dan hopelijk weer een stapje verder richting het laten uitkomen van jullie wens :-*

Yvonne, hoe voel je je, al ergens last van? :mrgreen:

Geniet ervan, hopelijk vallen de ‘klachtjes’ mee en heb je een heerlijke zwangerschap. Heb je nog een keer getest vandaag?

Met mij gaat 't wel aardig :slight_smile: voel me een stuk beter dan van 't weekend, nog erg verkouden maar gaat vanzelf over.

Vandaag is Ruben weer naar het kdv. Vanmorgen al erg druk geweest in huis, zometeen de boel even afmaken, stofzuigen en dweilen, wasje ophangen buiten. En dan de rest van de dag heerlijk voor mezelf, lekker van t weer genieten buiten :mrgreen:

Prinses, dat is zeker spannend…! Maarre, bij jou is het zo dat indien niet ongesteld wellicht ook geen eisprong? Ik wist niet dat dat kon…?

Ik heb vanochtend nog een test gedaan (dipstick) en wil morgen nog een laatste test doen. Verder voel ik zo goed als niets… Enige waar ik dagelijks last van heb is af en toe lichte steekjes/krampjes in de onderbuik. Afgelopen nacht weinig slaap gehad en soms wel wat vaker plassen. Ik mag mij gelukkig prijzen met zo weinig klachten geloof ik…! :smiley:

Hoe gaat het met de andere dames?

Prinses, fijn dat jouw afspraak dichterbij komt!!!

Net wat EstHe zegt; dan kom je misschien toch ook een stapje dichterbij.

Yvonne, geniet maar even van het ‘klachten-vrij’ zijn, de ochtendmisselijkheid begon mij ook niet direct…

Heb je al nagedacht of je mee gaat doen met ‘moeders voor moeders’ ofwel urine sparen?

Als je die flessen opendraait komt de ochtendmisselijkheid vanzelf haha.

EstHe, last van verlate nesteldrang?? Ik had laatst ook een poetsbui, wat op zich heel zeldzaam is bij mij en toen dacht ik even dat het misschien verlate nesteldrang was haha.

Andere meiden; blijf klussen en houd moed!!!

:-*

Dinsdag was mijn vriend jarig en op de valreep kreeg hij nog een cadeautje; ons nichtje is om 22.00 geboren. Al is Isa iets zwaarder dan Hidde bij de geboorte, wat klein!!! Dan hebben wij echt al een grote kerel :inlove:

Nog 10 cm en hij past niet meer in de kinderwagen…

Wordt het morgen weer zulk lekker weer? Hoop het wel, want dan ben ik lekker vrij!!

Wave, gefeliciteerd! Leuk een nichtje erbij.

Vandaag bezig geweest de zolder te schilderen. Nog een paar dagen en ik kan gaan behangen… En dan de logeerkamer langzaam aan opknappen en ombouwen naar kinderkamer! :smiley:

Wave, gefeliciteerd met jullie nichtje :inlove: en natuurlijk ook nog met je vriend, wat een speciaal cadeautje zeg!

Yvonne, wat een mooie banner :thumbup: :mrgreen:

Geniet er lekker van, dat je zo weinig klachtjes hebt. Wat wave ook zei, dat kan ieder moment omslaan…

Ik had tot de dag dat ik 7weken was niet zo veel last, alleen zooooo moe :zzz: en toen begon ik met de misselijkheid en spugen, dus ja, je weet 't nooit.

Maar duim voor je dat 't je bespaart blijft :pray: je hebt al zo lang moeten wachten…

Wat een heerlijk weertje he :inlove: lekker zo hoor, in de ochtend doe ik wat in huis, wasjes aan de lijn.

En vervolgens zit ik alleen maar in de zon 8) heeeerlijk!

EstHe, mooie banner he? Dank je! Het is inderdaad onzettend prettig dat ik praktisch geen klachten heb. Bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik dat het alsnog kan komen… :?

Ik ben onzettend blij met de informatie die jullie verstrekken, want ondanks het inlezen, vertellen jullie toch ook weer dingen die ik nog niet eerder gehoord of gelezen heb… :smiley:

Helaas kan ik niet genieten van het mooie weer. Ben vandaag weer volop aan het werk… Voor diegenen die vandaag niet hoeven te werken, geniet!! :smiley: :smiley:

Snips, hoe gaat het eigenlijk met jou?

heb even een ontzettende dip gehad nadat ik weer eens ongi werd.

Gister de LH piek gespot en met vol goede moed aan de klus.

we gaan het wel zien deze maand.

ik reken nergens meer op.

heb een maansteen gekocht en draag die nu bij me,baat het niet…

Yvonne, als je nog meer vraagjes hebt, waar dan over, mag je me pb-en hoor :-* ervaringen vind ik zelf ook altijd meer tellen als info uit een boekje.

Maar je hebt natuurlijk ook je maand-mama’s waar een hoop ervaren mama’s zitten. Tis een flink druk clubje trouwens :wink: Kan je 't bijhouden?

Jammer dat je niet echt van de zon kon genieten, gelukkig het weekend ook mooi weer!

Snips, :hug:

Af en toe even onder een steen geeft toch ook niks.

:thumbup: :dance: voor je goede moed en je LH piek! Hopelijk helpt je maansteen :-*

Yvonne :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: proficiat!!!

Momenteel is het bij ons erg druk, zitten op 2 weken van de start van onze verbouwing en nog 3 weken en dan moet ik terug gaan werken. Ben momenteel erg weinig op kok (vandaar late reactie…)

deze maand gaat het niets worden denk ik.

we hebben het maar 1 keer gedaan deze vruchtbare dagen.

mijn was een beetje moe :? …lag in bed en sliep met 2 minuten.

Hij is vrachtwagenchauffeur en maakt lange dagen,hij moet om 4 uur vaak al weg en is voor 20 uur vaak niet thuis.

Eigenlijk wil ik december ook wel overslaan. Dat is bij ons altijd een vreselijke drukke maand.ieder weekend een paar verjaardagen en dan ook nog de feestdagen.

Maar ik zou wel heel blij zijn als het wel raak is.

Snips, jammer dat je er deze maand een minder gevoel over hebt.

AFwachten maar weer :slight_smile: :hug:

Kee, kindjes, huis en werk gaan voor KoK hoor :-*

Zie je wel weer verschijnen, hier of bij onze maandmama’s

Allemaal genoten van het heerlijke week van 't weekend?

Zaterdag lekker bij mn schoonzus in de tuin gehangen, zouden gaan wandelen met zn allen maar mn nichtje was niet lekker, koorts enzo.

Gister hadden we hier een stel vrienden, mannen keken voetbal, vrouwen zaten lekker in de tuin met een wijntje :mrgreen: heeerlijk!

Even flink aan 't voor-kleuren voor de vakantie haha.

Hey lieve meiden,

Afgelopen zaterdag een spontane :twisted: weekje te laat maar toch uitzich zelf gekomen :lol: volgende week naar het ziekenhuis, zijn erg benieuwd!!!

Hoe gaat het met jullie ?

liefs,

hoi dames

weer veel gebeurd zie ik.

yvonne wat onwijs tof dat je zwanger bent.

erg leuk om te lezen dat is wel een berichtje waard.

ondanks dat ik niet meer dagelijks erop zit vergeet ik jullie niet.

EstHe ik weet niet meer of jij het nou zei, maar id probeer ik me niet te druk te maken over de kosten. alleen zit er gewoon een stukje onzekerheid of we het financieel wel gaan redden. maar weet ook wel zeker dat mensen ons vanaf elke kant zal helpen als dat nodig is.

en ben niet van plan om naar een jaar kinderwens deze door een financiele tegenslag te laten vallen. voor je het weet zijn we daar ook weer uit.

en dan kan ik met een schone lei van m`n gezin gaan genieten.

ik ben deze maand gewoon ongesteld geweest wel flink wat dagen rood verlies gehad en maar 1 dag bruinverlies. ook een stolsel verloren, misschien een goed teken en word er deze maand raak geschoten.

donderdag naar het ziekenhuis benieuwd hoe dat gaat lopen.

verder heb ik al vanaf mijn miskraam last van stress en denk dat het ook wel daar mee te maken heeft dat het niet lukt.

snips probeer de hoop niet te verliezen. heb je al contact opgenomen met het ziekenhuis voor jou is het toch ook bijna een jaar geleden?

er zit ook best nog wel een wachttijd in het ziekenhuis. wij moetsen 1,5 maand wachten voor onze eerste afspraak. en 3 maanden voor onze 2de.

prinses spannend hoor dat je naar het ziekenhuis gaat.

heel veel suc6 allemaal

:hug:

Prinses, natuurlijk niet leuk om je menstruatie te krijgen.

Maar wel top dat het uit zichzelf best wel op tijd was :smiley: je lijf kan 't iig wel zelf :thumbup: dat is toch enigszins positief.

En volgende week al je afspraak, gaat snel he.

Propje, leuk dat je er toch weer even bent.

Had ik nu laatst verkeerd begrepen dat je eerst voor de bruiloft ging, en het zwanger worden even vooruit zouden schuiven…?

Hebben jullie trouwens al een datum? Leuk om te regelen en plannen hoor :inlove:

Ik was niet degene die het had gezegd. Maar het is natuurlijk wel zo dat je enige financiële ruimte nodig hebt voor een kleine. Wat niet betekent dat je bakken met geld moet hebben, met hulp en 2e hands spulletjes kom je vaak al een heel eind.

Luiers,doekjes en voeding heb je natuurlijk altijd, net als steeds nieuwe kleertjes etc. En dat kan duur, van een merk. Maar ook goedkoop(er), niet iets om je vantevoren ontzettend druk om te maken, zeker als je weet dat je een hoop hulp zal (kunnen) krijgen.

Morgen lekker een dagje eropuit met vriendlief :inlove: Gaan lekker naar Scheveningen.

Ben jarig, zijn sinds Rubens geboorte nog niet samen weggeweest, dus maken we morgen even leuk gebruik van.

Propje, welkom terug!

Prinses, wel balen van je :twisted: maar toch ook weer mooi op tijd. Zin in de afspraak volgende week zeker?

Hoi meiden,

Esthe van harte gefeleiciteerd met je verjaardag :dance: lekker samen genieten vandaag :inlove: het zonnetje schijnt al :smiley:

Propje donderdag naar het ziekenhuis? spannend…

Yvonne hoe voel je je? Nog steeds helemaal goed? :lol:

Ben onwijs blij toch wel dat het uitzichzelf is gekomen :smiley: en kijken onwijs uit naar dinsdag want ja wat staat ons te wachten…

liefs,

EstHe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :inlove: :inlove: :inlove:

Propje, laat je weten hoe de afspraak is gegaan morgen? Succes! :thumbup: