Septemberstoppers 2010 (deel 4)=> Debz, proficiat met Mar

of misschien wel vanmiddag…haha

ik heb een predictor test gehaald…kon me niet inhouden.

heb rond half 4 getest…zie een heeeeeel licht streepje.

maar ben geen fan van predictor…dus wacht ik gewoon even af…en anders morgen een kruidvattest halen…

spannend!!

@snips wrote:

ik heb een predictor test gehaald…kon me niet inhouden.

heb rond half 4 getest…zie een heeeeeel licht streepje.

maar ben geen fan van predictor…dus wacht ik gewoon even af…en anders morgen een kruidvattest halen…

spannend!!

Oooohhhh :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik ga nog even door hoor :pray:

Waarom haal je dan een predictor test als je toch al geen fan bent? :wink: Nu moeten we (en jij zelf!) nog langer wachten :mrgreen: hihi

ja ik had haast…en dacht dat ik een eigen merk van de drogist had.

maarja geen bloed…geeft moed

vanmorgen weer getest met predictor…negatief :cry:

nu maar weer wachten op mijn ongi…

ik lees ook niet zulke beste ervaringen over predictor.

als ik maandag niet ongi ben haal ik nog een test.

He jammer, vooral ook die onzekerheid van wel of niet :frowning:

Predictor heeft idd niet al te beste ervaringen. Dat is ook de test waarbij tijdens een onderzoek een man positief teste :eh:

Ik ben helemaal voor de kruidvat testen :thumbup: en dan vooral die 2voor5euro. Goedkoop, duidelijk en erg goed!

Ik duim nog even door :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :dance:

Snips, er is nog hoop… :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend, Snips!!! :pray:

Ik ben ook ‘Kruidvat-2-voor-€5-fan’.

Yvonne, ik kan je niet vertellen of een IUI pijnlijk is.

Een inwendige echo vond ik erg meevallen. Uitstrijkje maken vond ik vervelender voor degene die het deed dan voor mezelf.

Na de bevalling hebben ze me gekatheteriseerd, dat vond ik wel pijnlijk. Verder is er aan mijn lijf niet ‘inwendig geklooid’ zonder verdoving.

EstHe, lekker uitgeslapen??? Of was je al heel vroeg wakker?

Ik ben tegenwoordig altijd vroeg wakker, rond 6.45. Zou Hidde een keer in het weekend uit logeren gaan dan ben ik net zo vroeg wakker, ben ik bang.

Hiddes eerste dag op het KDV ging goed. Een leidster zei al daqt ik tussendoor maar lekker langs moest komen, ‘geniet er maar van dat dat nu kan.’

In de koffiepauze was ik even heen en weer gelopen en toen kreeg hij net de fles. Gelukkig lachte hij wel even naar mij.

Tussen de middag moet hij slapen dus wilde ik toch al niet gaan. Toen kwam een collega (die hem nog niet gezien had) al met de mededeling dat Hidde huilde, hij wilde niet slapen.

Tja, hij huilt vaak even voordat hij in slaap valt. Ben d’r niet heen gegaan.

Na schooltijd nog ff gekeken en toen kon ik hem nog net een knuffel geven voor hij weer in bed gelegd werd. Hebben we meteen ff afgesproken hoe laat ik hem op zou halen.

Vond het wel ideaal zo. Ik denk niet dat ik elke keer ga kijken en ook voor collega’s (en kinderen van school) is het nieuwtje er wel een keer af.

Echo maken ging goed. We waren binnen een half uur weer weg (terwijl we er veel te vroeg waren). Natuurlijk ging Hidde plassen toen z’n luier uit was. Is wel een beetje zijn handelsmerk haha.

Dinsdag krijgen we de uitslag.

Snips, hoe is’t??? :pray: :pray: :pray:

Wave, bedankt voor de info. Ik zit nu met mijn schoonouders op de bank naar het nieuws te kijken. Ik hoop dat we volgende week goed nieuws voor ze hebben…

Ik hoop het ook voor je, Yvonne!!!

ik duim voor je yvonne!! :pray:

vanmorgen ongi geworden…ik baal vreselijk.

ben er echt verdrietig van…

He bah!! Wat ongelooflijk balen :frowning:

Dikke knuff :hug:

@Yvonne77 wrote:

Ik hoop dat we volgende week goed nieuws voor ze hebben…

:pray: Ik hoop voor jullie mee!!

Leuk weekend gehad met je ouders??

Och Snips, wat ontzettend balen…!! :cry: Ik kan mij voorstellen dat je er verdrietig van bent…

Weekeinde was gezellig met de schoonouders. Vanmiddag weer naar de trein gebracht. Ze vroegen nog even voorzichtig gisteravond of er nog niets op komst was, maar helaas, met een zucht zei ik maar ‘nee’. Ze hielden er meteen maar weer over op… :slight_smile:

Hey meiden,

Oh wat balen Snips :hug: ik had er zo goed gevoel bij :hug:

Yvonne spannend spannend :pray: hoe voel je je verders?

Esthe zoooo leuk dat je mee blijft kletsen :smiley:

Hier ook spannend, zo benieuwd of ik zonder hormonen ook mijn :twisted: krijgt deze maand of een positieve test nog beter natuurlijk!!! Voel me anders als anders maar goed heb daar wel vaker last van hahaha als er geen :twisted: te bekennen is ga ik as maandag testen.

liefs,

Och Prinses, dat is spannend…!! :pray: :pray: :pray:

EstHe en anderen, inderdaad heel fijn dat jullie nog/weer meepraten… Gezellig! :smiley:

Snips, hoe gaat het met jou? :hug:

Voor mij is het maar weer afwachten. Ik verwacht er niets van… Na deze ronde mag ik het nog twee keer zelf proberen voor ik aan de IUI ga… :?

Graag gedaan meiden :-

Ik gun 't jullie ook gewoon zo erg, ik gun iedereen dit geluk :hug:

Vond het tijdens de zw.schap vooral ook lastig, hele blije verhalen over het getrappel en spulletjes aanschaffen, en jullie maar wachten op een positieve test…

Prinses, wanneer zou je ong je menstruatie moeten verwachten als je je eigen ‘cyclus’ aanhoudt? Spannend hoor voor maandag, en je dan ook nog es anders als anders voelen…

Yvonne, denk dat dat uiteindelijk ook de makkelijkste manier is om er bij na te denken, niks verwachten, dan valt 't ook iets minder hard tegen :-

Dat had ik in de zw.schap (tuurlijk wel anders) ik hield voor mezelf rekening door te lopen tot 42weken, dan valt 't ook niet zo tegen dat je overtijd loopt.

Snips, vol goede moed de volgende ronde in? :-*

Wave, hoe is 't met je mannetje? Wat meer gewend op je werk weer?

Ruben is ziek :frowning: vanaf zaterdagmiddag koorts, werd zondag steeds zieker. Gister zijn we bij de ha geweest, oorontsteking. sAvonds liep de koorts op, ook nog bij de hap geweest, ook extra oordruppels gehad.

Vanaf einde vd middag lijkt ie iets op te knappen! :dance:

Ik zou morgen een meeting hebben met mn maand-mama’s! Zo leuk, maar hebt t afgezegd, ga natuurlijk niet op pad met Ruben als ie zo ziek is.

Ah Esthe wat rot voor je kleine mannetje!! Hopen dat hij snel opknapt, veel beterschap toegewenst…

Logisch dat je je afspraak geannuleerd hebt wel jammer natuurlijk maar geheel begrijpelijk hoor!!

Yvonne blijven :pray:

liefs,